PDA

View Full Version : Filmpje over lynchen tegenstander Hamas:


Derk de Tweede
18 juni 2007, 12:49
Zo gaat Hamas om met haar tegenstanders in Gaza!
Niet geschikt voor iedereen:

http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=25868_Video-_A_Lynching_in_Gaza&only

C uit W
18 juni 2007, 12:54
Ziehier de toekomst als het Vlaams kartel haar zin krijgt.

bruut geweld
18 juni 2007, 12:58
en hoeveel mensen hebben de Zionisten afgeslacht ?


oh nee, dat past niet in het "uitverkoren" plaatje.
De balans van slachtoffers maken helt immers compleet door naar de Zionstaat :oops: :oops:

KrisKras
18 juni 2007, 13:02
Mooi gekozen en passend woordgebruik. Verdeel en heers werkt ook hier goed. Lees maar eens wat Willy Lynch (vandaar lynchen) zo'n 300 jaar geleden in een speach zei. Het blijft trouwens van toepassing op alle niveaus binnen de samenleving:

In what can only be seen as a terrible document, one slave master "Willy Lynch" writes to his fellow downpressor that he has found a "a fool proof method for controlling your slaves."
This wicked man is proud of his method. He says: "Ancient Rome would envy us if my program is implemented."

And subsequently he lays out how to introduce racism and sexism, how to use the differences between human beings and make them larger.

In the letter, he exposes his pride when he says that the method could keep people under control for "hundreds, perhaps thousands of years".

And when we look around us, unfortunately we can see that the Lynch method still works in the hearts and minds of so many people. While they keep fighting amongst themselves over colour and gender, the slavemasters of today make use of this very same method which we find explained this centuries old document.

The Willy Lynch Letter (http://www.dubroom.org/articles/090.htm)


Hier zie je duidelijk het effct aan het werk, open je ogen mensen. We laten met onze voeten spelen.

Derk de Tweede
18 juni 2007, 13:22
Ziehier de toekomst als het Vlaams kartel haar zin krijgt.

Die tokomst is allang begonnen helaas!

illwill
18 juni 2007, 13:44
Zo zie je maar tot wat dit volk in staat is.

carlgustaaf
18 juni 2007, 13:49
Mooi gekozen en passend woordgebruik. Verdeel en heers werkt ook hier goed. Lees maar eens wat Willy Lynch (vandaar lynchen) zo'n 300 jaar geleden in een speach zei. Het blijft trouwens van toepassing op alle niveaus binnen de samenleving:



The Willy Lynch Letter (http://www.dubroom.org/articles/090.htm)


Hier zie je duidelijk het effct aan het werk, open je ogen mensen. We laten met onze voeten spelen.in het filmke zie je palestijnen een andere palestijn in spijs stampen.Het gaat hier over concurrenten, die elkaar een gebied betwisten, geld & macht...Als er hier manipulatie is, dan komt die van degenen die aan de palestijnen geld geven...Beter gaven we hen niks dus.
Meneer Lynch heeft volgens mij enkel een zeer oud recept herontdekt, da's al zo oud als de straat, verdeel en heers.En weet ge waarom dat werkt? Omdat mensen nu éénmaal graag heersen, vechten, en mekaar kapot maken.De menselijke geschiedenis is er één van bloederige slachtingen, en dat is heus niet het monopolie van één bepaald ras.Het klopt wel dat sommigen bij tijden wreedaardiger zijn dan anderen, die winnen dan een tijdje, tot als de anderen, die van hen afzien, voldoende woedend en hopeloos zijn om een geslaagde tegenaanval in te zetten...En zo gaat het alsmaar verder: Het leven is een strijd.

Raven
18 juni 2007, 14:21
Gaza = Hamas.

Hebben de afvalligen van Fatah niks te zoeken

lombas
18 juni 2007, 14:43
Ik heb even nagedacht voor ik het filmpje bekeek, maar me toch hard gemaakt. Het viel niet mee. Ik klikte het weg, was enkele seconden stil, klikte hier het antwoordveld open en moest dan even wegkijken.

Mijn gebeden zijn bij de overledene en diens naasten. Ik bid voor liefde.

Derk de Tweede
18 juni 2007, 15:34
Ik heb even nagedacht voor ik het filmpje bekeek, maar me toch hard gemaakt. Het viel niet mee. Ik klikte het weg, was enkele seconden stil, klikte hier het antwoordveld open en moest dan even wegkijken.

Mijn gebeden zijn bij de overledene en diens naasten. Ik bid voor liefde.

Ik vrees dat hij ook wel geen frisse jongen geweest is.

KrisKras
18 juni 2007, 17:28
in het filmke zie je palestijnen een andere palestijn in spijs stampen.Het gaat hier over concurrenten, die elkaar een gebied betwisten, geld & macht...Als er hier manipulatie is, dan komt die van degenen die aan de palestijnen geld geven...Beter gaven we hen niks dus.
Meneer Lynch heeft volgens mij enkel een zeer oud recept herontdekt, da's al zo oud als de straat, verdeel en heers.En weet ge waarom dat werkt? Omdat mensen nu éénmaal graag heersen, vechten, en mekaar kapot maken.De menselijke geschiedenis is er één van bloederige slachtingen, en dat is heus niet het monopolie van één bepaald ras.Het klopt wel dat sommigen bij tijden wreedaardiger zijn dan anderen, die winnen dan een tijdje, tot als de anderen, die van hen afzien, voldoende woedend en hopeloos zijn om een geslaagde tegenaanval in te zetten...En zo gaat het alsmaar verder: Het leven is een strijd.

Ik ben het grotendeels met je eens. Ik vermoed dat veel mensen nu een beetje een afkeer krijgen van wat ik ga zeggen, maar als je de NWO (http://forum.politics.be/showthread.php?t=37513) draad hier op dit forum gaat bekijken zul je zien dat dit princiepe ook daar de rode draad vormt.

Antoon
18 juni 2007, 19:03
Zo gaat Hamas om met haar tegenstanders in Gaza!
Niet geschikt voor iedereen:

http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=25868_Video-_A_Lynching_in_Gaza&only


En dan vroeg Hamas zich af waarom de Internationale Gemeenschap niets met hen te maken willen hebben.

Dit filmpje maakt deel uit van het antwoord.

bolle
18 juni 2007, 19:10
Zo gaat Hamas om met haar tegenstanders in Gaza!
Niet geschikt voor iedereen:

http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=25868_Video-_A_Lynching_in_Gaza&only


En dat gekakel daarbij, wat een bende kiekens :lol: laat ze elkander maar afmaken het kan me geen kloten schelen:twisted:

manta
18 juni 2007, 20:20
:-(
Filmke doet het niet ...
Maar aan de commentaren te zien zal het weer erg zijn , mischien al goed da het niet draait ...8O
Beetje combinatie tussen Somalie en die steniging in Irak ??? Een meute gekken die mekaar ophitsen verliezen blijkbaar echt elke vorm van menselijkheid ...Ze worden echt wel beesten ...:? (sorry aan de echte beesten , no offence)

Mass13
18 juni 2007, 20:52
En dan vroeg Hamas zich af waarom de Internationale Gemeenschap niets met hen te maken willen hebben.

Dit filmpje maakt deel uit van het antwoord.

Hamas is democratisch verkozen, Ze hebben hun militaire acties tegen Israel 16 maanden gestaakt, zelfs een "pact" willen sluiten met israel tot een 10 jaar geldend staakt-het-vuren, ze hebben hun goede wil getoond.

Toen Fatah aan de macht was volgde Hamas de eesrtgenoemde en ze luisterden, kan niet gezegd worden over de corrupte Fatah tegenwoordig.

Drijf Hamas eerst in een hoek en kom dan klagen dat ze het niet goed doen, héél objectief, zoals het groostste deel van de westerse media trouwens, waardoor de meesten hier een vertekend beeld krijgen van de realiteit. :roll:

Democratie maar volgens "onze" regels, dat is wat het westen oplegt...

Mvg

Palladium
18 juni 2007, 21:18
Kijk daar zie je het maar weer.
Al dat zagen en klagen over wat "extreem" is in België.
Wat in andere landen voorkomt dat is pas extreem mijn beste linkse ratjes hamstertjes en cavias. :-D

illwill
19 juni 2007, 06:58
Kijk daar zie je het maar weer.
Al dat zagen en klagen over wat "extreem" is in België.
Wat in andere landen voorkomt dat is pas extreem mijn beste linkse ratjes hamstertjes en cavias. :-D

Dat is niet extreem, dat is barbaars.
Dus we mogen pas klagen indien nergens anders ter wereld het erger is dan feiten die hier gebeuren? :lol: :lol: Goe bezig.

carlgustaaf
19 juni 2007, 07:38
Ik heb even nagedacht voor ik het filmpje bekeek, maar me toch hard gemaakt. Het viel niet mee. Ik klikte het weg, was enkele seconden stil, klikte hier het antwoordveld open en moest dan even wegkijken.

Mijn gebeden zijn bij de overledene en diens naasten. Ik bid voor liefde.deze nobele gevoelens strekken u tot eer.Maar even de stemming bederven: ik denk dat als het slachtoffer in kwestie samen met kameraden van zijn partij één der tegenstanders te pakken had kunnen krijgen, dat het er dan op dezelfde manier aan toe gegaan was...Héél de regio is een hopeloos geval, daar is nu al zoveel gemoord en gebrand dat er geen vreedzame oplossing meer mogelijk is tot als alle deelnemers aan het conflict+ hun direkte nazaten er aan geloofd hebben...

carlgustaaf
19 juni 2007, 07:42
:-(
Filmke doet het niet ...
Maar aan de commentaren te zien zal het weer erg zijn , mischien al goed da het niet draait ...8O
Beetje combinatie tussen Somalie en die steniging in Irak ??? Een meute gekken die mekaar ophitsen verliezen blijkbaar echt elke vorm van menselijkheid ...Ze worden echt wel beesten ...:? (sorry aan de echte beesten , no offence)een enkeling die door een bende van een stuk of 20 totaal opgefokte "militanten" met de blote handen en met geschoende voeten tot tomaten-pulp verwerkt word.Zijn hoofd word letterlijk in stukken van één gestampt...

manta
19 juni 2007, 08:23
een enkeling die door een bende van een stuk of 20 totaal opgefokte "militanten" met de blote handen en met geschoende voeten tot tomaten-pulp verwerkt word.Zijn hoofd word letterlijk in stukken van één gestampt...
Plezant a die familie da te zien krijgt ...
Zie dat die kinderen heeft ... Daar , papa op tv ...:-(

Derk de Tweede
19 juni 2007, 10:13
Hamas is democratisch verkozen, Ze hebben hun militaire acties tegen Israel 16 maanden gestaakt, zelfs een "pact" willen sluiten met israel tot een 10 jaar geldend staakt-het-vuren, ze hebben hun goede wil getoond.

Toen Fatah aan de macht was volgde Hamas de eesrtgenoemde en ze luisterden, kan niet gezegd worden over de corrupte Fatah tegenwoordig.

Drijf Hamas eerst in een hoek en kom dan klagen dat ze het niet goed doen, héél objectief, zoals het groostste deel van de westerse media trouwens, waardoor de meesten hier een vertekend beeld krijgen van de realiteit. :roll:

Democratie maar volgens "onze" regels, dat is wat het westen oplegt...

Mvg

Hamas heeft de verkiezingen gewonnen niet omdat ze zo menselijk zijn, maar omdat Fatah zo ongelooflijk corrupt is.

Lincoln
19 juni 2007, 11:08
Zo gaat Hamas om met haar tegenstanders in Gaza!
Niet geschikt voor iedereen:

http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=25868_Video-_A_Lynching_in_Gaza&only...hamas bereid zich voor de WK voetbal op haar manier.8O

Antoon
19 juni 2007, 11:26
Hamas is democratisch verkozen, Ze hebben hun militaire acties tegen Israel 16 maanden gestaakt, zelfs een "pact" willen sluiten met israel tot een 10 jaar geldend staakt-het-vuren, ze hebben hun goede wil getoond.

Toen Fatah aan de macht was volgde Hamas de eesrtgenoemde en ze luisterden, kan niet gezegd worden over de corrupte Fatah tegenwoordig.

Drijf Hamas eerst in een hoek en kom dan klagen dat ze het niet goed doen, héél objectief, zoals het groostste deel van de westerse media trouwens, waardoor de meesten hier een vertekend beeld krijgen van de realiteit. :roll:

Democratie maar volgens "onze" regels, dat is wat het westen oplegt...

Mvg

Democratisch verkozen, tot daar toe, maar die "wapenstistand ging gepaard met dagelijkse raketten op Israëlische dorpjes. De enige reden om geen zelfmoordaanslagen te plegen is dat ze gewoon niet meer door die grens geraken, danksij de omstreden muur. En wanneer het lukt, dan vermoorden ze een soldaten en nemen ze een gijzelaar. Militaire acties gestaakt? Laat me niet lachen.

De rest van jouw verhaal is de bekende rechtvaardiging van hun moordpartijen. Het filmpje daarentegen is het echte bewijs van hun barbaarsheid.

Lof der Zotheid
20 juni 2007, 19:54
Met die film is wederom bewezen wat Hamas eigenlijk is: een bende wilde beesten waarmee niets aan te vangen valt.

ancapa
21 juni 2007, 11:36
Zo gaat Hamas om met haar tegenstanders in Gaza!
Niet geschikt voor iedereen:

http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=25868_Video-_A_Lynching_in_Gaza&only

Bij de "beesten" af... en dan maar vitten over de mishandelingen van Amerikaanse soldaten die gevangenen in hun "blootje" hebben gezet... daar is nog geen enkele van gestorven. (Buiten enkele uitzonderingen van militairen die gedood hebben en terecht veroordeeld werden)

Zolang ze elkaar uitmoorden kan mij dat niet veel maken. Ze doen maar en bewijzen het "Westen" alleen maar hoe ze echt zijn ! :twisted:

Kijk maar naar de dagelijkse beelden van Irak ! Bomaanslagen waarbij tientallen onschuldige slachtoffers vallen, vrouwen en kinderen, werkzoekende vaders die voor hun kroost willen zorgen... enz...enz...)

Wij waren geschokt van enkele aanslagen in westerse steden als Madrid en London ?! Ocharme toch !

IlluSionS667
21 juni 2007, 12:59
Hamas heeft net Gaza bevrijd van haar onderdrukkers. Bij elk zo'n bevrijding gebeuren wraakacties op diegenen die als verraders worden beschouwd.

Iets meer dan 60 jaar geleden gebeurden nochtans gelijkaardige dingen hier in België. Toen waren het de verzetsstrijders die de executies deden en de collaborators die het slachtoffer waren.

De meeste mensen vinden het niet zo'n grote misdaad wat er toen met de collaborators gebeurd is, zelfs wanneer het ging om tienermeisjes die door hun ouders naar de Dietssche Meisjesscharen waren gestuurd of idealistische Waffen-SS soldaten die zonder enig eigenbelang tegen het communisme hebben gevochten.

Diezelfde goegemeente schreeuwt echter moord en brand wanneer het verzet in Palestina (Hamas) hetzelfde doet met haar collaborateurs (Fatah). Ben ik dan de enige die hier enige hypocrisie in ziet?