PDA

View Full Version : Test

Pluche
9 augustus 2007, 21:47
Ik heb bij Garfield de enquete samengevoegd met de discussie op aanspraak van GUN, wat vinden jullie hiervan, moet ik dat bij alle kandidaten doen, of moet het gesplitst worden zoals nu?

Jaani_Dushman
9 augustus 2007, 22:21
Gesplitst.

Jaani_Dushman
9 augustus 2007, 22:23
moet ik dat bij alle kandidaten doen, of moet het gesplitst worden zoals nu?

Jazeker
10 augustus 2007, 01:15
Ik ben tegen. Je moet de hele forumsessie overzien. Als je de peiling toevoegt aan de sessie dan kan je mensen verleiden tot het geven van een slecht nummer op dag 1.

Dus I'm with Jaani.

Jazeker
10 augustus 2007, 01:22
http://forum.politics.be/showpost.php?p=2843073&postcount=30

Of zoals ik het hier zeg... ik spendeer te veel tijd hier :?

Gun
10 augustus 2007, 02:03
Ik heb bij Garfield de enquete samengevoegd met de discussie op aanspraak van GUN, wat vinden jullie hiervan, moet ik dat bij alle kandidaten doen, of moet het gesplitst worden zoals nu?FF vervolledigen hé Pluche:?Gesplitst.Ik ben tegen. Je moet de hele forumsessie overzien. Als je de peiling toevoegt aan de sessie dan kan je mensen verleiden tot het geven van een slecht nummer op dag 1.

Dus I'm with Jaani.Volledig mee eens Jazeker en Jaani

Het idee ziet er als volgt uit:

Pas nadat een nieuwe sessie wordt opgestart wordt ook een evaluatie gemaakt van de vorige en die evaluatie-draad wordt samengevoegd met de originele draad, ad hoc kan evaluatie pas nadat de sessies volledig is afgelopen.

evilbu
10 augustus 2007, 02:59
Als Jaani al VB affiches gaat gebruiken, moet ie wel erg opgewonden zijn.8O
Gesplitst trouwens, veel overzichtelijker!:-o

Gun
10 augustus 2007, 03:29
Gesplitst trouwens, veel overzichtelijker!:-oNet niet:evil:

Vandaag de dag is het net een warboel.

Wanneer de afgelopen sessie wordt gelinkt aan de evaluatie:
- wordt het aantal draden gehalveerd
- worden de verschillende sessies in het subforum veel overzichtelijker
- wordt de evaluatie gemaakt in de originele draad waardoor evalueren veel correcter (en oprechter) gebeurt
- moet men niet terug gaan kijken in de originele draad om de evaluatie te fine-tunen
- ...

Woendag aanstaande zou de sessie "Nynorsk is de vijftiende forum(st)er van de week (http://forum.politics.be/showthread.php?t=93150)" ‎ van naam veranderen in "Enquête: Nynorsk is de vijftiende forum(st)er van de week (http://forum.politics.be/showthread.php?t=93150)" en kan de evaluatie direct in de juiste sessie gebeuren zonder dat er alweer een apparte draad wordt opgestart.

Jazeker
10 augustus 2007, 09:57

:-D

Gun
10 augustus 2007, 11:59
:-DNo remarks?

Volledig mee eens Jazeker en Jaani

Het idee ziet er als volgt uit:

Pas nadat een nieuwe sessie wordt opgestart wordt ook een evaluatie gemaakt van de vorige en die evaluatie-draad wordt samengevoegd met de originele draad, ad hoc kan evaluatie pas nadat de sessies volledig is afgelopen. Vandaag de dag is het net een warboel.

Wanneer de afgelopen sessie wordt gelinkt aan de evaluatie:
- wordt het aantal draden gehalveerd
- worden de verschillende sessies in het subforum veel overzichtelijker
- wordt de evaluatie gemaakt in de originele draad waardoor evalueren veel correcter (en oprechter) gebeurt
- moet men niet terug gaan kijken in de originele draad om de evaluatie te fine-tunen
- ...

Woendag aanstaande zou de sessie "Nynorsk is de vijftiende forum(st)er van de week (http://forum.politics.be/showthread.php?t=93150)" ‎ van naam veranderen in "Enquête: Nynorsk is de vijftiende forum(st)er van de week (http://forum.politics.be/showthread.php?t=93150)" en kan de evaluatie direct in de juiste sessie gebeuren zonder dat er alweer een apparte draad wordt opgestart.Thanks

Jazeker
14 augustus 2007, 13:25
Mij niet gelaten hoor...

Gun
14 augustus 2007, 17:04
Mij niet gelaten hoor...
Heel inhoudelijk antwoord:evil:, we zijn anders gewoon

Dronkoers
14 augustus 2007, 18:20
Heel inhoudelijk antwoord:evil:, we zijn anders gewoon

Mij niet gelaten hoor...

Mij ook niet ;-)

Praetorian
14 augustus 2007, 20:55
http://cain.ulst.ac.uk/moloney/photos/sticker/sticker37r.jpg

Jaani_Dushman
14 augustus 2007, 23:01
Volledig mee eens Jazeker en JaaniJe zegt "volledig mee eens" maar je doet wel volstrekt het tegenovergestelde van hetgeen ik voorstel. :?

Gun
14 augustus 2007, 23:06
Je zegt "volledig mee eens" maar je doet wel volstrekt het tegenovergestelde van hetgeen ik voorstel. :?Ik had deze eigenlijk alleen aan Jazeker moeten richten want ik was het volledig eens met zijn post, hij kende alleen nog niet de volledige setup

Pas nadat een nieuwe sessie wordt opgestart wordt ook een evaluatie gemaakt van de vorige en die evaluatie-draad wordt samengevoegd met de originele draad, ad hoc kan evaluatie pas nadat de sessies volledig is afgelopen.

Ik weet dat jij graag splitst8-)

Jaani_Dushman
15 augustus 2007, 19:52
Pas nadat een nieuwe sessie wordt opgestart wordt ook een evaluatie gemaakt van de vorige en die evaluatie-draad wordt samengevoegd met de originele draad, ad hoc kan evaluatie pas nadat de sessies volledig is afgelopen.Sorry dat ik weer de zagevent kom uithangen, maar bij Nynorsk werden die twee draden anders wel héél snel samengevoegd.

Gun
15 augustus 2007, 22:10
Sorry dat ik weer de zagevent kom uithangen, maar bij Nynorsk werden die twee draden anders wel héél snel samengevoegd.No probs

Dit is inderdaad het geval. Eens de week voorbij (wo rond 18.00) wordt de evaluatie aangemaakt en onmiddellijk gelinkt aan de originele draad:

Voordelen:
- het aantal draden wordt gehalveerd
- de evaluatie wordt gemaakt in de originele draad waardoor evalueren veel correcter (en oprechter) gebeurt
- de draad kan, indien nodig, nog ff blijven verder bestaan zonder dat er twee draden een apparte discussie creëren
- ik kan de statistische analyses beter (gemakkelijker) maken:oops:
- ...

Nadelen:
- misschien kan jij ze ff opsommen?

Thanks

Gun