PDA

View Full Version : ik zal


bk232214
27 juli 2007, 17:55
Ik zal en wil eerste minister worden al moest ik vlaams grondgebied afstaan aan brussel en de rest kan de pot op .Ik wil dat er in mijn famillie een eerste minister komt waar zij later kunnen zeggen dat is de minister die vlaanderen verkocht heeft en zo zijn er verschillende die niets om vlaanderen geven:evil:

LeMmOnN
27 juli 2007, 18:10
Ik zal en wil eerste minister worden al moest ik vlaams grondgebied afstaan aan brussel en de rest kan de pot op .Ik wil dat er in mijn famillie een eerste minister komt waar zij later kunnen zeggen dat is de minister die vlaanderen verkocht heeft en zo zijn er verschillende die niets om vlaanderen geven:evil:

:|
Maar bk232214 toch, wij, Vlamingen, hebben enkel maar ministers die Vlaanderen verkopen of al grotendeels verkocht hebben.

U komt te laat, Vlaanderen is al lang verkocht

Griffin
27 juli 2007, 19:05
ik zal niet op het forum posten als ik zat ben?

DaBlacky
27 juli 2007, 19:09
ik zal niet op het forum posten als ik zat ben?

18.55? That beats even my record :p

Griffin
27 juli 2007, 19:12
18.55? That beats even my record :p

Hij zit misschien in een andere tijdzone, als dat een excuus mag wezen :P

Zwartengeel
27 juli 2007, 19:37
Mijn persoonlijk record om in staat van 'zo zat als een kanon' te verkeren was in mijn studententijd om half elf. 's Voormiddags wel te verstaan.

Kim
27 juli 2007, 20:23
Ik zal en wil eerste minister worden al moest ik vlaams grondgebied afstaan aan brussel en de rest kan de pot op .Ik wil dat er in mijn famillie een eerste minister komt waar zij later kunnen zeggen dat is de minister die vlaanderen verkocht heeft en zo zijn er verschillende die niets om vlaanderen geven:evil:

Ik wist niet dat Yves Leterme een dubbelnick had op dit forum?

Verder is het toch maar een hoop onzin hoor... Voelt u zich verder wel goed?

Percalion
27 juli 2007, 21:10
Ik zal en wil eerste minister worden al moest ik vlaams grondgebied afstaan aan brussel en de rest kan de pot op .Ik wil dat er in mijn famillie een eerste minister komt waar zij later kunnen zeggen dat is de minister die vlaanderen verkocht heeft en zo zijn er verschillende die niets om vlaanderen geven:evil:

you say what now?

Stratcat
27 juli 2007, 21:32
you say what now?

all your base are belong to us

van Maerlant
27 juli 2007, 22:41
Ik zal en wil eerste minister worden al moest ik vlaams grondgebied afstaan aan brussel en de rest kan de pot op .Ik wil dat er in mijn famillie een eerste minister komt waar zij later kunnen zeggen dat is de minister die vlaanderen verkocht heeft en zo zijn er verschillende die niets om vlaanderen geven:evil:

http://imagecache2.allposters.com/images/IMCcard/KD7571.jpg


?

Percalion
27 juli 2007, 23:19
all your base are belong to us


MOVE ZIG!

Dronkoers
28 juli 2007, 05:57
Mijn persoonlijk record om in staat van 'zo zat als een kanon' te verkeren was in mijn studententijd om half elf. 's Voormiddags wel te verstaan.

1 keer was ik al eens zat om 9 uur 'smorgens... We waren wel al om 5 uur opgestaan, naar Kortrijk gegaan naar een autoshow, aangekomen rond 6 uur, koffers open, blikken bier eruit, en het gevolg staat in de eerste zin :? ...Slechte vrienden ;-)

Zwartengeel
28 juli 2007, 07:21
1 keer was ik al eens zat om 9 uur 'smorgens... We waren wel al om 5 uur opgestaan, naar Kortrijk gegaan naar een autoshow, aangekomen rond 6 uur, koffers open, blikken bier eruit, en het gevolg staat in de eerste zin :? ...Slechte vrienden ;-)

Nog iets van dergelijke aard was bij mij Graspop in 2003. Daar was ik de tweede dag 's ochtends nog altijd niet helemaal nuchter van de avond voordien. Ik heb toen gewoon voortgedaan en heb in feite het hele weekend met een pint in de hand rondgelopen. :?

Dronkoers
28 juli 2007, 07:28
Nog iets van dergelijke aard was bij mij Graspop in 2003. Daar was ik de tweede dag 's ochtends nog altijd niet helemaal nuchter van de avond voordien. Ik heb toen gewoon voortgedaan en heb in feite het hele weekend met een pint in de hand rondgelopen. :?

:-D

Mja, zat van de dag ervoor heb ik er nu niet bijgerekend ;-)

Dat zou bij mij niet anders geweest zijn op GMM 2003, dat was de laatste keer dat ik een heel weekend ging