PDA

View Full Version : Marie-Rose Morel is lelijk


Praetorian
8 juni 2007, 11:45
Naar aanleiding van de topic 'meest sexy politica'.

Mensen: Marie-Rose Morel is lelijk. Dat zeg ik niet alleen omdat ik geen VB'er ben. Je mag gerust Vlaams-nationalistisch en wat nog meer zijn, maar daarom hoef je Marie-Rose Morel nog niet kn�*p te gaan vinden - laat ons toch een beetje redelijk blijven, ja?

http://www.valvas.be/ftp/Weblog/Marie-Rose_Morel.jpg

Copyright Percalion 2007

Dronkoers
8 juni 2007, 11:46
Ik mis een foto :-P

manta
8 juni 2007, 11:46
Anke is toch mooier ... 8-)

Praetorian
8 juni 2007, 11:48
Anke is toch mooier ... 8-)
Alleszins qua lijf is er geen discussie.

manta
8 juni 2007, 11:50
Alleszins qua lijf is er geen discussie.
Maar die ogen ....... die ogen ....

Praetorian
8 juni 2007, 11:54
Maar die ogen ....... die ogen ....Scheel.

Gogolski
8 juni 2007, 11:54
Ik heb me ook verbaasd over het feit dat ze sexy zou zijn... Ik behoor tot de groep mensen die liever een zak over haar hoofd trekken...

manta
8 juni 2007, 11:54
Ik heb me ook verbaasd over het feit dat ze sexy zou zijn... Ik behoor tot de mensen die liever een zak over haar hoofd trekken...
Ne plastieken zeker ????

Dronkoers
8 juni 2007, 11:55
Morel is toch schoner dan Anke zeker :-D

manta
8 juni 2007, 11:55
Scheel.
:evil:

Gogolski
8 juni 2007, 11:57
Ne plastieken zeker ????
Neen, dat ligt niet in mijn aard, een donkerbruine papieren zak met een klein gaatje erin zodat ze zelf nog ziet waar ze loopt, maar zodat niemand naar binnen kan kijken.

Griffin
8 juni 2007, 12:00
Beter dan schreeuwlelijk, is nog altijd niet knap.

manta
8 juni 2007, 12:01
Neen, dat ligt niet in mijn aard, een donkerbruine papieren zak met een klein gaatje erin zodat ze zelf nog ziet waar ze loopt, maar zodat niemand naar binnen kan kijken.
En ge zijt zelf verbaast da ze sexy is ....
Wees blij da er nog politica's zijn die er goed uitzien zonder da ge 10 pinten moet drinken ....
Toch heeft Morel mooie ogen....8-)

Voodoo Child
8 juni 2007, 12:01
http://frames.free.fr/Images/aelliott.jpg

Gogolski
8 juni 2007, 12:08
En ge zijt zelf verbaast da ze sexy is ....
Wees blij da er nog politica's zijn die er goed uitzien zonder da ge 10 pinten moet drinken ....
Toch heeft Morel mooie ogen....8-)
Ik schreef:

Ik heb me ook verbaasd over het feit dat ze sexy zou zijn...

Ik kan er niet op kijken.
Politici dienen ook niet om naar te kijken, die moeten dossiers kennen en beslissingen nemen. Als ik sexy vrouwen wil zien, dan kijk ik niet naar villa politica...

Cheese!

Dronkoers
8 juni 2007, 12:09
Ik schreef:

Ik kan er niet op kijken.
Politici dienen ook niet om naar te kijken, die moeten dossiers kennen en beslissingen nemen. Als ik sexy vrouwen wil zien, dan kijk ik niet naar villa politica...

Cheese!

't Zou al erg zijn dan :-D

manta
8 juni 2007, 12:11
Ik schreef:


Ik kan er niet op kijken.
:-(

Politici dienen ook niet om naar te kijken, die moeten dossiers kennen en beslissingen nemen. Als ik sexy vrouwen wil zien, dan kijk ik niet naar villa politica...

Tuurlijk , maar als ze er dan nog goed uitzien is dat mooi meegenomen hé :lol:
Op Binnenlandse loopt er ook een draad , daar zitten serieuze babes tussen ....
CheeseKaas :lol:

Percalion
8 juni 2007, 13:08
Praetorian heeft gelijk.

Jazeker
8 juni 2007, 13:12
Geen lelijke, ook niet meteen topmodel.

berre
8 juni 2007, 17:56
gewoon... cva

lombas
8 juni 2007, 17:57
Ik vind dat best wel een mooie vrouw. Vooral haar stem.

berre
8 juni 2007, 17:57
nee juist niet haar stem, ze heeft zelfs een ietwat irritante stem.

lombas
8 juni 2007, 18:01
De gustibus et coloribus ...

;-)

Kay_
8 juni 2007, 18:01
Morel mag er toch zijn in tegenstelling tot Vandermeersch

La Chunga
8 juni 2007, 18:20
Neen, maar ik denk dat het komt omdat ik bevooroordeeld ben, ik vind het een feeks die moet getemd worden. Een feeks is eigenlijk nog zacht uitgedrukt ...vals is beter. Zelfs de fysisch meest knappe vrouw is ook uiterlijk bijzonder onaantrekkelijk als het een b*tch is. Maar nog eens, ik vind haar lelijk vanuit een vooroordeel. Erg, eh?

Derk de Tweede
8 juni 2007, 18:23
Jullie Belgen hebben veel mooiere meiskes in de politiek dan jullie bovenburen.

150 Jaar geleden was dit nog wel wat:

http://images.forbes.com/media/lists/11/2006/41C2.jpg

Desiderius
8 juni 2007, 18:30
Morel: een echte b!tch waar je op een zweterige zomeravond nog wel iets mee kan aanvangen. Iets met stiletto's en een zweepje...

Vandermeersch: foorwijf, te pakken achter botsautookes als het meeste volk afgedropen is van de sinksenfoor... Véél te goedkoop naar mijn smaak.


Morel wint het nipt op stijl. (... een slecht imago is immers nog altijd beter dan totaal géén imago)

Kay_
8 juni 2007, 18:31
Neen, maar ik denk dat het komt omdat ik bevooroordeeld ben, ik vind het een feeks die moet getemd worden. Een feeks is eigenlijk nog zacht uitgedrukt ...vals is beter. Zelfs de fysisch meest knappe vrouw is ook uiterlijk bijzonder onaantrekkelijk als het een b*tch is. Maar nog eens, ik vind haar lelijk vanuit een vooroordeel. Erg, eh?


Je beseft toch dat het CGKR hier ronddwaalt?

lombas
8 juni 2007, 18:31
Morel: een echte b!tch waar je op een zweterige zomeravond nog wel iets mee kan aanvangen. Iets met stiletto's en een zweepje...

Ik ervaar een zweem van blue curacao's.


Vandermeersch: foorwijf, te pakken achter botsautookes als het meeste volk afgedropen is van de sinksenfoor... Véél te goedkoop naar mijn smaak.


Ik ervaar een odeur van goedkope wodka.

Ambiorix
8 juni 2007, 18:45
morellebel en anke: allebei blond. Dus.. afgedaan:lol:

berre
8 juni 2007, 20:06
Neen, maar ik denk dat het komt omdat ik bevooroordeeld ben, ik vind het een feeks die moet getemd worden. Een feeks is eigenlijk nog zacht uitgedrukt ...vals is beter. Zelfs de fysisch meest knappe vrouw is ook uiterlijk bijzonder onaantrekkelijk als het een b*tch is. Maar nog eens, ik vind haar lelijk vanuit een vooroordeel. Erg, eh?ik ken het gevoel, zo vind ik paris hilton ook maar een lelijke trien.

Kim
8 juni 2007, 22:12
Morel mag er toch zijn in tegenstelling tot Vandermeersch

Morel was de enige die Karel Dillen recht in de ogen kon kijken.

De Garde
8 juni 2007, 22:40
Wel mannekes, ge moet eens goed kijken als ze ergens binnenkomt. Ik ken er die na een jaar er nog aan terugdenken. 't Is op zijn minst een madam die weet hoe ze het moet verkopen.

Anke is een ander type: meer gereserveerd maar wel vriendelijk.

Maar ze 'plakken' alletwee fameus op foto!

MaGNiFiCaT
8 juni 2007, 22:41
Ze gelijkt op een varaan. Vandermeersch ook.:?

baseballpolitieker
8 juni 2007, 22:46
Ze gelijkt op een varaan. Vandermeersch ook.:?
LOL (ivm je andere bericht hé!;-) )

Percalion
9 juni 2007, 14:44
ik ken het gevoel, zo vind ik paris hilton ook maar een lelijke trien.


WORD UP, NIGGAH

duveltje382
9 juni 2007, 14:49
Morel zou het toch geen twee keer moeten vragen hoor :-D

Jazeker
9 juni 2007, 16:47
Morel was de enige die Karel Dillen recht in de ogen kon kijken.

:lol:

Maar serieus...

http://jsp.vlaamsparlement.be/images/leden/leden2004/MarieRoseMorel.jpg

Ik doe echt mijn best maar ik kan daar dus geen schele van maken, he.

Jazeker
9 juni 2007, 16:47
http://images.forbes.com/media/lists/11/2006/41C2.jpg


Doetaweg!

Kim
9 juni 2007, 16:49
:lol:
Ik doe echt mijn best maar ik kan daar dus geen schele van maken, he.

Op foto heeft ze er zo geen last van, je ziet het vooral wanneer ze zich druk maakt in een interview op televisie of zo.

Je moet er maar eens op letten.

Jazeker
9 juni 2007, 20:40
Op foto heeft ze er zo geen last van, je ziet het vooral wanneer ze zich druk maakt in een interview op televisie of zo.

Je moet er maar eens op letten.

Op foto heeft ze er geen last van maar op wat voor soort medium dan wel?

Ik vind Morel wel een lekker beestje hoor. Maar jouw ogen zijn mooier :oops:

Luddo
9 juni 2007, 20:46
Voor mij speelt het geen rol wie mij in Brussel vertegenwoordigt. Laat het boer Charel wezen, of Firmin Crets, of Kamiel Spiessens, of nen hond met nen hoed op... zoalang ze in Brussel maar op d�*t knoppeke duwen dat IK wil!

Kim
9 juni 2007, 21:06
Op foto heeft ze er geen last van maar op wat voor soort medium dan wel?
Op televisie, vooral wanneer ze zich druk maakt.

Er is een oorzakelijk verband tussen Morel haar nervositeit en de stand van haar ogen! :-D

Ik vind Morel wel een lekker beestje hoor. Maar jouw ogen zijn mooier :oops:
Allee, mercikes! :-D

Zonlicht
18 juni 2007, 18:02
Kvind dat een knappe vrouw, morel; het feit dat ze een "bitch"-imago heeft is op dat vlak voor mij zelfs een pluspunt.
Tis ni dat haar politieke strekking niet aan mij gelegen is, dat ik dat een lelijke moet gaan vinden eh.

K. De Baerdemaeker
18 juni 2007, 18:20
nee juist niet haar stem, ze heeft zelfs een ietwat irritante stem.

Inderdaad, haar stem klinkt vrij irritant, maar ik vind het een schoon madam.

Stratcat
18 juni 2007, 18:52
Ik zou haar toch niet in mijn bed moeten hebben.

Voodoo Child
18 juni 2007, 18:56
Op foto heeft ze er zo geen last van, je ziet het vooral wanneer ze zich druk maakt in een interview op televisie of zo.

Je moet er maar eens op letten.
Bedoel je het moment wanneer ze haar voorhoofd bij elkaar begint te plooien ?

Antoon
18 juni 2007, 19:33
Naar aanleiding van de topic 'meest sexy politica'.

Mensen: Marie-Rose Morel is lelijk. Dat zeg ik niet alleen omdat ik geen VB'er ben. Je mag gerust Vlaams-nationalistisch en wat nog meer zijn, maar daarom hoef je Marie-Rose Morel nog niet kn�*p te gaan vinden - laat ons toch een beetje redelijk blijven, ja?

http://www.valvas.be/ftp/Weblog/Marie-Rose_Morel.jpg

Copyright Percalion 2007

Of ze al dan mooi/sexy is moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.
Maar lelijk? Je moet toch echt van slechte wil zijn.

Laten we even een paar foto's van lelijke vrouwen zien, ter vergelijking:

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_05_Zohra_Othman.tif.jpg Zohra Otman

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_14_Erica_De_Meyer.tif.jpg Erica De Meyer

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_18_Jullie_Van_Berlo.tif.jpg Julie Van Berlo

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_22_Karin_de_Boeve.tif.jpg Karin De Boevé

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_opv_04_Patricia_Cocriamont.tif.jpg Patricia Cocriamont

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_opv_06_Nadia_Donckerwolcke_01.tif.jpg Nadia Donckerwolcke

lombas
18 juni 2007, 19:35
Amai Antoon. Dat is écht laag.

Stratcat
18 juni 2007, 19:43
Amai Antoon. Dat is écht laag.

Yep.

duveltje382
18 juni 2007, 19:46
Amai Antoon. Dat is écht laag.

Maar hij heeft wel gelijk hé ;)

lantjes
18 juni 2007, 20:01
Ik zou haar toch niet in mijn bed moeten hebben.

stoefer, 'k heb al op mindere borden heel lekker mogen eten...:-P

Stratcat
18 juni 2007, 20:04
stoefer, 'k heb al op mindere borden heel lekker mogen eten...:-P

Ik stoef niet, ik lijd liever honger dan junkfood te moeten eten.

Pietje
18 juni 2007, 20:08
Ik stoef niet, ik lijd liever honger dan junkfood te moeten eten.

Ze ziet er idd vrij "goedkoop" uit.8-)

Stratcat
18 juni 2007, 20:09
Ze ziet er idd vrij "goedkoop" uit.8-)

Morelleke Delleke

Praetorian
18 juni 2007, 20:11
Morelleke Delleke
Zo noemde Zuster Irma haar nadat ze weer werd gesnapt in de jongensafdeling van het katholieke internaat. Billekoek was onvermijdelijk.

Stratcat
18 juni 2007, 20:11
Zo noemde Zuster Irma haar nadat ze weer werd gesnapt in de jongensafdeling van het katholieke internaat. Billekoek was onvermijdelijk.

Ik heb er ook wel medelijden mee. Af en toe.

lombas
18 juni 2007, 20:13
Zo noemde Zuster Irma haar nadat ze weer werd gesnapt in de jongensafdeling van het katholieke internaat. Billekoek was onvermijdelijk.

Ik ben mijn carrière begonnen op een katholieke jongensschool waar het internaat net was afgeschaft.

8O

duveltje382
18 juni 2007, 20:14
Ze ziet er idd vrij "goedkoop" uit.8-)

Ik heb het voorrecht gehad om op het congres in Anwerpen met haar te praten,wat een schatje is dat,en bloed mooi;)

Pietje
18 juni 2007, 20:14
Of ze al dan mooi/sexy is moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.
Maar lelijk? Je moet toch echt van slechte wil zijn.

Laten we even een paar foto's van lelijke vrouwen zien, ter vergelijking:

Zohra Otman

Erica De Meyer

Julie Van Berlo

Karin De Boevé

Patricia Cocriamont

Nadia Donckerwolcke

De dames die jij hier opnoemt hebben dan ook niet de pretentie om zich een "fotomodel-attitude" aan te meten zoals Morel en haar omgeving wel doet.

Praetorian
18 juni 2007, 20:15
Ik ben mijn carrière begonnen op een katholieke jongensschool waar het internaat net was afgeschaft.

8OZou dat jouw drang naar zelfvoldane vrouwen hebben bevredigd?

lombas
18 juni 2007, 20:15
Zou dat jouw drang naar zelfvoldane vrouwen hebben bevredigd?

Ja.


Hard zelfs.

Praetorian
18 juni 2007, 20:17
Ja.


Hard zelfs.
Jij bent zowaar een rare snuiter. Straks zien we je ook in de show van L. Theroux.

Stratcat
18 juni 2007, 20:18
Jij bent zowaar een rare snuiter. Straks zien we je ook in de show van L. Theroux.

Iemand die Gramsci verwart met het leven vind ik ook een rare snuiter.

Praetorian
18 juni 2007, 20:18
Iemand die Gramsci verwart met het leven vind ik ook een rare snuiter.Je kan dan ook het leven niet registreren zonder referentiekader, ik ben gewoon zeer duidelijk in mijn versie.

lombas
18 juni 2007, 20:21
Jij bent zowaar een rare snuiter. Straks zien we je ook in de show van L. Theroux.

Ik ben eigenlijk de producer van Prussian Blue. Als je goed kijkt, zie je me op 32:17 even op de achtergrond verschijnen, vlak voor iedereen naar het podium een Hitlergroet brengt en "Nigger nigger nigger, out out out" roept.

Op 37:59 verschijn ik trouwens ook kort op het erf van m'n makker Bill "Dolf" Parker wanneer Louis niet wil antwoorden of-ie een jood is. Ik ben die één met die lange, leren jas.

Stratcat
18 juni 2007, 20:25
Je kan dan ook het leven niet registreren zonder referentiekader, ik ben gewoon zeer duidelijk in mijn versie.

Je vervangt een willekeurig referentiekader, waar we allemaal mee opgescheept zitten, door de illusie van controle?

duveltje382
18 juni 2007, 20:30
Morel is een lieve toffe en sexie vrouw

Praetorian
18 juni 2007, 20:39
Je vervangt een willekeurig referentiekader, waar we allemaal mee opgescheept zitten, door de illusie van controle?Niet echt, ik tracht de dominante ideologie in onze maatschappij enigzins te counteren door zelfreflectie, en daar is Gramsci mijn trouwe kompaan bij. Net zooals nog enkele 1000den marxistische en postmodernistische denkers. Ik haal er meer uit dan om het even welk gesprek. Daarom dat ik kranten ed. alleen nog lees omwille van het feit dat ik wens die dominante ideologie ten volle te snappen, niet om iets bij te leren of omwille van communicatieve redenen.

Ambiorix
18 juni 2007, 20:42
Morel is een lieve toffe en sexie vrouw
lief mss.
sexy niet, daarvoor moet ge donkerbruin haar hebben.

Stratcat
18 juni 2007, 20:43
Niet echt, ik tracht de dominante ideologie in onze maatschappij enigzins te counteren door zelfreflectie, en daar is Gramsci mijn trouwe kompaan bij. Net zooals nog enkele 1000den marxistische en postmodernistische denkers. Ik haal er meer uit dan om het even welk gesprek. Daarom dat ik kranten ed. alleen nog lees omwille van het feit dat ik wens die dominante ideologie ten volle te snappen, niet om iets bij te leren of omwille van communicatieve redenen.

Kortom: je houdt van oogkleppen.

Praetorian
18 juni 2007, 20:46
Kortom: je houdt van oogkleppen.
O neen, juist het omgekeerde. 100% zeker het omgekeerde. Ik geloof dat ik in zowat alle hoeken van het ideologische spectrum heb gezeten en vele filosofische scholen heb aangehangen. Alleen het liberalisme heeft mij altijd een degout bezorgt, dat is de enige constante.

Stratcat
18 juni 2007, 20:52
O neen, juist het omgekeerde. 100% zeker het omgekeerde. Ik geloof dat ik in zowat alle hoeken van het ideologische spectrum heb gezeten en vele filosofische scholen heb aangehangen. Alleen het liberalisme heeft mij altijd een degout bezorgt, dat is de enige constante.

Heb je al eens buiten het ideologische spectrum en buiten de filosofische scholen gekeken?
Heb je al eens gekeken naar de dingen zoals die zich aan jou voordoen, los van enige gedachte?

Praetorian
18 juni 2007, 20:52
Heb je al eens buiten het ideologische spectrum en buiten de filosofische scholen gekeken?
Heb je al eens gekeken naar de dingen zoals die zich aan jou voordoen, los van enige gedachte?
il n’y a pas de hors-texte.

Stratcat
18 juni 2007, 20:53
il n’y a pas de hors-texte.

Dat zijn dus de oogkleppen.

Praetorian
18 juni 2007, 21:00
Dat zijn dus de oogkleppen.
Neen, dat is een feit. Taal evolueert non-referentieel, de inhoud van de wetenschappen zelf-referentieel. Empiricisme was een verre maar mooie droom.

Stratcat
18 juni 2007, 21:04
Neen, dat is een feit. Taal evolueert non-referentieel, de inhoud van de wetenschappen zelf-referentieel.

Kun je dat hard maken buiten de taalfilosofie die je aanhangt?

Empiricisme was een verre maar mooie droom.

De ene oogklep rechtvaardigt de andere niet.

Praetorian
18 juni 2007, 21:06
Kun je dat hard maken buiten de taalfilosofie die je aanhangt?



De ene oogklep rechtvaardigt de andere niet.Je zal alleen de discussie kunnen aangaan met een ander wetenschappelijk paradigma. Et voila, we zijn er nondedoeme!

Deconstructivisme pretendeert dan ook geen Waarheid. :-P

Stratcat
18 juni 2007, 21:09
Je zal alleen de discussie kunnen aangaan met een ander wetenschappelijk paradigma. Et voila, we zijn er nondedoeme!

Deconstructivisme pretendeert dan ook geen Waarheid. :-P

Waarheid?
Waar jij nu mee afkomt. :?

Mitgard
18 juni 2007, 21:15
lief mss.
sexy niet, daarvoor moet ge donkerbruin haar hebben.

of blond of ros of zwart of mechekes.
niet zo oppervlakkig hé chef.

The Paulus Experience
18 juni 2007, 22:53
ze heeft een smoelwerk om stront op te sorteren

Jazeker
19 juni 2007, 00:04
ze heeft een smoelwerk om stront op te sorteren

Allez... kom zeg. Als je die in je bed kan krijgen ga je niet twijfelen hoor. :-D

Jaani_Dushman
19 juni 2007, 00:54
Allez... kom zeg. Als je die in je bed kan krijgen ga je niet twijfelen hoor. :-DAlles is een kwestie van vraag en aanbod.

K. De Baerdemaeker
19 juni 2007, 01:19
Alles is een kwestie van vraag en aanbod.

Aanbod: Morel -> schaars
Vraag: schoon volk in bed krijgen

? :-D dat is het enige aanbod op deze topic, tenzij ik iets mis, U moet mij misschien uw theorie ivm vraag & aanbod, op deze kwestie, eens uitleggen. :-)

Alexander de Grote
19 juni 2007, 01:49
Tgoh, ze is gelukkig geen Vera Dua e.d. One night maybe. Maar geef toch maar Anke Van dermeersch.

Internaut
19 juni 2007, 02:09
Ze won nochtans een aantal miss verkiezingen zoals Miss Vlaanderen en dergelijke. Ze heeft de maten, weinig puisten, kleed zich sexy
Ik kan ook gerust toegeven dat er mooie vrouwen zijn ter linkerzijde maar als man herken ik heus wel een mooie vrouw. Laten we niet hypocriet doen.
Er is een nipte meerderheid in deze poll

born2bewild
19 juni 2007, 06:44
een beetje scheel mag

Luddo
19 juni 2007, 06:54
ze heeft een smoelwerk om stront op te sorteren
Je zou er goed op staan!:-)

-=EXCALIBUR=-
19 juni 2007, 08:09
Wat een onderwerp zeg. Sommigen schamen zich ook voor niets. :roll:

parcifal
19 juni 2007, 09:06
ze heeft een smoelwerk om stront op te sorteren

Niet mee akkoord.
Ik vind dat ze een bepaalde graad van aaibaarheid heeft.

Anke Vandermeersch daarentegen, dié heeft echt een muil om stoofhout op te klieven. ;-)

manta
19 juni 2007, 09:08
een beetje scheel mag
Vanachter een rietje insteken en blazen maar .....:lol:

The Paulus Experience
19 juni 2007, 16:46
Allez... kom zeg. Als je die in je bed kan krijgen ga je niet twijfelen hoor. :-D

IDD! RENNEN! ;-)

The Paulus Experience
19 juni 2007, 16:48
Niet mee akkoord.
Ik vind dat ze een bepaalde graad van aaibaarheid heeft.

Anke Vandermeersch daarentegen, dié heeft echt een muil om stoofhout op te klieven. ;-)


Ik zal mijn stelling afzwakken 'smoelwerk om restafval op te sorteren'
Van Freya bv vind ik dat ze een bakkes heeft om brood mee te snijden
Ik ben dus weinig genuanceerd, behalve over mezelf. Ik ben immers een adonis.

cor
19 juni 2007, 17:07
Volgens mij, als je een haring opblaast met een rietje, dan moet je dat ongeveer krijgen.

Luddo
19 juni 2007, 17:13
Volgens mij, als je een haring opblaast met een rietje, dan moet je dat ongeveer krijgen.

Geef mij dan maar Freya! Die is al zo zonder opblazen met een rietje!

Jaani_Dushman
19 juni 2007, 19:08
lief mss.
sexy niet, daarvoor moet ge donkerbruin haar hebben.Zoiets? :p

lombas
19 juni 2007, 19:14
Of dit.

8-)

Jaani_Dushman
19 juni 2007, 19:39
Of dit.

8-)Rrrrawr... :-P

Maar ik denk dat ik toch eens ga militeren binnen de PKK: de helft van hun guerilliero's zijn vrouwen.

lombas
19 juni 2007, 19:54
Big deal. Honderd percent van de leden van de Israelitische Vrouwengarde zijn vrouwen.

8-)

Enfin, binnenkort maar 99,99%

Uh-Huh
19 juni 2007, 19:56
Big deal. Honderd percent van de leden van de Israelitische Vrouwengarde zijn vrouwen.

8-)

Enfin, binnenkort maar 99,99%
Hoezo?

lombas
19 juni 2007, 19:57
Hoezo?

Omdat bibi hier er 0,01% van gaat uitmaken.

Ik zal me wel met een tuinzeteltje aan zo'n checkpoint van het Israelitische Vrouwengarde zetten met een cola.

8-)

Jaani_Dushman
19 juni 2007, 19:59
Omdat bibi hier er 0,01% van gaat uitmaken.

Ik zal me wel met een tuinzeteltje aan zo'n checkpoint van het Israelitische Vrouwengarde zetten met een cola.

8-)Mecca-Cola...

Uh-Huh
19 juni 2007, 20:00
Omdat bibi hier er 0,01% van gaat uitmaken.

Ik zal me wel met een tuinzeteltje aan zo'n checkpoint van het Israelitische Vrouwengarde zetten met een cola.

8-)
Tof!

Denk je dat ik hetzelfde kan proberen bij de Israelitische mannengarde? :-D

Uh-Huh
19 juni 2007, 20:03
Da zijn knappe gasten, zunne. :-P

http://pajamasmedia.com/images/israelsoldier_featuredimage.jpg

lombas
19 juni 2007, 20:08
Tof!

Denk je dat ik hetzelfde kan proberen bij de Israelitische mannengarde? :-D

Moi je le fixe eh.

lombas
19 juni 2007, 20:09
Mecca-Cola...

Een beetje dirty talk kan leuk zijn, maar niet als ze ondertussen je duimen aan het platschroeven zijn omdat je met bepaalde flessen rondloopt.

Jaani_Dushman
19 juni 2007, 20:10
Da zijn knappe gasten, zunne. :-P Watjes, vergeleken met deze dame.

Jaani_Dushman
19 juni 2007, 20:11
je duimen aan het platschroeven zijnDat is nu ook niet direct mijn fetish... :?

Uh-Huh
19 juni 2007, 20:11
Watjes, vergeleken met deze dame.
Natuurlijk zijn het watjes. Echte, boze soldaten zijn niet knap hoor. ;-)

Jaani_Dushman
19 juni 2007, 20:13
Natuurlijk zijn het watjes. Echte, boze soldaten zijn niet knap hoor. ;-):lol:

C.C.
19 juni 2007, 22:21
Overzichtelijk topic ...

Maar goed , on-topic nu , voor een metaal gehandicapte mestkever ziet ze er toch niet slecht uit eh ?

Jaani_Dushman
19 juni 2007, 22:33
Maar goed, on-topic nuJa maar, héla! Zo niet!

Wanneer we beginnen over FARC-guerilliera's, PKK-strijdsters en Israëlische soldates, heb ik geen zin om terug over die blonde trut te praten.
Je zou hier beter wat vrouwen met wapens posten, dan die tuttebel terug boven te halen. :x

Ik zal maar weer het goede voorbeeld geven:

baseballpolitieker
19 juni 2007, 22:35
Ja maar, héla! Zo niet!

Wanneer we beginnen over FARC-guerilliera's, PKK-strijdsters en Israëlische soldates, heb ik geen zin om terug over die blonde trut te praten.
Je zou hier beter wat vrouwen met wapens posten, dan die tuttebel terug boven te halen. :x

Ik zal maar weer het goede voorbeeld geven: Jaani da kunt gij van mij krijgen!;-)

http://clarityandresolve.com/idfGirlM4.jpg

Ambiorix
19 juni 2007, 22:39
Ja maar, héla! Zo niet!

Wanneer we beginnen over FARC-guerilliera's, PKK-strijdsters en Israëlische soldates, heb ik geen zin om terug over die blonde trut te praten.



:-D!!

Jazeker
19 juni 2007, 22:42
Ja maar, héla! Zo niet!

Wanneer we beginnen over FARC-guerilliera's, PKK-strijdsters en Israëlische soldates, heb ik geen zin om terug over die blonde trut te praten.
Je zou hier beter wat vrouwen met wapens posten, dan die tuttebel terug boven te halen. :x

Hm... kweenie. Ik wil niet ineens een rambo-mes in mijn rug krijgen als mevrouw het orgasme niet diepgaand genoeg vindt.

Jazeker
19 juni 2007, 22:44
Ja maar, héla! Zo niet!

Wanneer we beginnen over FARC-guerilliera's, PKK-strijdsters en Israëlische soldates, heb ik geen zin om terug over die blonde trut te praten.
Je zou hier beter wat vrouwen met wapens posten, dan die tuttebel terug boven te halen. :x

Maar goed... jij wil vrouwen met een ideaal die met wapens omkunnen? It's a deal.

http://coolblue.typepad.com/the_cool_blue_blog/images/nuns_with_guns.jpg

Luddo
19 juni 2007, 22:45
Ik heb zo ne schone fotto van zes guerillameiskes met kalashnikovkes maar ik weet niet hoe je die hier moet in zetten! Die zet al die bovenstaande fottokes in de schaduw!

Praetorian
19 juni 2007, 22:48
Ik heb zo ne schone fotto van zes guerillameiskes met kalashnikovkes maar ik weet niet hoe je die hier moet in zetten! Die zet al die bovenstaande fottokes in de schaduw!

http://imagevenue.com/

gratisch.

Stratcat
19 juni 2007, 22:49
http://imagevenue.com/

gratisch.

Die kapitalisten toch.

Praetorian
19 juni 2007, 22:50
Die kapitalisten toch.Ik slaen elke dagh op kapitalisten. Nuttigen arbeid!

Jaani_Dushman
19 juni 2007, 22:50
Maar goed... jij wil vrouwen met een ideaal die met wapens omkunnen? It's a deal.

http://coolblue.typepad.com/the_cool_blue_blog/images/nuns_with_guns.jpg8O

Euh...

Mag ik mij beginnen vragen stellen bij uw fotocollectie?

Stratcat
19 juni 2007, 22:59
Ik slaen elke dagh op kapitalisten. Nuttigen arbeid!

Om deze kleine kapitalist te slaan, zul je me toch eerst moeten vinden.
En dan koop ik je om. :-D

Luddo
19 juni 2007, 23:10
http://imagevenue.com/

gratisch.
Spijtig, Pretorian, maar ik ben nen volslagen computerleek. Ik ben al blij dat ik hier af en toe iets kan posten.

Jaani_Dushman
19 juni 2007, 23:20
Ik heb zo ne schone fotto van zes guerillameiskes met kalashnikovkes maar ik weet niet hoe je die hier moet in zetten! Die zet al die bovenstaande fottokes in de schaduw!Een bijlage bij je bericht hangen.

http://forum.politics.be/faq.php?s=&do=search&q=bijlage&match=all&titlesonly=0

C uit W
19 juni 2007, 23:22
Spijtig, Pretorian, maar ik ben nen volslagen computerleek. Ik ben al blij dat ik hier af en toe iets kan posten.Gewoon via bladeren naar locatie foto en posten, kan toch niet zo moeilijk zijn?

De linkerzijde op dit forum begint al te kwijlen bij het idee alleen al, je bent ze iets verschuldigd.

cor
20 juni 2007, 05:48
Spijtig, Pretorian, maar ik ben nen volslagen computerleek. Ik ben al blij dat ik hier af en toe iets kan posten.
Als je op een bepaald bericht wilt antwoorden, druk je op "quote". Je krijgt het venster "Reageer op discussie".
Op de bovenste lijn met symbooltjes druk je op het 4e symbooltje, en klikt op "beheer bijlagen".
In het venster dat je krijgt druk je op de bovenste "kiezen" en bladert naar de foto die je wil inlassen. Druk daarna op "Upload" rechts naast de derde "kiezen".
Druk daarna onderaan op "Sluit dit venster".
Type in "Reageer op discussie" eventueel een commentaar in en verzend.

Als je gewoon iets wilt posten zonder op een specifiek bericht te reageren, ga je langs het venstertje "Snel reageren" onderaan, maar druk eerst op "Meer opties". Dan krijg je het venster dat boven gebruikt is.

Gogolski
20 juni 2007, 10:35
Ja maar, héla! Zo niet!

Wanneer we beginnen over FARC-guerilliera's, PKK-strijdsters en Israëlische soldates, heb ik geen zin om terug over die blonde trut te praten.
Je zou hier beter wat vrouwen met wapens posten, dan die tuttebel terug boven te halen. :x

...

http://www.planetvids.com/html/Hot-Chick-With-a-Gun.html

Luddo
20 juni 2007, 10:46
Als je op een bepaald bericht wilt antwoorden, druk je op "quote". Je krijgt het venster "Reageer op discussie".
Op de bovenste lijn met symbooltjes druk je op het 4e symbooltje, en klikt op "beheer bijlagen".
In het venster dat je krijgt druk je op de bovenste "kiezen" en bladert naar de foto die je wil inlassen. Druk daarna op "Upload" rechts naast de derde "kiezen".
Druk daarna onderaan op "Sluit dit venster".
Type in "Reageer op discussie" eventueel een commentaar in en verzend.

Als je gewoon iets wilt posten zonder op een specifiek bericht te reageren, ga je langs het venstertje "Snel reageren" onderaan, maar druk eerst op "Meer opties". Dan krijg je het venster dat boven gebruikt is.

't Is gelukt! En is het niet de moeite?

C uit W
20 juni 2007, 10:55
Die borsten van de 2e van rechts :?

Luddo
20 juni 2007, 10:58
Die borsten van de 2e van rechts :?
Muggenbetenzifter! :x

Bovenbuur
20 juni 2007, 12:32
Wel knap is iets anders dan niet lelijk...

cor
21 juni 2007, 08:07
Die borsten van de 2e van rechts :?
Daar draagt ze haar kannonballen in mee.

Zyp
21 juni 2007, 08:12
Ne plastieken zeker ????

met 'colson' bandje?

Bert Bubber
21 juni 2007, 20:38
Neen, dat ligt niet in mijn aard, een donkerbruine papieren zak met een klein gaatje erin zodat ze zelf nog ziet waar ze loopt, maar zodat niemand naar binnen kan kijken.
Morelleke gekleed door Gogo...
http://www.hostwave.com/free_image_hosting/images/784034burka.JPG

carlgustaaf
21 juni 2007, 23:45
Neen, dat ligt niet in mijn aard, een donkerbruine papieren zak met een klein gaatje erin zodat ze zelf nog ziet waar ze loopt, maar zodat niemand naar binnen kan kijken.zoals een niqaab dus? Die islamietische tent over je kop...

carlgustaaf
21 juni 2007, 23:48
Naar aanleiding van de topic 'meest sexy politica'.

Mensen: Marie-Rose Morel is lelijk. Dat zeg ik niet alleen omdat ik geen VB'er ben. Je mag gerust Vlaams-nationalistisch en wat nog meer zijn, maar daarom hoef je Marie-Rose Morel nog niet kn�*p te gaan vinden - laat ons toch een beetje redelijk blijven, ja?

http://www.valvas.be/ftp/Weblog/Marie-Rose_Morel.jpg

Copyright Percalion 2007heb je geen foto van in haar blote ? zo een mottig bakkes heeft da meiske toch niet anders? Ik denk dat uw politiek fanatisme u parten speelt:-) Ge moet seks en politiek uitéén houden jong.Het is al ingewikkeld genoeg zo.Make love, not war8-)

carlgustaaf
21 juni 2007, 23:51
Jullie Belgen hebben veel mooiere meiskes in de politiek dan jullie bovenburen.

150 Jaar geleden was dit nog wel wat:

http://images.forbes.com/media/lists/11/2006/41C2.jpg
Anekke tannekke toverheks:lol:

carlgustaaf
21 juni 2007, 23:52
Jullie Belgen hebben veel mooiere meiskes in de politiek dan jullie bovenburen.

150 Jaar geleden was dit nog wel wat:

http://images.forbes.com/media/lists/11/2006/41C2.jpg
Een remedie tegen de liefde...Een verklede haumau mischien:lol:

carlgustaaf
21 juni 2007, 23:53
Morel: een echte b!tch waar je op een zweterige zomeravond nog wel iets mee kan aanvangen. Iets met stiletto's en een zweepje...

Vandermeersch: foorwijf, te pakken achter botsautookes als het meeste volk afgedropen is van de sinksenfoor... Véél te goedkoop naar mijn smaak.


Morel wint het nipt op stijl. (... een slecht imago is immers nog altijd beter dan totaal géén imago)pretentieus getater van een gefrustreerde bejaarde man...

carlgustaaf
21 juni 2007, 23:56
Op foto heeft ze er zo geen last van, je ziet het vooral wanneer ze zich druk maakt in een interview op televisie of zo.

Je moet er maar eens op letten.men ziet dat hier een vrouw aan het woord is, d�*t wel...:lol: Venijnig men kan niet meer.En jaloers....! Dat de stukken eraf vliegen:lol:

carlgustaaf
22 juni 2007, 00:00
Of ze al dan mooi/sexy is moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.
Maar lelijk? Je moet toch echt van slechte wil zijn.

Laten we even een paar foto's van lelijke vrouwen zien, ter vergelijking:

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_05_Zohra_Othman.tif.jpg Zohra Otman

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_14_Erica_De_Meyer.tif.jpg Erica De Meyer

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_18_Jullie_Van_Berlo.tif.jpg Julie Van Berlo

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_22_Karin_de_Boeve.tif.jpg Karin De Boevé

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_opv_04_Patricia_Cocriamont.tif.jpg Patricia Cocriamont

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_opv_06_Nadia_Donckerwolcke_01.tif.jpg Nadia Donckerwolckegodverdomme, wat een troep gestampte boerinnen:lol: Waar hebt ge d�*t gevonden?op den uitverkoop?! Alles moet weg, ge krijgt er nog een pot waspoeder bij:lol:

carlgustaaf
22 juni 2007, 00:01
Ze ziet er idd vrij "goedkoop" uit.8-):lol: Hoor wie spreekt, onze Adonis, de forum-Playboy:lol:

carlgustaaf
22 juni 2007, 00:04
De dames die jij hier opnoemt hebben dan ook niet de pretentie om zich een "fotomodel-attitude" aan te meten zoals Morel en haar omgeving wel doet.
Ge zijt gewoon zot van jaloezie omdat ge nog nooit zo een schoon lief kunnen vinden hebt. 't zal wel eerder in de stijl van Antoon zijn "dames" zijn zeker?

carlgustaaf
22 juni 2007, 00:13
Of ze al dan mooi/sexy is moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.
Maar lelijk? Je moet toch echt van slechte wil zijn.

Laten we even een paar foto's van lelijke vrouwen zien, ter vergelijking:

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_05_Zohra_Othman.tif.jpg Zohra Otman

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_14_Erica_De_Meyer.tif.jpg Erica De Meyer

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_18_Jullie_Van_Berlo.tif.jpg Julie Van Berlo

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_22_Karin_de_Boeve.tif.jpg Karin De Boevé

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_opv_04_Patricia_Cocriamont.tif.jpg Patricia Cocriamont

http://antwerpen.pvda.be/uploads/RTEmagicC_tn_opv_06_Nadia_Donckerwolcke_01.tif.jpg Nadia Donckerwolcke
de harem van een blinde

bgf324
29 september 2009, 16:57
http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/04/17/448155/marie-rose-morel-krijgt-erg-goed-nieuws-van-de-dokters_5_460x0.jpg

HOOFDDOEKEN AF!

From_Vlaanderen
29 september 2009, 17:41
In feite niet.

Xenophon
29 september 2009, 18:16
de harem van een blinde

En zijn moeder.

farak
29 september 2009, 18:16
Maar die ogen ....... die ogen ....

Ik heb zelden dergelijke lelijke ogen gezien. Scheel en vogelachtig. Een totale afknapper. Voor de rest valt ze goed mee.

farak
29 september 2009, 18:17
http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/04/17/448155/marie-rose-morel-krijgt-erg-goed-nieuws-van-de-dokters_5_460x0.jpg

HOOFDDOEKEN AF!

:smilecol:

manta
29 september 2009, 18:39
Ik heb zelden dergelijke lelijke ogen gezien. Scheel en vogelachtig. Een totale afknapper. Voor de rest valt ze goed mee.

Da ging over Anke haar ogen ... Goe volgen hé ... ;-)

van Maerlant
29 september 2009, 19:52
HOOFDDOEKEN AF!

Smakeloos. En ik heb het zelfs niet voor Morel.

farak
29 september 2009, 21:19
Da ging over Anke haar ogen ... Goe volgen hé ... ;-)

neenee, ik heb het over Morel!!!

manta
29 september 2009, 21:25
neenee, ik heb het over Morel!!!

Jama , mijne quote da ge nam ging over Anke ;-)

farak
29 september 2009, 22:39
ah zo, ik was ni mee, nee. Ik dacht dat ge het ook gezien had. ;-)

bgf324
30 september 2009, 00:37
Smakeloos. En ik heb het zelfs niet voor Morel.


Smakeloos? Weet u wat smakeloos is? DISCRIMINATIE!

Wat rondkletsen van die moslims met hun hoofddoek altijd en overal, en dan zelf met een hoofddoekachtig ding voor de micro durven komen.
Hoofddoekenverbod voor iedereen of niemand!

van Maerlant
30 september 2009, 07:34
Smakeloos? Weet u wat smakeloos is? DISCRIMINATIE!

Wat rondkletsen van die moslims met hun hoofddoek altijd en overal, en dan zelf met een hoofddoekachtig ding voor de micro durven komen.
Hoofddoekenverbod voor iedereen of niemand!

Beseft gij wel wat ge allemaal aan het bazelen zijn? Kent gij ook maar een psychosociaal gevolg van kanker? Die vrouw heeft veel kans om te sterven, en gij misbruikt dat voor uw ordinaire politieke spelletjes. En, oh ja, ik ben niet per se voor een algemeen hoofddoekenverbod. You've got some growing up to do...

Duvelke
30 september 2009, 09:34
Beseft gij wel wat ge allemaal aan het bazelen zijn? Kent gij ook maar een psychosociaal gevolg van kanker? Die vrouw heeft veel kans om te sterven, en gij misbruikt dat voor uw ordinaire politieke spelletjes. En, oh ja, ik ben niet per se voor een algemeen hoofddoekenverbod. You've got some growing up to do...

Ge hebt gelijk betreft de psychosociale gevolgen van kanker.
Maar denk ook eens aan de psychosociale gevolgen voor de moslimvrouwen.
Ik begrijp dat sommige deze niet volledig snappen, maar dat hoeft ook niet.
Probeer je gewoon voor te stellen dat een moslime zonder hoofddoek psychologisch hetzelfde aanvoelt als een dame met kanker zonder hoofddekseltje.

Sammael
30 september 2009, 12:08
Waarom wordt een draad die al 2 jaar dood was in zijn eeuwige rust gestoord?

En dan nog middels een ietwat smakeloze post?

bgf324
30 september 2009, 12:22
Beseft gij wel wat ge allemaal aan het bazelen zijn? Kent gij ook maar een psychosociaal gevolg van kanker? Die vrouw heeft veel kans om te sterven, en gij misbruikt dat voor uw ordinaire politieke spelletjes. En, oh ja, ik ben niet per se voor een algemeen hoofddoekenverbod. You've got some growing up to do...

Ik vind dat ze consequent moeten zijn.

Je kan moeilijk op school met een hoofddoekenverbod toestaan dat een leerling met kanker een hoofddoek draagt, terwijl het verboden is voor moslima's: dat is discriminatie.

hotschizodiscocop
30 september 2009, 12:23
Typisch dat weer zo'n topic over een vrouw moet gaan. Waar zijn "Filip De Winter is lelijk" en "Marino Keulen is lelijk"???

Xenophon
30 september 2009, 12:26
Ik vind dat ze consequent moeten zijn.

Je kan moeilijk op school met een hoofddoekenverbod toestaan dat een leerling met kanker een hoofddoek draagt, terwijl het verboden is voor moslima's: dat is discriminatie.

Het begrip nuanceren, dat zegt u niets?

Vroeger op mijn school waren hoofdeksels verboden en toch als de dokter een briefje schreef was het dragen van een hoofdeksel toegelaten. En als je in de praktijklessen kwam was het hoofdeksel dan weer verplicht.

Raar he, verboden en toch toegelaten en dan weer verplicht.

Luddo
30 september 2009, 12:28
Ik vind dat ze consequent moeten zijn.

Je kan moeilijk op school met een hoofddoekenverbod toestaan dat een leerling met kanker een hoofddoek draagt, terwijl het verboden is voor moslima's: dat is discriminatie.

Om een beetje in jouw denkwereld verder te gaan: Een oplossing van dat hoofddoekenprobleem zou zijn als alle moslimaleerlingen kanker krijgen...:oops:

farak
30 september 2009, 13:55
"Marino Keulen is lelijk"???

Marino is een categorie op zich. Woont hij nog steeds bij zijn mama?

bgf324
30 september 2009, 13:57
Om een beetje in jouw denkwereld verder te gaan: Een oplossing van dat hoofddoekenprobleem zou zijn als alle moslimaleerlingen kanker krijgen...:oops:

Een oplossing zou zijn dat alle scholen gewoon consequent zijn::
- hoofddoeken toelaten.
- of gewoon alle hoofdbedeksels afschaffen.

hotschizodiscocop
30 september 2009, 14:04
Marino is een categorie op zich. Woont hij nog steeds bij zijn mama?

Hij mag toch wonen waar hij wil??????? :lol:

Derk de Tweede
30 september 2009, 14:32
Vrugher moest op onze school een paardestaart indoen achter de draaibank en kolomboormachine.
Althans de langharigen onder ons.

Jazeker
30 september 2009, 14:41
Ik vind dat ze consequent moeten zijn.

Je kan moeilijk op school met een hoofddoekenverbod toestaan dat een leerling met kanker een hoofddoek draagt, terwijl het verboden is voor moslima's: dat is discriminatie.

Is kanker dan een symbool van religieuze aard?

lantjes
30 september 2009, 14:55
<cynische mode> Vrouwelijke kankerpatiëntjes worden ook door broers en vaders moreel verplicht een hoofddoek te dragen, ze zouden anders wel eens de ongeschoren hoofden van hun mannelijke school- en leeftijdgenoten kunnen op hol brengen....de hoeren. <cynische mode>

vlijmscherp
30 september 2009, 14:56
Een oplossing zou zijn dat alle scholen gewoon consequent zijn::
- hoofddoeken toelaten.
- of gewoon alle hoofdbedeksels afschaffen.

ze zijn consequent.
alle religieuze symbolen zijn verboden.

manta
30 september 2009, 14:59
ze zijn consequent.
alle religieuze symbolen zijn verboden.


'k Geloof da'k m'nen eigen God ben ... Ben ik nu ook verboden ???:-(

'k Ben lid van The church of Elvis" ... Moet alle reclame voor cheeseburgers dan ook verboden worden ??? :-D

bgf324
30 september 2009, 15:40
Is kanker dan een symbool van religieuze aard?

Is een hip-hoppetje van religieuze aard?
Waarom zijn die dan verboden?

manta
30 september 2009, 15:42
Is een hip-hoppetje van religieuze aard?
Waarom zijn die dan verboden?

Wa's een hip hoppeke ??? 8O

Jazeker
30 september 2009, 15:43
Wa's een hip hoppeke ??? 8O

2

:|

manta
30 september 2009, 15:44
2

:|

Wij zijn ni modern ... :-(

Xenophon
30 september 2009, 15:52
Allez zeg, kennen jullie dat niet?

:ongeloof:

bgf324
30 september 2009, 16:08
Wa's een hip hoppeke ??? 8O

http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/image/image/311837.jpg

farak
30 september 2009, 16:10
Vrugher moest op onze school een paardestaart indoen achter de draaibank en kolomboormachine.
Althans de langharigen onder ons.

Dat is omdat je anders met je haar en al tussen het machine belandt, dat is primaire veiligheid.

manta
30 september 2009, 16:15
Foto van klakske

Een klak zet ge toch ook af als ge ergens binnenkomt ??? :?

bgf324
30 september 2009, 16:46
Een klak zet ge toch ook af als ge ergens binnenkomt ??? :?

Omdat het verboden is.

JuBiLaTe
30 september 2009, 17:32
bgf324, kun je je echt niet indenken dat kaalheid door kanker-ziekte, erg vernederend is voor de personen in kwestie? :roll:

van Maerlant
30 september 2009, 17:35
Omdat het verboden is.

Een pet zet je af wanneer je ergens binnenkomt omdat het:

1. Elementaire beleefdheid is.
2. In de meeste scholen de regel is. Er zijn heel veel scholen waar piercings op andere plaatsen dan het oor verboden zijn. Dan is het normaal dat je die uitdoet. Net zoals bij petjes ben je natuurlijk vrij om te weigeren ze af te leggen, maar dan is de school ook vrij je een sanctie op te leggen.

Hoofddoeken zijn religieuze symbolen, en in het gemeenschapsonderwijs zijn religieuze symbolen verboden. Dat is de regel.

Doeken voor kankerpatienten zijn een lapmiddeltje. Dankzij die doek durven ze zich in het openbaar vertonen na het verlies van hun haren. Jij vergelijkt een hulpmiddel als dat met een religieus symbool? Wat voor achterlijke vergelijkingen durf jij hier te maken?
Als ooit iemand uit je omgeving kanker zou krijgen, zou je wel niet meer bazelen als een achterlijke puber.

van Maerlant
30 september 2009, 17:36
bgf324, kun je je echt niet indenken dat kaalheid door kanker-ziekte, erg vernederend is voor de personen in kwestie? :roll:

Nee, dat kan hij niet.

bgf324
30 september 2009, 17:40
Een pet zet je af wanneer je ergens binnenkomt omdat het:

1. Elementaire beleefdheid is.
2. In de meeste scholen de regel is. Er zijn heel veel scholen waar piercings op andere plaatsen dan het oor verboden zijn. Dan is het normaal dat je die uitdoet. Net zoals bij petjes ben je natuurlijk vrij om te weigeren ze af te leggen, maar dan is de school ook vrij je een sanctie op te leggen.

Hoofddoeken zijn religieuze symbolen, en in het gemeenschapsonderwijs zijn religieuze symbolen verboden. Dat is de regel.

Doeken voor kankerpatienten zijn een lapmiddeltje. Dankzij die doek durven ze zich in het openbaar vertonen na het verlies van hun haren. Jij vergelijkt een hulpmiddel als dat met een religieus symbool? Wat voor achterlijke vergelijkingen durf jij hier te maken?
Als ooit iemand uit je omgeving kanker zou krijgen, zou je wel niet meer bazelen als een achterlijke puber.

Als ze hoofddoeken verbieden moeten ze ook petjes verbieden. En nee, ik draagt nooit hoofddeksels.

Wat veranderd dat hoofddoek nu in godsnaam aan je ziekte? Iedereen weet toch dat ze kaal is daaronder? Als je iemand op een school waar hoofddoeken verboden zijn ziet lopen met een hoofddoek weet je zo direct dat ze kanker heeft. Dus dan kan je evengoed kaal gaan en jezelf niet wegstoppen onder zo'n doek.


and for your information: iedereen kent wel iemand die kanker gehad heeft. Vorige week kon mijn moeder nog naar de begrafenis van een neef van haar. 46 jaar en 2 kinderen...

manta
30 september 2009, 17:47
Als ze hoofddoeken verbieden moeten ze ook petjes verbieden. En nee, ik draagt nooit hoofddeksels....
En zitte gij met uw klak aan in de klas ??? 8O
Wat veranderd dat hoofddoek nu in godsnaam aan je ziekte? Iedereen weet toch dat ze kaal is daaronder? Als je iemand op een school waar hoofddoeken verboden zijn ziet lopen met een hoofddoek weet je zo direct dat ze kanker heeft. Dus dan kan je evengoed kaal gaan en jezelf niet wegstoppen onder zo'n doek.


Mss moet je eerst eens praten met kankerpatiënten ... :?

JuBiLaTe
30 september 2009, 17:52
Wat veranderd dat hoofddoek nu in godsnaam aan je ziekte? Iedereen weet toch dat ze kaal is daaronder? Als je iemand op een school waar hoofddoeken verboden zijn ziet lopen met een hoofddoek weet je zo direct dat ze kanker heeft. Dus dan kan je evengoed kaal gaan en jezelf niet wegstoppen onder zo'n doek.


and for your information: iedereen kent wel iemand die kanker gehad heeft. Vorige week kon mijn moeder nog naar de begrafenis van een neef van haar. 46 jaar en 2 kinderen...


Bgf324 toch, bgf324 toch. Een kankerpatient die zonder hoofddoek loopt komt bijzonder confronterend over, zowel voor haarzelf als voor de anderen. Probeer je je eens in de plaats te stellen.;-)
Maar tegenwoordig zijn er ook goede pruiken.

Trouwens, je argument over die kankerpatienten is eigenlijk maar een non-argument hoor. Precies of dit zó frequent voorkomt.

Jazeker
30 september 2009, 17:56
Wat veranderd dat hoofddoek nu in godsnaam aan je ziekte? Iedereen weet toch dat ze kaal is daaronder? Als je iemand op een school waar hoofddoeken verboden zijn ziet lopen met een hoofddoek weet je zo direct dat ze kanker heeft. Dus dan kan je evengoed kaal gaan en jezelf niet wegstoppen onder zo'n doek.

Stel - ik wens het je uiteraard nooit toe - dat je bij een ongeluk flink in het aangezicht verbrand raakt. Je ziet er niet uit. Zou je dan graag zo rondlopen of aanvaard je de oplossing van enige cosmetica om een beetje minder de aandacht te trekken in het straatbeeld totdat de huid zich weer wat kon regenereren en eventuele plastische chirurgie het ergste kan verhelpen?

bgf324
30 september 2009, 18:00
En zitte gij met uw klak aan in de klas ??? 8O


Ik draag geen hoofddeksels en ga niemer naar school.

bgf324
30 september 2009, 18:01
Mss moet je eerst eens praten met kankerpatiënten ... :?

Ik zou nooit mijn ware ik verbergen voor de mensheid! Kanker kan iedereen overkomen!

Geert C
30 september 2009, 18:02
Marie-Rose Morel is vooral knap als ze kwaad is. 8-)

bgf324
30 september 2009, 18:02
Marie-Rose Morel is vooral knap als ze kwaad is. 8-)

Knap vervelend wicht ja :twisted:

JuBiLaTe
30 september 2009, 18:03
Ik zou nooit mijn ware ik verbergen voor de mensheid! Kanker kan iedereen overkomen!

Vrouwen die hun haar verloren hebben door kanker voelen echt niet zichzelf hoor! Waarom denk je dat zij dit willen verdoezelen?

Ik ken een vrouw uit de buurt die naast haar ziekte, behoorlijk depressief is door de schoonheid die ze is verloren door haar ziekte.

bgf324
30 september 2009, 18:04
Vrouwen die hun haar verloren hebben door kanker voelen echt niet zichzelf hoor! Waarom denk je dat zij dit willen verdoezelen?

Ik ken een vrouw uit de buurt die naast haar ziekte, behoorlijk depressief is door de schoonheid die ze is verloren door haar ziekte.

Maar als je zo iemand een hoofddoek ziet dragen weet je toch dat ze kanker heeft?

JuBiLaTe
30 september 2009, 18:07
Maar als je zo iemand een hoofddoek ziet dragen weet je toch dat ze kanker heeft?

Het gaat er niet om, bgf324, te verbergen dat zij kanker hebben, maar net om te verbergen dat zij door de kanker -lelijk- geworden zijn.

van Maerlant
30 september 2009, 19:01
Het gaat er niet om, bgf324, te verbergen dat zij kanker hebben, maar net om te verbergen dat zij door de kanker -lelijk- geworden zijn.

Doe geen moeite, magni :lol:

Jazeker
30 september 2009, 20:57
Het gaat er niet om, bgf324, te verbergen dat zij kanker hebben, maar net om te verbergen dat zij door de kanker -lelijk- geworden zijn.

Je wordt niet lelijk door kanker.

manta
30 september 2009, 22:00
Je wordt niet lelijk door kanker.

Mensen die een groot deel van hun haar in plukken hebben zien uitvallen vinden hun eige wel effe ni zo mooi ...
't Is trouwens niet dat ze in ene keer kalen , da gaat in stukjes , die hebben hun lang haar , kaal plekken en hier en daar wa dons ... 's ni leuk als ze in de spiegel kijken , dus die vinden zichzelf ni echt een fotomodel ... Het vergt wel wa tijd om die verandering aan te kunnen , ni vergeten dat die dan ook nog is nen helen dag kotsmisselijk ziek rondlopen :?

cookie monster
1 oktober 2009, 01:04
Zeis ni'mijn kopje koffie !!

Renesse
1 oktober 2009, 06:41
Naar aanleiding van de topic 'meest sexy politica'.

Mensen: Marie-Rose Morel is lelijk. Dat zeg ik niet alleen omdat ik geen VB'er ben. Je mag gerust Vlaams-nationalistisch en wat nog meer zijn, maar daarom hoef je Marie-Rose Morel nog niet kn�*p te gaan vinden - laat ons toch een beetje redelijk blijven, ja?

http://www.valvas.be/ftp/Weblog/Marie-Rose_Morel.jpg

Copyright Percalion 2007

Wie vind jij knap?

Tine "Amika" Vanderstraeten?
http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/13/4/0/media_l_54030.jpg

Mie Branders?
http://www.archiefsolidair.org/images/solidair2004/sol3804/P16_branders_mie5929_89.JPG

Hilde Claes?
http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/18/12/8/media_l_388853.jpg

Frieda Brepoels?
http://www.dementia-in-europe.eu/upload/SLK56FS387ZG/DNDFGEKINYUM/FDLQUECZLVEE/brepoels_frieda_215.jpg

Marijke Dillen?
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/5/5/11/media_l_900206.jpg

Laat het ons weten.

cookie monster
6 oktober 2009, 14:16
Wie vind jij knap?

Tine "Amika" Vanderstraeten?
http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/13/4/0/media_l_54030.jpg
Die lijkt wel op deze (http://www.uglybettytvshow.com/wp-content/uploads/Image/uglybetty/2007/summer/America-Ferrera.jpg) , mmmm :D

Derk de Tweede
6 oktober 2009, 14:41
http://www.archiefsolidair.org/images/solidair2004/sol3804/P16_branders_mie5929_89.JPG

8O 8O

Renesse
6 oktober 2009, 16:50
Die lijkt wel op deze (http://www.uglybettytvshow.com/wp-content/uploads/Image/uglybetty/2007/summer/America-Ferrera.jpg) , mmmm :D

Ja, na 10 kasteelbiertjes.

cookie monster
6 oktober 2009, 17:20
Endan omvervallen vanzattigheid :lol: ,
hebje erook geen fluit meeraan :oops:

hotschizodiscocop
6 oktober 2009, 18:17
Knap vervelend wicht ja :twisted:

Ik ben niet van haar politieke strekking maar kan haar slagtanden wel appreciëren. :twisted: