PDA

View Full Version : Evaluatie Max Van Dietschland

Pluche
15 juni 2007, 10:53
Ik was het bijna vergeten, maar hier is hij dan, hoeveel punten geef je Max

AdrianHealey
15 juni 2007, 14:46
Een 7. Vrij degelijke antwoorden op de vragen die hij beantwoorde, maar verliest toch wel en paar punten omdat hij sommige vragen negeerde. Dat vind ik jammer.

Metternich
15 juni 2007, 15:04
Een 7. Vrij degelijke antwoorden op de vragen die hij beantwoorde, maar verliest toch wel en paar punten omdat hij sommige vragen negeerde. Dat vind ik jammer.Dito.

Kim
15 juni 2007, 17:04
Ik heb in de sessie met Max geen vragen gesteld, maar sluit me aan bij de mening van bovenstaande personen.

Een 7.

Samsa
16 juni 2007, 14:08
-100 omdat hij een fascist is. maar ja, 7 voor zijn antwoorden, daar kan ik me bij aansluiten.

Duvelke
16 juni 2007, 14:12
7, niet slecht, maar zeker ook niet goed...

largo_w
16 juni 2007, 14:41
Geen vraag gesteld maar toch goede forumsessie: 8

Cynicus
17 juni 2007, 11:44
-100 omdat hij een fascist is.

Waarom beschouwt u hem als een fascist ???????????????? Als ik zijn antwoorden en berichten bekijk, dan heb ik toch de indruk dat hij goede bedoelingen heeft.

Praetorian
17 juni 2007, 11:47
-100 omdat hij een fascist is. maar ja, 7 voor zijn antwoorden, daar kan ik me bij aansluiten.
Eerder een integrist die zich kan vinden in het falangisme.

Samsa
17 juni 2007, 13:16
Eerder een integrist die zich kan vinden in het falangisme.

falangisme is dan ook gewoon een klerikaal fascisme.

De Garde
17 juni 2007, 13:20
falangisme is dan ook gewoon een klerikaal fascisme.

Klerikaal fascisme, was me dat begot! Katholiek integrisme tot zover, een zekere mate van autoritarisme maar ge moet het nu ook niet gaan overdrijven,hé.

Samsa
17 juni 2007, 13:23
Waarom beschouwt u hem als een fascist ???????????????? Als ik zijn antwoorden en berichten bekijk, dan heb ik toch de indruk dat hij goede bedoelingen heeft.

Max van Dietschland zegt het volgende:

Voorbeelden uit het verleden zijn:

Uit de jaren 30: Cyriel Verschaeve, Joris Van Severen (toe ergens halverwege jaren 30), Benito Mussolini, Staf De Clercq, Wies Moens en Leon Degrelle.

Dat zegt genoeg zeker?

Praetorian
17 juni 2007, 13:24
Max van Dietschland zegt het volgende:

Voorbeelden uit het verleden zijn:

Uit de jaren 30: Cyriel Verschaeve, Joris Van Severen (toe ergens halverwege jaren 30), Benito Mussolini, Staf De Clercq, Wies Moens en Leon Degrelle.

Dat zegt genoeg zeker?Mengeling van kleinburgerlijk katholicisme, integrisme en Nieuwe Orde-retoriek. Typische kruising tussen een falangist en een VNV'er.

Samsa
17 juni 2007, 13:25
Klerikaal fascisme, was me dat begot! Katholiek integrisme tot zover, een zekere mate van autoritarisme maar ge moet het nu ook niet gaan overdrijven,hé.

Senorismo ("Jefe Nacional"), intuicismo, militarisme, corporatisme en last but certainly not least anticommunisme

Max van Dietschland
22 juni 2007, 17:10
Over falangisme gesproken hier...

Groeten aan allen hier vanuit het zonnige Spanje :lol: ;-), waar ik op heden op jaarlijkse vakantie ben.

http://www.generalisimofranco.com/imag/franco1.jpg

Max van Dietschland
22 juni 2007, 17:17
Een 7. Vrij degelijke antwoorden op de vragen die hij beantwoorde, maar verliest toch wel en paar punten omdat hij sommige vragen negeerde. Dat vind ik jammer.

Tja sommige vragen waren ook vrij vaag en hadden vaak ook iets examen geschiedenis-achtig. :lol: Dit forum is iets voor na de werkuren, men kan moeilijk verwachten dat ik een hele theoretisch-filosofische beschouwing uit de doeken doe. Op de meer concrete vragen heb ik geantwoord en de vraag van Metternich was te uitgebreid. Trouwens uitgebreide posts kun je ook lezen in de topics over het Dietse Keizerrijk. Het geeft ook geen zin alles te herhalen. Toch dank voor de zeven. ;-)

Firestone
22 juni 2007, 17:26
Hey Max, je kan misschien een recent filmpje meepikken daar in Spanje:

http://i18.tinypic.com/6blajoo.jpg

Prettige vakantie nog!

Pluche
22 juni 2007, 18:26
Ik geef Max een 9 en ik vond die vragen van Metternich ondoenbaar om in 1 2 3 te beantwoorden.

C uit W
22 juni 2007, 18:30
Tja sommige vragen waren ook vrij vaag en hadden vaak ook iets examen geschiedenis-achtig. :lol: Dit forum is iets voor na de werkuren, men kan moeilijk verwachten dat ik een hele theoretisch-filosofische beschouwing uit de doeken doe. Op de meer concrete vragen heb ik geantwoord en de vraag van Metternich was te uitgebreid. Trouwens uitgebreide posts kun je ook lezen in de topics over het Dietse Keizerrijk. Het geeft ook geen zin alles te herhalen. Toch dank voor de zeven. ;-)
Je hebt wel nooit je leeftijd en job gezegd ;)

AdrianHealey
22 juni 2007, 19:26

Een kleine uiteenzetting had wel leuk geweest. ;)
Maar ach, niet iedereen heeft zeeën van tijd zoals een student. Dus ik neem het je ook niet kwalijk. :)

Cynicus
22 juni 2007, 21:10
Over falangisme gesproken hier...

Groeten aan allen hier vanuit het zonnige Spanje :lol: ;-), waar ik op heden op jaarlijkse vakantie ben.

http://www.generalisimofranco.com/imag/franco1.jpg

Vindt u dat de huidige extreemlinkse regering Zapaterro het Spaanse historisch erfgoed (http://forum.politics.be/showthread.php?t=31211) vernietigt ?