PDA

View Full Version : Censuur tegn b@nland neemt belachelijke proporties aan.


Kay_
16 juni 2007, 12:27
Wil ik in mijn handtekening een link zetten naar b@nland
En als je op de link klikt wordt zowel het woord b@nland als jconsérv (beiden deel van de link) gewist.:roll:

Zelfs de truc met het veranderen van de kleur van de tekst lijkt niet meer te lukken.

Raf
16 juni 2007, 12:29
Nu niet voor 't een of 't ander, maar waarom zou je überhaupt een link in je handtekening willen zetten naar dat gedrocht? Vind jij dat werkelijk een forum dat de moeite loont om te bezoeken? :?

Kay_
16 juni 2007, 12:30
Nu niet voor 't een of 't ander, maar waarom zou je überhaupt een link in je handtekening willen zetten naar dat gedrocht? Vind jij dat werkelijk een forum dat de moeite loont om te bezoeken? :?


Ja! Altijd gieren en Maximus is er :-D

duveltje382
16 juni 2007, 12:31
Ja,dat was mij al heel lang duidelijk hoor,ik had ooit een link waar het wel mee werkte,ik zal die wel eens terug opzoeken hoor ;-):-P

Kay_
16 juni 2007, 12:31
Ja,dat was mij al heel lang duidelijk hoor,ik had ooit een link waar het wel mee werkte,ik zal die wel eens terug opzoeken hoor ;-):-P

Als je dat eens wil doen :-D

Savatage
16 juni 2007, 12:32
Who cares?

Kay_
16 juni 2007, 12:33
Who cares?


Jij blijkbaar genoeg om hier te komen posten :-D

duveltje382
16 juni 2007, 12:36
Als je dat eens wil doen :-D
Deze moet werken zie onderschrift,wel 5 sec wachten hé :lol:

liberalist_NL
16 juni 2007, 12:59
Wil ik in mijn handtekening een link zetten naar b@nland
En als je op de link klikt wordt zowel het woord b@nland als jconsérv (beiden deel van de link) gewist.:roll:

Zelfs de truc met het veranderen van de kleur van de tekst lijkt niet meer te lukken.
Dat forum is wel foeilelijk. Waarom maken ze geen replica van politics.be zonder moderatie?

duveltje382
16 juni 2007, 13:04
Dat forum is wel foeilelijk. Waarom maken ze geen replica van politics.be zonder moderatie?

Dat is het ook NL;-)

evilbu
16 juni 2007, 13:04
Waarom schrijf je niet gewoon *******.be?

:lol: 8O

duveltje382
16 juni 2007, 13:05
Waarom schrijf je niet gewoon *******.be?

:lol: 8O
:lol::lol::lol::lol:
Tja ;)

evilbu
16 juni 2007, 13:05
http://polskaya.be/zonderstraat/afb/1181995739.jpg
:twisted:

carlgustaaf
16 juni 2007, 13:06
Ja! Altijd gieren en Maximus is er :-Dtypisch iets voor u hé...:roll:

liberalist_NL
16 juni 2007, 13:07
Dat is het ook NL;-)
Owja, had even niet goed gekeken.

Kay_
16 juni 2007, 13:08
typisch iets voor u hé...:roll:

Leg uit; Blijkbaar ken jij me beter dan ik zelfkennis heb.

duveltje382
16 juni 2007, 13:12
http://polskaya.be/zonderstraat/afb/1181995739.jpg
:twisted:

Maak er met van,en het word mijn avatar !!!!!

carlgustaaf
16 juni 2007, 14:10
Leg uit; Blijkbaar ken jij me beter dan ik zelfkennis heb.
ik zei dat dat forum echt iets voor u was...Ge moogt daar ongestoord mensen beledigen.Dat doet ge toch graag, nee? Maar enkel als het toegelaten is.Een beetje zoals een soldaat in oorlogstijd die mensen dood maakt, plundert en verkracht, omdat hij zeker is er niet voor gestraft te worden.Dezelfde doet in vredestijd nooit niks verkeerd, omdat hij schrik heeft van het gevang, NIET omdat hij zo een goed hart heeft, en eerlijk is.
Daarom zeg ik dat dat forum iets voor u is:-) Omdat ge daar zonder enig risiko moogt beledigen.Op Politics.be hangt ge echter de goed-opgevoede, de brave , uit, die het minderwaardig vind om iemand de huid vol te schelden...Hoe noemt men zulke houding nu weer? Schijnheilig, nee?:lol:

Kay_
16 juni 2007, 16:35
ik zei dat dat forum echt iets voor u was...Ge moogt daar ongestoord mensen beledigen.Dat doet ge toch graag, nee? Maar enkel als het toegelaten is.Een beetje zoals een soldaat in oorlogstijd die mensen dood maakt, plundert en verkracht, omdat hij zeker is er niet voor gestraft te worden.Dezelfde doet in vredestijd nooit niks verkeerd, omdat hij schrik heeft van het gevang, NIET omdat hij zo een goed hart heeft, en eerlijk is.
Daarom zeg ik dat dat forum iets voor u is:-) Omdat ge daar zonder enig risiko moogt beledigen.Op Politics.be hangt ge echter de goed-opgevoede, de brave , uit, die het minderwaardig vind om iemand de huid vol te schelden...Hoe noemt men zulke houding nu weer? Schijnheilig, nee?:lol:


Er is een verschil tussen een politiek forum en een zever forum, misschien moet je dat verschil maar eens inzien :-D

DaBlacky
16 juni 2007, 16:49
*******

DaBlacky
16 juni 2007, 16:49
Wil ik in mijn handtekening een link zetten naar b@nland
En als je op de link klikt wordt zowel het woord b@nland als jconsérv (beiden deel van de link) gewist.:roll:

Zelfs de truc met het veranderen van de kleur van de tekst lijkt niet meer te lukken.

Blijkbaar lukt de kleurcode nog wel, maar in een link heeft dat nooit gewerkt.

Duupje
16 juni 2007, 17:27
typisch iets voor u hé...:roll:
Foutje

Duupje
16 juni 2007, 17:28
Ja! Altijd gieren en Maximus is er :-D
Ik mis dien hier...en ik wil daar zo gere ne keer tegen racen...Tzal er nooit ni van komen *bleit* :cry:

carlgustaaf
16 juni 2007, 23:15
Er is een verschil tussen een politiek forum en een zever forum, misschien moet je dat verschil maar eens inzien :-Dals ik uw postings lees zie ik eigenlijk geen verschil:-) Het is allemaal zever...Maar hier beledigt ge niemand...Toch niet op direkte manier.

evilbu
16 juni 2007, 23:40
*******
Cool!:-D *******!

Savatage
16 juni 2007, 23:42
*******

DaBlacky
17 juni 2007, 00:20
Voor de mensen die niet weten hoe ik "*******" schrijf, klik hier (http://www.getfirefox.com) en installeren maar. Dan worden veel dingen sneller duidelijk ;)

evilbu
17 juni 2007, 00:45
Voor de mensen die niet weten hoe ik "*******" schrijf, klik hier (http://www.getfirefox.com) en installeren maar. Dan worden veel dingen sneller duidelijk ;)
*******?:-( Zelfs met firefox

Hertog van Gelre
17 juni 2007, 00:47
b a n l a n d

*******

zonder firefox

Ik heb er trouwens niets te zoeken bij dat stelletje puberale klagers.

born2bewild
17 juni 2007, 02:30
als ik uw postings lees zie ik eigenlijk geen verschil:-) Het is allemaal zever...Maar hier beledigt ge niemand...Toch niet op direkte manier.

Hij zal ginder politiek boodschappen uitdragen misschien.

Kay_
17 juni 2007, 09:30
als ik uw postings lees zie ik eigenlijk geen verschil:-) Het is allemaal zever...Maar hier beledigt ge niemand...Toch niet op direkte manier.

Dat jij argumenten waar je niet mee overweg kan als beledigingen aanziet is jouw zaak.

Griffin
17 juni 2007, 09:35
Jezus wat een gezeik aan alle kanten over zeikfora eigenlijk :P

-=EXCALIBUR=-
17 juni 2007, 09:40
eens kijken of dit gaat.

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=22056&d=1182070921

carlgustaaf
17 juni 2007, 11:15
Hij zal ginder politiek boodschappen uitdragen misschien.niet meer als hier hoor...Gewoon zever.En beledigen zoals een achterbuurt-boef, d�*t wel:lol: Meneer laat zich volledig gaan.Een ander facet van zijn persoonlijkheid:lol:

carlgustaaf
17 juni 2007, 11:17
Dat jij argumenten waar je niet mee overweg kan als beledigingen aanziet is jouw zaak.
schijnheilige insinuaties kan ik wel als beledigingen opnemen, en daar zijn er een paar hier kampioen in, maar dat stoort mij niet hoor:-) Ik zei het reeds eerder, wat mij interresseert is een blik werpen in de donkere inborst der mensen...

Jazeker
17 juni 2007, 12:39
Stom forum van wat frustrés als ik het zo even bekijk.

DaBlacky
18 juni 2007, 17:28
*******?:-( Zelfs met firefox

b a n l a n d

*******

zonder firefox

Ik heb er trouwens niets te zoeken bij dat stelletje puberale klagers.

Je hebt er firefox ook niet voor nodig. Maar het is met firefox dat je kan zien in de quote-box hoe andere mensen het doen. Vreemd genoeg verwijderd IE de kleurcodes in een quote-box.

evilbu
17 juli 2007, 02:41
Voor de mensen die niet weten hoe ik "*******" schrijf, klik hier (http://www.getfirefox.com) en installeren maar. Dan worden veel dingen sneller duidelijk ;)******* *******

Heu, ik heb gewoon gekopieerd uit het jouwe in de quotebox. Maar hoe werkt dit nu precies?

baseballpolitieker
17 juli 2007, 02:55
******* *******

Heu, ik heb gewoon gekopieerd uit het jouwe in de quotebox. Maar hoe werkt dit nu precies?ba[COLLOR=Black]nl[/COLOR] Jij hebt dit geschreven maar dan zonder die dubbele ll.