PDA

View Full Version : Analyse forumsessies na sessie Pietje

Gun
30 augustus 2007, 13:44
In deze draad volgen een aantal (interessante) evaluatie posts over de forumsessies, het is de bedoeling deze op +/- maandelijkse basis te posten.

De verschillende onderdelen zullen in seperate posts gemaakt worden, dus gelieve hier het eerste half uurtje niet te posten

Dank

Gun

Gun
30 augustus 2007, 13:53
3 laatste forummers zijn

Gun
30 augustus 2007, 13:55
De dames doen het
22% beter wanneer men het aantal bezoekers in beschouwing neemt
54% beter wanneer men het aantal posts in beschouwing neemt
70% beter wanneer men het aantal posts in eigen draad in beschouwing neemt

Gun
30 augustus 2007, 13:57
Janni_Dushman staat comfortabel aan de leiding maar er dient opgemerkt dat het aantal uitgebrachte scores de laatste draden hoger ligt.

Gun
30 augustus 2007, 13:58
Sinds de start vorige sessie zijn er 4 nieuwe bezoekers en 288 nieuwe posts

StevenNr1
30 augustus 2007, 13:58
Amang, waar houdt u zich mee bezig :-D

Gun
30 augustus 2007, 13:59
Pietje nestelt zich tussen Nynorsk en Jazeker, het aantal zit in de lift

Gun
30 augustus 2007, 14:00
Pietje nestelt zich tussen in de top 4, het aantal zit in de lift

Gun
30 augustus 2007, 14:01
Pietje nestelt zich in top 3, het aantal zit in de lift

Gun
30 augustus 2007, 14:03
Het aantal ligt betrekkelijk laag ...

Gun
30 augustus 2007, 14:04
Momenteel zijn er 29 bezoekers die maar in één draad op bezoek zijn geweest

Gun
30 augustus 2007, 14:05
Voila;-)

Gun
30 augustus 2007, 14:09
Amang, waar houdt u zich mee bezig :-Dt' Is een hobby:oops:;-)

Pietje
30 augustus 2007, 14:13
Voila;-)

:thumbsup: Nice work ! 8-)

Andro
30 augustus 2007, 14:13
t' Is een hobby:oops:;-)

Prachtig gedaan.

Pluche
30 augustus 2007, 18:01
En waar blijven de bezoekerstatistiekjen, in hoeveel draden gepost, totaal aantal postings en dergelijke beste Gun.

Gun
30 augustus 2007, 18:12
Bedoel je deze

Gun
30 augustus 2007, 18:13
En waar blijven de bezoekerstatistiekjen, in hoeveel draden gepost, totaal aantal postings en dergelijke beste Gun.

Sinds de start vorige sessie zijn er 4 nieuwe bezoekers en 288 nieuwe posts
Hier?

Pluche
30 augustus 2007, 18:19
Kun je ook geen ladder geven van het aantal posts per bezoeker zonder de eigen sessie mee te rekenen. Zo stijgen Baseballpolitieker, Stratcat en Cynicus naar hun verdiende hogere plaatsen, want zonder bezoekers die de topics vullen geen forummer van de week.

Gun
30 augustus 2007, 18:20
Kun je ook geen ladder geven van het aantal posts per bezoeker zonder de eigen sessie mee te rekenen.Heb ik nog niet, maar komt er aan ;-)

Rudy
30 augustus 2007, 18:23
Enne ... wat is nu de moraal van het verhaal ?

Gun
30 augustus 2007, 18:29
Kun je ook geen ladder geven van het aantal posts per bezoeker zonder de eigen sessie mee te rekenen. Zo stijgen Baseballpolitieker, Stratcat en Cynicus naar hun verdiende hogere plaatsen, want zonder bezoekers die de topics vullen geen forummer van de week.Deze?

Pluche
30 augustus 2007, 18:33
Perfect, nu staat Baseballpolitieker 3des was bang dat hij anders weer begint te spammen om naar boven te komen.

Gun
30 augustus 2007, 18:40
Enne ... wat is nu de moraal van het verhaal ?De moraal ...

... sinds we een beetje marketing gestopt hebben in 'de forummer van de week' is het aantal bezoekers en aantal posts sterk gestegen.

... de evaluatie gebeurt door meer bezoekers en is dus correcter

... een aanzienlijk aantal 'forummers van de week' zien we niet meer of amper terug eens hun forum-week achter de rug is.

... een aanzienlijk aantal bezoekers komt éénmalig goeiedag zeggen maar verdwijnt achteraf.

... dames zijn gegeerd goed op P.be want krijgen veel bezoekers, veel posts en hoge quotaties

... er zijn een aantal die hard bezoekers die we bijna elke draad terug zien, de top 10: Boadicea - evilbu - Duvelke - Cynicus - baseballpolitieker - Savatage - 1handclapping - AdrianHealey - Kim - Dronkoers

...

baseballpolitieker
30 augustus 2007, 18:53
Perfect, nu staat Baseballpolitieker 3des was bang dat hij anders weer begint te spammen om naar boven te komen.:lol:
Maar ik ben niet content met die derde plaats hoor!! ('pluche vloekt luidkeels')

Pluche
30 augustus 2007, 18:56
:lol:
Maar ik ben niet content met die derde plaats hoor!! ('pluche vloekt luidkeels')

Lol, je mag je derde plaats tegen Evilbu verdedigen, maar maar maximum 3 vragen na elkaar stellen zoals afgesproken;-)

baseballpolitieker
30 augustus 2007, 18:58
Lol, je mag je derde plaats tegen Evilbu verdedigen, maar maar maximum 3 vragen na elkaar stellen zoals afgesproken;-)
3?? Ik dacht twee, godverdomme eens snel wa inhalen!;-)

AdrianHealey
30 augustus 2007, 18:58
Ik vind het idd wel interessant. Ik zeg niet zoveel, maar ik heb al élke thread gelezen. :)

Gun
30 augustus 2007, 18:59
:lol:
UR welcome;-)

Pluche
30 augustus 2007, 19:01
3?? Ik dacht twee, godverdomme eens snel wa inhalen!;-)

Liefst twee maar als je het niet kan laten drie
PS spijtig dat je nog niet op dit actief was forumonderdeel actief was was vanaf de eerste forummer van de week, anders stond je nu eerstes.

baseballpolitieker
30 augustus 2007, 19:03
Liefst twee maar als je het niet kan laten drie
PS spijtig dat je nog niet op het forum was toen dit forumonderdeel werd opgericht, anders stond je nu eerstes.Ik ben hier sinds december... Maar ik heb het de eerste vijf forumsessies ernstig verzaakt, een beetje plankenkoorts, ik durfde me niet moeien:lol:

baseballpolitieker
30 augustus 2007, 19:04
UR welcome;-)Voor deze forumsessie exact 50 berichten verschil... Da kan nog effe duren vrees ik!:evil:

Pluche
30 augustus 2007, 19:04
Ik ben hier sinds december... Maar ik heb het de eerste vijf forumsessies ernstig verzaakt, een beetje plankenkoorts, ik durfde me niet moeien:lol:

Die plankenkoorts is nu over zie ik;-)
PS heb mijn posting aangepast, ik bedoelde wel degelijk de eerste sesssies.

Gun
30 augustus 2007, 19:05
Voor deze forumsessie exact 50 berichten verschil... Da kan nog effe duren vrees ik!:evil:Rustig aan, niet forceren, ik maak er in ieder geval geen competitie van. Voor mij ben jij al de winnaar!

baseballpolitieker
30 augustus 2007, 19:12
Rustig aan, niet forceren, ik maak er in ieder geval geen competitie van. Voor mij ben jij al de winnaar!
Verdomme slinkse zet, denk denk denk...

'ping'

'Voor mij ben jij ook al een echte winnaar, een hele speciale zelfs, eentje die zal winnen met een tweede plaats!'

Pluche
30 augustus 2007, 19:15
Verdomme slinkse zet, denk denk denk...

'ping'

'Voor mij ben jij ook al een echte winnaar, een hele speciale zelfs, eentje die zal winnen met een tweede plaats!'

IK vraag me af hoe Gun aan 50 postings meer komt dan jij zonder dat hij de indruk geeft te spammen, volgens mij post Gun in heel de sessie en kom jij af en toe eens 10 vragen stellen;-)

baseballpolitieker
30 augustus 2007, 19:17
IK vraag me af hoe Gun aan 50 postings meer komt dan jij zonder dat hij de indruk geeft te spammen, volgens mij post Gun in heel de sessie en kom jij af en toe eens 10 vragen stellen;-)Druk leven éh maatje...:-) Limited time, maar straks begint het school, dan heb ik meer tijd!:lol:

Gun
30 augustus 2007, 19:55
Mijn dash board;-)

Eén copy paste na een sessie, één pivottafel draaien en alles up to date!

baseballpolitieker
30 augustus 2007, 19:58
Mijn dash board;-)

Eén copy paste na een sessie, één pivottafel draaien en alles up to date!Waarom wordt er bij een gelijke stand niet alfabetisch gerangschikt...:evil: Het kost me verdomme 3 plaatsen!!!:lol:

Gun
30 augustus 2007, 20:01
Waarom wordt er bij een gelijke stand niet alfabetisch gerangschikt...:evil: Het kost me verdomme 3 plaatsen!!!:lol:Zal er in de toekomst gedeelde plaatsen van maken ...

Gun
30 augustus 2007, 20:03
Raf heeft intussen na 1 dag al alle gemiddelden overschreden

Pluche
30 augustus 2007, 20:08
Raf heeft intussen na 1 dag al alle gemiddelden overschreden

Dat had ik wel verwacht, hij is immers 1 van de meest controversiele figuren op dit forum.

Spliff
30 augustus 2007, 20:10
Waarom wordt er bij een gelijke stand niet alfabetisch gerangschikt...:evil: Het kost me verdomme 3 plaatsen!!!:lol:

freak ;)

Gun
31 augustus 2007, 18:02
Nieuwe lay out ... en tussentijdse resultaten Raf

baseballpolitieker
31 augustus 2007, 18:05
Nog 21 voor mij om jou te pakken en jij nog drie voor de eerste plaats!:-D