PDA

View Full Version : Waar kunnen de blanken nog blank zijn zonder complexen ?????

Cynicus
7 februari 2004, 21:57
Het is algemeen geweten dat de blanken in Amerika binnen afzienbare tijd een minderheid zullen vormen. Ook in Europa dreigt het overwegend blanke karakter grotendeels te verdwijnen. Meer nog dan Amerika dreigt Europa in een sneltreinvaart werkelijk te worden overspoeld door islamieten en door negers, als gevolg van een veel te laks vreemdelingenbeleid. De blanken dreigen dus overal ter wereld in een minderheidspositie te belanden. Het valt te verwachten dat vele blanken daar niet mee zullen zijn opgezet. Om humanitaire redenen zou er in de wereld dan ook een gebied moeten worden afgebakend waar de blanken nog zonder complexen blank mogen zijn, en waarheen al die blanken die niet kunnen aarden in een multiculturele samenleving zouden kunnen migreren. Misschien zouden Australië en Nieuw-Zeeland deze functie kunnen vervullen ?

Distel
7 februari 2004, 21:59
Pluto lijkt mij een goeie kandidaat. Wilt u het even voor ons, gefrustreerde blanken scouten?

Pelgrim
7 februari 2004, 22:06
Ik ben blank, zonder complexen. En ik woon in Hoboken!

Tavek
7 februari 2004, 22:21
Meer kinderen maken mannen, anders zal het het vruchtbaarste ras zijn dat overblijft !

Nee ff serieus, gewoon in grote getale de pil/condoom exporteren naar de niet ontwikkelde landen zou al een stap vooruit zijn..... Want nog meer mensen is niet de oplossing :)

Nom@d
7 februari 2004, 22:33
de natuur heeft voor alles een antwoord.
als er te veel mensen rondlopen breken er ziektes , natuurrampen , en oorlogen uit ,en zo word er gesnoeid in ons aantal.
wij hebben niets in te brengen .

Celebfin
7 februari 2004, 23:12
Heeft uw bange blanke man, toevallig veel last van een stijve rechterarm?

tomm
7 februari 2004, 23:15
ja maar wie gaat er dan de vuilnis ophalen, de schotels wassen en de onderbetaalde jobs doen in dat reservaat?

Aangebrande Phönix
8 februari 2004, 02:27
Er moet één onnozelaar zijn die dit antwoord geeft:

Moslims zijn niet per definitie blank of niet-blank. Indien u het hebt over:
-Noordafrikaanse Hamiden/Semieten
-Arabieren
-Koerden
-Perzen

Bent u fout, dezen zijn allemaal blank. De laatsten behoren zelfs tot dezelfde familie als "wij". Iraniërs zijn even verwant met ons als de Italianen.

Wie niet blank is zijn de volgende:

-Finnen
-Turken
-Magyaren
-Bulgaren

Dat in de USA er binnenkort minder blanken zullen zijn getuigt ofwel van bijzondere profetische gaven ofwel van een statistische onkunde. De bevolkingsgroep die het snelst stijgt zijn namelijk de Latijns-Amerikanen. Dezen zijn niet alleen voor een groot deel vervuld van blank bloed, maar hebben tevens een blanke cultuur, grotendeels beïnvloed door Iberisch Rooms-katholicisme. Andere bevolkingsgroepen, zoals de Afro-Amerikanen en de Sinoïsche inwijkelingen, nemen in verhouding niet bijzonder veel toe. Afro's omdat ze gewoon niet meer toegelaten worden en het geboortecijfer vergelijkbaar is aan dat van de blanken en onze "gele" broeders daar ze het verstandiger achten in eigen land te blijven, daar het ontwikkelingspeil daar stijgt.

Blij jullie van dienst te zijn.

tomm
8 februari 2004, 02:40
Moslims zijn niet per definitie blank of niet-blank. Indien u het hebt over:
-Noordafrikaanse Hamiden/Semieten
-Arabieren
-Koerden
-Perzen

Bent u fout, dezen zijn allemaal blank. De laatsten behoren zelfs tot dezelfde familie als "wij". Iraniërs zijn even verwant met ons als de Italianen.

Wie niet blank is zijn de volgende:

-Finnen
-Turken
-Magyaren
-Bulgaren

Als u dan toch perse wetenschappelijk uit de hoek wil komen moet je alles in rekening brengen. Turken, finnen, Magyaren en Bulgaren (die laatste zijn eigenlijk een mengeling van allerlei Russische volkeren) waren oorspronkelijk "gelen" maar zijn zozeer vermengd met Europeanen gedurende al die eeuwen dat je ze moeilijk nog "spleetogen" kunt noemen, behalve dan hier of daar nog eens een Turk, Magyar of Fin met Aziatische trekken, maar zeker niet zoveel als de zogenaamd "blanke" Russen of Perzen. En Arabieren zijn al vele eeuwen vermengd met zwarte slaven dat ze niet meer zuiver blank te noemen zijn, de oorspronkelijke berbers en Arabieren waren blanker dan de gemiddelde Italiaan, maar dat is nu wel anders. En indieërs behoren ook tot dezelfde taalcategorie als wij en die kun je toch moeilijk blank noemen...

Dat in de USA er binnenkort minder blanken zullen zijn getuigt ofwel van bijzondere profetische gaven ofwel van een statistische onkunde. De bevolkingsgroep die het snelst stijgt zijn namelijk de Latijns-Amerikanen. Dezen zijn niet alleen voor een groot deel vervuld van blank bloed, maar hebben tevens een blanke cultuur, grotendeels beïnvloed door Iberisch Rooms-katholicisme.

Ja maar ze hebben toch meer inheemse (of zwarte in de Caraïben) genen dan zuiver Spaans bloed, afgaande op het uiterlijk. Bovendien is de invloed van de Indiaanse cultuur op mexicanen en dergelijke niet te onderschatten...

Aangebrande Phönix
8 februari 2004, 02:57
Als u dan toch perse wetenschappelijk uit de hoek wil komen moet je alles in rekening brengen. Turken, finnen, Magyaren en Bulgaren (die laatste zijn eigenlijk een mengeling van allerlei Russische volkeren) waren oorspronkelijk "gelen" maar zijn zozeer vermengd met Europeanen gedurende al die eeuwen dat je ze moeilijk nog "spleetogen" kunt noemen, behalve dan hier of daar nog eens een Turk, Magyar of Fin met Aziatische trekken, maar zeker niet zoveel als de zogenaamd "blanke" Russen of Perzen. En Arabieren zijn al vele eeuwen vermengd met zwarte slaven dat ze niet meer zuiver blank te noemen zijn, de oorspronkelijke berbers en Arabieren waren blanker dan de gemiddelde Italiaan, maar dat is nu wel anders. En indieërs behoren ook tot dezelfde taalcategorie als wij en die kun je toch moeilijk blank noemen...

Mijn pseudo-wetenschappelijk geleuter werd enkel bovengehaald om Cynicus van antwoord te dienen, die ik bij deze duidelijk viseer.
Het is natuurlijk correct dat een Fin oneindig veel meer lijkt op een Zweed dan op een typische oer-Oeraliër en de Turken veel te veel vermengd werden met Anatoliërs om over "zuiverheid" te spreken. Wat even belachelijk is als in een modderpoel de verschillende soorten zandkorrels te onderscheiden. Het komt erop neer dat ie technisch gezien het recht niet heeft om over "blanken" te spreken, doelende op de groep die hij in gedachten heeft.
De Indiërs zijn trouwens een apart geval: De Ariërs die binnenvielen kregen ook te maken met een reeds heersende cultuur waardoor ze bijna opgeslokt werden. In het Noorden stonden ze sterk, maar hoe verder naar het zuiden, hoe meer de inheemse etnieën bewaard bleven. Komt daar nog bij dat elke invasie ooit via het noorden ging: Zodus werd het leefgebied van de Arische Indiërs geregeld onder de voet gelopen door andere nomadenvolkeren, zoals de "Mongolen" van Timur Lenk.

Ja maar ze hebben toch meer inheemse (of zwarte in de Caraïben) genen dan zuiver Spaans bloed, afgaande op het uiterlijk. Bovendien is de invloed van de Indiaanse cultuur op mexicanen en dergelijke niet te onderschatten...

Vooral in Mexico zitten er veel Mestiezen, inderdaad. Alleen is de overheersende Latino-cultuur Latino, en dat is Iberisch-Rooms-Katholiek. Je gaat me niet zeggen dat de indianen bezig zijn Noord-Amerika terug in te palmen. :)

boer_bavo
8 februari 2004, 11:26
Koop u een stuk grond en je kan op dat stuk grond doen wat je wil. Bvb blank zijn en enkel blanken toelaten.

manta
8 februari 2004, 11:30
Koop u een stuk grond en je kan op dat stuk grond doen wat je wil. Bvb blank zijn en enkel blanken toelaten.
Tja , maar waar ???
... 8) ...

boer_bavo
8 februari 2004, 11:42
Tja , maar waar ???
... 8) ...

Waar je wil. In Siberië is de grond naar het schijnt goedkoop.

Vlaanderen Boven
8 februari 2004, 11:55
Ha nee, want dan klagen ze over racisme. Dedju toch.

Waar kan men nog racist zijn zonder complexen?

manta
8 februari 2004, 11:57
Dankzij de opwarming van de aarde zou het daar wel eens een tropisch paradijs kunnen worden... mischien wel een goede investering :wink: .

filosoof
8 februari 2004, 12:01
Het is algemeen geweten dat de blanken in Amerika binnen afzienbare tijd een minderheid zullen vormen. Ook in Europa dreigt het overwegend blanke karakter grotendeels te verdwijnen. Meer nog dan Amerika dreigt Europa in een sneltreinvaart werkelijk te worden overspoeld door islamieten en door negers, als gevolg van een veel te laks vreemdelingenbeleid. De blanken dreigen dus overal ter wereld in een minderheidspositie te belanden. Het valt te verwachten dat vele blanken daar niet mee zullen zijn opgezet. Om humanitaire redenen zou er in de wereld dan ook een gebied moeten worden afgebakend waar de blanken nog zonder complexen blank mogen zijn, en waarheen al die blanken die niet kunnen aarden in een multiculturele samenleving zouden kunnen migreren. Misschien zouden Australië en Nieuw-Zeeland deze functie kunnen vervullen ?
De blanken dreigen dus overal ter wereld in een minderheidspositie te belanden.
In Australië hebben de Aboriginals oudere landrechten dan de blanken(zoek eens "Jim Everett" op in Google!!), in Nieuw Zeeland hebben de Maoris oudere landrechten dan de blanken. Je zal moeten kiezen tussen Noord- en Zuidpool...of leren samenleven met mensen met een kleurtje: valt best mee! (hun vrouwen zijn dikwijls mooi :wink:

Aangebrande Phönix
8 februari 2004, 14:17
De blanken dreigen dus overal ter wereld in een minderheidspositie te belanden.
In Australië hebben de Aboriginals oudere landrechten dan de blanken(zoek eens "Jim Everett" op in Google!!), in Nieuw Zeeland hebben de Maoris oudere landrechten dan de blanken. Je zal moeten kiezen tussen Noord- en Zuidpool...of leren samenleven met mensen met een kleurtje: valt best mee! (hun vrouwen zijn dikwijls mooi :wink:

Vandaar mijn vermoedens dat Cynicus homoseksueel is. Zijn vriendje heeft hem bedrogen met een anderskleurige. (Er zijn woorden gevallen)

tomm
8 februari 2004, 16:59
in SiberiË wonen er ook gelen :( en Russen zijn nu ook niet bepaald het soort blanken dat je waarschijnlijk voor ogen hebt...

Distel
8 februari 2004, 17:56
Als we nu eens aan alle anderskleurige nieuwkomers een potje witte vingerverf cadeau doen? Uiteraard volgt er een regelmatige controle of de verf in kwestie wel nuttig gebruikt wordt.

k9
9 februari 2004, 08:24
Het is algemeen geweten dat de blanken in Amerika binnen afzienbare tijd een minderheid zullen vormen.

Je bedoelt ongetwijfeld de VS? En nee ze zullen niet "binnen afzienbare tijd de minderheid vormen" Ze zijn nog altijd met verre de grootste bevolkingsgroep.

Ook in Europa dreigt het overwegend blanke karakter grotendeels te verdwijnen. Meer nog dan Amerika dreigt Europa in een sneltreinvaart werkelijk te worden overspoeld door islamieten en door negers, als gevolg van een veel te laks vreemdelingenbeleid.

Complete onzin de enkele miljoenen "niet blanken" wegen niet op tegen de honderden miljoenen blanken in europa.

De rest is meer racistische onzin.

filosoof
9 februari 2004, 21:39
Als we nu eens aan alle anderskleurige nieuwkomers een potje witte vingerverf cadeau doen? Uiteraard volgt er een regelmatige controle of de verf in kwestie wel nuttig gebruikt wordt.
Michael Jackson wordt met de dag bleker... :wink:
en zijn zuster toonde ook al een afgebleekt deel :wink:

boer_bavo
9 februari 2004, 23:18
Tja , maar waar ???
... 8) ...
Doet er eigenlijk niet toe. Hoe meer je wil, hoe meer je betaalt. Lijkt me logisch én fair.

filosoof
10 februari 2004, 12:41
in SiberiË wonen er ook gelen :( en Russen zijn nu ook niet bepaald het soort blanken dat je waarschijnlijk voor ogen hebt...
Een als je japanezen goed bekijkt, die zijn dikwijls ook héél wittekes....
En er zijn Turken en Marokkanen die ook maar heel wittekes zijn...:)
:idea: Dan ga jij dus "goede" en minder goede "blanken" hebben :?:
en de joden zijn dat dan "goede" of "minder goede", voor jou?
en Limburgers? :?:
'sjonge, 'sjonge, d**r ben je nog niet uit!! :lol:

ik zèn nen bleken Algerijn
'k zou gère gastarbeider zijn
en dan nog liefst in den Belgik
want hier bij ons is 't toch zo warm
ik heb mor een vraa, ik zèn arm
'k verdien e frangeske en ne chik
a'k van me wark is verlet
dan trekkik giênen R.M.Z
giên kindergeld of giênen dop
ik wil nor 't land van Boudewijn
'k heb wel gin cente veur den trein
dan doenek 't mor mè autostop

ik zèn ne bleken Algerijn
na zennik het gastarbeider zijn
in den Belgik al wa gewend
ik werk hier in e stinkfabrik
waar da'k ik justekes nog ni stik
mor ik verdien ne schone cent
ik geef e vijfde van m'n pree
on e vochtig kruipkot mè W.C.
plus nog m'n kole op krediet
trekt van den overschot diên a g'hèt
nog oewe kost, oewen R.M.Z
wel dan travakkik hier veurniet

na zienik het gastarbeider zijn
in den Belgik al andersoem
'k mag in giniên café of zaal
'k verstaan gin botte van die taal
tenzij dan "zot" of "godverdoem"
de mense zien hier allemol zuur
de look en 't schapevlees zèn duur
en de T.V-programs zèn flaa
hier weurt veel frit en sex gemokt
de maskes lopen hier half nokt
en ik verrek hier van de kaa

ik zèn da gastarbeider zijn
in den Belgik al meer as meug
want azzet kon dan ginge kik
vandaag nimiêr nor 't stinkfabrik
en ik vertrok al morgenvruug
terug nor 't land van Boumedienne
waar da'k God en klein Pierke ken
al zennek 'r mor 'n arme luis
zelfs zonder dop of R.M.Z.
zelfs zonder tafel, zonder bed
hemmek 't er warm, zennik 'r thuis
al hemmik giêne rotte knop
dan gonnek mor trug mè auto-stop
want 't is er warm ... en 'k zèn er thuis

Aangebrande Phönix
10 februari 2004, 15:18
D'abord d'abord y a l'aîné
Lui qui est comme un melon
Lui qui a un gros nez
Lui qui sait plus son nom
Monsieur tellement qui boit
Ou tellement qu'il a bu
Qui fait rien de ses dix doigts
Mais lui qui n'en peut plus
Lui qui est complètement cuit
Et qui se prend pour le roi
Qui se saoule toutes les nuits
Avec du mauvais vin
Mais qu'on retrouve matin
Dans l'église qui roupille
Raide comme une saillie
Blanc comme un cierge de Pâques
Et puis qui balbutie
Et qui a l'oeil qui divague
Faut vous dire Monsieur
Que chez ces gens-l*
On ne pense pas Monsieur
On ne pense pas on prie

Et puis y a l'autre
Des carottes dans les cheveux
Qu'a jamais vu un peigne
Ouest méchant comme une teigne
Même qu'il donnerait sa chemise
A des pauvres gens heureux
Qui a marié la Denise
Une fille de la ville
Enfin d'une autre ville
Et que c'est pas fini
Qui fait ses petites affaires
Avec son petit chapeau
Avec son petit manteau
Avec sa petite auto
Qu'aimerait bien avoir l'air
Mais qui n'a pas l'air du tout
Faut pas jouer les riches
Quand on n'a pas le sou
Faut vous dire Monsieur
Que chez ces gens-l*
On ne vit pas Monsieur
On ne vit pas on triche

Et puis y a les autres
La mère qui ne dit rien
Ou bien n'importe quoi
Et du soir au matin
Sous sa belle gueule d'apôtre
Et dans son cadre en bois
Y a la moustache du père
Qui est mort d'une glissade
Et qui recarde son troupeau
Bouffer la soupe froide
Et ça fait des grands chloup
Et ça fait des grands chloup
Et puis il y a la toute vieille
Qu'en finit pas de vibrer
Et qu'on n'écoute même pas
Vu que c'est elle qu'a l'oseille
Et qu'on écoute même pas
Ce que ses pauvres mains racontent
Faut vous dire Monsieur
Que chez ces gens-l*
On ne cause pas Monsieur
On ne cause pas on compte

Et puis et puis
Et puis y a Frida
Qui est belle comme un soleil
Et qui m'aime pareil
Que moi j'aime Frida
Même qu'on se dit souvent
Qu'on aura une maison
Avec des tas de fenêtres
Avec presque pas de murs
Et qu'on vivra dedans
Et qu'il fera bon y être
Et que si c'est pas sûr
C'est quand même peut-être
Parce que les autres veulent pas
Parce que les autres veulent pas
Les autres ils disent comme ça
Qu'elle est trop belle pour moi
Que je suis tout juste bon
A égorger les chats
J'ai jamais tué de chats
Ou alors y a longtemps
Ou bien j'ai oublié

Ou ils sentaient pas bon
Enfin ils ne veulent pas
Enfin ils ne veulent pas
Parfois quand on se voit
Semblant que c'est pas exprès
Avec ses yeux mouillants
Elle dit qu'elle partira
Elle dit qu'elle me suivra
Alors pour un instant
Pour un instant seulement
Alors moi je la crois Monsieur
Pour un instant
Pour un instant seulement
Parce que chez ces gens-l*
Monsieur on ne s'en va pas
On ne s'en va pas Monsieur
On ne s'en va pas
Mais il est tard Monsieur
Il faut que je rentre chez moi.

Turkse Nederlander
10 februari 2004, 16:26
Aangebrande Phonix! Voulez vous ecrire a hollandais s'il vous plait? Malheureusement Je ne parle pas le beaucoup de français.

filosoof
10 februari 2004, 16:57

Vandaar mijn vermoedens dat Cynicus homoseksueel is. Zijn vriendje heeft hem bedrogen met een anderskleurige. (Er zijn woorden gevallen)
D**r moet je hem niet op aankijken, wél op de onverdraagzaamheid die uit zijn teksten en onderwerpen spreekt (hopen maar dat hij irl schappellijk is en zich hier maar wat intellectueel komt masturberen :))

filosoof
10 februari 2004, 16:58
Aangebrande Phonix! Voulez vous ecrire a hollandais s'il vous plait? Malheureusement Je ne parle pas le beaucoup de français.
LE MÉTÈQUE
paroles et musique: Georges Moustaki

Avec ma gueule de métèque,
De Juif errant, de pâtre grec
Et mes cheveux aux quatre vents,
Avec mes yeux tout délavés
Qui me donnent l'air de rêver,
Moi qui ne rêve plus souvent,
Avec mes mains de maraudeur,
de musicien et de rôdeur
Qui ont pillé tant de jardins,
Avec ma bouche qui a bu,
Qui a embrassé et mordu
Sans jamais assouvir sa faim...

De Juif errant, de pâtre grec,
De voleur et de vagabond,
Avec ma peau qui s'est frottée
Au soleil de tous les étés
Et tout ce qui portait jupon,
Avec mon coeur qui a su faire
Souffrir autant qu'il a souffert
Sans pour cela faire d'histoires,
Avec mon âme qui n'a plus
La moindre chance de salut
Pour éviter le purgatoire...

De Juif errant, de pâtre grec
Et mes cheveux aux quatre vents,
Je viendrai, ma douce captive,
Mon âme soeur, ma source vive,
Je viendrai boire tes vingt ans
Et je serai Prince de sang,
Rêveur ou bien adolescent,
Comme il te plaira de choisir;
Et nous ferons de chaque jour
Toute une éternité d'amour
Que nous vivrons * en mourir.

Et nous ferons de chaque jour
Toute une éternité d'amour
Que nous vivrons * en mourir.

:) Nederlandse versie staat wat hoger...

PS, Turk 4ever, je link http://www.armenie.nl/ over Armenië voert naar:http://www.turksforum.nl/informatie/armenie/armenie_01.htm
als men dezelfde tekst opzoekt via Google...
conclusie:http://www.armenie.nl/ is een turkse site, géén armeense...
dit is een armeense:http://www.hyeetch.nareg.com.au/
bekijk deze ook eens:
http://www.theodora.com/wfbcurrent/armenia/index.html
http://countrystudies.us/armenia/9.htm
Zonder me uit te spreken over wie toen "gelijk" had, altijd liever neutraal blijven..:) maar dat is moeilijk bij een onderwerp als dit

giserke
10 februari 2004, 17:27
ik begin hier het gevoel te krijgen dat ik moet kotsen van dit onderwerp

filosoof
10 februari 2004, 17:33
Waarom pas nù? Omdat er na al de rest ook 2 franstalige teksten staan? :roll:

giserke
10 februari 2004, 17:40

Neen, door mensen die het nodig vinden om verschillen tussen rassen te gaan zoeken en die kost wat kost gescheiden willen houden.

Mensen zijn mensen!!!

Distel
10 februari 2004, 18:22
Michael Jackson wordt met de dag bleker... :wink:
en zijn zuster toonde ook al een afgebleekt deel :wink:

Bij de VLD worden ze ook met de dag bleker. Maar da's van iet anders.

filosoof
10 februari 2004, 19:41

Neen, door mensen die het nodig vinden om verschillen tussen rassen te gaan zoeken en die kost wat kost gescheiden willen houden.

Mensen zijn mensen!!! 150% akkoord!!
Ik ken maar één ras: de MENS!!!

Cynicus
10 februari 2004, 21:11

Ik moet u ten zeerste ontgoochelen. Ik ben 100% hetero.

filosoof
10 februari 2004, 21:13

En ben je ook 100% MENS, of doe je maar alsof?????

Philips Inc.
11 februari 2004, 12:03
Eergisteren op de nederlandse zeneder een prgramma over een dorp in Zuid-Afrika waar alleen Blanken en Afrikaners mogen komen wonen. Misschien iets voor u.

filosoof
11 februari 2004, 12:21
nog altijd geen antwoord....
en nog altijd geen antwoord: zou Cynicus het antwoord op de vraag wel kennen :?: :)

illwill
11 februari 2004, 17:13

Ik ben een blanke en woon in Belgie. Ik heb geen complexen, ik heb enkel problemen met de politiek in dit land.

filosoof
11 februari 2004, 22:35

Ik ben een blanke en woon in Belgie. Ik heb geen complexen, ik heb enkel problemen met de politiek in dit land.
Indien je niet blank was zou dat een bewijs van slechte integratie zijn :lol:

Suits You, Sir!
12 februari 2004, 09:39

Misschien kan je verhuizen naar Orania? Het laatste baken van het apartsheidsregime in Zuid-Afrika.

dejohan
13 februari 2004, 00:55
nog altijd geen antwoord....
en nog altijd geen antwoord: zou Cynicus het antwoord op de vraag wel kennen :?: :)

Jazeker, maar zoals elke APD'er kan hij het goed verbergen.