PDA

View Full Version : Islamietische leiders steken meisjesscholen in brand.

Antoon
17 februari 2004, 09:41
Lokale moslimleiders in het noorden van Pakistan hebben maandag brand laten stichten in zeven meisjesscholen.

De geestelijken leven in de veronderstelling dat de buitenlandse liefdadigheidsinstellingen die de scholen financieren tegen de islam zijn, hebben de autoriteiten dinsdag gemeld.

Ook zijn veel conservatieve geestelijken tegen onderwijs voor meisjes. Er vielen geen gewonden. De schade aan de scholen in het district Dyamir is aanzienlijk.

Wat een voorbeeld, die moslim-leiders. :?

illwill
17 februari 2004, 11:05
ik zal maar ipv de anti blokkers een reden of zo geven.
Dit zullen christenen ergens in het verleden ook wel gedaan hebben zeker of dit komt omdat ze in dit land in armoede leven of dit heeft niets te maken met de islam of...

Zolang het in die landen is interresseerd het mij eigenlijk geen fluit!
Het erge is dat het voor alle voorstanders of meelopers van de huidige politiek hier, het hen geen fluit scheelt wat er in eigen land gebeurt, dat is pas erg.

Antoon
17 februari 2004, 11:28
Dit zullen christenen ergens in het verleden ook wel gedaan hebben zeker of dit komt omdat ze in dit land in armoede leven of dit heeft niets te maken met de islam of...

Het erge is dat het voor alle voorstanders of meelopers van de huidige politiek hier, het hen geen fluit scheelt wat er in eigen land gebeurt, dat is pas erg.

Je vergeet het belangrijkste : Het is de schuld van de Amerikanen, van de buitenlandse politiek van George W. Bush en van Ariel Sharon en het joodse lobby.

Hanne
17 februari 2004, 11:29

Is dat zo? Heksenverbandingen ja...

Het in brand steken van die scholen heeft alles te maken met de islam. Het gebeurt in naam van de islam. Het enige dat beoogt wordt is dat de moslima in haar inferieure positie (terug) gedrumd wordt, precies conform de islamitische ideologie. Vrouwen die studeren ... dat zou wel eens het begin van een zekere ontvoogding kunnen betekenen en precies dat probeert de islam op alle mogelijke wijzen tegen te gaan.

Goed. Maar dat neemt niet weg dat het anderen kan interesseren.

Da's een foute inschatting.

illwill
17 februari 2004, 11:32

Je vergeet het belangrijkste : Het is de schuld van de Amerikanen, van de buitenlandse politiek van George W. Bush en van Ariel Sharon en het joodse lobby.

Dat was ik vergeten ja. :D :wink:

illwill
17 februari 2004, 11:35

Is dat zo? Heksenverbandingen ja...

Het in brand steken van die scholen heeft alles te maken met de islam. Het gebeurt in naam van de islam. Het enige dat beoogt wordt is dat de moslima in haar inferieure positie (terug) gedrumd wordt, precies conform de islamitische ideologie. Vrouwen die studeren ... dat zou wel eens het begin van een zekere ontvoogding kunnen betekenen en precies dat probeert de islam op alle mogelijke wijzen tegen te gaan.

Goed. Maar dat neemt niet weg dat het anderen kan interesseren.

Da's een foute inschatting.

LOL, Hanne, ik denk dat je mijn bedoeling gemist hebt. Er is nm. geen icoontje of zo'n gezichtje voor sarcasme. :D
Antoon had hem volgens mij wel.

lyot
17 februari 2004, 13:23
is het uit slechte wil, of hebben jullie nu echt niet door dat jullie door de Islam als één geheel te beschouwen, net datgene doen wat Osama & Co willen bewerkstelligen ? Zonder dat jullie het beseffen zijn jullie in feite zijn grootste medestanders...

Weisse Wolf
17 februari 2004, 13:30
is het uit slechte wil, of hebben jullie nu echt niet door dat jullie door de Islam als één geheel te beschouwen, net datgene doen wat Osama & Co willen bewerkstelligen ? Zonder dat jullie het beseffen zijn jullie in feite zijn grootste medestanders...Die reden waren jullie duidelijk ook vergeten. :lol:

Antoon
17 februari 2004, 16:31
is het uit slechte wil, of hebben jullie nu echt niet door dat jullie door de Islam als één geheel te beschouwen, net datgene doen wat Osama & Co willen bewerkstelligen ? Zonder dat jullie het beseffen zijn jullie in feite zijn grootste medestanders...Die reden waren jullie duidelijk ook vergeten. :lol:

:lol: :lol: :lol:

illwill
17 februari 2004, 16:41
is het uit slechte wil, of hebben jullie nu echt niet door dat jullie door de Islam als één geheel te beschouwen, net datgene doen wat Osama & Co willen bewerkstelligen ? Zonder dat jullie het beseffen zijn jullie in feite zijn grootste medestanders...

Jullie doen net hetzelfde! Jullie beschouwen iedereen binnen de islam als goed.
Wat willen Osama & co bewerkstelligen?

Brabo
17 februari 2004, 17:40

Jullie doen net hetzelfde! Jullie beschouwen iedereen binnen de islam als goed.
Het zou misschien een leuk idee zijn om eens te stoppen met elkaar te vertellen wat voor ideeën de andere erop nahoudt en eens argumenten te gebruiken om een zinnige discussie te voeren...

Nuja, als dat hier niet meer mogelijk is, zou ik eigenlijk beter sato, niels & kempen achterna gaan.

Wat willen Osama & co bewerkstelligen?

"Dat alle islamieten zich verenigen in één grote fundamentalistische beweging die een grote haat tegen het westen koestert", lijkt mij geen slechte gok.

Darwin
17 februari 2004, 17:44

Ik hou het bij het Vlaams Blok.