PDA

View Full Version : Ik zie geen draadjes over die ongelukkige koning Albert.


Derk de Tweede
26 juni 2007, 19:05
Arme stakker!
Been gebroken, wordt vanavond geopereerd.

Paracelsus
26 juni 2007, 19:06
Een koning moet daar tegen kunnen.

Savatage
26 juni 2007, 19:11
Ik vond het grappig dat het op een nieuwssite stond onder "breaking news" :lol:

Spliff
26 juni 2007, 19:13
Als ze hem maar volledig verdoven, anders met zijn gebibber erg moeilijk om te opereren. En een operatie voor een gebroken been?? Vroeger deden ze daar ne plaaster rond op de spoed en gaven ze krukken mee.

Jazeker
26 juni 2007, 19:13
Koning breekt hals van dijbeen

Ik had het te rap gelezen en dacht dat 'm zijne nek had gebroken. Eindelijk philippe le taaye op de troon. Niet dus :(

Villa Comedia
26 juni 2007, 19:15
Koning breekt hals van dijbeen

De kroonprins tijdens een interview aan het ziekenhuis: "Het was een onnozele hals, hein".

Zeno!
26 juni 2007, 19:16
Hoe sneller dat die lompe, stijve nietsnut van een 'Philippe' op de troon zit, hoe beter!

Spliff
26 juni 2007, 19:17
Nu gaat hem nog meer 'vreemd gaan' wahahahaa

manta
26 juni 2007, 19:18
Ik zie geen draadjes over die ongelukkige koning Albert.
Natuurlijk niet ... Die draadjes zijn er pas NA de operatie ...8-)
En waarom is hij ongelukkig ??? Bijdrage van't ziekenfonds niet betaald en bang dat hij op een kamer met 4 komt te liggen ???

Spliff
26 juni 2007, 19:19
Hangen in de ziekenhuizen hun portretten nog????

manta
26 juni 2007, 19:21
Hoe sneller dat die lompe, stijve nietsnut van een 'Philippe' op de troon zit, hoe beter!
8O
Nix van ... Nog liever Duveltje382 op die troon ...:twisted:

Zeno!
26 juni 2007, 19:22
Hangen in de ziekenhuizen hun portretten nog????

???

Hangen die daar dan? Nog nooit gezien.

Zeno!
26 juni 2007, 19:23
8O
Nix van ... Nog liever Duveltje382 op die troon ...:twisted:

:roll:

Een nietsnut op de troon is de beste garantie voor de afschaffing van de monarchie! :cheer:

Paracelsus
26 juni 2007, 19:25
Hoe is 't gebeurd? Heeft de Fluppen zijn Lego-blokjes weer eens laten rondslingeren?

Spliff
26 juni 2007, 19:25
???

Hangen die daar dan? Nog nooit gezien.

volgens mij vroeger wel toen wijlen Boudewijn nog leefde... Ik kan mij vergissen.

Spliff
26 juni 2007, 19:26
Hoe is 't gebeurd? Heeft de Fluppen zijn Lego-blokjes weer eens laten rondslingeren?

Of Laurent Albert van de trap geduwd... Paola ook optie na het vernemen van een nieuw buitenechtelijk slippertje van manlief...

Paracelsus
26 juni 2007, 19:28
Ik denk niet dat manlief hem nog recht zal krijgen op zijne leeftijd, alhoewel tegenwoordig met die pharmaceutica....

Spliff
26 juni 2007, 19:32
Nu ga ik alle royalisten op me hals halen, jochei!!!!

Misschien moet manlief hem niet meer recht krijgen, er bestaan tegenwoordig ook homoseksualiteit en voorbindpenissen...

Andro
26 juni 2007, 19:33
Er breken 100derden mensen jaarlijks hun benen, armen en andere lichaamsdelen.

Wat is er nu zo bijzonder of opmerkelijk aan het been van Albert ?

Spliff
26 juni 2007, 19:34
Er breken 100derden mensen jaarlijks hun benen, armen en andere lichaamsdelen.

Wat is er nu zo bijzonder of opmerkelijk aan het been van Albert ?

Daar komt blauw bloed uit?

Paracelsus
26 juni 2007, 19:36
Daar komt blauw bloed uit?


:-D:-D De nagel op de kop....

manta
26 juni 2007, 19:38
Ik denk niet dat manlief hem nog recht zal krijgen op zijne leeftijd, ....
Ge gaat eens zien hoe stijf z'n been zal zijn se .... Genen blauwe nodig zenne..:lol:

Andro
26 juni 2007, 19:39
Daar komt blauw bloed uit?

Weer ééntje die teveel (inkt)vissen heeft verorberd....

HAMC
26 juni 2007, 19:40
:roll:

Een nietsnut op de troon is de beste garantie voor de afschaffing van de monarchie! :cheer:

Ja? Hoe komt het dat ze nog bestaat dan?

Derk de Tweede
26 juni 2007, 19:44
Ja? Hoe komt het dat ze nog bestaat dan?
Zonder koning bestaat er geen Belgie!

Spliff
26 juni 2007, 19:45
Ja? Hoe komt het dat ze nog bestaat dan?

dat blijft kweken eh :)

lantjes
26 juni 2007, 19:46
Met zijn zatte kloten van zijn troon gevallen...gelijk mijn grootvader van de wachttoren...

Paracelsus
26 juni 2007, 19:53
De koning in België is meer een soort vetbetaalde hofnar, dewelke de Belgen graag voorzien in onderhoud zolang er van tijd tot tijd een deel goeie grappen en grollen vanaf kunnen.

De famillie Van Saksen-Coburg, misschien iets voor een nieuwe reality show genre VT4 ? Vlamingen en Walen zouden beiden gelijmd voor het scherm zitten, daaruit volgt dat dit vele van de hedendaagse Belgische wonden zou kunnen zalven en opnieuw voor eendracht zorgen.

Spliff
26 juni 2007, 19:54
De koning in België is meer een soort vetbetaalde hofnar, dewelke de Belgen graag voorzien in onderhoud zolang er van tijd tot tijd een deel goeie grappen en grollen vanaf kunnen.

De famillie Van Saksen-Coburg, misschien iets voor een nieuwe reality show genre VT4 ? Vlamingen en Walen zouden beiden gelijmd voor het scherm zitten, daaruit volgt dat dit vele van de hedendaagse Belgische wonden zou kunnen zalven en opnieuw voor eendracht zorgen.

Mogen we dan elke week iemand wegstemmen????? 'k stel De Decker voor als presentator...

Derk de Tweede
26 juni 2007, 20:12
Of Laurent Albert van de trap geduwd... Paola ook optie na het vernemen van een nieuw buitenechtelijk slippertje van manlief...

Had ie Paola niet iets met zanger Adamo?

Spliff
26 juni 2007, 20:20
't zal dus tijdens een van die pikante feestjes gebeurd zijn... Paola & Adamo en Albert met zijn maitresse... Albert allicht iets te enthousiast op Adamo willen springen die nog niet helemaal zijn benen open had staan... ik zie het zo voor mij

Duupje
26 juni 2007, 20:22
Als ik mijn been sebiet breek, komt dat ook niet in het nieuws !
Who cares anyway, erg voor dien vent, maar shit happens to anyone.

Mitgard
26 juni 2007, 20:22
allez, het kleuterklaske van de haat is weer open zie ik.
'awoe de koning', 'leve vlaend'ren', 'berten bibber' en we hebben het weer gehad.

heeft het gepeupel nu geen pint verdient, yves? bart?

Derk de Tweede
26 juni 2007, 20:34
allez, het kleuterklaske van de haat is weer open zie ik.
'awoe de koning', 'leve vlaend'ren', 'berten bibber' en we hebben het weer gehad.

heeft het gepeupel nu geen pint verdient, yves? bart?

Zoek jij altijd het kwaad in de mens?
Een beetje dollen over een koning kan echt geen kwaad.

Mitgard
26 juni 2007, 20:37
Zoek jij altijd het kwaad in de mens?
Een beetje dollen over een koning kan echt geen kwaad.

ik ben verbaasd dat ze nog niet zijn beginnen 'dollen' met guillotines en rollende koningskoppen.
ze zijn mild vandaag.

Spliff
26 juni 2007, 20:38
allez, het kleuterklaske van de haat is weer open zie ik.
'awoe de koning', 'leve vlaend'ren', 'berten bibber' en we hebben het weer gehad.

heeft het gepeupel nu geen pint verdient, yves? bart?

Het is niet omdat ik tegen de koning ben, dat ik automatisch voor Vlaanderen ben hé, mensen zo in vakjes zetten....

Zeno!
26 juni 2007, 20:49
allez, het kleuterklaske van de haat is weer open zie ik.
'awoe de koning', 'leve vlaend'ren', 'berten bibber' en we hebben het weer gehad.

heeft het gepeupel nu geen pint verdient, yves? bart?

Wat ben jij toch een verzuurd geval, zeg.

Mitgard
26 juni 2007, 20:52
Wat ben jij toch een verzuurd geval, zeg.

ja zeg, niet meehossen in de polonaise omdat iemand z'n been brak, zo verzuurd...

Spliff
26 juni 2007, 21:04
ja zeg, niet meehossen in de polonaise omdat iemand z'n been brak, zo verzuurd...

Wist je dat het niet de eerste persoon maar de tweede persoon in de rij is die een polonaise werkelijk stuurt?

manta
26 juni 2007, 21:10
ja zeg, niet meehossen in de polonaise omdat iemand z'n been brak, zo verzuurd...
Hoe kan je nu over een feestelijk dansje praten terwijl je koning in het hospitaal ligt .... Heb jij dan geen hart ??? :lol:

Boadicea
26 juni 2007, 21:16
Waar is Geert Hoste? Ik zou hem deze gebeurtenis graag horen verslaan. Dan wordt het nog interessant nieuws.

Pietje
26 juni 2007, 21:23
Waar is Geert Hoste? Ik zou hem deze gebeurtenis graag horen verslaan. Dan wordt het nog interessant nieuws.

Dat is nu net het spijtige aan Hoste, dat hij voorspelbaar is (geworden). Je weet nu al dat dit voorval in zijn eindejaarsconférence van 2007 zal staan.

manta
26 juni 2007, 21:36
Nu ja , gezien zijne leeftijd is een gebroken been en zo wel ni erg gezond ...
Da geneest ni goe meer hé ...

Duupje
26 juni 2007, 21:38
Nu ja , gezien zijne leeftijd is een gebroken been en zo wel ni erg gezond ...
Da geneest ni goe meer hé ...
Jippie, bekan de flup als koning dan... :lol:
We gaan nog bangelijk bekend worden in het buitenland !

Spliff
26 juni 2007, 21:41
Nu ja , gezien zijne leeftijd is een gebroken been en zo wel ni erg gezond ...
Da geneest ni goe meer hé ...

Wat gezien zijn leeftijd dan ook weer niet zo erg is, zo zal hij er niet te lang nahinder van ondervinden...

Zeno!
26 juni 2007, 21:58
ja zeg, niet meehossen in de polonaise omdat iemand z'n been brak, zo verzuurd...

Het gaat niet over het niet 'meehossen in de polonaise' maar over het hier komen zagen omdat het topic je niet aanstaat. Blijf dan gewoon weg, denk ik dan. Of vind jij je mening zó interessant dat je overal commentaar op moet geven?

manta
26 juni 2007, 22:17
8O
Het schijnt toch serieuzer te zijn dan een gebroken been ....

Spliff
26 juni 2007, 22:20
Oh Dokter Van Melkebeeck is de behandelende arts zie ik, die ken ik, hij woont in hetzelfde dorp waar ik geboren ben, staat hoog aangeschreven als dokter ook. Misschien toch is met Jan bellen of ie niks kan fixen. Een grappige tattoo op Albert zijne bil mss

born2bewild
26 juni 2007, 22:41
geestige draad

Derk de Tweede
27 juni 2007, 06:27
Nu ja , gezien zijne leeftijd is een gebroken been en zo wel ni erg gezond ...
Da geneest ni goe meer hé ...

Hij zal zeker lang moeten revalideren, ik heb eigenlijk wel meelij met hem.

manta
27 juni 2007, 07:45
Hij zal zeker lang moeten revalideren, ik heb eigenlijk wel meelij met hem.
Ja , je ziet bij veel ouderen dat zo'n breuk , en een heupprothese het begin van het einde is ...
Voor hem en zijn familie is het een zware opdoffer.
De persoon Albert wens ik een spoedig herstel toe ...
De koning Albert mag hij van mij gerust revalideren en van z'n pensioen gaan genieten op z'n jacht op de middellandse zee ....

Boadicea
27 juni 2007, 12:55
Joepie, de koning heeft een nieuwe heup, net of het is een medische wereldprimeur. Ik geloof dat het de laatste jaren een standardoperatie geworden is.

Spliff
27 juni 2007, 12:57
Joepie, de koning heeft een nieuwe heup, net of het is een medische wereldprimeur. Ik geloof dat het de laatste jaren een standardoperatie geworden is.

Toch maar oppassen, stel je voor datdie heup zijn lichaam afstoot...

Boadicea
27 juni 2007, 13:05
Toch maar oppassen, stel je voor datdie heup zijn lichaam afstoot...

Oeps, dan loopt er binnenkort 1 been rond.:?

circe
27 juni 2007, 13:15
Ja , je ziet bij veel ouderen dat zo'n breuk , en een heupprothese het begin van het einde is ...
Voor hem en zijn familie is het een zware opdoffer.
De persoon Albert wens ik een spoedig herstel toe ...
De koning Albert mag hij van mij gerust revalideren en van z'n pensioen gaan genieten op z'n jacht op de middellandse zee ....

Dat is dan een tegenvaller. Voor mensen met een nieuwe heup kan het schommelen van de boot constante pijnen veroorzaken. Ken nog een paar mensen die daarvoor hun jacht hebben moeten wegdoen.

Hij had beter wat vroeger op zijn jacht gaan zitten in plaats van daar in Laken te blijven rondlopen... maar ja spijt komt na de zonde nietwaar.

Misschien iets voor Laurent?

Spliff
27 juni 2007, 13:16
Dat is dan een tegenvaller. Voor mensen met een nieuwe heup kan het schommelen van de boot constante pijnen veroorzaken. Ken nog een paar mensen die daarvoor hun jacht hebben moeten wegdoen.

Misschien iets voor Laurent?

neeh joh, dan moet de marine weer mee om zijn handje vast te houden...

circe
27 juni 2007, 13:17
neeh joh, dan moet de marine weer mee om zijn handje vast te houden...

Kan Claudinneke dat dan niet (of hoe heet zijn grijze muis nu weer?)

Spliff
27 juni 2007, 13:19
Claire zoals de Flaire maar met een C

manta
27 juni 2007, 13:21
Misschien iets voor Laurent?
Neen hoor .... daar gaat da ding niet snel genoeg voor ....
Trouwens , het zou me niet verbazen moesten het Laurent z'n rolschaatsen zijn die bovenaan de trap stonden ...
Mischien jaloers op 1 van z'ne papa z'n moto's ....
Nu hij daar toch niet meer met zal rijden wil ik wel eens snollen in z'n garage , mischien vind ik wel een goei occasie , 'k heb hem dan toch al afbetaald d.m.v. m'n belastingen ...:lol:

Spliff
27 juni 2007, 13:31
Snollen in zijn garage daar zeg je al zowat... (graag snollen als zelfstandig naamwoord beschouwen in voorgaande zin)

manta
27 juni 2007, 13:34
Snollen in zijn garage daar zeg je al zowat... (graag snollen als zelfstandig naamwoord beschouwen in voorgaande zin)
Mja , zelfs in die context is het een idee voor een dagje uit ....:lol:
Wie weet wat er nog te vinden is ....

Spliff
27 juni 2007, 13:39
Mja , zelfs in die context is het een idee voor een dagje uit ....:lol:
Wie weet wat er nog te vinden is ....

een doos ongebruikte condooms van Laurenz en Astrid, een doos met 100 dezelfde boeken over hondjes van Laurent, een legpuzzel van 20 stukjes, nooit gebruikt vanwege te moeilijk van Filip, een kast vol pruiken van fabiola, twee kasten hoeden van Paola, en een krat lege wijnflessen van het vaticaan achtergebleven na het laatste paus bezoek van wijlen Johannes Paulus.

Derk de Tweede
27 juni 2007, 14:39
een doos ongebruikte condooms van Laurenz en Astrid, een doos met 100 dezelfde boeken over hondjes van Laurent, een legpuzzel van 20 stukjes, nooit gebruikt vanwege te moeilijk van Filip, een kast vol pruiken van fabiola, twee kasten hoeden van Paola, en een krat lege wijnflessen van het vaticaan achtergebleven na het laatste paus bezoek van wijlen Johannes Paulus.

Niet zo oneerbiedig doen....8-)

Spliff
27 juni 2007, 14:46
Niet zo oneerbiedig doen....8-)

Zal ik hem een bloemetje gaan brengen???

circe
27 juni 2007, 14:49
Ik blijf me toch afvragen wat ie nu met zijn Italiaans jacht gaat doen: serieus hoor: met een nieuwe heup kan je daar amper nog op blijven staan, zelfs als het aan wal ligt!

allez, ik ben echt niet .... hoe heet het alweer... bezig.... vele oudere mensen breken hun heup en dat is echt niet plezant, ook niet als je koning bent. Maar hij had het maar niet in Italie hoeven te bestellen hé.

manta
27 juni 2007, 14:53
Zal ik hem een bloemetje gaan brengen???
Doe geen moeite ... Hij heeft al marokaanse koekjes ....:?
Maar je kan hem mischien een plezierke doen met een nieuw skateboard ... 't schijnt dat het zijne van de week kapot is gegaan ...8-)

manta
27 juni 2007, 14:58
Ik blijf me toch afvragen wat ie nu met zijn Italiaans jacht gaat doen: serieus hoor: met een nieuwe heup kan je daar amper nog op blijven staan, zelfs als het aan wal ligt!
.
Je moet niet hopen dat jij het krijgt , volgens mij ben je aan't polsen hé ...:lol:

Het jacht zal grijsgeschildert worden en vanaf volgende week ingezet worden bij de marine . Ze hebben daar nood aan snelle jachten om greenpeacebootjes te kunnen rammen naar duits voorbeeld ...:twisted: :lol:

Spliff
27 juni 2007, 15:02
Je moet niet hopen dat jij het krijgt , volgens mij ben je aan't polsen hé ...:lol:

Het jacht zal grijsgeschildert worden en vanaf volgende week ingezet worden bij de marine . Ze hebben daar nood aan snelle jachten om greenpeacebootjes te kunnen rammen naar duits voorbeeld ...:twisted: :lol:

je mag niet zo oneerbiedig zijn...(onschuldige blik)

circe
27 juni 2007, 15:31
Je moet niet hopen dat jij het krijgt , volgens mij ben je aan't polsen hé ...:lol:

Het jacht zal grijsgeschildert worden en vanaf volgende week ingezet worden bij de marine . Ze hebben daar nood aan snelle jachten om greenpeacebootjes te kunnen rammen naar duits voorbeeld ...:twisted: :lol:

shit! en ik meende nog zo dat ik discreet was!

Paracelsus
27 juni 2007, 17:28
Vond het wel grappig dat nota bene een zelfverklaarde progressief hier een beetje de bekrompen azijndrinker komt uithangen.

Weet hij dan als goede Belg niet dat lachen met het koningshuis een nationale sport is (zoals belastingontduiking, bouwkoorts etc...)? Je moet er toch wat waar voor je geld van hebben.

gregske
28 juni 2007, 16:52
Ik had goede hoop toen mijn buurman zei: 'Greg, de monarchie is gevallen'

Derk de Tweede
28 juni 2007, 16:55
Ik had goede hoop toen mijn buurman zei: 'Greg, de monarchie is gevallen'

Heb jij nog maar 14 postings hier? 8O 8O
Hoe staat het leven in Baarle-Hertog?

circe
28 juni 2007, 17:19
Morgen komt Redouanneke den Albert eens bezoeken, mèt zijn enkelbandje wel te verstaan. Hij gaat hem kine leren: kickboksen schijnt een goede oefening met een nieuwe heup.

Teerke
29 juni 2007, 08:55
En maar afgeven op die harde werker. Pas onder het mes geweest of hij is al weer aan het werk, en dan nog wel in zijn ziekenkamer. Zeg nu nog eens dat ons belastingsgeld niet goed besteed wordt!

Teerke
29 juni 2007, 08:57
Ik hoor net op het radionieuws dat Bertus zijn eerste stappen heeft gezet met een looprek. Kunnen ze die mens niet eens rustig laten werken in zijn ziekenkamer?

Derk de Tweede
29 juni 2007, 14:56
http://img514.imageshack.us/img514/9092/dirupopk1.jpg

Lord Vader
30 juni 2007, 10:59
'Koning breekt baarmoederhals'

Koning Albert II kreeg deze week een nieuwe heup nadat hij de hals van zijn dijbeen had gebroken. In Franstalig België bestond even verwarring over wat de vorst nu precies gebroken had. Op het late RTBF-journaal verklaarde nieuwslezeres Ophélie Fontana woensdagavond droogweg dat Albert II een nieuwe heup kreeg na een breuk van de baarmoederhals. In de herhalingen van het journaal werd de bewuste passage aangepast, maar dankzij het internet kan iedereen genieten van de lapsus. (red)http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=C51E9DME_1

Voor het filmpje: http://youtube.com/watch?v=SzKU1l5DY0U

Pieke
30 juni 2007, 14:41
Wie zou em van de trap geduwd hebben? Flip?