PDA

View Full Version : De afrekening


Gun
16 juli 2007, 20:33
Weet iemand waar ik een praktisch overzicht kan vinden van de afrekening cd's van Stubru?

Samenstelling per CD.

Dank

Voodoo Child
16 juli 2007, 20:48
http://sharedmp3.net/va_-_de_afrekening_vol_1_.html

1 veranderen naar de gewenste nr

Gun
16 juli 2007, 21:12
Thanks:-D

Jaani_Dushman
16 juli 2007, 22:55
Weet iemand waar ik een praktisch overzicht kan vinden van de afrekening cd's van Stubru?Luisteren er daar dan werkelijk mensen naar?? 8O

Gun
16 juli 2007, 22:56
Luisteren er daar dan werkelijk mensen naar?? 8OYup, ik heb er een 30-tal CD's van en tracht de ganse verzameling bij elkaar te krijgen;-)

Jaani_Dushman
16 juli 2007, 23:06
Yup, ik heb er een 30-tal CD's van en tracht de ganse verzameling bij elkaar te krijgen;-)Last van insomnia?

StevenNr1
16 juli 2007, 23:41
Ik heb die ooit eens allemaal ergens kunnen downloaden, vallen wel mee.

Gun
16 juli 2007, 23:49
Last van insomnia?Nope, ben een product van de jaren 80/90, luister nog steeds (dagelijks) naar Stubru en vind drie kwart van de afrekeningsmuziek van luitserbaar tot uitmuntend.

Gun
17 juli 2007, 00:17
Ik heb die ooit eens allemaal ergens kunnen downloaden, vallen wel mee.Weet je nog waar?

Savatage
17 juli 2007, 04:54
De afrekening cd's vallen wel redelijk mee, ik heb er 6 op mijn computer staan. De tijdloze top 100 van Stubru is wel nog beter.

Zwartengeel
17 juli 2007, 05:41
De afrekening cd's vallen wel redelijk mee, ik heb er 6 op mijn computer staan. De tijdloze top 100 van Stubru is wel nog beter.

Vind ik persoonlijk niet veel mer aan. Ieder jaar dezelfde voorspelbare plaatjes die de revue passeren, essentiële klassiekers die niet (meer) vertegenwoordigd zijn, de 'Mia'-hype... ik luister tegenwoordig zelfs liever naar de Donna Top 2000 op het einde van het jaar.

Dronkoers
17 juli 2007, 05:56
Al jaren geleden dat er bij mij een radio heeft opgestaan

lombas
17 juli 2007, 06:49
Als er radio bij mij opstaat, is het Klara. Ik kan niet tegen al dat gebonk op die andere zenders. Praten de presentatoren, ze hebben ten eerste niks zinnig te zeggen, en ten tweede loopt er altijd zo'n beat onder waardoor je opgefokter op je bestemming aankomt of in de zetel zit dan een hond die al een week niet meer gegeten heeft en plots een kat met een biefstuk ziet.

Uh-Huh
17 juli 2007, 11:01
Als er radio bij mij opstaat, is het Klara. Ik kan niet tegen al dat gebonk op die andere zenders. Praten de presentatoren, ze hebben ten eerste niks zinnig te zeggen, en ten tweede loopt er altijd zo'n beat onder waardoor je opgefokter op je bestemming aankomt of in de zetel zit dan een hond die al een week niet meer gegeten heeft en plots een kat met een biefstuk ziet.
:cheer: opgefokt :cheer:


Ik ben op dit moment naar Push up van Freestylers aan het luisteren. :-D

Johan217
17 juli 2007, 11:41
Lokale zenders. Veel minder reclame, minder gepraat/spelletjes en meer gevarieerde muziek. De af en toe knullige presentatie neem ik er graag bij :)

Voodoo Child
17 juli 2007, 11:48
http://www.shoutcast.com/

alles wat je wil.

momenteel: http://www.shoutcast.com/sbin/shoutcast-playlist.pls?rn=2680&file=filename.pls

StevenNr1
17 juli 2007, 12:03
Weet je nog waar?michelsforum.be

(Ben er eens afgegooid daar alle gratis e-mailadressen verboden werden (Hotmail dus ook) en geraak er om één of andere reden niet meer geregistreerd met een Telenet-e-mailadres)

Gun
17 juli 2007, 13:27
Vind ik persoonlijk niet veel mer aan. Ieder jaar dezelfde voorspelbare plaatjes die de revue passeren, essentiële klassiekers die niet (meer) vertegenwoordigd zijn, de 'Mia'-hype... ik luister tegenwoordig zelfs liever naar de Donna Top 2000 op het einde van het jaar.:?De afrekening cd's!:?