PDA

View Full Version : De Arnold-haatdraad


van Maerlant
29 juli 2007, 15:55
http://www.solarnavigator.net/images/arnold_schwarzenegger_suit.jpg


Wat een lul!
Het is toch zo, zeker :x Van een rotte acteur naar gouverneur, in feite te belachelijk voor woorden. Ik hoop voor de democraten dat de republikeinen deze lul eens naar de presidentsverkiezingen sturen. Dan kunnen we nog eens lachen...

stropdrager
29 juli 2007, 15:57
Om president van Amerika te kunnen worden, moet je in de Verenigde Staten geboren zijn. Arnold is geboren in Graz (Oostenrijk).

van Maerlant
29 juli 2007, 15:57
Om president van Amerika te kunnen worden, moet je in de Verenigde Staten geboren zijn.

Serieus? 8O

Jaani_Dushman
29 juli 2007, 15:58
Wat een lul!
Het is toch zo, zeker :x Van een rotte acteur naar gouverneur, in feite te belachelijk voor woorden. Ik hoop voor de democraten dat de republikeinen deze lul eens naar de presidentsverkiezingen sturen. Dan kunnen we nog eens lachen...You no like mista govanator?? :evil:

van Maerlant
29 juli 2007, 16:00
:evil:

stropdrager
29 juli 2007, 16:02
Serieus? 8O

Ja, er zijn een aantal voorwaarden (minimaal 35 jaar zijn, moet van nature Amerikaans staatsburger zijn (geen naturalisaties) en geboren zijn in de VS).
http://nl.wikipedia.org/wiki/President_van_de_Verenigde_Staten

StevenNr1
29 juli 2007, 16:03
de simpsonsfilm ;-)

van Maerlant
29 juli 2007, 16:05
Ja, er zijn een aantal voorwaarden (minimaal 35 jaar zijn, moet van nature Amerikaans staatsburger zijn (geen naturalisaties) en geboren zijn in de VS).
http://nl.wikipedia.org/wiki/President_van_de_Verenigde_Staten

Tja, ergens is dat wel logisch.

evilbu
29 juli 2007, 16:11
Ik dacht dat het over de moderator ging.:oops:

Duvelke
29 juli 2007, 16:11
die enquete trekt op niets. Er is geen enkele mogelijkheid om te zeggen dat hij als acteur/mens en politicus een kei is.

Zwartengeel
29 juli 2007, 16:11
Ik dacht dat het over de moderator ging.:oops:

²

van Maerlant
29 juli 2007, 16:15
die enquete trekt op niets. Er is geen enkele mogelijkheid om te zeggen dat hij als acteur/mens en politicus een kei is.

Waarom zou ik dat erbij zetten? Niemand zou daar toch voor kiezen :?

Jaani_Dushman
29 juli 2007, 16:17
die enquete trekt op niets. Er is geen enkele mogelijkheid om te zeggen dat hij als acteur/mens en politicus een kei is.Dan maar optie vier...

:cheer: Go! A'nould, go! :cheer:

C uit W
29 juli 2007, 16:20
Slechte keuze.
Z'n films zijn de max (terminator reeks, total recall) en als gouverneur doet hij het een pak beter dan z'n voorganger.

Savatage
29 juli 2007, 16:29
Ik dacht dat het over de moderator ging.:oops:

³

Metternich
29 juli 2007, 16:51
I was elected to lead, not to read

Jaani_Dushman
29 juli 2007, 17:05
I was elected to lead, not to readRainer Wolfcastle: The film is just me in front of a brick wall for an hour and a half. It cost $80 million.
Jay Sherman: [contemptuous] How do you sleep at night?
Rainer Wolfcastle: On top of a pile of money with many beautiful ladies.

Bovenbuur
31 juli 2007, 11:51
Hij is zeker geen goede acteur, wat niet betekent dat hij niet geschikt is voor films waarin je niet hoeft te herladen. Maar wat die man in de politiek doet...

fox
31 juli 2007, 12:07
Uiteraard is hij geen goede acteur, maar dat was ook niet nodig in zijn films. Het was wel een absolute hollywoodster en redelijk terecht eigenlijk.

Als gouverneur had ik gedacht dat het op niks ging lijken, maar het is alvast lang geleden dat het beleid in Californie zo goed was. Voor een republikein kan dit alvast tellen. Hij heeft me tot nu toe aangenaam verrast.

Johan217
31 juli 2007, 12:07
Toech wel knap dat ginder een immigrant (een rijke weliswaar, maar toch) gouverneur kan worden van een van de belangrijkste staten. Hier kan je met moeite burgemeester worden als je in het dorp ernaast bent geboren...

Havana
31 juli 2007, 18:44
Nie lachen met the Terminator he.