PDA

View Full Version : Wees in Bagdad


Basy Lys
22 juni 2007, 00:59
http://www.iraqslogger.com/images_full_column/image2943033cbs2.jpg

Young Iraqi boys, some tied to their cribs, lie on the floor at a Baghdad orphanage on June 10, 2007, after they were discovered by U.S. and Iraqi soldiers. A total of 24 naked and abused boys, ages 3 to 15 years old, were found in a darkened room without any windows. Many of the children were too weak to stand once released. A locked room full of food and clothing was found nearby.

Op een Duitse TV-zender vertelde een kenner erbij dat dit om kinderen zou gaan die niet erkend worden door de familie binnen de mohammedaanse samenleving.

Waar zijn de meisjes gebleven?

carlgustaaf
22 juni 2007, 05:39
http://www.iraqslogger.com/images_full_column/image2943033cbs2.jpg

Young Iraqi boys, some tied to their cribs, lie on the floor at a Baghdad orphanage on June 10, 2007, after they were discovered by U.S. and Iraqi soldiers. A total of 24 naked and abused boys, ages 3 to 15 years old, were found in a darkened room without any windows. Many of the children were too weak to stand once released. A locked room full of food and clothing was found nearby.

Op een Duitse TV-zender vertelde een kenner erbij dat dit om kinderen zou gaan die niet erkend worden door de familie binnen de mohammedaanse samenleving.

Waar zijn de meisjes gebleven?de directeur van het wezenhuis is gearresteerd: hij vond het beter voor zichzelf het voedsel en de kleren bestemd voor deze mentaal gehandikapte jongens, verstoten door hun familie, te verkopen op de zwarte markt...Waar de meisjes zijn zou ik niet weten...Mischien gedropt in één of ander bordeel?

Vorenus
22 juni 2007, 05:48
Volgens die linkse rakkers hebben die mannen van Al Qauda en dergelijke een verzetje nodig.

Jeronimo
24 juni 2007, 20:54
Dit doet mij ergens aan denken, de 1ste Irakoorlog is toch mede-begonnen doordat er beelden waren van Iraakse soldaten die een weeshuis in Koeweit aanvielen en daar serieuze wandaden pleegden. Achteraf bleek dat deze beelden in een Engelse (de hielenlikkers van de VS) opnamestudio waren gemaakt. Ik vind hier nergens bewijzen van op het internet. Hebben de VS de bewijzen "gevaporiseerd"? Weet iemand waar ik hier info over zou kunnen vinden?

largo_w
24 juni 2007, 20:59
Ik vind dit een degoutant voorval maar denk ook onmiddelijk aan woorden zoals "propaganda"...
Ale ik bedoel maar die fotos (en die kinderen maar blijven liggen met fotograven en al rond hen)... die filmpjes waar amerikaanse soldaten hen eten en drinken geven,...

nuja het is en blijft degoutant nog eens bewezen wat voor een onmensen leven in dat vuile land!

Basy Lys
25 juni 2007, 18:33
Dit doet mij ergens aan denken, de 1ste Irakoorlog is toch mede-begonnen doordat er beelden waren van Iraakse soldaten die een weeshuis in Koeweit aanvielen en daar serieuze wandaden pleegden. Achteraf bleek dat deze beelden in een Engelse (de hielenlikkers van de VS) opnamestudio waren gemaakt. Ik vind hier nergens bewijzen van op het internet. Hebben de VS de bewijzen "gevaporiseerd"? Weet iemand waar ik hier info over zou kunnen vinden?

Het ging om een Koeweits meisje dat gelogen had over een aanval van de Iraakse troepen op een kraamkliniek in Koeweit. Het meisje bleek uiteindelijk de dochter te zijn van een Koeweits ambassadeur en had niet rechtstreeks iets met de kraamkliniek te maken. Engelsen en Amerikanen zijn in de val getrapt.

Een en ander doet geen afbreuk aan de criminaliteit van Saddam's regime.

Boadicea
25 juni 2007, 19:17
Doet me een beetje aan Roemenië denken, na de val van de communistische dictator. Laten we hopen dat nu niet iedereen weer zo een Irakees weesje wil gaan adopteren.