PDA

View Full Version : Jos Brink ongeneeslijk ziek:


Derk de Tweede
26 juli 2007, 07:39
Jos Brink ongeneeslijk ziek
Uitgegeven: 26 juli 2007 07:03

HEEMSTEDE - Jos Brink is ongeneeslijk ziek. De presentator en cabaretier heeft darmkanker met uitzaaiingen in de longen, de lymfe en in zijn been. Dat heeft zijn impresariaat Peter Paul Tobi donderdag bekendgemaakt.
http://www.nu.nl/img.db/1170632+s(120!x120!)
De ziekte werd deze week bij Brink ontdekt. Op voorschrift van zijn artsen ziet hij af van zijn medewerking aan de komende tournee van de cabaretgroep Purper.

:-( :-(

Andro
26 juli 2007, 07:53
Alvast veel sterkte gewenst aan zijn vriend Frank, familieleden en nabestaanden.

HAMC
26 juli 2007, 09:09
Alvast veel sterkte gewenst aan zijn vriend Frank, familieleden en nabestaanden.

Hij is nog niet dood, zijn nabestaanden moeten nog wat wachten.

Andro
26 juli 2007, 09:10
Hij is nog niet dood, zijn nabestaanden moeten nog wat wachten.

Nabestaanden in wording dan.

Derk de Tweede
26 juli 2007, 09:14
Alvast veel sterkte gewenst aan zijn vriend Frank, familieleden en nabestaanden.
Frank heeft deze ziekte kunnen overwinnen, maar gezien de vele uitzaaiingen zal dat er voor Jos wel niet inzien.

De Garde
26 juli 2007, 12:04
jammer, vond het altijd best een aangename TV-verschijning.

Spliff
26 juli 2007, 12:06
Wedden dat .... ie het einde van het jaar niet haalt?

De Garde
26 juli 2007, 12:07
Wedden dat .... ie het einde van het jaar niet haalt?

En wat is je tegenprestatie? Leg jij het loodje als hij het wel haalt of zo?

Spliff
26 juli 2007, 12:11
En wat is je tegenprestatie? Leg jij het loodje als hij het wel haalt of zo?

Als tegenprestatie wandel ik te voet van Zwolle naar Antwerpen, ik laat me sponsoren, en de opbrengst ga naar een goed doel.

De Garde
26 juli 2007, 12:12
Als tegenprestatie wandel ik te voet van Zwolle naar Antwerpen, ik laat me sponsoren, en de opbrengst ga naar een goed doel.

Ik hou je er aan!

hotschizodiscocop
26 juli 2007, 12:13
Dit is heel triestig, ik wens hem, zijn man en zijn familie veel sterkte.

Spliff
5 augustus 2007, 21:53
Als tegenprestatie wandel ik te voet van Zwolle naar Antwerpen, ik laat me sponsoren, en de opbrengst ga naar een goed doel.

Het ziet er naar uit dat ik best wat ga beginnen oefenen...

AMSTERDAM - Jos Brink is met succes geopereerd aan een dikkedarmtumor. Chirurgen hebben de tumor en een stuk darm uit het lichaam van de tv-persoonlijkheid verwijderd, meldt De Telegraaf. Brink krijgt nu een maand de tijd om te herstellen, waarna met een chemokuur wordt begonnen.

De Garde
5 augustus 2007, 22:22
Het ziet er naar uit dat ik best wat ga beginnen oefenen...

AMSTERDAM - Jos Brink is met succes geopereerd aan een dikkedarmtumor. Chirurgen hebben de tumor en een stuk darm uit het lichaam van de tv-persoonlijkheid verwijderd, meldt De Telegraaf. Brink krijgt nu een maand de tijd om te herstellen, waarna met een chemokuur wordt begonnen.
Begin eerst ook al eens met een doel (kankerbestrijding?) te vinden en het aantal kilometers uit te rekenen.

En voor de rest: goed nieuws!

Dronkoers
5 augustus 2007, 22:25
nuffin'

De Garde
5 augustus 2007, 22:27
Als tegenprestatie wandel ik te voet van Zwolle naar Antwerpen, ik laat me sponsoren, en de opbrengst ga naar een goed doel.
Over welk Zwolle heb je het eigenlijk? Dat in de buurt van Bronckhorst en Doetinchem (230 kilometer ongeveer) of dat in Overijssel (210 kilometer)? Kilometers afkomstig van google-map.

Dronkoers
5 augustus 2007, 22:29
Over welk Zwolle heb je het eigenlijk? Dat in de buurt van Bronckhorst en Doetinchem (230 kilometer ongeveer) of dat in Overijssel (210 kilometer)? Kilometers afkomstig van google-map.

Ik denk dat 210 of 230 al niet veel meer zal uitmaken ;-)

De Garde
5 augustus 2007, 22:29
nuffin'

Heuh, als ge leverkanker hebt maakt dat niks meer uit.

De Garde
5 augustus 2007, 22:30
Ik denk dat 210 of 230 al niet veel meer zal uitmaken ;-)
't is kwestie van wat enthousiasme aan de dag te leggen hé!

Dronkoers
5 augustus 2007, 22:30
Heuh, als ge leverkanker hebt maakt dat niks meer uit.

Zolang we het kunnen uitstellen, bestaat er ook een kans dat ze iets gaan vinden dat dit wel oplost

Dronkoers
5 augustus 2007, 22:30
't is kwestie van wat enthousiasme aan de dag te leggen hé!


Sorry voor mijn bemoeienis ;-)

Spliff
5 augustus 2007, 23:14
Ik ga wel in de lente pas wandelen hoor, kwestie dat ik 's nachts niet doodvries in me tentje.
De afstand is 233km. Gemeten vanaf de Ossenmarkt in Zwolle tot aan de Ossenmarkt in Antwerpen. Tocht zal dus iets met de Os in de naam hebben.

23823

Als ik in januari start met de regelingen voor een tocht rond maart/april zal het wel goed zijn zeker?

Goede doelen die kankeronderzoek doen, ik ken er niet zo veel van, dus graag enkele suggesties.

Spliff
5 augustus 2007, 23:27
Uit praktische overwegingen zal het misschien eerder Antwerpen - Zwolle worden, dan kan ik bij aankomst op de Ossenmarkt in Zwolle nog even verder kruipen naar mijn huis en mijn bed.

vavli
5 augustus 2007, 23:37
Het ziet er naar uit dat ik best wat ga beginnen oefenen...

AMSTERDAM - Jos Brink is met succes geopereerd aan een dikkedarmtumor. Chirurgen hebben de tumor en een stuk darm uit het lichaam van de tv-persoonlijkheid verwijderd, meldt De Telegraaf. Brink krijgt nu een maand de tijd om te herstellen, waarna met een chemokuur wordt begonnen.
De tumor en verwijderde darm krijgen een eigen TV-programma en kunnen allicht verslag uitbrengen van de mars naar Zwolle:lol:

Jaani_Dushman
5 augustus 2007, 23:54
De afstand is 233km.Een week stappen, dus.

HAMC
5 augustus 2007, 23:58
Een week stappen, dus.

Wat denk je van 4 dagen? 60 km per dag moet hij toch kunnen halen zonder echt forceren.

Spliff
6 augustus 2007, 00:07
Ik had zelf een drie tot vier dagen in gedachten, ik ben aan het werken aan een website hierover http://ossentocht.come2me.nl/

Knuppel
6 augustus 2007, 01:13
Fijne kerel die B(r)ink. Als er zo meer homo's waren zouden ze veel gemakkelijker door iedereen aanvaard worden.

HAMC
6 augustus 2007, 02:06
Ik hoop maar als hij sterft dat we niet zoals bij Elvis al die oude shows terug gaan tezien krijgen.

De Garde
6 augustus 2007, 10:13
Ik hoop maar als hij sterft dat we niet zoals bij Elvis al die oude shows terug gaan tezien krijgen.

Wedden dat... het er toch van komt?

Derk de Tweede
6 augustus 2007, 11:31
Wedden dat... het er toch van komt?

Wedden om een krat.....Heineken van niet!

De Garde
6 augustus 2007, 12:10
Wedden om een krat.....Heineken van niet!
Heineken?????? No way!

Derk de Tweede
6 augustus 2007, 12:16
Heineken?????? No way!

Karnemelk dan! :-D

De Garde
6 augustus 2007, 12:54
Karnemelk dan! :-D

Daar zit tenminste alcohol in.

De Garde
17 augustus 2007, 23:14
alléé, Spliff kan al stoppen met oefenen, maar dat bakje karnemelk is nog lopende!