PDA

View Full Version : Freya heeft nieuwe vriend


Internaut
16 augustus 2007, 02:51
Freya heeft de partner van ex model en VTM nieuws anker Lynn Wezembeek afgepakt, genaamd Jan Smekens.
Echt jammer dat er toch nog mensen zijn die met haar willen nadat iedereen weet hoe vals ze is.

Normaal is privé privé maar hier zegt het iets over haar. Bovendien kiest ze er zelf voor BV te willen zijn en op tv te willen komen of in de boekjes interviews af te leggen over haar privé.
Het artikel stond in de TV familie, een blad dat men moeder leest. Ik normaal ook niet maar Freya stond op de cover. En vermits dat een politiek mens is dacht ik dat is iets voor politics.be K&K ;)

Weeral koos ze voor ne rijke snob uit de bourgeois klasse. De reden waarom veel mensen haar een chichi madam noemen is omdat ze voortdurend bezig is over haar uiterlijk (jurkjes, kleding, opvallen, aandacht,...)

zulke vrouwen noemt men in de volksmond doorgaans chi chi madamen.
Dennis, de ex van Freya, heeft terug een nieuw lief en is verkozen in de Gentse gemeenteraad tot ongenoegen van Freya.
Freya heeft Dennis doen laten ontslaan (door druk van de vrienden) voor één of andere functie in bestuur.

Er is nog altijd niets geweten over de reden van de breuk. Een blad dat zei dat Dennis losse handjes had kreeg een klacht tegen hun been dus dat bleek niet waar te zijn.
Verschillende getuigen hebben Jan en Freya halsoverkop verliefd, knuffelend, kussend gezien in gentse Cafe's vlak na haar breuk. Het is dus duidelijk een sloerie, de vraag is hoelang het hier weeral gaat duren.

Al de mannen met wie ze ging waren allemaal louter bedoelt met het oog op kinderen en ter ondersteuning van haar moeilijke job en overgevoelig persoontje :roll: Dat was met haar eerste kinderen met die Duitser en toen bleek dat ze miskraam had met Dennis moest ze die ook niet meer hebben.

Derk de Tweede
16 augustus 2007, 09:20
Wellicht kan die nieuwe vlam haar iets van rekenen bijbrengen...:roll:

Den Ardennees
16 augustus 2007, 09:23
Helemaal progressief, direct na de breuk een ander lief en dan ook nog es afgepakt van een ander.:lol:

ZERO
16 augustus 2007, 09:24
privé-leven=privé-leven

Jaani_Dushman
16 augustus 2007, 09:24
Wie heeft er the bold and the beautiful nog nodig, als je villa politica hebt.

Den Ardennees
16 augustus 2007, 09:26
Wie heeft er the bold and the beautiful nog nodig, als je villa politica hebt.

van Inge Vervotte weten we helaas niets:-(

Mitgard
16 augustus 2007, 09:32
schitterend!
de vriend van die bourgeoisie-trut lynn wesenbeek afsnoepen om haar te pesten. freya is duidelijk strategisch bezig: verdeeldheid en ambras zaaien bij de bourgeoisie, in het bijzonder de burgerlijke pers.
ze is wellicht wired, onder haar jarretels een zendertje waarmee ze in conctact staat met het SP.A hoofdkwartier.
go freya!

Jaani_Dushman
16 augustus 2007, 09:36
schitterend!
de vriend van die bourgeoisie-trut lynn wesenbeek afsnoepen om haar te pesten.*proest*
:rofl:

Den Ardennees
16 augustus 2007, 09:41
privé-leven=privé-leven

Wellicht daarom dat ze in een VTM-programma uitgebreid kwam vertellen over BOM-moederschap.

HAMC
16 augustus 2007, 10:37
Helemaal progressief, direct na de breuk een ander lief en dan ook nog es afgepakt van een ander.:lol:

Misschien was het wel omgekeerd, een ander ventje en daarom de breuk.

Den Ardennees
16 augustus 2007, 12:34
Misschien was het wel omgekeerd, een ander ventje en daarom de breuk.

en dan het viavia gerucht verspreiden dat hij je mishandelde.8-)

filosoof
16 augustus 2007, 12:53
Who cares?

Voodoo Child
16 augustus 2007, 13:23
one_night_in_freya.avi ?
:lol:

Gun
16 augustus 2007, 13:40
van Inge Vervotte weten we helaas niets:-(Oef!

Groot Bakkes
16 augustus 2007, 16:11
Who cares?

²

De Garde
16 augustus 2007, 16:31
Oef!

Die heeft een vriend maar wil die buiten de politiek houden.

Gun
16 augustus 2007, 16:43
Die heeft een vriend maar wil die buiten de politiek houden.Alsof ik dat zelf niet weet:?

Derk de Tweede
16 augustus 2007, 16:58
Volgens mij kan Freya beter toveren met haar mond dan met haar hersens.
Pardon....reeds..:roll:

Den Ardennees
16 augustus 2007, 20:29
Die heeft een vriend maar wil die buiten de politiek houden.

Spijtig toch :-(

http://www3.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/deutsch/details/060302_FrauenMachtBelgienFlandernTrends_d/N_060203_vervotte_p.jpg

Geertje
17 augustus 2007, 11:28
Als Freya deze beu is, kan ze nog altijd in een TV-programma een nieuwe man zoeken.:-)

illwill
18 augustus 2007, 10:03
Who cares?

Who cares that you don't care?

largo_w
18 augustus 2007, 10:08
Als Freya deze beu is, kan ze nog altijd in een TV-programma een nieuwe man zoeken.:-)

lol
"de man van freya"
:lol:

Den Ardennees
18 augustus 2007, 12:30
lol
"de man van freya"
:lol:

ik zie haar eerder in een datingprogramma voor bv's. Stel je voor: Freya gekoppeld aan Dennis Black Magic:twisted:

http://assets.rug.be/img_art/site/images/f403cb00-fe48-487a-9760-ec97c0a1560b.jpg

largo_w
18 augustus 2007, 12:44
ik zie haar eerder in een datingprogramma voor bv's. Stel je voor: Freya gekoppeld aan Dennis Black Magic:twisted:

http://assets.rug.be/img_art/site/images/f403cb00-fe48-487a-9760-ec97c0a1560b.jpg

Hehe...
Zit die nog nie in den bak of zoiets?

hehe..."xxx with freya"..."boobs from belgium"...

;-)

Bwa ik vind "de man van freya" toch beter hoor...Moet ze wel ook es eerst aar borsten laten ermaken hoor...

Den Ardennees
18 augustus 2007, 12:52
Hehe...
Zit die nog nie in den bak of zoiets?

hehe..."xxx with freya"..."boobs from belgium"...

;-)

Bwa ik vind "de man van freya" toch beter hoor...Moet ze wel ook es eerst aar borsten laten ermaken hoor...

Dacht van wel, oplichterij en zo, heeft ook Frank Verstraeten met de dood bedreigd. Laatste wapenfeit: een VTM-ploeg die hem in Tsjechie kwamen filmen met een revolver bedreigen:lol:

Wiley E Coyote
18 augustus 2007, 15:01
van Inge Vervotte weten we helaas niets:-(

Heeft een vriend waarmee ze samenwoont die ambtenaar is en een kleine tien jaar ouder is dan zij. :)

Gun
18 augustus 2007, 15:11
Who cares that you don't care?:rofl:

Den Ardennees
18 augustus 2007, 16:41
Heeft een vriend waarmee ze samenwoont die ambtenaar is en een kleine tien jaar ouder is dan zij. :)

de vuile pedo:evil: :evil:

De Garde
18 augustus 2007, 18:13
Hehe...
Zit die nog nie in den bak of zoiets?

hehe..."xxx with freya"..."boobs from belgium"...

;-)

Bwa ik vind "de man van freya" toch beter hoor...Moet ze wel ook es eerst aar borsten laten ermaken hoor...
Dennis Black Magic draait tegenwoordig in Tsjechië. Vraag dat maar eens aan de reporters van Telefacts die er een reportage draaiden.

Internaut
19 augustus 2007, 03:25
De geruchtenmolen rond het liefdesleven van Freya Van Den Bossche draait nóg meer overuren dan onze ministers in Hertoginnendal. TV Familie meent te weten dat onze minister van Begroting de vriend van VTM-nieuwsanker Lynn Wesenbeek heeft afgesnoept, ex-VTM-journalist Jan Smekens.

Freya en Jan knuffelen in het openbaar dat het een lieve lust is. Een restauranthouder getuigt: “Vooral Freya kon geen moment van die meneer afblijven. Als je weet wat zij het laatste halfjaar zelf allemaal heeft meegemaakt: trouwen, zwanger worden, kind verliezen, scheiden... Onbegrijpelijk dat je een tijdje later verliefd in het openbaar kan verschijnen aan de zijde van de man van een andere vrouw. Want Jan kenden wij tot dan als de geliefde van Lynn Wesenbeek...”

bron: gva.be

Ik ben ook geen vrouwenkenner maar men zegt dat je ze in categorieën kunt indelen. Als ik de CV van Jan Smekens zie dan is het voor mij duidelijk, rekening houdende van wat we weten over dat mens Freya die toekomstig burgemeester van Gent wilt worden.

Lees even mee (komt van internet)

Huisje boompje beestje

De vrouw die allesbehalve bang is om zich te binden. Dat is nou juist wat ze wil. Haar biologische klok tikt door en koste wat het kost zal ze een vader voor haar toekomstige kinderen vinden. Of liever gezegd, een kandidaat met de juiste genen. Je wordt van top tot teen opgenomen en gekeurd en als het haar bevalt, zitten jullie bij wijze van spreken binnen twee weken bij de bank om een hypotheek te regelen voor een huis. Een huis met extra slaapkamers voor alle kinderen die jullie samen gaan maken wel te verstaan.

Feministische zakenvrouw

Een foute vrouw die niet ongenoemd mag blijven: de Opzijlezeres, de feminist. De vrouw die een keer te veel verlaten is voor een ander, de vrouw op zoek naar begrip, een troostende schouder, een luisterend oor. In dat rijtje past seks niet thuis. Dat kun je dus ook wel vergeten. Zet je liever schrap voor de stroom verwijten naar het gehele manvolk dat op deze aardkloot rondloopt. We moeten ook nog even melding maken van de perfectionistische zakenvrouw. Ze is onafhankelijk, wil geen advies, is op zoek naar iemand die net zo, of misschien wel meer perfectionistisch is als zij, knapt af op je zwakheden en is in gezelschap een vervelende betweter die met meer kennis strooit dan je lief is. Wat te denken van de combinatie van deze twee vrouwen?

Vorenus
19 augustus 2007, 03:34
Misschien een nieuwe programma voor Dina Tersago.

Slet zoekt man

born2bewild
19 augustus 2007, 06:14
.

born2bewild
19 augustus 2007, 06:14
Hehe...
Zit die nog nie in den bak of zoiets?

hehe..."xxx with freya"..."boobs from belgium"...

;-)

Bwa ik vind "de man van freya" toch beter hoor...Moet ze wel ook es eerst aar borsten laten ermaken hoor...

boobs? dan ziet gij meer dan ik zie. Ofwel heb je een high-def TV

Internaut
19 augustus 2007, 06:19
Misschien een nieuwe programma voor Dina Tersago.

Slet zoekt man

oh ja niet verschieten beste mensen. Phedra Hoste zoekt man komt eraan, ter navolging van Wendy Van Wanten. Echter heeft ze al ne vriend, die zal mee doen aan het programma en de winnaar worden. Verschillende mensen hebben haar gezien met een partner knuffelend en kussend. Verscheidene kwade reacties in HLN hierover. Want als het al op voorhand vast staat is de fun eraf vind ik. Ze doet het dus voor het geld.

born2bewild
19 augustus 2007, 06:25
wil dat zeggen dat ons Phaedra zich gaat ontfermen over de toekomstige begrotingen?
Mogelijk een vooruitgang, tot nader order heeft ze zichzelf nog niet onbekwaam verklaard.

Den Ardennees
19 augustus 2007, 10:01
wil dat zeggen dat ons Phaedra zich gaat ontfermen over de toekomstige begrotingen?
Mogelijk een vooruitgang, tot nader order heeft ze zichzelf nog niet onbekwaam verklaard.

Hola, jij vergeet zeker dat Phaedra Hoste gemeenteraadslid is geweest in Brugge, de Mao-magazine schreef toen dat burgemeester Moenaert haar had wijsgemaakt dat het inwijdingsritueel in de Brugse gemeenteraad is dat een nieuwverkozene alle mannelijk gemeenteraadsleden moet pijpen:lol:

Jaani_Dushman
19 augustus 2007, 10:59
Hola, jij vergeet zeker dat Phaedra Hoste gemeenteraadslid is geweest in Brugge, de Mao-magazine schreef toen dat burgemeester Moenaert haar had wijsgemaakt dat het inwijdingsritueel in de Brugse gemeenteraad is dat een nieuwverkozene alle mannelijk gemeenteraadsleden moet pijpen:lol:Dus daarom wou Ruben Cottonjé verkozen geraken...

Weezer
19 augustus 2007, 13:16
Dus daarom wou Ruben Cottonjé verkozen geraken...

:rofl:

Geertje
20 augustus 2007, 09:25
ik zie haar eerder in een datingprogramma voor bv's. Stel je voor: Freya gekoppeld aan Dennis Black Magic:twisted:

http://assets.rug.be/img_art/site/images/f403cb00-fe48-487a-9760-ec97c0a1560b.jpg

Ik denk dat Frank Verstraeten eerder iets is voor haar. :-)