PDA

View Full Version : CIA geeft honderden geheime, meestal illegale operaties toe.


Heftruck
28 juni 2007, 01:46
De CIA heeft gisteren honderden rapporten over geheime en meestal illegale operaties vrijgegeven.

Washington (Reuters, AP) | De rapporten die de Amerikaanse inlichtingendiensten gisteren openbaar maakte, werden geschreven in opdracht van CIA-chef James Schlesinger in 1973.
Aanleiding voor zijn opdracht om alle activiteiten van de CIA in kaart te brengen die mogelijk illegaal waren, was Sschlesingers woede over de hulp die de CIA bood aan ex-CIA-agenten die waren veroordeeld voor de Watergate-inbraak. Het is de CIA verboden in eigen land te spioneren.
De CIA zelf noemt de documenten 'de familiejuwelen'. Ze bestrijken de periode van de jaren 1950 tot in de jaren 1970.
Sommige operaties waren al eerder in de openbaarheid gekomen, maar nu pas werden voor het eerst zoveel details vrijgegeven, over onder meer:
het gebruik via tussenpersonen van de maffia in een complot om in de vroege jaren zestig de Cubaanse president Fidel Castro te vermoorden. Topgangster Momo Giancana had het idee geleverd om Castro te vergiftigen. Een Cubaanse functionaris in geldnood, die toegang had tot Castro, kreeg zes gifpillen toegespeeld, maar slaagde niet in zijn opdracht. het afluisteren en bespioneren van journalisten om te weten te komen wie hen informatie lekte. het bespioneren van mensen die zich verzetten tegen de oorlog in Vietnam. Het toedienen van drugs, zoals LSD, aan mensen die zich daar niet bewust van waren om de effecten van deze drug te testen.
Bron: De Standaard


Ongetwijfeld maar het topje van de ijsberg. Even op een rijtje;
De CIA werkt samen met de maffia. Wanneer zulke dingen geoppert worden in de NWO-threads, wordt men voor gek uitgescholden. De CIA tracht politieke tegenstanders te vermoorden. Wanneer zulke dingen geoppert worden in de NWO-threads, wordt men voor gek uitgescholden. De CIA bespioneert journalisten. Wanneer zulke dingen geoppert worden in de NWO-threads, wordt men voor gek uitgescholden. De CIA bespioneert anti-oorlogsactivisten. Wanneer zulke dingen geoppert worden in de NWO-threads, wordt men voor gek uitgescholden. De CIA experimenteert met drugs. Wanneer zulke dingen geoppert worden in de NWO-threads, wordt men voor gek uitgescholden.
Wie is er hier eigenlijk gek?

AdrianHealey
28 juni 2007, 01:51
Wie is er hier eigenlijk gek?

De nwo-believers, natuurlijk.

Heftruck
28 juni 2007, 01:53
De nwo-believers, natuurlijk.

Is dat de enige reactie die bij je loskomt?

AdrianHealey
28 juni 2007, 01:57
Is dat de enige reactie die bij je loskomt?

Ja, eigenlijk wel.
Wat zou er los moeten komen?

Heftruck
28 juni 2007, 02:08
Niets, blijkbaar.. Vind je dit soort dingen normaal, dan?

AdrianHealey
28 juni 2007, 02:14
Niets, blijkbaar.. Vind je dit soort dingen normaal, dan?

Het zou niet normaal mogen zijn.

illwill
28 juni 2007, 06:43
Niets, blijkbaar.. Vind je dit soort dingen normaal, dan?

Sommige dingen zijn er idd over maar dergelijke misdaad die ze bestrijden kun je niet bestrijden met legale middelen.

Raven
28 juni 2007, 10:19
Niets, blijkbaar.. Vind je dit soort dingen normaal, dan?

Wat je gemakkelijkheidshalve vergeet is dat ze net gebroken hebben met dat soort praktijken. Dat is dan ook de reden WAAROM ze net deze documenten hebben vrijgegeven.

Als we hen daarmee zouden om de oren slaan... sla dan eerst maar eens mea culpa. De geschiedenis van Belgische operaties, militair als onder de tafel, is eveneens alles behalve kosher...

Jazeker
28 juni 2007, 10:35
Ongetwijfeld maar het topje van de ijsberg. Even op een rijtje;
De CIA werkt samen met de maffia. Wanneer zulke dingen geoppert worden in de NWO-threads, wordt men voor gek uitgescholden.
De CIA tracht politieke tegenstanders te vermoorden. Wanneer zulke dingen geoppert worden in de NWO-threads, wordt men voor gek uitgescholden.
De CIA bespioneert journalisten. Wanneer zulke dingen geoppert worden in de NWO-threads, wordt men voor gek uitgescholden.
De CIA bespioneert anti-oorlogsactivisten. Wanneer zulke dingen geoppert worden in de NWO-threads, wordt men voor gek uitgescholden.
De CIA experimenteert met drugs. Wanneer zulke dingen geoppert worden in de NWO-threads, wordt men voor gek uitgescholden.Wie is er hier eigenlijk gek?

Stond er in de rapporten iets over lizard overlords, UFO's en het opblazen van eigen wolkenkrabbers?

Chipie
28 juni 2007, 10:41
En nu nog wachten op Poetin..

Eens zien of hij openbaart wat de KGB, waarvan hij jarenlang het hoofd is geweest, allemaal heeft uitgestoken... :oops:

Fonske
28 juni 2007, 10:47
Sommige dingen zijn er idd over maar dergelijke misdaad die ze bestrijden kun je niet bestrijden met legale middelen.

Welke misdaden????? Van journalisten en anti-oorlogsactivisten??? Echt waar... criminelen van het ergst soort.
Weer typisch dat gij het onvoorwaardelijk voor hen opneemt.
Hoe ge het ook draait of keert, schandalige praktijken, onwaardig voor een liberale democratie en een rechtstaat.

Heftruck
28 juni 2007, 11:20
Wat je gemakkelijkheidshalve vergeet is dat ze net gebroken hebben met dat soort praktijken. Dat is dan ook de reden WAAROM ze net deze documenten hebben vrijgegeven.

Als we hen daarmee zouden om de oren slaan... sla dan eerst maar eens mea culpa. De geschiedenis van Belgische operaties, militair als onder de tafel, is eveneens alles behalve kosher...

Daar geloof ik nu eens geen bal van. De CIA heeft bewezen dat ze zulke dingen doet. Waarom ophouden als ze heimelijk toch verder kunnen doen? En doet de CIA het niet, dan staat er wel een andere dienst te springen. De NSA bijvoorbeeld.

De operaties die nu boven water komen zijn ook jarenlang geheimgehouden en ontkend geweest. Hoe kan je in hemelsnaam zulk een organisatie op hun woord geloven?

Heel het circus met de illegale CIA-vluchten al vergeten?

Heftruck
28 juni 2007, 11:21
En nu nog wachten op Poetin..

Eens zien of hij openbaart wat de KGB, waarvan hij jarenlang het hoofd is geweest, allemaal heeft uitgestoken... :oops:

Waarom moet jij steeds verwijzen naar de misdaden van de een wanneer die van een ander aan de kaak worden gesteld? Kan je moeilijk kritiek op de VS slikken, misschien?

AdrianHealey
28 juni 2007, 11:23
Daar geloof ik nu eens geen bal van. De CIA heeft bewezen dat ze zulke dingen doet. Waarom ophouden als ze heimelijk toch verder kunnen doen? En doet de CIA het niet, dan staat er wel een andere dienst te springen. De NSA bijvoorbeeld.

De operaties die nu boven water komen zijn ook jarenlang geheimgehouden en ontkend geweest. Hoe kan je in hemelsnaam zulk een organisatie op hun woord geloven?

Heel het circus met de illegale CIA-vluchten al vergeten?

Ik verdenk den NBA van vanalles. Maar niet doorvertellen.

An Arkos
28 juni 2007, 11:24
Dit soort dingen zijn normaal.
Helaas.
En het gebeurd in elk land, in België waarschijnlijk iets minder intensief omdat er hier nie zo'n belachelijke budgetten voor zijn, maar elke regering probeert zijn onderdanen zo goed mogelijk te controleren, de technologie maakt dit allemala nog gemakkelijker, denk maar aan cameras met gezichtsherkenning en RFID chips.
Big bother is watching you.

Heftruck
28 juni 2007, 11:25
Stond er in de rapporten iets over lizard overlords, UFO's en het opblazen van eigen wolkenkrabbers?

:roll:

We hebben 't ook wel eens over 'geloofwaardigere' zaken, zoals het testen van producten op onwetende soldaten, de band tussen CIA en drugshandel, spionage op Amerikaanse burgers, operaties onder valse vlag, etc.

Heftruck
28 juni 2007, 11:27
Ik verdenk den NBA van vanalles. Maar niet doorvertellen.

CIA heeft bewezen bereid te zijn in het geheim illegale operaties uit te voeren en er over te liegen.

Ben jij dan bereid hen te geloven wanneer ze zeggen zulke toestanden te hebben afgeschaft?

Daphne
28 juni 2007, 11:31
Lijkt wel de Open-CIA geworden. Hebben ze Mr. Snakes als nieuwe strateeg aangeworven?

Heftruck
28 juni 2007, 11:45
Secrets of the CIA (http://video.google.com/videoplay?docid=-8085945499556832271) - 44m27s

This documentary explains how CIA pioneered, developed,manipulated prisoner abuse, sold drugs, changed regimes and killed millions of people world wide. (Getuigenissen van ex-CIA leden)

CIA's secret War (http://video.google.com/videoplay?docid=-6760815318188491280&q=CIA&total=14798&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=3) - 51m37s

Did the CIA abduct, torture and hold men prisoner on European soil? President Bush recently acknowledged that the CIA has operated secret prisons. What happened in these secret prisons in Europe? Filmmakers Arnaud Muller and Steve Baumann conduct their own investigation around a European Parliament inquiry to help answer these troubling questions.

When several CIA airplanes suspiciously land in northern Poland, it raises questions about CIA activities in Europe. In Macedonia, a German citizen claims he was abducted and held prisoner in Kabul for five months by U.S. agents. Is there evidence these strange activities took place? The CIA's Secret War provides proof, for the first time, that these abductions and confinements are no coincidence, but the result of political decisions to use information obtained through torture in countries where torture is standard practice.

Taking viewers into the heart of a troubling European parliamentary inquiry-an inquiry that in many ways parallels Canada's own Maher Arar inquiry-The CIA's Secret War sparks a debate on the role of democratic nations in the "war on terror". The CIA's Secret War is directed by Arnaud Muller and Steve Baumann.

Raven
28 juni 2007, 12:40
Daar geloof ik nu eens geen bal van. De CIA heeft bewezen dat ze zulke dingen doet. Waarom ophouden als ze heimelijk toch verder kunnen doen? En doet de CIA het niet, dan staat er wel een andere dienst te springen. De NSA bijvoorbeeld.

De operaties die nu boven water komen zijn ook jarenlang geheimgehouden en ontkend geweest. Hoe kan je in hemelsnaam zulk een organisatie op hun woord geloven?

Tja... waarom zou ik moeten geloven dat Koning Albert II niet meer met zijn scepter zwaait in Congo en er halve dorpen laat uitmoorden? Zij hebben het niet eens officieel toegegeven.

Petje af voor de CIA dat zij dit wel doen.

Heel het circus met de illegale CIA-vluchten al vergeten?Geheime vluchten in o.a. Polen... Maar Polen weet van niks. En Amerika weet van niks. Bewijzen? Nadda. Enkel getuigenissen van talibani, die natuurlijk zeer geloofwaardig zijn :roll:.

Het circuleert op dit forum dat u in lange regenjassen s'nachts in stadsparken rondloopt. Probeer maar eens het tegendeel te bewijzen. En kom niet zeggen dat u of uw vrouw van niks weten éh... dat telt niet :-P

Raven
28 juni 2007, 12:42
En het gebeurd in elk land, in België waarschijnlijk iets minder intensief omdat er hier nie zo'n belachelijke budgetten voor zijn,

Het aantal doden dat België heeft gemaakt in Congo is relatief nog erger dan de Duitsers op de joden.

De Belgische genocide is gepleegd met musketten. De Duitsers hadden gaskamers en volledig automatische machinegeweren.

Heftruck
28 juni 2007, 12:52
Tja... waarom zou ik moeten geloven dat Koning Albert II niet meer met zijn scepter zwaait in Congo en er halve dorpen laat uitmoorden? Zij hebben het niet eens officieel toegegeven.

Petje af voor de CIA dat zij dit wel doen.

Geheime vluchten in o.a. Polen... Maar Polen weet van niks. En Amerika weet van niks. Bewijzen? Nadda. Enkel getuigenissen van talibani, die natuurlijk zeer geloofwaardig zijn :roll:.

Het circuleert op dit forum dat u in lange regenjassen s'nachts in stadsparken rondloopt. Probeer maar eens het tegendeel te bewijzen. En kom niet zeggen dat u of uw vrouw van niks weten éh... dat telt niet :-P

Ik moet niet hopen dat je de films die ik op de vorige pagina plaatste zal bekijken zeker?

:roll:

Herr Flick
28 juni 2007, 12:52
De nwo-believers, natuurlijk.


Wat doet een geheime dienst, ... geheime en clandistiene dingen natuurlijk,...

maar of dat direct NWO toestanden zijn of het vermoorden van duizenden medeburgers inhoud, ... ?

Spijtig dat da nie gelukt is met die sigaren, ... maar dat wist iedereen al lang natuurlijk... ;-) eigenlijk niks nieuws...

Herr Flick
28 juni 2007, 12:55
Dit soort dingen zijn normaal.
Helaas.
En het gebeurd in elk land, in België waarschijnlijk iets minder intensief omdat er hier nie zo'n belachelijke budgetten voor zijn, maar elke regering probeert zijn onderdanen zo goed mogelijk te controleren, de technologie maakt dit allemala nog gemakkelijker, denk maar aan cameras met gezichtsherkenning en RFID chips.
Big bother is watching you.

Ze weten zelf hoeveel wc papier je gemiddeld verbruikt, ... die klantenkaarten he, ...

;-)

Herr Flick
28 juni 2007, 12:57
Lijkt wel de Open-CIA geworden. Hebben ze Mr. Snakes als nieuwe strateeg aangeworven?

:lol: :lol: :lol: Mr Snakes, ... :lol:


jaja, kijk ze geven die raportjes nu vrij omdat de tijd daarvoor verlopen is en ze niet gekwalificeerd zijn als Top, topper dan top secret, ...

exodus
28 juni 2007, 14:12
Erger nog, de geschiedenis staat vol met voorbeelden van eigen regeringen die hun eigen gebouwen opblazen, maar bij 9/11 is het plots onmogelijk.

An Arkos
28 juni 2007, 14:32
Het aantal doden dat België heeft gemaakt in Congo is relatief nog erger dan de Duitsers op de joden.

De Belgische genocide is gepleegd met musketten. De Duitsers hadden gaskamers en volledig automatische machinegeweren.

Dat zou ik niet meteen zeggen, het verschrikkelijkste aan de duitse genocide was dat het zo gemechaniseerd en rationeel was. Getuige de vernietigingskampen die aan de lopende band mensen vermoordden.

Maar je hebt wel een punt, het maakt niet echt uit wie de macht heeft, misbruik zal er altijd zijn.

Fonske
28 juni 2007, 14:33
Het aantal doden dat België heeft gemaakt in Congo is relatief nog erger dan de Duitsers op de joden.

De Belgische genocide is gepleegd met musketten. De Duitsers hadden gaskamers en volledig automatische machinegeweren.

In beide gevallen kan men niet spreken van een moderne liberale democratie, noch van een rechtstaat. Trouwens de meeste gruweldaden in Congo gebeurde onder Leopold II, niet in naam van België (Congo Vrijstaat weet je wel).
Wat is dat trouwens met die mensen( kuck*chipie*) die dingen willen vergoelijken door te wijzen op misdaden die veel erger zijn.
Anderzijds vind ik het wel zeer moedig en lovenswaardig dat de CIA hunne vuile was durven uithangen.

Chipie
28 juni 2007, 14:50
In beide gevallen kan men niet spreken van een moderne liberale democratie, noch van een rechtstaat. Trouwens de meeste gruweldaden in Congo gebeurde onder Leopold II, niet in naam van België (Congo Vrijstaat weet je wel).
Wat is dat trouwens met die mensen( kuck*chipie*) die dingen willen vergoelijken door te wijzen op misdaden die veel erger zijn.
Anderzijds vind ik het wel zeer moedig en lovenswaardig dat de CIA hunne vuile was durven uithangen.Hi, ons Fonske...

Daar moeten toch sommige mensen wat tegengas geven, hé...

Anders is het precies alsof er geen Russen, geen Cubanen, geen Chinezen, geen Albanezen, geen Pol Potters (hebben) bestaan...

Anders is het alsof enkel de VS de baarlijke duivel is... U, als geroemde zoeker naar de waarheid, me mij dankbaar zijn...

Vox Populi
28 juni 2007, 14:54
Ongelofelijk dat eender welke organisatie zomaar moordcomplotten kan smeden (met maffiosi dan nog wel!), basisrechten zoals privacy mag schenden, proeven mogen uitvoeren op onschuldige burgers... en er mee wegkomt! Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen zijn die zoiets kunnen minimaliseren of zelfs goedpraten. Staat eender welke organisatie zomaar boven de wet? Ik dacht het niet. De CIA is een criminele organisatie en moet als dusdanig verboden worden en haar leden gerechtelijk vervolgd voor de misdaden waar zijzelf verantwoordelijk voor zijn. We leven toch niet meer in de tijd van het stalinisme zeker? Hallucinant gewoon.

En Raven: gestopt met dat soort praktijken... gelooft ge dat echt? Ik geloof er geen woord van. CIA, Criminal Institution of America!

Zyp
28 juni 2007, 14:56
Sommige dingen zijn er idd over maar dergelijke misdaad die ze bestrijden kun je niet bestrijden met legale middelen.

Als je niet kan 'winnen' met/onder je eigen regeltjes, dan heb je de verkeerde regels en moet je nadenken over andere ipv je eigen regels te overtreden. Doe je dit niet en ga je zomar je gangen dan geef je een niet mis te verstaane signaal dat regels er idd zijn om overtreden te worden, dat ze niets betekenen, en dus eigenlijk onnuttig zijn. Door het overtreden hef je je eigen regels op.

Chipie
28 juni 2007, 14:57
Tja... Dat noemen sommigen selectieve en gespeelde verontwaardiging... :-P

Vox Populi
28 juni 2007, 15:03
Tja... Dat noemen sommigen selectieve en gespeelde verontwaardiging... :-P
Waarom? Ik vind dat geen enkele inlichtingendienst boven de wet mag staan, de tijd van de gevreesde, alomtegenwoordige en boven-de-wet-staande geheime diensten licht (gelukkig!) ver achter ons en dat moet zo blijven. Dat staat los van mijn mening over de VS, hun politiek en mijn mening over Castro en andere doelwitten van de CIA.

illwill
28 juni 2007, 15:51
Als je niet kan 'winnen' met/onder je eigen regeltjes, dan heb je de verkeerde regels en moet je nadenken over andere ipv je eigen regels te overtreden. Doe je dit niet en ga je zomar je gangen dan geef je een niet mis te verstaane signaal dat regels er idd zijn om overtreden te worden, dat ze niets betekenen, en dus eigenlijk onnuttig zijn. Door het overtreden hef je je eigen regels op.

Onzin. Om een vb te geven...bij een dreiging met terroristische aanslagen...en je hebt bv info nodig van een gevatte terrorist, dan moeten regels overtreden kunnen worden.

illwill
28 juni 2007, 15:53
Waarom? Ik vind dat geen enkele inlichtingendienst boven de wet mag staan, de tijd van de gevreesde, alomtegenwoordige en boven-de-wet-staande geheime diensten licht (gelukkig!) ver achter ons en dat moet zo blijven. Dat staat los van mijn mening over de VS, hun politiek en mijn mening over Castro en andere doelwitten van de CIA.

Dus als men op een papiertje een wet schrijft waarin staat dat bepaalde diensten de wet mogen overtreden als het gaat om belangrijke dingen en toestemming van oversten...dan is het wel ok. Enkel en alleen omdat het op een papiertje staat?

Fonske
28 juni 2007, 16:30
Dus als men op een papiertje een wet schrijft waarin staat dat bepaalde diensten de wet mogen overtreden als het gaat om belangrijke dingen en toestemming van oversten...dan is het wel ok. Enkel en alleen omdat het op een papiertje staat?

Kleine nuance, dat stukje papier is natuurlijk wel goed gekeurd door een democratische meerderheid. Het zijn zulke stukjes papier die ons trouwens behoeden van totale willekeur. Wie waakt er over de wachters??

Vox Populi
28 juni 2007, 16:31
Dus als men op een papiertje een wet schrijft waarin staat dat bepaalde diensten de wet mogen overtreden als het gaat om belangrijke dingen en toestemming van oversten...dan is het wel ok. Enkel en alleen omdat het op een papiertje staat?
Uiteraard bedoelde ik dat niet, dat weet je goed genoeg, en zoiets zie ik nu ook niet bepaald snel gebeuren.

Volksstormer
28 juni 2007, 22:31
Stond er in de rapporten iets over lizard overlords, UFO's en het opblazen van eigen wolkenkrabbers?

http://en.wikipedia.org/wiki/New_world_order

Gelieve de term NIET te verwarren met sommige threads hier. :roll:

Herr Flick
29 juni 2007, 10:39
Dat zou ik niet meteen zeggen, het verschrikkelijkste aan de duitse genocide was dat het zo gemechaniseerd en rationeel was. Getuige de vernietigingskampen die aan de lopende band mensen vermoordden.

Maar je hebt wel een punt, het maakt niet echt uit wie de macht heeft, misbruik zal er altijd zijn.

Met dank aan IBM overigens, die hun een paar state of the art computers voor die tijd geleverd hebben, ...

Herr Flick
29 juni 2007, 10:47
Ongelofelijk dat eender welke organisatie zomaar moordcomplotten kan smeden (met maffiosi dan nog wel!), basisrechten zoals privacy mag schenden, proeven mogen uitvoeren op onschuldige burgers... en er mee wegkomt! Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen zijn die zoiets kunnen minimaliseren of zelfs goedpraten. Staat eender welke organisatie zomaar boven de wet? Ik dacht het niet. De CIA is een criminele organisatie en moet als dusdanig verboden worden en haar leden gerechtelijk vervolgd voor de misdaden waar zijzelf verantwoordelijk voor zijn. We leven toch niet meer in de tijd van het stalinisme zeker? Hallucinant gewoon.

En Raven: gestopt met dat soort praktijken... gelooft ge dat echt? Ik geloof er geen woord van. CIA, Criminal Institution of America!

Wat denk je dat MI6, KGB, Mossad etc zo al op een doordeweekse dag doen, ...

Onze russische vriend die onlangs totaal afgetakeld in de kliniek belande, ... ja Polonium, is niet goed voor de gezondheid, ...

De paraplumoord in de jaren 70 dacht ik op een diplomaat, ... en nog andere stunts met vergif en "zelfmoorden"

hoe denk je dat Paul Latinus blijven zweven is aan een touw dat hem niet kon dragen, ...

Dat is nu eenmaal deel van de business van geheime diensten, lastige elenmenten doen verongelukken, ... de smeerboel van de politiekers opkuisen of hem juist creeren, ...

illwill
29 juni 2007, 12:32
Kleine nuance, dat stukje papier is natuurlijk wel goed gekeurd door een democratische meerderheid. Het zijn zulke stukjes papier die ons trouwens behoeden van totale willekeur. Wie waakt er over de wachters??

En wie denk je dat de toestemming heeft gegeven vroeger en nu aan de CIA? De CIA zelf? Dacht het niet.

illwill
29 juni 2007, 12:35
Uiteraard bedoelde ik dat niet, dat weet je goed genoeg, en zoiets zie ik nu ook niet bepaald snel gebeuren.

Jij vind dat men nooit de regels mag overtreden. Spijtig genoeg kun je met DIE regel het terrorisme bv niet bestrijden.
Ander vb, de regel is op een autostrade mag niet sneller gereden worden dan 120. Awel, als agenten zich aan hun eigen regels moeten houden dan zullen er niet veel criminelen gevat kunnen worden.
Voor alle soorten criminele feiten moet men het kunnen bestrijden met de middelen die men nodig heeft, als dit het overtreden van de wet vraagt...dan is dit maar zo.

Undercover agenten...indien zij alles moesten doen volgens de wet...tzou nooit mogelijk zijn.

Fonske
29 juni 2007, 13:28
En wie denk je dat de toestemming heeft gegeven vroeger en nu aan de CIA? De CIA zelf? Dacht het niet.

Ik dacht het wel, ofwel de uitvoerende macht, ik zie het Congres niet direct toestemming geven voor zulke praktijken.

Lex Blanca
29 juni 2007, 18:43
Dat is nu eenmaal deel van de business van geheime diensten, lastige elenmenten doen verongelukken, ... de smeerboel van de politiekers opkuisen of hem juist creeren, ...

Jammergenoeg niet in het algemeen belang.

illwill
30 juni 2007, 09:22
Ik dacht het wel, ofwel de uitvoerende macht, ik zie het Congres niet direct toestemming geven voor zulke praktijken.

Zij zullen veel zelf mogen beslissen maar zeker niet alles. Dat geloof ik nooit. Het congres...ik denk idd niet dat zij hen constant gaan lastig vallen nee.