PDA

View Full Version : Bush durft debat met Ahmedinejad niet aan

C2C
21 september 2007, 00:33
Voor zijn bezoek aan de VS verzocht de Iraanse president Mahmoud Ahmedinedjad om een publiek debat met George Bush. Ze zouden in dialoog kunnen treden om te debatteren over wereldproblemen als de illegale invasie en vernietiging van Irak en van 1 miljoen Irakis. Of over de enorme leugenmachine die het Amerikaanse volk terroristeert. Of over de constante bedreiging die Iran treft. Misschien over het ware gelaat van de energiepolitiek van de Verenigde Staten, die toch iets bloederiger is dan your average Joe vermoedt.

Het Witte Huis weigerde de uitnodiging te aanvaarden, omdat ze vreest dat de meest idiote president die er ooit in de geschiedenis huisde, compleet verpletterd zou worden door zijn Iraanse collega.

De VS durven het debat met de Rede niet aan. Dat komt omdat het land gedreven wordt door donkere, irrationele, achterlijke motieven en mensen.

Een tikje zielig. Dan heeft Amerika al eens de kans om de wereld te overtuigen dat het niet enkel gewelddadig en dom is. Dan laten ze die kans toch niet liggen zeker!

Gun
21 september 2007, 00:36
Voor zijn bezoek aan de VS verzocht de Iraanse president Mahmoud Ahmedinedjad om een publiek debat met George Bush. Ze zouden in dialoog kunnen treden om te debatteren over wereldproblemen als de illegale invasie en vernietiging van Irak en van 1 miljoen Irakis. Of over de enorme leugenmachine die het Amerikaanse volk terroristeert. Of over de constante bedreiging die Iran treft. Misschien over het ware gelaat van de energiepolitiek van de Verenigde Staten, die toch iets bloederiger is dan your average Joe vermoedt.

Het Witte Huis weigerde de uitnodiging te aanvaarden, omdat ze vreest dat de meest idiote president die er ooit in de geschiedenis huisde, compleet verpletterd zou worden door zijn Iraanse collega.

De VS durven het debat met de Rede niet aan. Dat komt omdat het land gedreven wordt door donkere, irrationele, achterlijke motieven en mensen.

Een tikje zielig. Dan heeft Amerika al eens de kans om de wereld te overtuigen dat het niet enkel gewelddadig en dom is. Dan laten ze die kans toch niet liggen zeker!Nagels met koppen!

EDIT: Ook al zou Bush durven, hij zou nooit mogen van zijn meesters

d24e
21 september 2007, 01:37
Wat zou Bush hier bij te winnen hebben als hij dat debat aangaat?

Gun
21 september 2007, 01:41
Wat zou Bush hier bij te winnen hebben als hij dat debat aangaat?Bush zijn carrière is (bijna) gedaan, hij hoeft zich geen zorgen te maken, zijn strenge meesters echter hebben er alles bij te verliezen.

longhorn
21 september 2007, 01:48
Maar tijdens zijn bezoek aan de VN is Ahmedinejad wel uitgenodigd en zal hij aanwezig zijn voor een voordracht met discussie en vragenstelling met de studenten in Columbia University. Is de University of Tehran even open voor buitenlandse staatshoofden die niet gegeerd worden door het regime? Zouden de Iraanse studenten a volonte vragen mogen stellen?

En Ter info: ik vind beiden grote klootzakken dus zou liever een debat zien tussen de twee zoals in die clip van Franky goes to Hollywood voor 'when two tribes go to war'.

Gun
21 september 2007, 01:53
Maar tijdens zijn bezoek aan de VN is Ahmedinejad wel uitgenodigd en zal hij aanwezig zijn voor een voordracht met discussie en vragenstelling met de studenten in Columbia University. Is de University of Tehran even open voor buitenlandse staatshoofden die niet gegeerd worden door het regime?Vragen van geplande en gescreende studenten ... en als er één de verkeerde vraag stelt wordt hij/zij gearresteerd en getazed.:-D

Zouden de Iraanse studenten a volonte vragen mogen stellen?Alleen goedgelovigen denken dat dit in de VS wel het geval is.

Student boet voor verkeerde vraag aan Kerry met stroomstoten (http://forum.politics.be/showthread.php?t=95048) ‎;-)

longhorn
21 september 2007, 01:58
Vragen van geplande en gescreende studenten ... en als er één de verkeerde vraag stelt wordt hij/zij gearresteerd en getazed.:-D

Alleen goedgelovigen denken dat dit in de VS wel het geval is.

Student boet voor verkeerde vraag aan Kerry met stroomstoten (http://forum.politics.be/showthread.php?t=95048) ‎;-)

Ik herinner me niet geplant noch gescreend geweest te zijn tijdens voordrachten aan den unief. En die student was te hard aangepakt. Zijn info kwam trouwens uit het boek 'armed madhouse' van Greg Palast waar oa de verkiezingsfraude in dat specifiek county tov de zwarten wordt aangepakt.

Gun
21 september 2007, 02:02
Ik herinner me niet geplant noch gescreend geweest te zijn tijdens voordrachten aan den unief. En die student was te hard aangepakt. Zijn info kwam trouwens uit het boek 'armed madhouse' van Greg Palast waar oa de verkiezingsfraude in dat specifiek county tov de zwarten wordt aangepakt.

Ben jij een plantje;-)

Heb jij ook vraagjes mogen stellen aan een politiek persoon nog niet vergelijkbaar met Ahmedinejad ?

longhorn
21 september 2007, 02:16
Ben jij een plantje;-)

Heb jij ook vraagjes mogen stellen aan een politiek persoon nog niet vergelijkbaar met Ahmedinejad ?

Ik dacht dat je het over geplante studenten had, vandaar.

En neen, mijn interesse ging altijd meer naar lokale politiek. Maar ik heb wel al gesproken met Lloyd Dogget, onze congressman die trouwens heel open is. Maar laten we afwachten en zien hoe 'gedurfd' de vragen van de studenten zullen zijn. Maar voor jou is alles een stuk van the great conspiracy. Alex Jones is trouwens ook een plaatselijk fenomeen...

parcifal
21 september 2007, 07:48
Maar laten we afwachten en zien hoe 'gedurfd' de vragen van de studenten zullen zijn. Maar voor jou is alles een stuk van the great conspiracy. Alex Jones is trouwens ook een plaatselijk fenomeen...

Inderdaad, gelijk hoe het uitdraait, zal Gun er een bewijs in zien dat de NWO de boel heeft gecontroleerd.

Toch wel handig, zo'n mindset : voorverpakt en gevriesdroogd bewijs.
Just add some news and you have a cup of 'conspiracy'-soup. :?

Not my cup of soup echter.

exodus
21 september 2007, 08:12
Wat zou Bush hier bij te winnen hebben als hij dat debat aangaat?

Ze kunnen geen debat aangaan met een leider van een land die ze willen demoniseren. Hij moet obscuur blijven, hij mag geen stem hebben behalve de berichten die over hem in de media komen. Een debat met Ahmedinejad zou een menselijk gezicht plakken op die schurkenstaat, en hij heeft trouwens ook al gesugereerd dat 9/11 een inside job was.

Gun
21 september 2007, 11:24
Het plantje ging hem hier om:;-)Ik herinner me niet geplant noch gescreend geweest te zijn tijdens voordrachten aan den unief. En die student was te hard aangepakt. Zijn info kwam trouwens uit het boek 'armed madhouse' van Greg Palast waar oa de verkiezingsfraude in dat specifiek county tov de zwarten wordt aangepakt.

En neen, mijn interesse ging altijd meer naar lokale politiek. Maar ik heb wel al gesproken met Lloyd Dogget, onze congressman die trouwens heel open is. Maar laten we afwachten en zien hoe 'gedurfd' de vragen van de studenten zullen zijn. Maar voor jou is alles een stuk van the great conspiracy. Alex Jones is trouwens ook een plaatselijk fenomeen...Juist:roll:

exodus
21 september 2007, 11:59
Maar voor jou is alles een stuk van the great conspiracy. Alex Jones is trouwens ook een plaatselijk fenomeen...

Zo'n uitspraken komen altijd van mensen die de feiten niet bekeken hebben die op het bestaan van een samenzwering wijzen. Trouwens, veel mensen denk direct aan onrealitische taferelen als ze het woord samenzwering lezen. Als men de feiten echter bekijkt ziet men dat het een structuur is die niet mag geweten zijn door de massa, wat per definitie een samenzwering is: wanneer 2 of meer mensen samenwerken in het geheim dat niet door anderen mag geweten zijn omdat het nefast is voor hun.

De NWO is een samenzwering in de letterlijke zin van het woord maar veel complexer, met verschillende gelaagdheden, percepties, en interpretaties op bepaalde punten zowel door insiders als buitenstaanders. Maar dat niet niet weg dat ze er weldegelijk is.

Ambiorix
21 september 2007, 12:40

Een tikje zielig. Dan heeft Amerika al eens de kans om de wereld te overtuigen dat het niet enkel gewelddadig en dom is. Dan laten ze die kans toch niet liggen zeker!
mee eens!!

Chipie
21 september 2007, 12:49
Het plantje ging hem hier om:;-)

Juist:roll:Juist... ;-)

Johan217
21 september 2007, 14:13

Hm... Ahmedinedjad, stem van de Rede??? 8O

Afgezien daarvan kan ik best begrijpen dat Bush geen debat wil voeren. Zijn Iraanse collega is telegenieker en ongetwijfeld beter bespraakt. Maar redelijker? Trouwens, het is niet echt de gewoonte dat staatshoofden een publiek debat voeren...

Akufen
21 september 2007, 17:33
Trouwens, het is niet echt de gewoonte dat staatshoofden een publiek debat voeren...

Inderdaad, laten we het bij onze prachtige oude gewoontes van preemptive warfare houden. ;-)

Max van Dietschland
21 september 2007, 17:39

Inderdaad, trouwens wie eens de moeite gedaan heeft om de blog van de Iraanse president te lezen weet dat hij geen haatdragend mens is, en zeker het Christendom en de Christenen niet haat, zoals Bin Laden en de Taliban wel doen.

Meer hierover in deze topic:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=73867

Max van Dietschland
21 september 2007, 17:43
Wat de kernwapens betreft, heeft het land dat de meeste oorlogen gestart heeft sinds WOII, ook de meeste kernwapens. Iran daarintegen heeft nog nooit de soeveiniteit van een ander land geschonden.

Echter Iran voelt op vandaag wel dat de eigen soevereiniteit in gevaar gebracht wordt. Israël doet decennia lang niets anders dan de regio afdreigen en terroriseren. Wie niet meegaat in de zionistische logica wordt op termijn aangevallen. Iran weet dat ook wel en zijn vijanden hebben kernwapens zat, begrijpelijk dat die mensen zich wensen te verdedigen.

doubled
21 september 2007, 17:45
ik vraag mij nog altijd af hoe in godsnaam zo iemand president kon worden?
zonder te overdrijven die man heeft De economie van de Verenigde Staten leterlijk geruineerd.

Max van Dietschland
21 september 2007, 17:51
ik vraag mij nog altijd af hoe in godsnaam zo iemand president kon worden?
zonder te overdrijven die man heeft De economie van de Verenigde Staten leterlijk geruineerd.

Inderdaad en het wordt er niet beter op. Het feit dat men aan de rente moet morrelen is een wanhoopspoging maar het maakt de situatie nog veel erger. Je krijgt immers recessie in combinatie met geldontwaarding. De dollar is nog maar iets meer dan 28 fank waard. De grondstoffen worden gigantisch duur daar.

Basy Lys
21 september 2007, 21:22
Ik dacht dat je het over geplante studenten had, vandaar....
Longhorn, er waren individuen rond die het onderscheid niet maken kunnen tussen "plannen" en "planten".

Overigens getuigt Ahmedinejad's "uitdaging" van een volstrekt gebrek aan elementaire etiquette. De VS is zo vriendelijk van hem toe te laten tot haar grondgebied om hem een forum te bieden dat voornamelijk door haar wordt gefinancierd, en dan wil die terrorist van die gastvrijheid nog misbruik maken om allerlei onoirbare daden te stellen.

Zijn voorgenome hulde aan zijn helden op "Ground Zero" zou voldoende moeten zijn om hem landingsrecht te ontzeggen.

Basy Lys
21 september 2007, 21:40
... De dollar is nog maar iets meer dan 28 fank waard. ...

Nog steeds meer dan in 1980 ...

Ik verwacht in 2008 een RoX van 1,50

Dan gaan er enkele grotemonden hier zweten, maar zij weten duidelijk nog niet waarom.

baseballpolitieker
21 september 2007, 22:31
Inderdaad, trouwens wie eens de moeite gedaan heeft om de blog van de Iraanse president te lezen weet dat hij geen haatdragend mens is, en zeker het Christendom en de Christenen niet haat, zoals Bin Laden en de Taliban wel doen.

Meer hierover in deze topic:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=73867Die gast is slim dat moet je ons niet komen vertellen...8-)

Gun
22 september 2007, 02:26
Longhorn, er waren individuen rond die het onderscheid niet maken kunnen tussen "plannen" en "planten".Geplant of gepland?:lol:

Overigens getuigt Ahmedinejad's "uitdaging" van een volstrekt gebrek aan elementaire etiquette. De VS is zo vriendelijk van hem toe te laten tot haar grondgebied om hem een forum te bieden dat voornamelijk door haar wordt gefinancierd, en dan wil die terrorist van die gastvrijheid nog misbruik maken om allerlei onoirbare daden te stellen.En dat wat u etiquette pleegt te noemen ook voorkomt dat er enige waarheid aan het licht brengt speelt niet mee in uw angstige houding?

Gun
22 september 2007, 02:27
Die gast is slim dat moet je ons niet komen vertellen...8-)In ieder geval veel slimmer dan velen hier op P.be;-)

Basy Lys
22 september 2007, 07:43
Geplant of gepland?:lol:

En dat wat u etiquette pleegt te noemen ook voorkomt dat er enige waarheid aan het licht brengt speelt niet mee in uw angstige houding?

Ahmedinejad: het Licht, de Waarheid, en het Leven, een Voorbeeld voor de mensheid.

Kazan
22 september 2007, 10:10

U noemt Ahmedinejad de Rede?? Het niveau zakt hier met de dag.

Gun
22 september 2007, 12:12
Ahmedinejad: het Licht, de Waarheid, en het Leven, een Voorbeeld voor de mensheid.Op deze manier tracht je alweer te vluchten, de vloer wordt alweer te het onder je voeten.

Arme Basy Lys, een standpunt verdedigen dat nog amper recht te houden is en zo snel zonder woorden vallen.

Chipie
22 september 2007, 12:14
Men kan natuurlijk ook blijven lullen... :-P

Gun
22 september 2007, 12:14
Men kan natuurlijk ook blijven lullen... :-PWie het zegt:?

Sinistra
22 september 2007, 19:11

Bush dient geen debat aan te gaan met een Hitlervereerder en een dictator pur sang. Het enigste dat ik Ahmadinejad toewens is een felle keelkanker.

Gun
22 september 2007, 22:14
Bush dient geen debat aan te gaan met een Hitlervereerder en een dictator pur sang. Het enigste dat ik Ahmadinejad toewens is een felle keelkanker.Alweer een hoogstaande post ... wie verheerlijkt Hitler het meest denk jij? ... Google eens op Prescot Bush ...

HAMC
22 september 2007, 22:31
Nagels met koppen!

EDIT: Ook al zou Bush durven, hij zou nooit mogen van zijn meesters

Wie zijn die meesters?

Gun
22 september 2007, 23:11
Wie zijn die meesters?
Rockefellers
Rothschilds
...
Verenigd in de Bilderberggroep en bestuurders van o.a. de CFR.

Gun
22 september 2007, 23:11
Wie zijn die meesters?
Rockefellers
Rothschilds
...
Verenigd in de Bilderberggroep en bestuurders van o.a. de CFR.

Gun
24 september 2007, 13:25

En neen, mijn interesse ging altijd meer naar lokale politiek. Maar ik heb wel al gesproken met Lloyd Dogget, onze congressman die trouwens heel open is. Maar laten we afwachten en zien hoe 'gedurfd' de vragen van de studenten zullen zijn. Maar voor jou is alles een stuk van the great conspiracy. Alex Jones is trouwens ook een plaatselijk fenomeen...
Alleen al die titel op vrtnieuws.net, Ahmadinejad probeert Amerikanen te sussen (http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/nieuws/buitenland/070924_ahmadinejad_New_York)
Ahmadinejad probeert Amerikanen te sussen

ma 24/09/07 - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad is gisteren aangekomen in de Verenigde Staten. Er is veel protest tegen zijn bezoek, onder meer van de studenten van de Columbia University in New York waar hij vandaag komt spreken.

Ahmadinejad gaf gisteren al een televisiestoespraak in de Verenigde Staten op CBS.
http://www.vrtnieuws.net/polopoly_fs/1.185275%21image/1160348859.jpg

Daarin zie hij dat Iran geen nucleaire wapens nodig heeft en dat zijn land niet afstevent op een oorlog met de VS.

"Het is verkeerd te denken dat we afstevenen op een oorlog. Waarom zouden we? Er is geen oorlog in zicht," klonk het. "En we werken niet aan een atoombom."

De verhoudingen tussen de VS en Iran zijn gespannen, omdat Iran werkt aan een nucleair programma. Volgens de VS zou Iran ook wapens leveren aan verzetsgroepen in Irak.

Vandaag spreekt Ahmadinejad aan de universiteit van Columbia, in New York. Studenten hebben daar al tegen geprotesteerd, maar de universiteit heeft kritische vragen beloofd.

Morgen spreekt Ahmadinejad dan de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties toe in New York. Het ligt er zo vingerdik op, ben benieuwd welke vragen we gaan te horen krijgen

StevenNr1
24 september 2007, 13:52
De NWO is een samenzwering in de letterlijke zin van het woord maar veel complexer, met verschillende gelaagdheden, percepties, en interpretaties op bepaalde punten zowel door insiders als buitenstaanders. Maar dat niet niet weg dat ze er weldegelijk is.Dat lijkt mij dan een beetje als met de term god, als iedereen met de term kan doen wat ie wil en dan met de vraag om tegenbewijs afkomt :|

Den Ardennees
24 september 2007, 21:03
Merkwaardig genoeg moet ik C2C hier gelijk geven. Het debat is heilig voor mij, hoewel ik Achmadinejad een achterlijke dictator vind, en ik ook van Bush' intelligentie niet zo'n hoge dunk heb, vind ik dat een debat moet kunnen. Het is hét kenmerk van democratie.

Nog één vraagje: ik las dat ontkenning van de holocaust niet strafbaar is in de VS, daarom kan Achmadinejad daar op zijn gemak naartoe, maar in bijna alle Europese landen is die ontkenning strafbaar, dus in feite kan hij toch niet naar West-Europa wegens zijn uitspraken dat de holocaust een verzinsel is?

Gun
25 september 2007, 00:57
Iraanse president niet onder indruk van koude ontvangst in VS
De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft zich bij een optreden voor de Columbia-universiteit in New York niet van zijn stuk laten brengen door een keiharde ontvangst door rector-magnificus Lee Bollinger, die zei dat hij zich gedroeg als "een kleingeestige en wrede dictator".

Harde introductie
Bollinger zei dat Ahmadinejad zich belachelijk maakte met zijn openlijk beleden twijfel aan de Holocaust, "de meest gedocumenteerde gebeurtenis in de geschiedenis". Bollinger kreeg de afgelopen dagen veel kritiek over zich heen voor de uitnodiging aan Ahmadinejad om aan zijn universiteit te komen spreken. Hij beloofde hard te zijn in zijn introductie van de Iraanse president, maar de felheid en het persoonlijke karakter van zijn aanval wekte verbazing. "U bent ofwel schaamteloos provocerend, of verbijsterend onopgeleid", zei Bollinger.

Rechten
Ahmadinejad, die zei dat hij zich niet van de wijs zou laten brengen "door deze onvriendelijke bejegening", verklaarde dat hij alleen maar meer onderzoek naar de jodenvervolging wilde, omdat die wordt misbruikt voor de slechte behandeling van de Palestijnen door de Israëliërs. "Waarom moeten de Palestijnen de prijs betalen voor iets waar zij niets mee te maken hadden?", vroeg hij. De Iraanse president zei alleen maar op te komen voor de rechten van Europese onderzoekers, een kennelijke verwijzing naar een kleine groep die de Holocaust ontkent of bagatelliseert.

VN
De Iraanse president is in New York voor de jaarlijkse Algemene Vergadering van de Verenigde Naties. Duizenden mensen waren op de been om tegen zijn bezoek te demonstreren. De Amerikaanse president George Bush zei dat het feit dat Ahmadinejad op de universiteit kon spreken "boekdelen spreekt over de grootheid van Amerika".

Nierika
25 september 2007, 00:59

De Rede: De holocaust heeft nooit plaatsgevonden en er zijn geen homoseksuelen in Iran! Op de vraag of hij ja dan nee voor de letterlijke vernietiging van Israël was, kon de rede ja noch nee antwoorden. De Rede stelde dat het aan de Palestijnen was om in vrije verkiezingen over de status van Israël te oordelen. Wat de Rede dus eigenlijk bedoelde kwam hierop neer: als de Palestijnen in vrije verkiezingen beslissen dat Israël moet vernietigd worden, (hij weet duivels goed genoeg dat het hierop zou neerkomen) dan moet Israël vernietigd worden. Voor kritische vragen aan de Rede was helaas geen tijd, het drukke tijdsschema, weet je wel! :rofl:

En dat heet volgens een C2C dan rede.

illwill
25 september 2007, 06:52
Waarom zou je met zo'n vent discussieren die zegt dat er geen homo's zijn in iran. Bwahaa!

Kortaf
25 september 2007, 07:04
Ook al zou Bush durven, hij zou nooit mogen van zijn meesters

Hebben Kate en Gerry McCann ook al een vinger in de pap in het Witte Huis? Aan de galg ermee!

parcifal
25 september 2007, 07:40
Waarom zou je met zo'n vent discussieren die zegt dat er geen homo's zijn in iran. Bwahaa!

Wel, mr. Bush zegt iets even onnozel : namelijk dat er WMD's waren in Irak.
Ze zijn elkaar dus waard, qua onnozelheid.

Maar terwijl Bush noch ballen, noch brains heeft, heeft Ahmadi Nejad tenminste ballen.

Gun
25 september 2007, 08:34
Waarom zou je met zo'n vent discussieren die zegt dat er geen homo's zijn in iran. Bwahaa!Een reden te meer om met hem in discussie te gaan, het gesprek begint al met een forfait score voor er één woord is gezegd.

Gun
25 september 2007, 09:13
... "In Iran hebben we geen homoseksuelen zoals in uw land", antwoordde de Iraanse leider op vragen over de recente terechtstelling van twee homo's. "In Iran hebben we dat fenomeen niet. Ik weet niet wie u heeft verteld dat we dat hebben", aldus Ahmadinejad.

Boegeroep
De zaal, voornamelijk gevuld met studenten, barstte daarop in lachen uit afgewisseld door boegeroep. De toespraak van Ahmadinejad bevatte naast de omstreden uitlatingen over homoseksualiteit ook ...En hoe staat het Amerikaanse Republikeinse establishment tegenover homosexualiteit?
:rofl:

Chipie
25 september 2007, 09:18
Het ongelimiteerd kinderachtig VS-bashen zit bij sommigen wel diep ingebakken...

Zielig... :lol:

Gun
25 september 2007, 09:22
Het ongelimiteerd kinderachtig VS-bashen zit bij sommigen wel diep ingebakken...

Zielig... :lol:Vind jij het dan niet hypocriet?

Ze laten de studenten daar BOEHOE roepen en lachen met een pippo die zegt dat er in zijn land geen homosexualiteit bestaat maar zeggen zelf dat homosexualiteit een ziekte is, verboden moet worden , ...

Waarschijnlijk niet hé Chipie.

illwill
25 september 2007, 09:50
Een reden te meer om met hem in discussie te gaan, het gesprek begint al met een forfait score voor er één woord is gezegd.

Een discussie heeft geen nut met iemand die dingen als dit gelooft. Wat ga je in een discussie doen? Zijn mening veranderen? :roll:
Onze Ahmed maakt zijn echte ideeen toch wel duidelijk. Daar is geen discussie met Bush voor nodig. Het enige wat het gaat opbrengen is een enorme media aandacht met als echte resultaat...? Helemaal niets.
Ik vind het heel slim van Bush om niet op zulke uitdagingen in te gaan.

illwill
25 september 2007, 09:51
Vind jij het dan niet hypocriet?

Ze laten de studenten daar BOEHOE roepen en lachen met een pippo die zegt dat er in zijn land geen homosexualiteit bestaat maar zeggen zelf dat homosexualiteit een ziekte is, verboden moet worden , ...

Waarschijnlijk niet hé Chipie.

Waar, wie en wanneer is dat gezegt geweest dan?

Gun
25 september 2007, 09:58
In bijlage het 'interview' met Ahmadinejad tijdens zijn bezoek aan de Columbia Universiteit.

Ahmadinejad at Columbia University Part 1 of 4 (http://www.youtube.com/watch?v=pAM5S4lhMGw)
Ahmadinejad at Columbia University Part 2 of 4 (http://www.youtube.com/watch?v=ZuLfO3GlWcc)

@ Longhorn, gingen de studenten geen vragen stellen aan Ahmadinejad;-)
@ Illwill, tijd om uw kennis over Ahmadinejad ter zake bij te schaven
@ Chipie, Ahmadinejad uitgebreid over homosexualiteit
...

Gun
25 september 2007, 09:59
Waar, wie en wanneer is dat gezegt geweest dan?Calimero?

illwill
25 september 2007, 10:01
Calimero?

Het was dus weer een leugen. Typisch. :roll:
Slaat nergens op kerel.
En jij verwijt Bush dat ze omwille van leugens irak zijn binnengevallen? Blijkbaar vind je leugens verspreiden de normaalste zaak. Stop dus met bléren.

Gun
25 september 2007, 10:12
Het was dus weer een leugen. Typisch. :roll:
Slaat nergens op kerel.
En jij verwijt Bush dat ze omwille van leugens irak zijn binnengevallen? Blijkbaar vind je leugens verspreiden de normaalste zaak. Stop dus met bléren.Illwilleke toch, als jij zelfs niet weet dat het gross van de republikeinse topfiguren homosexualiteit niet aanvaarden, het als een ziekte beschouwen, ... dan lach ik er ff mee door die Calimero te posten.

illwill
25 september 2007, 10:15
Illwilleke toch, als jij zelfs niet weet dat het gross van de republikeinse topfiguren homosexualiteit niet aanvaarden, het als een ziekte beschouwen, ... dan lach ik er ff mee door die Calimero te posten.

Ipv deze boodschap te verspreiden dan door het bewijs te geven. Denk je dat ik voor mensen ben die homosexualiteit een ziekte vinden en dat het verboden moet worden? Nee, ik ben ook tegen dergelijke mensen. Dit is jou kans om mijn mening over deze mensen aan te passen.
Dus opnieuw, wie, waar en wanneer heeft gezegt dat homosexualiteit verboden moet worden en dat het een ziekte is?

Als je opnieuw enkel kan antwoorden met calimero dan betekent dit maar 1 ding, dat je uit je nek lult. Aan jou de keuze.

illwill
25 september 2007, 10:17
Aghmedinidjad heeft gezegt dat hij iedereen zou vernietigen vanaf het moment hij kernwapens in handen heeft. Goe bezig é.

parcifal
25 september 2007, 10:41
Aghmedinidjad heeft gezegt dat hij iedereen zou vernietigen vanaf het moment hij kernwapens in handen heeft. Goe bezig é.

Dat kan je vast wel bewijzen met een bron?
Anders ben jij ook een leugenaar die uit z'n nek lult, zoals je het steeds graag zegt, nietwaar. :|

Gun
25 september 2007, 10:43
Ipv deze boodschap te verspreiden dan door het bewijs te geven. Denk je dat ik voor mensen ben die homosexualiteit een ziekte vinden en dat het verboden moet worden? Nee, ik ben ook tegen dergelijke mensen. Dit is jou kans om mijn mening over deze mensen aan te passen.
Dus opnieuw, wie, waar en wanneer heeft gezegt dat homosexualiteit verboden moet worden en dat het een ziekte is?

Als je opnieuw enkel kan antwoorden met calimero dan betekent dit maar 1 ding, dat je uit je nek lult. Aan jou de keuze.

President Bush to America: Homosexuality is sin (http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=33854)

Last week, Bush's base introduced a bill that would ban the use of state funds to purchase any books or other materials that "promote homosexuality". (http://arts.guardian.co.uk/features/story/0,,1369643,00.html)

Bush calls for ban on gay marriage - U.S. News - MSNBC.com (http://www.msnbc.msn.com/id/8303545/)

Republican leader of US Senate calls homosexuality a "sin" (http://www.wsws.org/news/1998/jun1998/lott-j18.shtml)

Perhaps Tony was only referring to Republican homosexual men. Some people maintain that being Republican AND homosexual is a form of deviance (http://mediamatters.org/items/200610040014)

Page scandal exposes GOP's gay identity crisis - USATODAY.com (http://www.usatoday.com/news/washington/2006-10-11-gop-gay-identity-crisis_x.htm)

Wautd
25 september 2007, 10:59

En hoe gaat hij dat doen precies? En waar staat dat?

illwill
25 september 2007, 11:00
President Bush to America: Homosexuality is sin (http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=33854)

Last week, Bush's base introduced a bill that would ban the use of state funds to purchase any books or other materials that "promote homosexuality". (http://arts.guardian.co.uk/features/story/0,,1369643,00.html)

Bush calls for ban on gay marriage - U.S. News - MSNBC.com (http://www.msnbc.msn.com/id/8303545/)

Republican leader of US Senate calls homosexuality a "sin" (http://www.wsws.org/news/1998/jun1998/lott-j18.shtml)

Perhaps Tony was only referring to Republican homosexual men. Some people maintain that being Republican AND homosexual is a form of deviance (http://mediamatters.org/items/200610040014)

Page scandal exposes GOP's gay identity crisis - USATODAY.com (http://www.usatoday.com/news/washington/2006-10-11-gop-gay-identity-crisis_x.htm)

Al een heel groot verschil é makker.

Hij noemt het een zonde en roept op om het homohuwelijk tegen te gaan.
Dus geen ziekte en homosexualiteit verbieden dus ook niet. Pas dus in het vervolg anderen hun woorden niet aan en lieg niet! :roll: Het heeft geen enkele zin hoor.

illwill
25 september 2007, 11:02
En hoe gaat hij dat doen precies? En waar staat dat?

Tuurlijk niet maar ik wilde even aantonen dat zomaar wat leugens verkopen op dit forum belachelijk is. Vind het dan ook straf hoe snel men mij vraagt waar ik dit van haal terwijl de leugens van gun over bepaalde amerikanen ook directe leugens waren...hoe zou dat toch weer komen?

Wautd
25 september 2007, 11:03
Wel, mr. Bush zegt iets even onnozel : namelijk dat er WMD's waren in Irak.
Ze zijn elkaar dus waard, qua onnozelheid.

Maar terwijl Bush noch ballen, noch brains heeft, heeft Ahmadi Nejad tenminste ballen.

Een idioot met ballen vind ik anders nog net iets erger ;-)

Ik zou wel eens een debat tussen die 2 fundies willen zien. Zal een leuk voorbeeld zijn van de pot die de ketel verwijt dat hij zwart is

Gun
25 september 2007, 11:07
Al een heel groot verschil é makker.

Hij noemt het een zonde en roept op om het homohuwelijk tegen te gaan.
Dus geen ziekte en homosexualiteit verbieden dus ook niet. Pas dus in het vervolg anderen hun woorden niet aan en lieg niet! :roll: Het heeft geen enkele zin hoor.:rofl:

Pentagon Changes Listing of Homosexuality as Mental Illness (http://www.foxnews.com/story/0,2933,230102,00.html)
2006 nog maar hé

illwill
25 september 2007, 11:13
:rofl:

Pentagon Changes Listing of Homosexuality as Mental Illness (http://www.foxnews.com/story/0,2933,230102,00.html)
2006 nog maar hé

LOL, het pentagon plaatst gewoon homosexualiteit bij op de lijst met andere ziekten om soldaten hun legerdienst te kunnen weigeren natuurlijk. Leer engels ok. Dit is heel iets anders dan homosexualiteit een ziekte te noemen é. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Hilarisch gewoon.

Gun
25 september 2007, 11:15
LOL, het pentagon plaatst gewoon homosexualiteit bij op de lijst met andere ziekten om soldaten hun legerdienst te kunnen weigeren natuurlijk. Leer engels ok. Dit is heel iets anders dan homosexualiteit een ziekte te noemen é. Hilarisch gewoon.Juist:roll:

illwill
25 september 2007, 11:47
Juist:roll:

Leer engels kerel. HOMOSEXUALITEIT IS GEWOON OP DEZELFDE LIJST GEZET, MEN HEEFT DUS NIET DE MENING DAT HOMOSEXUALITEIT EEN ZIEKTE IS!!!!!!!!!! LEER ENGELS!!!!!!!!!

Gun
25 september 2007, 11:56
Leer engels kerel. HOMOSEXUALITEIT IS GEWOON OP DEZELFDE LIJST GEZET, MEN HEEFT DUS NIET DE MENING DAT HOMOSEXUALITEIT EEN ZIEKTE IS!!!!!!!!!! LEER ENGELS!!!!!!!!!Juist:roll:

illwill
25 september 2007, 12:47
Juist:roll:

Idd, juist. Valt weer tegen é.

parcifal
25 september 2007, 22:45
Schitterende posts trouwens op de Blog van Scott Adams,
de man van de Dilbert Comics :

http://dilbertblog.typepad.com/the_dilbert_blog/

A Feeling I'm Being Had (http://dilbertblog.typepad.com/the_dilbert_blog/2007/09/a-feeling-im-be.html)

I was happy to hear that NYC didn't allow Iranian President Ahmadinejad
to place a wreath at the WTC site. And I was happy that Columbia
University is rescinding the offer to let him speak. If you let a guy like
that express his views, before long the entire world will want freedom
of speech.

I hate Ahmadinejad for all the same reasons you do. For one thing, he
said he wants to "wipe Israel off the map." Scholars tell us the correct
translation is more along the lines of wanting a change in Israel's
government toward something more democratic, with less gerrymandering.
What an ass-muncher!

Ahmadinejad also called the holocaust a "myth."
Fuck him!
A myth is something a society uses to frame their understanding of their world, and act accordingly.
It's not as if the world created a whole new country because of holocaust guilt and gives it a free pass no matter what it does.
That's Iranian crazy talk. Ahmadinejad can blow me.

Most insulting is the fact that "myth" implies the holocaust didn't
happen.
Fuck him for saying that!

He also says he won't dispute the historical claims of European scientists.
That is obviously the opposite of saying the holocaust didn't happen, which I assume is his way of confusing me.
God-damned fucker.

Furthermore, why does an Iranian guy give a speech in his own language
except for using the English word "myth"?
Aren't there any Iranian words for saying a set of historical facts has achieved an unhealthy level of influence on a specific set of decisions in the present?
He's just being an asshole.

Ahmadinejad believes his role is to pave the way for the coming of the
Twelfth Imam. That's a primitive apocalyptic belief!
I thank Jesus I do not live in a country led by a man who believes in that sort of bullshit.
Imagine how dangerous that would be, especially if that man had the launch codes for nuclear weapons.
The worst of the worst is that Ahmadinejad's country is helping the
Iraqis kill American soldiers.
If Iran ever invades Canada, I think we'd
agree the best course of action for the United States is to be
constructive and let things sort themselves out.
Otherwise we'd be just as evil as the Iranians.
Those fuckers.

Those Iranians need to learn from the American example. In this
country, if the clear majority of the public opposes the continuation of a war,
our leaders will tell us we're terrorist-humping idiots and do whatever they damn well please.
They might even increase our taxes to do it.
That's called leadership.

If Ahmadinejad thinks he can be our friend by honoring our heroes and
opening a dialog, he underestimates our ability to misinterpret him.
Fucking idiot. I hate him.