PDA

View Full Version : Verhouding internet - krant - TV


C2C
9 augustus 2007, 22:28
Er vroeg iemand of ik nog eens een lichtere poll wou maken, omdat al mijn andere peilingen hem te veel doen nadenken en dat vindt hij niet plezant (ahem).

Ziehier.


Hoe ziet bij u de verhouding eruit wanneer het gaat over de media die u dagelijks gebruikt om op de hoogte te blijven van de actualiteit?


Kan een topic zijn voor discussie, aangezien deze diverse media toch laveren tussen 'top-down' en 'bottom-up' informatie. Internet is informeler maar minder autoritatief, krant al meer, TV helemaal, etc... Radio weggelaten omdat er anders teveel opties zijn.

Pffff.

the outlaw torn
9 augustus 2007, 22:33
van alles een beetje, niet echt een verhouding eerlijk gezegd.

Goldband
9 augustus 2007, 23:30
van alles een beetje, niet echt een verhouding eerlijk gezegd.

Bij mij ook zoiets. Internet is snel-snel even hoofdpunten checken. TV is journaal met een beetje achtergrond en krant uitspitten kan echt genieten zijn maar er is tijd voor nodig hé.

Duvelke
10 augustus 2007, 05:44
Er vroeg iemand of ik nog eens een lichtere poll wou maken, omdat al mijn andere peilingen hem te veel doen nadenken en dat vindt hij niet plezant (ahem).

Ziehier.


Hoe ziet bij u de verhouding eruit wanneer het gaat over de media die u dagelijks gebruikt om op de hoogte te blijven van de actualiteit?


Kan een topic zijn voor discussie, aangezien deze diverse media toch laveren tussen 'top-down' en 'bottom-up' informatie. Internet is informeler maar minder autoritatief, krant al meer, TV helemaal, etc... Radio weggelaten omdat er anders teveel opties zijn.

Pffff.
tis idd een betere poll ;)

maar waarom wil je dit nu weten? :?

Abba Kovner
10 augustus 2007, 05:50
Ik mis er een: het BOEK.

Duvelke
10 augustus 2007, 05:51
Ik mis er een: het BOEK.
daar vind je toch geen actueel nieuws in ?