PDA

View Full Version : Vloekende priester op film betrapt


Kay_
1 augustus 2007, 11:45
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_540169.html?wt.bron=categorieArt4

Vloekende priester op film betrapt




Een katholieke priester die volledig door het lint gaat als een stel skateboarders hem aan het treiteren is, is voorlopig op vakantie gestuurd. De jongeren dreven hem voor de deur van St. Patrick's Cathedral in Melbourne tot het uiterste. Dat schrijft de Telegraaf.

Op de videobeelden is te zien hoe de priester als een dolle tekeer gaat. Hij maakte seksueel getinte en racistische opmerkingen. De man viel door de mand toen een filmpje dat het groepje skaters had gemaakt, op Youtube opdook. Het is nog niet bekend of en wanneer hij mag terugkeren. (hln)

Lachen:lol:

Stratcat
1 augustus 2007, 11:55
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_540169.html?wt.bron=categorieArt4


Lachen:lol:

:?

Een paar stampen in hun kloten verdienen zulke etters.

Kay_
1 augustus 2007, 11:58
Kan er iemand dat fillmpje zien overigens? Hier op het werk krijg ik dat moeilijk open. :)

Stratcat
1 augustus 2007, 12:01
Kan er iemand dat fillmpje zien overigens? Hier op het werk krijg ik dat moeilijk open. :)

Ik heb het gezien. Om het grappig te vinden, moet je waarschijnlijk zelf zo'n puberale etter zijn.

Beauris
1 augustus 2007, 12:24
Geen goede dag voor christelijke priesters... :?


Taiwanese priester filmde vrouwen onder de douche

Een christelijke priester uit Taiwan heeft zes maanden celstraf gekregen omdat hij de vrouwen beloerde die in zijn motel logeerden. De geestelijke filmde zijn slachtoffers terwijl ze nietsvermoedend een douche namen.

Camera
Hsu had een motel met restaurant geopend om de plaatselijke jeugd aan werk te helpen. In december 2006 installeerde hij een camera in het plafond van de badkamer, zodat hij de vrouwelijke gasten kon bespieden terwijl ze zich ontkleedden en een douche namen.

Spijt
In februari werd de camera ontdekt door een van de gasten, die de politie verwittigde. Een rechtbank in Hualien veroordeelde de priester tot zes maanden celstraf. Hsu sprak tijdens het proces zijn spijt uit en beloofde zijn daden te zullen vergoeden met gemeenschapswerk. (belga/hln)

Anna List
1 augustus 2007, 13:23
Geen goede dag voor christelijke priesters... :?

ik had precies liever het filmke van dit tweede voorval gezien ...