PDA

View Full Version : voor een groot-Nietsland, houzee


Mitgard
27 mei 2007, 15:03
met de federale verkiezingen in aantocht wordt het weer eens tijd om te gaan dromen over grote rijken vol germaansche puurheid. velen zien hierbij graag vlaanderen en nederland versmelten tot een groot Niets rijk, kortweg Nietsland.
in Nietsland zullen alle Nietsers verenigd zijn onder eenzelfde entisch/culturele identitaire vlag. en omdat Nietsers van nature geneigd zijn tot orde en tucht zal er orde en tucht heersen in Nietsland.
verder valt er in Nietsland Niets te beleven. dat wil zeggen dat er in Nietsland de Nietse volkseigenheid bewaard en gecultiveerd zal worden. Nietse films, Nietse muziek, de Nietse taal en natuurlijk een Nietse leider.
de leider van Nietsland is voor niets bang, want hij zal gekozen worden uit het dappere volk van de Nietsers. De Nietsers hebben immers niet voor niets de spanjaarden en de fransen uit Nietsland verdreven.

u ziet het, niets dan voordelen.

wat houdt de vervolmaking van het Nietse rijk nog tegen? niets!
dus, allemaal voor Nietsland.

Nietsland, houzee!

Heftruck
27 mei 2007, 15:25
:jerry:

Derk de Tweede
27 mei 2007, 16:10
met de federale verkiezingen in aantocht wordt het weer eens tijd om te gaan dromen over grote rijken vol germaansche puurheid. velen zien hierbij graag vlaanderen en nederland versmelten tot een groot Niets rijk, kortweg Nietsland.
in Nietsland zullen alle Nietsers verenigd zijn onder eenzelfde entisch/culturele identitaire vlag. en omdat Nietsers van nature geneigd zijn tot orde en tucht zal er orde en tucht heersen in Nietsland.
verder valt er in Nietsland Niets te beleven. dat wil zeggen dat er in Nietsland de Nietse volkseigenheid bewaard en gecultiveerd zal worden. Nietse films, Nietse muziek, de Nietse taal en natuurlijk een Nietse leider.
de leider van Nietsland is voor niets bang, want hij zal gekozen worden uit het dappere volk van de Nietsers. De Nietsers hebben immers niet voor niets de spanjaarden en de fransen uit Nietsland verdreven.

u ziet het, niets dan voordelen.

wat houdt de vervolmaking van het Nietse rijk nog tegen? niets!
dus, allemaal voor Nietsland.

Nietsland, houzee!

http://www.anno.nl/sites/anno/contents/i002749/speyk-afb2.jpg

1handclapping
27 mei 2007, 16:32
met de federale verkiezingen in aantocht wordt het weer eens tijd om te gaan dromen over grote rijken vol germaansche puurheid. velen zien hierbij graag vlaanderen en nederland versmelten tot een groot Niets rijk, kortweg Nietsland.
in Nietsland zullen alle Nietsers verenigd zijn onder eenzelfde entisch/culturele identitaire vlag. en omdat Nietsers van nature geneigd zijn tot orde en tucht zal er orde en tucht heersen in Nietsland.
verder valt er in Nietsland Niets te beleven. dat wil zeggen dat er in Nietsland de Nietse volkseigenheid bewaard en gecultiveerd zal worden. Nietse films, Nietse muziek, de Nietse taal en natuurlijk een Nietse leider.
de leider van Nietsland is voor niets bang, want hij zal gekozen worden uit het dappere volk van de Nietsers. De Nietsers hebben immers niet voor niets de spanjaarden en de fransen uit Nietsland verdreven.

u ziet het, niets dan voordelen.

wat houdt de vervolmaking van het Nietse rijk nog tegen? niets!
dus, allemaal voor Nietsland.

Nietsland, houzee!


We hebben toch wat dikwijls de mond vol van een verenigd europa, vrede door samenwerking, afbraak van nationalisme, tegenmacht tegen de globalisatie en de amerikanisatie. We hebben de mond vol van de onderdrukking van het vlaamse volk door de francofonen en dat alles beter moet. Waarom dan niet het bestaande perfectioneren ? Waarom niet zoals destijds in de lage landen aan de zee vooruitlopen en aan onze europese medemensen tonen hoe het moet ! Dus waarom geen nieuw-Laaglandië of hoe je een staat ook zou willen noemen ? Indien wij in de Benelux niet in staat zijn om van onze respectieve staten één verenigd land, koninkrijk of republiek of confederatie of federatie of hoe je het ook wil noemen te maken. Begraaf die gedachte van een verenigd Europa, in staat om zijn beschaving & waarden in de wereld te verdedigen, in het leven te roepen en bereid je maar gerust voor op de komst van nieuwe machten die ons zullen regeren en wel niet noodzakelijk op een door ons geprezen democratische wijze !

In Nieuw-Laaglandia spreekt men diverse talen, belijdt men diverse godsdiensten, men is er tolerant en staat open voor een meer democratische bestuurswijze. Een comité om de "zuiverheid" van regeerders te testen is hier niet nodig. Misschien is het beter een beroep van "politieker" in bijberoep te scheppen.

skaldis
27 mei 2007, 16:37
Misschien is het beter een beroep van "politieker" in bijberoep te scheppen.

Misschien is het beter om het beroep van full time politieker te scheppen ?

Heftruck
27 mei 2007, 20:35
Ik stel een staatsgreep voor. Kandidaten?

Proletariër
27 mei 2007, 20:39
heil heftruck!
de grote leider van nietsland!
heil!

Kim
27 mei 2007, 21:04
Ik ga het nog één keer zeggen. Het moge nu eindelijk wel eens duidelijk wezen.

L'état, c'est Kim.

Dus geen gezeur over Dietsland, Nietsland, Groot-Nederland en alle andere brol... slechts één ding: moi!

Voila.

U mag nu verder genieten van uw avond.

Boadicea
27 mei 2007, 21:05
Ik ga het nog één keer zeggen. Het moge nu eindelijk wel eens duidelijk wezen.

L'état, c'est Kim.

Dus geen gezeur over Dietsland, Nietsland, Groot-Nederland en alle andere brol... slechts één ding: moi!

Voila.

U mag nu verder genieten van uw avond.

Eindelijk eens 1 die het rechtuit durft te zeggen.;-)

HAMC
27 mei 2007, 21:21
Zolang het maar geen fietsland wordt van Maria Vogels.

Derk de Tweede
27 mei 2007, 21:46
Ik ga het nog één keer zeggen. Het moge nu eindelijk wel eens duidelijk wezen.

L'état, c'est Kim.

Dus geen gezeur over Dietsland, Nietsland, Groot-Nederland en alle andere brol... slechts één ding: moi!

Voila.

U mag nu verder genieten van uw avond.

Niet jokken Kim, als jouw lieve hondje in je armen ligt is het: moi et tu.

Kim
27 mei 2007, 21:48
Niet jokken Kim, als jouw lieve hondje in je armen ligt is het: moi et tu.

Ja, en dan voel ik me helemaal zoals die kerel in de films van James Bond (u weet wel, de man in rolstoel met de witte kat op de schoot).

Heftruck
27 mei 2007, 22:51
Ik ga het nog één keer zeggen. Het moge nu eindelijk wel eens duidelijk wezen.

L'état, c'est Kim.

Dus geen gezeur over Dietsland, Nietsland, Groot-Nederland en alle andere brol... slechts één ding: moi!

Voila.

U mag nu verder genieten van uw avond.

Kim, mijn held! :>

Duvelke
27 mei 2007, 23:04
ze is mijn held ook

Derk de Tweede
28 mei 2007, 08:15
Het wordt echt tijd dat Kim wordt uitgeroepen als "Liefste forumster van de week". 8-)

liberalist_NL
28 mei 2007, 14:31
met de federale verkiezingen in aantocht wordt het weer eens tijd om te gaan dromen over grote rijken vol germaansche puurheid. velen zien hierbij graag vlaanderen en nederland versmelten tot een groot Niets rijk, kortweg Nietsland.
in Nietsland zullen alle Nietsers verenigd zijn onder eenzelfde entisch/culturele identitaire vlag. en omdat Nietsers van nature geneigd zijn tot orde en tucht zal er orde en tucht heersen in Nietsland.
verder valt er in Nietsland Niets te beleven. dat wil zeggen dat er in Nietsland de Nietse volkseigenheid bewaard en gecultiveerd zal worden. Nietse films, Nietse muziek, de Nietse taal en natuurlijk een Nietse leider.
de leider van Nietsland is voor niets bang, want hij zal gekozen worden uit het dappere volk van de Nietsers. De Nietsers hebben immers niet voor niets de spanjaarden en de fransen uit Nietsland verdreven.

u ziet het, niets dan voordelen.

wat houdt de vervolmaking van het Nietse rijk nog tegen? niets!
dus, allemaal voor Nietsland.

Nietsland, houzee!
Ik ben voor een Dietsland (zelf verkies ik de naam Groot-Nederland of gewoon Nederland) vanuit pragmatische, niet-etnische en niet-nationalistische redenen. Betere positie van Nederland en Vlaanderen in Europa, betere samenwerking tussen de Nederlandse volkeren (o.a. vrije media) en verspreiding van het progressief-liberale gedachtegoed.

liberalist_NL
28 mei 2007, 14:31
Ik ga het nog één keer zeggen. Het moge nu eindelijk wel eens duidelijk wezen.

L'état, c'est Kim.

Dus geen gezeur over Dietsland, Nietsland, Groot-Nederland en alle andere brol... slechts één ding: moi!

Voila.

U mag nu verder genieten van uw avond.
Wat doe je met mogelijke concurrenten?

Max van Dietschland
28 mei 2007, 14:35
Ik ben voor een Dietsland (zelf verkies ik de naam Groot-Nederland of gewoon Nederland) vanuit pragmatische, niet-etnische en niet-nationalistische redenen. Betere positie van Nederland en Vlaanderen in Europa, betere samenwerking tussen de Nederlandse volkeren (o.a. vrije media) en verspreiding van het progressief-liberale gedachtegoed.

Dat wordt een raar Dietsland zeg. ;-)

liberalist_NL
28 mei 2007, 14:37
Dat wordt een raar Dietsland zeg. ;-)
In Nederland en Vlaanderen halen progressieve partijen nu eenmaal altijd een meerderheid. Het Vlaams Belang zal niets meer voorstellen eenmaal beide landen een zijn. Alleen Christen-democratische partijen zullen (helaas, maar ach) goede scores blijven halen.

Kim
28 mei 2007, 15:09
Wat doe je met mogelijke concurrenten?

Mazouteren.

liberalist_NL
28 mei 2007, 15:16
Mazouteren.
Wat is dat?

De Garde
28 mei 2007, 15:17
Ik ga het nog één keer zeggen. Het moge nu eindelijk wel eens duidelijk wezen.

L'état, c'est Kim.

Dus geen gezeur over Dietsland, Nietsland, Groot-Nederland en alle andere brol... slechts één ding: moi!

Voila.

U mag nu verder genieten van uw avond.
http://www.youtube.com/watch?v=V9twbBh2Hd0

Kim
28 mei 2007, 15:18
Wat is dat?
Dat zal je wel aan den lijve ondervinden als je mijn tocht naar de overwinnig wil belemmeren. :twisted:

Kim
28 mei 2007, 15:19
http://www.youtube.com/watch?v=V9twbBh2Hd0

En terecht! :-P

liberalist_NL
28 mei 2007, 15:20
Dat zal je wel aan den lijve ondervinden als je mijn tocht naar de overwinnig wil belemmeren. :twisted:
Geen politieke ambities, amehoela.;-)

Kim
28 mei 2007, 15:21
Geen politieke ambities, amehoela.;-)

Ga in vrede mijn zoon...

Kim
28 mei 2007, 15:21
*Ik moet dringend terug wat meer buitenkomen*

:D

Bovenbuur
29 mei 2007, 12:36
Wat een nietszeggende topic...

Derk de Tweede
29 mei 2007, 12:38
Wat een nietszeggende topic...

Je bent dan ook in KenK.

liberalist_NL
29 mei 2007, 14:24
Je bent dan ook in KenK.
Mijn lievelingsplek! 8-)

Derk de Tweede
29 mei 2007, 14:33
Speciaal voor Kim:

http://www.youtube.com/watch?v=CtvHr5KEDcA

surprise buttsecks
5 februari 2012, 17:32
Prachtig. Voor mij een Niets Keizerrijk.

Derk de Tweede
6 februari 2012, 11:52
Niets kan.
Diets landt op Schiphol.

Bovenbuur
6 februari 2012, 12:57
Admin: Zijn er deze week nog topics gereanimeerd?
Moderator: Niets meneer.

Steben
6 februari 2012, 13:05
Nietzsche-land :cheer: