PDA

View Full Version : Familie eist sperma vermoorde man


circe
7 juni 2007, 11:05
Familie eist sperma vermoorde man
Uitgegeven: 7 juni 2007 11:23

BRUSSEL - Familie en vrienden van een zaterdag in België vermoorde man eisen zijn sperma op bij het ziekenhuis in Edegem. Daar is de man opgebaard. Zijn vrouw meent met het sperma alsnog haar kinderwens te kunnen vervullen, zo meldde de Gazet van Antwerpen donderdag.
http://www.nu.nl/img.db/367944+s(120!x120!)
Familie van de man wilde ook afscheid van het lichaam nemen, maar het lichaam is door justitie nog niet vrijgegeven. Woedende familieleden en vrienden veroorzaakten de afgelopen drie dagen opstootjes bij het ziekenhuis. http://red.as-eu.falkag.net/dat/bgf/trpix.gif?&rdm=21889625&dlv=0,0,204966,0,0&kid=0&iid=204966&bid=0
http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif

Zij drongen daarbij via verschillende kanten het mortuarium binnen. Een dokter die probeerde uit te leggen dat je van een dode geen sperma meer kan afnemen, werd bedreigd met een mes.
(c) ANP

bron: http://www.nu.nl/news/1105075/122/Familie_eist_sperma_vermoorde_man.html

Denken jullie nu wat ik denk?

Griffin
7 juni 2007, 11:07
Wat een klootzak!

Djiezes
7 juni 2007, 11:53
Denken jullie nu wat ik denk?

Dat hangt er van af wat jij denkt. :roll:

Kay_
7 juni 2007, 11:59
Dat hangt er van af wat jij denkt. :roll:


Ik kan al gokken, haar allochtonenfobie achtervolgt haar weer. :-D

Lincoln
7 juni 2007, 12:01
Familie eist sperma vermoorde man
Uitgegeven: 7 juni 2007 11:23

BRUSSEL - Familie en vrienden van een zaterdag in België vermoorde man eisen zijn sperma op bij het ziekenhuis in Edegem. Daar is de man opgebaard. Zijn vrouw meent met het sperma alsnog haar kinderwens te kunnen vervullen, zo meldde de Gazet van Antwerpen donderdag.
http://www.nu.nl/img.db/367944+s(120!x120!)
Familie van de man wilde ook afscheid van het lichaam nemen, maar het lichaam is door justitie nog niet vrijgegeven. Woedende familieleden en vrienden veroorzaakten de afgelopen drie dagen opstootjes bij het ziekenhuis. http://red.as-eu.falkag.net/dat/bgf/trpix.gif?&rdm=21889625&dlv=0,0,204966,0,0&kid=0&iid=204966&bid=0
http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif

Zij drongen daarbij via verschillende kanten het mortuarium binnen. Een dokter die probeerde uit te leggen dat je van een dode geen sperma meer kan afnemen, werd bedreigd met een mes.
(c) ANP

bron: http://www.nu.nl/news/1105075/122/Familie_eist_sperma_vermoorde_man.html

Denken jullie nu wat ik denk?
Geobsedeerd circe ?:twisted:

Dronkoers
7 juni 2007, 12:01
Ik kan al gokken, haar allochtonenfobie achtervolgt haar weer. :-D

Ah, dan is het goed.

Ik vreesde al voor perverse necrofiele neigingen :mrgreen:

circe
7 juni 2007, 12:12
Ik kan al gokken, haar allochtonenfobie achtervolgt haar weer. :-D

Wel kijk, ik reageer op:


Woedende familieleden en vrienden veroorzaakten de afgelopen drie dagen opstootjes bij het ziekenhuis. http://red.as-eu.falkag.net/dat/bgf/trpix.gif?&rdm=21889625&dlv=0,0,204966,0,0&kid=0&iid=204966&bid=0
http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif

Zij drongen daarbij via verschillende kanten het mortuarium binnen. Een dokter die probeerde uit te leggen dat je van een dode geen sperma meer kan afnemen, werd bedreigd met een mes.

Bovendien: om te denken dat je van een dode nog sperma kan afnemen, moet je alvast over "koranische" nepkennis beschikken: het sperma zit volgens de koran ergens tussen de nieren weetjewel!

Indien de weduwe zich alsnog van een zoon zou kunnen verzekeren, kan ze rekenen op de ondersteuning van haar schoonfamilie, anders is ze een vogel voor de kat.

Ik denk dat ik met mijn vermoeden wel juist zit, vermits er toch tijdens vorig weekend bij een schietpartij tussen verschillende marokkanen een Marokkaan werd vermoord in het antwerpse?

Raar genoeg vind ik daar echter NIKS meer van terug in de kranten. Heb ik dat gedroomd?

Griffin
7 juni 2007, 12:12
Een blowjob redt uw leven niet, maar zorgt misschien nog wel voor nageslacht!

Kay_
7 juni 2007, 12:16
Wel kijk, ik reageer op:


Woedende familieleden en vrienden veroorzaakten de afgelopen drie dagen opstootjes bij het ziekenhuis. http://red.as-eu.falkag.net/dat/bgf/trpix.gif?&rdm=21889625&dlv=0,0,204966,0,0&kid=0&iid=204966&bid=0
http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif

Zij drongen daarbij via verschillende kanten het mortuarium binnen. Een dokter die probeerde uit te leggen dat je van een dode geen sperma meer kan afnemen, werd bedreigd met een mes.

Bovendien: om te denken dat je van een dode nog sperma kan afnemen, moet je alvast over "koranische" nepkennis beschikken: het sperma zit volgens de koran ergens tussen de nieren weetjewel!

Indien de weduwe zich alsnog van een zoon zou kunnen verzekeren, kan ze rekenen op de ondersteuning van haar schoonfamilie, anders is ze een vogel voor de kat.

Ik denk dat ik met mijn vermoeden wel juist zit, vermits er toch tijdens vorig weekend bij een schietpartij tussen verschillende marokkanen een Marokkaan werd vermoord in het antwerpse?

Raar genoeg vind ik daar echter NIKS meer van terug in de kranten. Heb ik dat gedroomd?

:|

circe
7 juni 2007, 12:17
HEBBES! (niet uit DS zelf, maar op een ander forum....)

Dode en drie zwaargewonden bij incidenten Antwerpen
Posted by J. on 2/6/2007, 20:18:33

In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn bij verschillende steek- en schietincidenten in Antwerpen en Borgerhout één dode en drie zwaargewonden gevallen.
Alle slachtoffers en incidenten kunnen op een of andere manier aan elkaar gelinkt worden. Toch tast het parket van Antwerpen zaterdag volledig in het duister wat betreft de oorzaak of mogelijke verdachten.

De eerste slachtoffers werden ontdekt toen buurtbewoners van de Lange Dijkstraat in Antwerpen rond 4 uur een paar luide knallen hoorden. De politie trof er op de benedenverdieping van een woning twee zwaargewonde mannen aan, één van 19 en één van 31 jaar.

Vervolgens merkte de politie een bloedspoor op dat tot aan een huis in de nabijgelegen Marnixstraat leidde. Daar werd in een grote plas bloed een 28-jarige man aangetroffen. Het slachtoffer bleek overleden. Hoe de man om het leven werd gebracht, zal een autopsie maandag moeten duidelijk maken. Mogelijk stierf hij door schot- of steekwonden.

Tijdens de vaststellingen in de Marnixstraat liep bij de politie een oproep binnen van bewoners uit de omgeving van het Monseigneur Van Goethemplein in Borgerhout. Die hadden op het plein een zwaargewonde man van 27 jaar aangetroffen. Verder onderzoek bracht aan het licht dat het eerder aangetroffen dodelijke slachtoffer woonde in een huis op datzelfde plein in Borgerhout.

Alle gewonde slachtoffers werden naar het ziekenhuis overgebracht. Daar worden ze bewaakt, maar nog geen enkele betrokkene kon worden ondervraagd, aldus het parket zaterdagavond.

Er werd een onderzoeksrechter aangesteld op betichting van moord en poging tot moord lastens onbekenden. Het parket houdt er rekening mee dat er nog andere personen betrokken zijn bij de zaak of dat de slachtoffers mogelijk zelf verdachten of daders en eventueel zelfs familie zijn. Wat betreft de nationaliteit en identiteit van de slachtoffers zijn geen details bekendgemaakt. sdg (De Standaard)



Tja... waarom denk ik nu in feite dat het over marokkanen zou gaan?

Lincoln
7 juni 2007, 12:22
HEBBES! (niet uit DS zelf, maar op een ander forum....)

Dode en drie zwaargewonden bij incidenten Antwerpen
Posted by J. on 2/6/2007, 20:18:33

In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn bij verschillende steek- en schietincidenten in Antwerpen en Borgerhout één dode en drie zwaargewonden gevallen.
Alle slachtoffers en incidenten kunnen op een of andere manier aan elkaar gelinkt worden. Toch tast het parket van Antwerpen zaterdag volledig in het duister wat betreft de oorzaak of mogelijke verdachten.

De eerste slachtoffers werden ontdekt toen buurtbewoners van de Lange Dijkstraat in Antwerpen rond 4 uur een paar luide knallen hoorden. De politie trof er op de benedenverdieping van een woning twee zwaargewonde mannen aan, één van 19 en één van 31 jaar.

Vervolgens merkte de politie een bloedspoor op dat tot aan een huis in de nabijgelegen Marnixstraat leidde. Daar werd in een grote plas bloed een 28-jarige man aangetroffen. Het slachtoffer bleek overleden. Hoe de man om het leven werd gebracht, zal een autopsie maandag moeten duidelijk maken. Mogelijk stierf hij door schot- of steekwonden.

Tijdens de vaststellingen in de Marnixstraat liep bij de politie een oproep binnen van bewoners uit de omgeving van het Monseigneur Van Goethemplein in Borgerhout. Die hadden op het plein een zwaargewonde man van 27 jaar aangetroffen. Verder onderzoek bracht aan het licht dat het eerder aangetroffen dodelijke slachtoffer woonde in een huis op datzelfde plein in Borgerhout.

Alle gewonde slachtoffers werden naar het ziekenhuis overgebracht. Daar worden ze bewaakt, maar nog geen enkele betrokkene kon worden ondervraagd, aldus het parket zaterdagavond.

Er werd een onderzoeksrechter aangesteld op betichting van moord en poging tot moord lastens onbekenden. Het parket houdt er rekening mee dat er nog andere personen betrokken zijn bij de zaak of dat de slachtoffers mogelijk zelf verdachten of daders en eventueel zelfs familie zijn. Wat betreft de nationaliteit en identiteit van de slachtoffers zijn geen details bekendgemaakt. sdg (De Standaard)



Tja... waarom denk ik nu in feite dat het over marokkanen zou gaan?Schitterend werk circe, en ik maar zoeken waar ik het nieuws kan vinden,.

circe
7 juni 2007, 12:29
Vind jij dat dan niet raar dat dit artikel niet meer te vinden is? Niet in GVA (stad en streek) niet in DS.

Het gaat nochtans over VIER slachtoffers (drie gewond, één vermoord)....

Stellen we nu even voor dat de daders racistische witte vlamingen zouden zijn.... en de slachtoffers inderdaad Marokkaans: HVT II toch?

Dode vlaams, gewonden marokkaans.... dan zou het een incidentje kunnen zijn?


Ik denk dus dat het een familieruzie tussen marokkanen was, die gewoon onderling met schietgeweertjes werd opgelost.... fait divers dus, en géén vermelding in de kranten nodig? Evenmin een protestmars zoals in Lokeren werd aangevraagd (en ondertussen verboden).

wat denk je?

Zouden de verkiezingen er iets mee te maken hebben?

Kay_
7 juni 2007, 12:34
Vind jij dat dan niet raar dat dit artikel niet meer te vinden is? Niet in GVA (stad en streek) niet in DS.

Het gaat nochtans over VIER slachtoffers (drie gewond, één vermoord)....

Stellen we nu even voor dat de daders racistische witte vlamingen zouden zijn.... en de slachtoffers inderdaad Marokkaans: HVT II toch?

Dode vlaams, slachtoffers marokkaans.... dan zou het een incidentje kunnen zijn?


Ik denk dus dat het een familieruzie tussen marokkanen was, die gewoon onderling met schietgeweertjes werd opgelost.... fait divers dus, en géén vermelding in de kranten nodig?

wat denk je?

Zouden de verkiezingen er iets mee te maken hebben?



Het is daarmee dat de VRT zelf een reportage maakt over drugs in Marokkaanse theehuisjes of als hoofdpunt maakt dat allochtonen een leerkracht hebben geslagen zeker?

Griffin
7 juni 2007, 12:35
Het is daarmee dat de VRT zelf een reportage maakt over drugs in Marokkaanse theehuisjes of als hoofdpunt maakt dat allochtonen een leerkracht hebben geslagen zeker?

sssssst! circe's conspiracy theorietjes niet doorprikken eh!

Djiezes
7 juni 2007, 12:36
Het is daarmee dat de VRT zelf een reportage maakt over drugs in Marokkaanse theehuisjes of als hoofdpunt maakt dat allochtonen een leerkracht hebben geslagen zeker?

touché ;-)

Lincoln
7 juni 2007, 12:36
Vind jij dat dan niet raar dat dit artikel niet meer te vinden is? Niet in GVA (stad en streek) niet in DS.

Het gaat nochtans over VIER slachtoffers (drie gewond, één vermoord)....

Stellen we nu even voor dat de daders racistische witte vlamingen zouden zijn.... en de slachtoffers inderdaad Marokkaans: HVT II toch?

Dode vlaams, gewonden marokkaans.... dan zou het een incidentje kunnen zijn?


Ik denk dus dat het een familieruzie tussen marokkanen was, die gewoon onderling met schietgeweertjes werd opgelost.... fait divers dus, en géén vermelding in de kranten nodig? Evenmin een protestmars zoals in Lokeren werd aangevraagd (en ondertussen verboden).

wat denk je?

Zouden de verkiezingen er iets mee te maken hebben?Ik vind dat ook raar, ik had nochtans op deze bericht gewacht omdat het 1O meter op de voordeur van mijn ouders gebeurde !

circe
7 juni 2007, 12:39
Ik vind dat ook raar, ik had nochtans op deze bericht gewacht omdat het 1O meter op de voordeur van mijn ouders gebeurde !

En??? heb ik gelijk of heb ik gelijk?

Jij wéét dus wie de slachtoffers waren (zowel de dode als gewonden).

Dan hoef ik er geen "conspiracy theory" meer bij de maken.

Kay_
7 juni 2007, 12:41
En??? heb ik gelijk of heb ik gelijk?

Jij wéét dus wie de slachtoffers waren (zowel de dode als gewonden).

Dan hoef ik er geen "conspiracy theory" meer bij de maken.




Nee,want d�*t zou pas echt belachelijk zijn :|

circe
7 juni 2007, 12:44
Nee,want d�*t zou pas echt belachelijk zijn :|

Nu, zowel Poirot als Sherlock Holmes leven bij de gratie van conspiracy theories hé. Gewoon de verschillende elementen samenvoegen geeft je gewoonlijk al een zéér duidelijke hint.

Lincoln
7 juni 2007, 12:44
En??? heb ik gelijk of heb ik gelijk?

Jij wéét dus wie de slachtoffers waren (zowel de dode als gewonden).

Dan hoef ik er geen "conspiracy theory" meer bij de maken.Ik dacht dat het drugsverslaavden waren , want de marnix is ook geen "kosher" straatje he, en zeker als je aan de ééne kant de hoerekot voor je neus ligt en aan de andere kant een onthaalpunt van de ocmw voor de kloshard ligt!

circe
7 juni 2007, 12:47
Ik dacht dat het drugsverslaafden waren , want de marnix is ook geen "kosher" straatje he, en zeker als je aan de ééne kant de hoerekot voor je neus ligt en aan de andere kant een onthaalpunt van de ocmw voor de kloshard ligt!

daar zijn we niks mee hé Lincoln!

Als héél de familie van de vermoorde amok staan te maken in de kliniek en zijn vrouw persé zijn zakje met sperma vantussen zijn nieren wil halen, dan heeft dat weinig met drugsverslaving te maken denk ik.

Vervolg conspiracy theory: het vermoorde slachtoffer kreeg dodelijke messteken maar kon eerst nog de drie andere verwonden met zijn schietgeweer dat ie blijkbaar constant bijhad.

verder vervolg: was de vermoorde een drugsdealer die ambras kreeg met zijn klanten?

Kay_
7 juni 2007, 12:47
Nu, zowel Poirot als Sherlock Holmes leven bij de gratie van conspiracy theories hé. Gewoon de verschillende elementen samenvoegen geeft je gewoonlijk al een zéér duidelijke hint.


Tuurlijk, de media steekt nu bewust alles mbt allochtonen in de doofpot hé.:|

Griffin
7 juni 2007, 12:47
daar zijn we niks mee hé Lincoln!

Als héél de familie van de vermoorde amok staan te maken in de kliniek en zijn vrouw persé zijn zakje met sperma vantussen zijn nieren wil halen, dan heeft dat weinig met drugsverslaving te maken denk ik.

En als dat nu eens in de familie zit, die verslaving? :P

manta
7 juni 2007, 12:48
En ????? Zal ze nu een kind krijgen ???? 8O

Griffin
7 juni 2007, 12:49
En ????? Zal ze nu een kind krijgen ???? 8O

Ik denk dat die sperma ondertussen ook wel dood is...

Kay_
7 juni 2007, 12:49
daar zijn we niks mee hé Lincoln!

Als héél de familie van de vermoorde amok staan te maken in de kliniek en zijn vrouw persé zijn zakje met sperma vantussen zijn nieren wil halen, dan heeft dat weinig met drugsverslaving te maken denk ik.


Ik had nooit gedacht dat ik zulk een zin ooit zo lezen in mijn leven :|

Lincoln
7 juni 2007, 12:50
daar zijn we niks mee hé Lincoln!

Als héél de familie van de vermoorde amok staan te maken in de kliniek en zijn vrouw persé zijn zakje met sperma vantussen zijn nieren wil halen, dan heeft dat weinig met drugsverslaving te maken denk ik.Dat weet ik niet, mij heeft me alleen over de feiten verteld wat de motivatie daar achter betreft ben ik volkomen onwetend !

circe
7 juni 2007, 12:52
Ik had nooit gedacht dat ik zulk een zin ooit zo lezen in mijn leven :|

is een natuurlijk gevolg op deze zin hoor:

Zij drongen daarbij via verschillende kanten het mortuarium binnen. Een dokter die probeerde uit te leggen dat je van een dode geen sperma meer kan afnemen, werd bedreigd met een mes.


Dienen onnozele doktoor had waarschijnlijk de koran niet gelezen. :lol:

Lincoln
7 juni 2007, 12:53
Wat ik nog raar vond is dat de moord in het seefhoek plaats vond en niet in borgerhout ?!

Kay_
7 juni 2007, 12:54
is een natuurlijk gevolg op deze zin hoor:






Het is toch een hilarische zin, natuurlijk een logisch gevolg uit het artikel maar toch gewoonweg grappig ;-)

manta
7 juni 2007, 12:55
Ik denk dat die sperma ondertussen ook wel dood is...
Waarschijnlijk wel ... Maar da wil niet zeggen dat ze niet zwanger kan zijn hé ... Daar hoeft haren ECHTE echtgenoot voor nix tussen te zitten ... ;-)
Stel dat die vent juist 2 maanden in't buitenland heeft gezeten... Mischien wel belangrijk da ze toch "iets" van hare vent heeft ... :-D

Zou het koppeltje de nodige privacy hebben gekregen ??? :lol:

circe
7 juni 2007, 12:57
Wat ik nog raar vond is dat de moord in het seefhoek plaatsvond en niet in borgerhout ?!

in mijn conspiracy theory kunnen de gewonden van de schietpartij eventueel wel nog tot in borgerhout gesukkeld zijn, terwijl het slachtoffer van de steekpartij niet verder is geraakt of zo.

Dronkoers
7 juni 2007, 12:58
Als ze dan toch een mes bijhadden, waarom hebben ze dan zelf niet die zaadzak afgesneden?

circe
7 juni 2007, 12:58
Waarschijnlijk wel ... Maar da wil niet zeggen dat ze niet zwanger kan zijn hé ... Daar hoeft haren ECHTE echtgenoot voor nix tussen te zitten ... ;-)
Stel dat die vent juist 2 maanden in't buitenland heeft gezeten... Mischien wel belangrijk da ze toch "iets" van hare vent heeft ... :-D

Zou het koppeltje de nodige privacy hebben gekregen ??? :lol:

daar had ik ook al aan gedacht.... maar dan zijn we wel héél ver aan het conspireren natuurlijk.

Lincoln
7 juni 2007, 12:59
Ik zie de link niet tussen sperma en de drie slachtoffers die gewond zijn plus en dode mus in de marnix, ik kan echt niet volgen...8O

manta
7 juni 2007, 13:01
daar had ik ook al aan gedacht.... maar dan zijn we wel héél ver aan het conspireren natuurlijk.
En ene die 3 dagen in't lijkenhuis ligt willen "aftappen" is dan niet te ver ???8O
Er lopen gekken genoeg rond hoor ....8-)

Kay_
7 juni 2007, 13:02
Ik zie de link niet tussen sperma en de drie slachtoffers die gewond zijn plus en dode mus in de marnix, ik kan echt niet volgen...8O


vermoorde man waar jij het over hebt = spermaman

Griffin
7 juni 2007, 13:02
vermoorde man waar jij het over hebt = spermaman

Nieuwe kinderserie op ketnat: "Spermaman!"

circe
7 juni 2007, 13:05
Ik zie de link niet tussen sperma en de drie slachtoffers die gewond zijn plus en dode mus in de marnix, ik kan echt niet volgen...8O

Allez, ik zal je even helpen.

Zie openingsartikel: er ligt in het UZ van Edegem in het mortuarium een vermoorde man. De vrouw en de familie van die vermoorde man willen nu met alle macht nog sperma van hem proberen te verkrijgen.

Wie is die vermoorde man?

Tijdens het weekend werd iemand vermoord, en drie andere gewond tijdens een schietpartij. Het gerecht vermoed een connectie tussen de feiten en verder wordt er angstvallig over gezwegen.

Ik vermoed dus dat de man wiens sperma men zou willen "aftappen"(???) dus die bepaalde vermoorde man is.

Ik vermoed tevens dat het slachtoffer marokkaans is, (één van de redenen waarom ik dit vermoed is dat vlaamse vrouwen gewoonlijk weten dat van lijken geen sperma meer kan "afgetapt" worden... daarvoor moet men een koranische opvoeding hebben gehad).

Vermits er volgens de politie een verband is tussen de vermoorde en de gewonden, ga ik er ook van uit dat alle betrokkenen in dit geval Marokkaans zijn, gezien de censuur in de media.

Lincoln
7 juni 2007, 13:06
vermoorde man waar jij het over hebt = spermamanDe ééne die zegt ;TREKKEN , en de andere zegt; NEEN, LEKKEN... :rofl: :rofl: :rofl:

Kay_
7 juni 2007, 13:13
Nieuwe kinderserie op ketnat: "Spermaman!"

Spermaman op Ketnat :cheer:

Djiezes
7 juni 2007, 13:15
Spermaman op Ketnat :cheer:

Spermaman op Ketnat of op Tetnet? ;-)

Kay_
7 juni 2007, 13:16
Spermaman op Ketnat of op Tetnet? ;-)


Beiden

Griffin
7 juni 2007, 13:19
Ow! Of hoe een typo kan leiden tot grappige resultetten... :P

Lincoln
7 juni 2007, 13:20
Allez, ik zal je even helpen.

Zie openingsartikel: er ligt in het UZ van Edegem in het mortuarium een vermoorde man. De vrouw en de familie van die vermoorde man willen nu met alle macht nog sperma van hem proberen te verkrijgen.

Wie is die vermoorde man?

Tijdens het weekend werd iemand vermoord, en drie andere gewond tijdens een schietpartij. Het gerecht vermoed een connectie tussen de feiten en verder wordt er angstvallig over gezwegen.

Ik vermoed dus dat de man wiens sperma men zou willen "aftappen"(???) dus die bepaalde vermoorde man is.

Ik vermoed tevens dat het slachtoffer marokkaans is, (één van de redenen waarom ik dit vermoed is dat vlaamse vrouwen gewoonlijk weten dat van lijken geen sperma meer kan "afgetapt" worden... daarvoor moet men een koranische opvoeding hebben gehad).

Vermits er volgens de politie een verband is tussen de vermoorde en de gewonden, ga ik er ook van uit dat alle betrokkenen in dit geval Marokkaans zijn, gezien de censuur in de media.Nu begrijp ik het, de trek-sessie was uit de hand gelopen,.;-)

Djiezes
7 juni 2007, 13:21
Ja jong, zo'n tietfout kan best wel hilarisch zijn... ;-)

manta
7 juni 2007, 13:21
Ik vermoed dus dat de man wiens sperma men zou willen "aftappen"(???) dus die bepaalde vermoorde man is.
Ik vermoed tevens dat het slachtoffer marokkaans is, (één van de redenen waarom ik dit vermoed is dat vlaamse vrouwen gewoonlijk weten dat van lijken geen sperma meer kan "afgetapt" worden... daarvoor moet men een koranische opvoeding hebben gehad).
.
*plat van't lachen*
Hoe schoon toch , die nederlandse taal ... :rofl:

Wij Vlamingen worden gewassen en aangekleed , poef , de put in ....
Als je er bij stilstaat wat een verwennerij die marokanen hebben na de dood ....:lol:

Djiezes
7 juni 2007, 13:22
Nu begrijp ik het, de trek-sessie was uit de hand gelopen,.;-)

Waren het trekkies??? 8O

Lincoln
7 juni 2007, 13:22
...mss moeten ze naast manneke pis ook manneke trekker zetten...

Djiezes
7 juni 2007, 13:23
Nieuwe campagne van A: Doe je kwakje in een zakje...

Lincoln
7 juni 2007, 13:26
Waren het trekkies??? 8OTrek-tubbies bedoel je ? Ik weet niet, ik was er niet bij de trek-sessies, mss moet je dat aan circe vragen zij heeft voor u de nodige informatie...

Lincoln
7 juni 2007, 13:28
Nieuwe campagne van A: Doe je kwakje in een zakje...En als kwak lange nek heeft ? (of een uitstekkende nek die teveel curieus is?)

Griffin
7 juni 2007, 13:36
En als kwak lange nek heeft ? (of een uitstekkende nek die teveel curieus is?)

Dan moet je naar dr. Hoeyberghs.

circe
9 juni 2007, 08:24
Ik kan al gokken, haar allochtonenfobie achtervolgt haar weer. :-D

http://www.gva.be/Antwerpen/2140/artikel.asp?art= (http://www.gva.be/Antwerpen/2140/artikel.asp?art=){1C4FCC40-0909-40A9-A632-6893637C22AF}

Quote:
Raadkamer wil 3 verdachten dodelijke steekpartij Antwerpen vrijlaten
De raadkamer in Antwerpen wil drie van de vier verdachten vrijlaten in de zaak rond de dodelijke steek- en schietpartij van afgelopen weekend in Antwerpen. Het parket heeft wel nog tot morgen/vrijdag de tijd om in beroep te gaan.

De 28-jarige Yassine C. werd zaterdag dood aangetroffen in de Marnixstraat. Hij was betrokken bij een schiet- en steekpartij in een nabijgelegen huis in de Lange Dijkstraat. Daar werden ook Mohamed M. en Missian E. zwaargewond aangetroffen. De politie vond nog een derde zwaargewonde, Fouad A., vlakbij het huis van het overleden slachtoffer aan het Monseigneur Van Goethemplein.

De onderzoeksrechter hield de drie gewonden aan op verdenking van moord. Later werd ook nog Hamsa C., neef van Yassine, aangehouden.

Meester Johan Platteau, die voor Mohamed optreedt, stelde dat zijn cliÙnt en Missian in het huis aan de Lange Dijkstraat overvallen werden door Yassine en Fouad. Die waren via het keldergat de woning binnengedrongen. Ze eisten geld en toen ze dat niet kregen, werden Mohamed en Missian geslagen en bedreigd.

"In de schermutseling die daarop volgde, kreeg Mohamed een kogel in de knie. Missian kon het mes van Yassine afpakken en stak hem vervolgens neer", aldus meester Platteau. Yassine probeerde zich nog uit de voeten te maken, maar zakte ineen in de Marnixstraat. Fouad raakte nog tot aan de woning van het overleden slachtoffer. Later bleek dat neef Hamsa als chauffeur had opgetreden voor Yassine en Fouad.

De raadkamer bevestigde donderdag de aanhouding van Fouad. De drie anderen mogen wat de raadkamer betreft, worden vrijgelaten. Het parket heeft nog tot morgen/vrijdag de tijd om in beroep te gaan tegen de beslissing van de raadkamer.

hé tiens kijk, het zijn TOCH Marokkanen! Wie had d�*t nu gedacht?