PDA

View Full Version : Weg met De Gucht


Juliet
7 juni 2007, 06:37
Heet van de naald en de moeite waard om even te bekijken.
---> www.wegmetdegucht.be

Bhairav
7 juni 2007, 06:41
Kijk eens aan: met hippe lettertjes en al.

Stratcat
7 juni 2007, 06:48
Heet van de naald en de moeite waard om even te bekijken.
---> www.wegmetdegucht.be (http://www.wegmetdegucht.be)

Wat heeft dit met binnenland te maken?

Tegendradigaard
7 juni 2007, 07:03
Wel mijnheer De Gucht in mijn kindertijd weet ik nog dat op onze lagere school er een actie was die belooofde dat met elke 100 fr er 1 waterpomp in een dorp in Afrika kon gemaakt worden. En wij maar sparen en wij maar geld bijeenhalen...
En nu komt U nogmaals het koude water oppompen ?
Dankzij U voel ik mij nu bedrogen. Blijkt dat ik voor niks gelopen en gebedeld heb...
Het waterprobleem is dus nog altijd niet opgelost.
En NU gaat U het eens oplossen.....
Allez het zal toch geen verkiezingstijd zijn zekers...

Herr Flick
7 juni 2007, 07:34
He Tegendradigaard, bij onz zijn ze ook nog met die waterpompen komen leuren ,...

Daar moeten nogal wa pompen staan roesten ginder in den afriek,

Als we daar al de oude waterpompen gaan opladen, en ze daarna verkopen aan de chinezen als oud ijzer, kunnen we ons elk een dikke villa met zwembad op Barbados zetten, en rijden we in t vervolg met nen Bentley GT naar de suppermarkt om ons dagelijkse fles sjampieter, ...

Tegendradigaard
7 juni 2007, 07:40
He Tegendradigaard, bij onz zijn ze ook nog met die waterpompen komen leuren ,...

Daar moeten nogal wa pompen staan roesten ginder in den afriek,

Als we daar al de oude waterpompen gaan opladen, en ze daarna verkopen aan de chinezen als oud ijzer, kunnen we ons elk een dikke villa met zwembad op Barbados zetten, en rijden we in t vervolg met nen Bentley GT naar de suppermarkt om ons dagelijkse fles sjampieter, ...

ik denk dat de centen voor die pompen voorall hier in dit land aan de "vingers zijn blijven plakken" en hetgeen hier niet is blijven plakken is wel aan de "dikke vingers van een of andere Afrikaanse potentaat" blijven plakken....

En het zijn die met hun plakvingers die dagelijks met hunnen Bentley GT anar de supermarkt gaan voor hun fles sjampieter....

Van mij krijgen ze nooit nog nen eurocent.
'k betaal al genoeg aan ontwikkelingshulp voor de Walen....

Herr Flick
7 juni 2007, 07:46
ik denk dat de centen voor die pompen voorall hier in dit land aan de "vingers zijn blijven plakken" en hetgeen hier niet is blijven plakken is wel aan de "dikke vingers van een of andere Afrikaanse potentaat" blijven plakken....

En het zijn die met hun plakvingers die dagelijks met hunnen Bentley GT anar de supermarkt gaan voor hun fles sjampieter....

Van mij krijgen ze nooit nog nen eurocent.
'k betaal al genoeg aan ontwikkelingshulp voor de Walen....

`k heb vanaf dak er zelf voor werk nooit nog nen eurocent aan die organisaties gegeven, ... ja nekeer een blik hondevoer voor het plaatselijke hondenasiel, omdat ge weet dat die beesten dat dan toch te eten krijgen,...

en nekeer ne zak eten, voor de voedselbank hier, (is elk jaar ) dat weet ge ook dat het wel iemand zal kunnen gebruiken, maar geld, no way !

lantjes
7 juni 2007, 08:03
Wel mijnheer De Gucht in mijn kindertijd weet ik nog dat op onze lagere school er een actie was die belooofde dat met elke 100 fr er 1 waterpomp in een dorp in Afrika kon gemaakt worden. En wij maar sparen en wij maar geld bijeenhalen...
En nu komt U nogmaals het koude water oppompen ?
Dankzij U voel ik mij nu bedrogen. Blijkt dat ik voor niks gelopen en gebedeld heb...
Het waterprobleem is dus nog altijd niet opgelost.
En NU gaat U het eens oplossen.....
Allez het zal toch geen verkiezingstijd zijn zekers...

Hebben ze daar toendertijd, met dat geld, geen buitenboordmotoren gekocht?

En dat stuk arrogantie mag inderdaad opkrassen...De Gucht... Mr Pretentie himself hij heeft ons al genoeg ten schande gemaakt bij de rest van de wereld.