PDA

View Full Version : Nepalese hoofdstad lam na bloedige legeraanvallen.

Antoon
18 februari 2004, 10:02
Rebellen in Nepal hebben de hoofdstad lamgelegd via stakingen die door de bevolking massaal worden gevolgd, vanwege de bloedigste aanvallen van het Nepalese leger in maanden.....

.... Met onze Waalse wapens.

Pelgrim
18 februari 2004, 10:58

:lol:

allee, triestig eigenlijk. Wij betalen de belastingen om de nepalezen te gaan beschieten... :evil:

The Paulus Experience
18 februari 2004, 11:23
allee, triestig eigenlijk. Wij betalen de belastingen om de nepalezen te gaan beschieten... :evil:

:?:

zijn die wapens aangekocht met ons belastinggeld?

Pelgrim
18 februari 2004, 11:27
Heeft Louis Michel niet die verkoop geregeld?

Vlaamse Leeuw
18 februari 2004, 11:30

Ik dacht het wel. Namelijk de verkoop van Miny Me wapens.

Antoon
18 februari 2004, 11:40

Ja, en ik vind het erg.

Maar het brengt wel geld op hé? Hoe jij daar kosten met onze belastinggelden van maakt is mij een raadsel.

jef
18 februari 2004, 11:41
Is dat niet daar waar hypocriet Michelleke de prille democratie een kans wou geven?

Pelgrim
18 februari 2004, 11:50
Ik dacht dat dit bedrijf staatssteun verkreeg, als dat niet zo is, vergeet dat van die belastingen dan maar. Niet te min, de regering -onze regering- was er weel mee verantwoordelijk voor.

Watje
20 februari 2004, 02:16
Rebellen in Nepal hebben de hoofdstad lamgelegd via stakingen die door de bevolking massaal worden gevolgd, vanwege de bloedigste aanvallen van het Nepalese leger in maanden.....

http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/3497475.stm

interessant om even de berichtgeving van bbc te vergelijken met die van Antoon :roll:

Pelgrim
20 februari 2004, 10:46
Ja? En? Wat zegt Antoon dan verkeerd?

Antoon
20 februari 2004, 10:47
interessant om even de berichtgeving van bbc te vergelijken met die van Antoon :roll:

Mijn berichtgeving is gewoon een kopie van een bericht uit de Gazet van Antwerpen. En de BBC, ja, veel van haar geloofwaardigheid verloren de laatste weken, hé? :wink:

Watje
20 februari 2004, 13:37
Mijn berichtgeving is gewoon een kopie van een bericht uit de Gazet van Antwerpen. En de BBC, ja, veel van haar geloofwaardigheid verloren de laatste weken, hé? :wink:

Dank je voor het vermelden van je bron.

MiSTa SCienTiST
21 februari 2004, 15:57
Laat ons nog duizenden GRATIS minimi's schenken aan het nepalese leger.