PDA

View Full Version : allemaal kinderen...


styllo_ben
23 juni 2007, 09:43
stel uw kind is een liberale, homoseksuele, normale, communistische neger die lijkt op duveltje382...

wat doe je dan?

gewoon

spelen, kampen bouwen in het bos, in de winter sneewballen naar elkaar gooien

en als hij een keer ziek is, de grote sofa voor de tv voor hem reserveren en speciaal die taart gaan halen waar hij zo tuk op is...

Mama, papa

Styllo_ben bedankt jullie omdat jullie zo lief en goed voor mij geweest zijn!

;-)

Jazeker
23 juni 2007, 09:50
Dus moet ik nu concluderen dat styllo_ben een liberale, homoseksuele, normale, communistische op duveltje382 lijkende neger is?

;-)

Bovenbuur
23 juni 2007, 09:55
Liberaal, communistisch en normaal, nee, die zou ik toch echt buitenschoppen. :)

styllo_ben
23 juni 2007, 09:55
Dus moet ik nu concluderen dat styllo_ben een liberale, homoseksuele, normale, communistische neger die lijkt op duveltje382 is?

;-)

zo beetje van dat allemaal ja, maar ssst, mijn ouders weten dat niet, anders geen taart

:lol:

Duupje
23 juni 2007, 09:57
stel uw kind is een liberale, homoseksuele, normale, communistische neger die lijkt op duveltje382...

wat doe je dan?

gewoon

spelen, kampen bouwen in het bos, in de winter sneewballen naar elkaar gooien

en als hij een keer ziek is, de grote sofa voor de tv voor hem reserveren en speciaal die taart gaan halen waar hij zo tuk op is...

Mama, papa

Styllo_ben bedankt jullie omdat jullie zo lief en goed voor mij geweest zijn!

;-)
Wat doe je dan ? Hetzelfste als elke iet of wat normaal denkende ouder.

Spelen (tot er ruzie van komt)

Kampen bouwen in het bos (tot er één uitdondert en je vliegensvlug naar de spoed mag rijden)

Sneeuwballen naar elkaar gooien (tot er één begint te bleiren dat het te koud is en je te hard gooit)

Die speciale taart halen (die ze dan nooit opeten omdat het hen totaal iet smaakt)

Klopt wel wat je zegt, met het ouder worden krijg je meer respect voor hen. Ouders zien af. ;-) En hebben echt een grenzeloos geduld.

Dronkoers
24 juni 2007, 10:51
stel uw kind is een liberale, homoseksuele, normale, communistische neger die lijkt op duveltje382...

wat doe je dan?

gewoon

spelen, kampen bouwen in het bos, in de winter sneewballen naar elkaar gooien

en als hij een keer ziek is, de grote sofa voor de tv voor hem reserveren en speciaal die taart gaan halen waar hij zo tuk op is...

Mama, papa

Styllo_ben bedankt jullie omdat jullie zo lief en goed voor mij geweest zijn!

;-)

Aan de Zoo schenken