PDA

View Full Version : Vrouw van Arafat in Franse cel

Truder
12 februari 2004, 13:38
De vrouw van Arafat, die in Parijs woont, werd gearresteerd. Elke maand heeft ze 1 miljoen euro (fondsen voor Palestijnse hulp - ook uit Europa) overgebracht om weg te zetten op een Zwitserse rekening. Voorlopig zit ze in de gevangenis.

Die Palestijntjes toch, hé!

boer_bavo
12 februari 2004, 13:55
Die hebben er inderdaad niks mee te maken. Ik vind het ook schandalig dat voor het station van Luik 500 miljoen euro verspild wordt. En dat zijn heel wat maandjes.

Je kan dan toch ook moeilijk zeggen 'de Belgjes'.

filosoof
12 februari 2004, 14:05
De vrouw van Arafat, die in Parijs woont, werd gearresteerd. Elke maand heeft ze 1 miljoen euro (fondsen voor Palestijnse hulp - ook uit Europa) overgebracht om weg te zetten op een Zwitserse rekening. Voorlopig zit ze in de gevangenis.

Die westersen toch, als ze Arafat niet kunnen pakken, pakken ze zijn vrouw...

Truder
12 februari 2004, 14:07
Die hebben er inderdaad niks mee te maken. Ik vind het ook schandalig dat voor het station van Luik 500 miljoen euro verspild wordt. En dat zijn heel wat maandjes.

Jawel, want die kiezen voor de nitwits die het mogelijk maken om zoveel geld te verspillen. Gelukkig ben ik geen Belg en stem ik niet op die verkwistende figuren.

Mustapha
12 februari 2004, 14:08
Het is weer een katholieke vrouw die gulzig is zenne :wink:

Truder
12 februari 2004, 14:09

Ze hadden haar beter verder die fondsen voor de Palestijnen laten stelen. Ze kopen er toch alleen maar wapens en bommen mee.

Philips Inc.
12 februari 2004, 14:11
Arafat is de zoveelste "Held" die zwicht voor het "Geld".

Opstappen kerel, nu je nog kan ...

filosoof
13 februari 2004, 00:31

Kabila werd niet aangehouden

boer_bavo
13 februari 2004, 08:07

Jawel, want die kiezen voor de nitwits die het mogelijk maken om zoveel geld te verspillen.
Kwa verspilling is het station anders gelijk aan 41 jaar steun aan vrouwe Arafat. Onze leiders verspillen dus véél meer geld. En ze zijn ook verkozen.

Antoon
13 februari 2004, 09:24
Kwa verspilling is het station anders gelijk aan 41 jaar steun aan vrouwe Arafat. Onze leiders verspillen dus véél meer geld. En ze zijn ook verkozen.

Verspilling in België moeten ook vermeden worden, maar uiteindelijk komt het geldstroom binnen onze grenzen terecht.

'Ontwikkelingsgeld' geven aan Palestina die er met de helft terroristische opleidingskampen oprichten en wapens kopen om bussen op te blazen en met de andere helft hun leiders' bankrekeningen in Zwitserland spijzen... da's nog van een ander kaliber (goede woordkeuze! :wink: ). Vind je niet?

Darwin
13 februari 2004, 13:13
Het einde van Arafat als je het mij vraagt.

Hij zal uitgediend zijn voor het westen zeker? Ander en beter?

filosoof
13 februari 2004, 14:32
Jawel, want die kiezen voor de nitwits die het mogelijk maken om zoveel geld te verspillen.
Euh, :bad-word: hoeveel gaat die verbouwing van het station in Antwerpen nu ook weer kosten:?: