PDA

View Full Version : Net voorbijgestoven


Enter
3 juni 2007, 13:57
De klassieke Johnny-bak: Zwarte Golf, een beetje opgevoerd qua snelheid, zwaar opgevoerd qua motorlawaai, tot op een nanometer verlaagd, voorzien van een spoiler die niet mis zou staan als vleugel van een 747 en natuurlijk uitgerust met een muziekinstallatie die tot ver in de omgeving te horen moet zijn.

En dan met een petje op en de elleboog uit het raam stoer doen terwijl ze de voorspoiler eraf rijden op de eerste de beste snelheidsremmer :lol:

Er rijden toch een stel eikels rond zeg :roll:

Metternich
3 juni 2007, 14:17
Het grappigste is als zo'n auto's die enorm laag tegen de grond hangen over een snelheidsdrempel moeten. Wat een geknoei is me dat, dat maakt mijn dag altijd goed :twisted:

Tavek
3 juni 2007, 21:21
Ik vraag me steeds af waarom die mensen een relatief goedkope auto kopen (golf, swifts, focus....) en die dan helemaal optunen, een proces dat bakken vol geld kost. Om dan een schandebak te hebben (zo noemen wij die dingen).

Voor hetzelfde geld kunnen ze makkellijk een tweedehands porsche of dikke volvo/audi kopen. Waar ze geen schrik in moeten hebben om hun motor in op te blazen.

Derk de Tweede
3 juni 2007, 21:30
De klassieke Johnny-bak: Zwarte Golf, een beetje opgevoerd qua snelheid, zwaar opgevoerd qua motorlawaai, tot op een nanometer verlaagd, voorzien van een spoiler die niet mis zou staan als vleugel van een 747 en natuurlijk uitgerust met een muziekinstallatie die tot ver in de omgeving te horen moet zijn.

En dan met een petje op en de elleboog uit het raam stoer doen terwijl ze de voorspoiler eraf rijden op de eerste de beste snelheidsremmer :lol:

Er rijden toch een stel eikels rond zeg :roll:

Morgen zit er weer een nieuwe op.
Voor dat soort stumperts is dat autootje het enige waar ze echt om geven.
Is dit trouwens een Golf?
De spoiler is namelijk af....:roll: http://nielsanw.punt.nl/upload/1.jpg

Desiderius
3 juni 2007, 23:13
Grote fun is de processie van Ferrari's die zich doorheen de gemeenten Hansbeke en Bellem richting Knokke voortsleept. Al die snelle exclusieve bakken die voor elke verkeersdrempel (en er zitten van die héél gemene tussen) nauwelijks nog 5 km/u halen en voor het overige vastzitten in een tergend lange zone 30.

Z�*�*�*lig om die overjaarse pubers te zien sukkelen; opgejaagd door opa in z'n Nissan Micra die het op z'n heupen krijgt van die knalrode slakken.

lombas
3 juni 2007, 23:18
Het grappige is dat die tuningbakken niet verzekerd zijn.

Hierrrrrr komt lombas!

:twisted:

Internaut
4 juni 2007, 02:12
Ik hou wel van een potje verkeersagressie af en toe maar het moet verbaal blijven (claxoneren, middenvinger,...)
Ik hou ook niet van tuning maar wat is er mis mee ? Leer rapper rijden dan zullen mensen u niet inhalen.
En ik denk ook niet dat die mensen dat apprecieren dat jij hun lastig valt.
Het zijn door mensen zoals gij dat er ongelukken gebeuren, op nen dag ga je nog eens de verkeerde tegenkomen die plots een mes of een pistool bovenhaalt, wat dan ?

Enter
4 juni 2007, 05:51
Ik hou wel van een potje verkeersagressie af en toe maar het moet verbaal blijven (claxoneren, middenvinger,...)
Ik hou ook niet van tuning maar wat is er mis mee ? Leer rapper rijden dan zullen mensen u niet inhalen.
En ik denk ook niet dat die mensen dat apprecieren dat jij hun lastig valt.
Het zijn door mensen zoals gij dat er ongelukken gebeuren, op nen dag ga je nog eens de verkeerde tegenkomen die plots een mes of een pistool bovenhaalt, wat dan ?

Tegen wie heb je het?

Dronkoers
4 juni 2007, 06:45
Mijn vorige auto was ook zo'n "Johnny-bak" of "schandebak" of hoe je het ook noemt. Het voordeel van zo'n ding is dat je in de bebouwde kom wel effectief 50 km/h rijdt, want anders vliegen de stukken eraf, dus eigenlijk verschiet ik ervan dat ze dit niet promoten, houden aan de snelheid is toch veilig? :-D

En om eerlijk te zijn, ik nam toen die vluchtheuvels (of snelheidsremmers) toch tegen 30 km/h, die show van een heel baanvak te gebruiken om tegen 5 km/h een bultje over te gaan is voor showventjes, meer niet.

Voor de rest hebben jullie wel gelijk dat ge uw centen beter in iets anders kunt steken, maar ik heb hoedanook geen spijt dat ik zoiets heb gehad ;-)

Kay_
4 juni 2007, 08:07
De klassieke Johnny-bak: Zwarte Golf, een beetje opgevoerd qua snelheid, zwaar opgevoerd qua motorlawaai, tot op een nanometer verlaagd, voorzien van een spoiler die niet mis zou staan als vleugel van een 747 en natuurlijk uitgerust met een muziekinstallatie die tot ver in de omgeving te horen moet zijn.

En dan met een petje op en de elleboog uit het raam stoer doen terwijl ze de voorspoiler eraf rijden op de eerste de beste snelheidsremmer :lol:

Er rijden toch een stel eikels rond zeg :roll:

Ik deel uw mening volledig, punt amen en uit.

Johan217
4 juni 2007, 09:31
en natuurlijk uitgerust met een muziekinstallatie die tot ver in de omgeving te horen moet zijn.
Eigenlijk zo slecht nog niet dat je die gasten van verre hoort komen, want hun rijvaardigheid is over het algemeen om van te huilen. Waarschijnlijk verkeren ze constant in een toestand van shellshock door dat lawaai.

Dronkoers
4 juni 2007, 09:38
Was het den deze? :-D

http://www.felge.de/inhalt/presse/images/vw_scene_0306_1.jpg

Dronkoers
4 juni 2007, 09:59
Gewoon uit nieuwschierigheid: Hoe komt het eigenlijk dat jullie (sommigen) tuning veralgemenen met Johnny's?

baseballpolitieker
4 juni 2007, 11:36
Gewoon uit nieuwschierigheid: Hoe komt het eigenlijk dat jullie (sommigen) tuning veralgemenen met Johnny's?De andere autoliefhebbers kopen een deftige auto!;-)

Kay_
4 juni 2007, 11:38
Gewoon uit nieuwschierigheid: Hoe komt het eigenlijk dat jullie (sommigen) tuning veralgemenen met Johnny's?


Getunede auto = meestal golfje, saxo, etc... met harde housemuziek en kerel met een petje omhoog op zijn bol.

Allez,toch in mijn ervaring.

jurgen79
4 juni 2007, 12:06
Gewoon uit nieuwschierigheid: Hoe komt het eigenlijk dat jullie (sommigen) tuning veralgemenen met Johnny's?

Omdat het zo is...ben ook een zogenaamde 'Johnny' geweest...en ik kijk er tegenwoordig ook zo op neer.
Eigenlijk dom om je wagen zo te verneuken.

Kay_
4 juni 2007, 12:10
Omdat het zo is...ben ook een zogenaamde 'Johnny' geweest...en ik kijk er tegenwoordig ook zo op neer.
Eigenlijk dom om je wagen zo te verneuken.


Vind ik ook, al rij ik soms zelf met de muziek nogal hard rond toch verneuk ik mijn auto niet.
Getinte ruiten en grote velgen,that's it ;-)

Djiezes
4 juni 2007, 12:24
Ieder het zijne natuurlijk, maar ik begrijp dat hele tuning-gedoe toch ook niet helemaal... Als die auto's er nu eens mooier van zouden worden, tot daar aan toe.
Ik woon trouwens aan een vrij druk kruispunt. Het gebeurt vrij dikwijls dat er zo'n rijdende discotheek voor het rode licht staat, pal voor mijn deur. Die rotherrie komt gemakkelijk boven het geluid van mijn TV uit, en er zijn zelfs idioten die er niet voor terugdeinzen om om een uur of drie 's nachts heel de buurt te wekken terwijl ze met hun scharminkel voor het rode licht staan...
Ik zet de muziek in mijn auto ook al eens graag wat harder, maar dus nooit in de bebouwde kom. En ik zet trouwens ook deftige muziek op... ;-)

Johan217
4 juni 2007, 12:26
Doe mij maar een Opel Manta met The Scorpions loeihard :)

jurgen79
4 juni 2007, 12:43
Doe mij maar een Opel Manta met The Scorpions loeihard :)

Veelzeggend.

Voodoo Child
4 juni 2007, 13:29
Van de weg halen die gekken of hopen dat ze tegen een boom eindigen.

largo_w
4 juni 2007, 13:37
Wat ik altijd zo gek vind is het geld dat die dingen moeten kosten...
Doorverkopen later en je verliest bijna alles volgens mij!

Verder zijn ze wel grappig met hun fluo autos ik moet daar altijd om lachen!

Kay_
4 juni 2007, 13:38
Wat ik altijd zo gek vind is het geld dat die dingen moeten kosten...
Doorverkopen later en je verliest bijna alles volgens mij!

Verder zijn ze wel grappig met hun fluo autos ik moet daar altijd om lachen!


Inderdaad, geef mij maar black on black. 8-)

manta
4 juni 2007, 14:33
Mja , als die mensen hun autoke mooier vinden met wat extra plastiek moeten zij dat eigenlijk zelf maar weten ....
Anderzijds krijg ik het *vuil woord* als ik programma's als "pimp my ride " op de tv zie ... De wagens die soms origineel zo mooi zijn , en die zo mishandelt worden door die gekken .... grrrrrr... :onfire:
Mischien al eens polsen naar een tuningverbod voor classics en old-timers .....8-)

StevenNr1
4 juni 2007, 14:43
Getunede auto = meestal golfje, saxo, etc... met harde housemuziek en kerel met een petje omhoog op zijn bol.

Allez,toch in mijn ervaring.http://www.youtube.com/watch?v=vN8fkKMA8vg

Dronkoers
4 juni 2007, 17:29
Getunede auto = meestal golfje, saxo, etc... met harde housemuziek en kerel met een petje omhoog op zijn bol.

Allez,toch in mijn ervaring.

daar zit iets in, vroeger was dat zelfs nog meer :-(
Ik weet nog toen ik (jaren geleden) op zo een meeting kwam met mijn "bolide", ging parkeren tussen die Johnny's die om de 10 minuten hun auto wassen/waxen met hun zogenaamde muziek keihard.
Ge had hun ogen moeten zien toen er zo een -nog goed vuile- gietzwarte peugeot ging parkeren, uitstapte, een bak bier uit de koffer haalde, en een beetje metalen muziek opzette :-D
Was altijd wel feest ;-)

Omdat het zo is...ben ook een zogenaamde 'Johnny' geweest...en ik kijk er tegenwoordig ook zo op neer.
Eigenlijk dom om je wagen zo te verneuken.

Misschien dom, maar nooit spijt van gehad.

baseballpolitieker
4 juni 2007, 18:33
Ex-Johnny's die nu politieke interesse hebben, waar gaan we met de wereld naartoe!:roll: :lol:

Dronkoers
4 juni 2007, 18:48
Ex-Johnny's die nu politieke interesse hebben, waar gaan we met de wereld naartoe!:roll: :lol:

Johnny's...bah :twisted: Zeg maar ex-auto-hobbyist ;-)
politieke interesse is begonnen met (buiten onafhankelijkheid) vooral die domme wegcode :twisted:

Jazeker
4 juni 2007, 19:31
daar zit iets in, vroeger was dat zelfs nog meer :-(
Ik weet nog toen ik (jaren geleden) op zo een meeting kwam met mijn "bolide", ging parkeren tussen die Johnny's die om de 10 minuten hun auto wassen/waxen met hun zogenaamde muziek keihard.
Ge had hun ogen moeten zien toen er zo een -nog goed vuile- gietzwarte peugeot ging parkeren, uitstapte, een bak bier uit de koffer haalde, en een beetje metalen muziek opzette :-D
Was altijd wel feest ;-)

:-D

DaBlacky
4 juni 2007, 21:19
Van de weg halen die gekken of hopen dat ze tegen een boom eindigen.

Gij altijd met die arme bomen. Wat is er mis met een goede verlichtingspaal, of verkeerslicht? Of een betonnen muur? Of een stevige, doordeweekse vrachtwagen? Of het kanaal? Of de pijler van een brug? :)

Tjolder
4 juni 2007, 22:07
http://www.bestofpps.com/img/funny/LADA-Car-Tuning.jpg

Khalid
5 juni 2007, 14:07
De klassieke Johnny-bak: Zwarte Golf, een beetje opgevoerd qua snelheid, zwaar opgevoerd qua motorlawaai, tot op een nanometer verlaagd, voorzien van een spoiler die niet mis zou staan als vleugel van een 747 en natuurlijk uitgerust met een muziekinstallatie die tot ver in de omgeving te horen moet zijn.

En dan met een petje op en de elleboog uit het raam stoer doen terwijl ze de voorspoiler eraf rijden op de eerste de beste snelheidsremmer :lol:

Er rijden toch een stel eikels rond zeg :roll:


kom ik in de buurt?

http://www.casafree.com/modules/xcgal/albums/userpics/11233/normal_porsche_made_in_maroc.jpg

BigF
6 juni 2007, 00:37
http://www.veterantraktorensvenner.dk/mtokt2001/1280x960.jpg

Libro
6 juni 2007, 10:47
Tuning is not a crime zolang de velgen op zich maar niet meer waard zijn dan de rest van de auto. En voor de rest: Chip Foose rules.

Khalid
6 juni 2007, 20:48
http://www.veterantraktorensvenner.dk/mtokt2001/1280x960.jpg

pfff,:boo: uitslover :lol:

KrisKras
6 juni 2007, 22:26
kom ik in de buurt?

http://www.casafree.com/modules/xcgal/albums/userpics/11233/normal_porsche_made_in_maroc.jpg

hier een echte marokkaanse bolide, de Laraki Fulgura:

http://www.autopress.be/images/SPORTIVE/LARAKI%20FULGURA_small.jpg

http://www.laraki-automobiles.com/fr/index.htm

longhorn
6 juni 2007, 22:49
Doe mij maar een Opel Manta met The Scorpions loeihard :)


Ah, hier hebben we een rasechte Johnny uit de jaren '80.:-)

lantjes
7 juni 2007, 17:57
Deze morgen kwam er een jong iffrake met haar 280SL naast mij staan, ik met de moto, en 't was duidelijk, een raceke diende zich aan...Hop, groen en aan 140 heb ik me in derde gezet als ze al 50m achter lag..., na een tijdje ging ze me dan maar over...maar die eerste honderden meters...dikke fun maar oppassen voor de Flitsertjes hé....:-P

Dronkoers
7 juni 2007, 18:50
Deze morgen kwam er een jong iffrake met haar 280SL naast mij staan, ik met de moto, en 't was duidelijk, een raceke diende zich aan...Hop, groen en aan 140 heb ik me in derde gezet als ze al 50m achter lag..., na een tijdje ging ze me dan maar over...maar die eerste honderden meters...dikke fun maar oppassen voor de Flitsertjes hé....:-P

Sneller rijden dan 350 km/h eh ;-) Dan flitsen ze niet meer :-D

Jazeker
7 juni 2007, 19:11
hier een echte marokkaanse bolide, de Laraki Fulgura:

http://www.autopress.be/images/SPORTIVE/LARAKI%20FULGURA_small.jpg

En die komen hier met BMW's rijden, ofwa? ;-)

BigF
7 juni 2007, 22:33
pfff,:boo: uitslover :lol:
't is pertang nen echte Porsche

lantjes
7 juni 2007, 22:45
Sneller rijden dan 350 km/h eh ;-) Dan flitsen ze niet meer :-D

Dat kan mijn brommerke niet hé....250 is ongeveer de maximum maar zover ben ik nog niet gegaan, ik kom graag met een droge broek op mijn werk toe.:-P

BigF
7 juni 2007, 22:46
Dat kan mijn brommerke niet hé....250 is ongeveer de maximum maar zover ben ik nog niet gegaan, ik kom graag met een droge broek op mijn werk toe.:-P
wat voor brommerke heb je?

lantjes
7 juni 2007, 22:52
wat voor brommerke heb je?

een CBR 600F.

Dronkoers
8 juni 2007, 06:53
Is dat een B-klasse? :mrgreen:

lantjes
8 juni 2007, 07:44
Is dat een B-klasse? :mrgreen:

Als ik er mee rij meestal wel....:oops: zeker in de stad....

Dronkoers
8 juni 2007, 07:47
Als ik er mee rij meestal wel....:oops: zeker in de stad....

Haalt gij nog 45 km/h in't stad? 8O

lantjes
8 juni 2007, 10:19
Haalt gij nog 45 km/h in't stad? 8O

Behalve in "zone 30" daar hou ik me ook aan de regeltjes...:lol:

Dronkoers
8 juni 2007, 10:23
Behalve in "zone 30" daar hou ik me ook aan de regeltjes...:lol:

Ik rij daar ook maar maximum 30 m/s ;-) (vanaf 's avonds toch :-D )

KrisKras
8 juni 2007, 17:07
En die komen hier met BMW's rijden, ofwa? ;-)

:lol:

baseballpolitieker
8 juni 2007, 18:01
Sneller rijden dan 350 km/h eh ;-) Dan flitsen ze niet meer :-DZijn er voor het grote publiek beschikbare voertuigen die die snelheid kunnen halen?:-D