PDA

View Full Version : Het gat van Saddam

KrisKras
21 september 2007, 13:59
Saddam was gevangen genomen in december. Vervolgens released men deze foto's van het gat waar hij in zat.

http://www.spiritofmaat.com/announce/images/ann_spiderhole_ph1.jpg

http://www.spiritofmaat.com/announce/images/ann_spiderhole_ph2.jpg

http://www.spiritofmaat.com/announce/images/ann_spiderhole_ttl.jpg

Ziet er hier iemand wat er mis is met deze foto's? Hou in gedachten dat Saddam in december is gevangen genomen en de foto's kort erna verspreid zijn.

illwill
21 september 2007, 14:40
Zoek eerst even op hoe warm het ginds is in december ok.

KrisKras
21 september 2007, 14:45
Zoek eerst even op hoe warm het ginds is in december ok.

nice try, maar het heeft niks met temperatuur te maken

Anna List
21 september 2007, 14:46
alsof jij kan uitmaken welke bloemen daar hangen

KrisKras
21 september 2007, 14:47
alsof jij kan uitmaken welke bloemen daar hangen

Dadels, geen bloemen

illwill
21 september 2007, 14:48
Wat is het probleem nu eigenlijk?

Chipie
21 september 2007, 14:52
Het gat van Saddam is verbrand...

fox
21 september 2007, 14:53
Saddam was gevangen genomen in december. Vervolgens released men deze foto's van het gat waar hij in zat.

Ziet er hier iemand wat er mis is met deze foto's? Hou in gedachten dat Saddam in december is gevangen genomen en de foto's kort erna verspreid zijn.

Nee, maar jij kan ongetwijfeld met een verbijsterende en wereldschokkende conclusie komen.

Firestone
Ik weet nog dat ik op de NWO-vergadering waar we de "arrestatie" van Saddam voorbereidden zei: "Dadels zijn niet geel in december".

Maar ik ben blond, niemand luistert naar mij. :-(

Nu zijn we door de slimme Internet-onderzoekers betrapt. :-( :-(

Anna List
nu die maanlanding nog ...

Anna List
21 september 2007, 14:54
Ik weet nog dat ik op de NWO-vergadering waar we de "arrestatie" van Saddam voorbereidden zei: "Dadels zijn niet geel in december".

en te beleefd ook, als je af en toe eens zou roepen en schelden ... ze zouden wel luisteren :-P

illwill
21 september 2007, 14:54

Als het zo warm is ginds...

Montalcino
21 september 2007, 14:59

http://www.spiritofmaat.com/announce/images/ann_spiderhole_ph1.jpg

http://www.spiritofmaat.com/announce/images/ann_spiderhole_ph2.jpg

http://www.spiritofmaat.com/announce/images/ann_spiderhole_ttl.jpg

Geen kerstboom?

KrisKras
21 september 2007, 15:02
Geen kerstboom?

Bingo! :-P

KrisKras
21 september 2007, 15:03
Deze dadels rijpen van augustus tot september en zien in december normaal zwart.

Jazeker
21 september 2007, 16:00
Chuck Norris heeft hen aangekeken en gezegd dat ze niet zwart mochten worden.

Boadicea
21 september 2007, 16:34
Bingo! :-P

We zitten wel in een moslimland. Dus zo opvallend is het niet dat er geen kerstboom staat. In Antwerpen willen de loketmoslima's deze feestversiering samen met de paaseieren verbieden.

KrisKras
21 september 2007, 16:40
We zitten wel in een moslimland. Dus zo opvallend is het niet dat er geen kerstboom staat. In Antwerpen willen de loketmoslima's deze feestversiering samen met de paaseieren verbieden.

één post verder staat de echte fout.

Boadicea
21 september 2007, 16:52
Pfff, ik dacht dat ik hier wat anders te zien ging krijgen. Persoonlijk zie ik eigenlijk ook liever de kontjes van die soldaten in dat gat, dan dat van Saddam.

KrisKras
21 september 2007, 16:58
Pfff, ik dacht dat ik hier wat anders te zien ging krijgen. Persoonlijk zie ik eigenlijk ook liever de kontjes van die soldaten in dat gat, dan dat van Saddam.

Dan moet je eens in K&K gaan zoeken, mischien vind je ze daar. O, en pak jazeker ook terug mee.

Je beseft toch wat voor een flater hier weer gemaakt is met die goud-gele dadels. Volgens een Irakese boer is deze foto al in augustus gemaakt geweest, wanneer de dadels dus nog mooi goud-geel zijn.

Boadicea
21 september 2007, 17:07
Dan moet je eens in K&K gaan zoeken, mischien vind je ze daar. O, en pak jazeker ook terug mee.

Je beseft toch wat voor een flater hier weer gemaakt is met die goud-gele dadels. Volgens een Irakese boer is deze foto al in augustus gemaakt geweest, wanneer de dadels dus nog mooi goud-geel zijn.

Oké, dat is duidelijk. Maar waarom hebben ze Saddam tussen augustus en december dan ergens verborgen gehouden?

KrisKras
21 september 2007, 17:40
Oké, dat is duidelijk. Maar waarom hebben ze Saddam tussen augustus en december dan ergens verborgen gehouden?

Heel goeie vraag. Hadden ze hem ervoor al? Kwam het goed uit met de verkiezingen? Was het Saddam wel? Ik weet het niet, maar dit is weer één van de zoveelste leugens die we door de media gepresenteerd kregen.

Montalcino
21 september 2007, 17:44
Heel goeie vraag. Hadden ze hem ervoor al? Kwam het goed uit met de verkiezingen? Was het Saddam wel? Ik weet het niet, maar dit is weer één van de zoveelste leugens die we door de media gepresenteerd kregen.

En nu?

Chipie
21 september 2007, 17:44
De photoshoppers staan tegenwoordig voor niets meer stil...

KrisKras
21 september 2007, 17:57
De photoshoppers staan tegenwoordig voor niets meer stil...

moet jij niet op commies gaan jagen?

KrisKras
21 september 2007, 17:57
En nu?

Nu is Iran aan de beurt.

Chipie
21 september 2007, 18:04
moet jij niet op commies gaan jagen?Dat zou U beter ook doen... :-P

Montalcino
21 september 2007, 20:43
Nu is Iran aan de beurt.

Ik bedoelde: en wat nu met dat vermoeden dat de pers ons voorgelogen heeft? Waar wil je naar toe?

Basy Lys
21 september 2007, 20:56
Deze dadels rijpen van augustus tot september en zien in december normaal zwart.
Dat iemand daar na zoveel jaren nog eens mee op de proppen komt!

Die hoax rond de kleuren van de dadels is reeds zo lang en zo deskundig weerlegd dat zelfs aanhangers van complottheorieën ze niet meer durven aanhalen!

HAMC
21 september 2007, 21:08
Nu is Iran aan de beurt.

En dan Noord Korea!

Heftruck
21 september 2007, 21:20
En dan Noord Korea!

Toch eerst Venezuela.

forumspook
21 september 2007, 22:15
Deze dadels rijpen van augustus tot september en zien in december normaal zwart.mischien hebben ze geelzucht?

HAMC
21 september 2007, 23:04
Toch eerst Venezuela.

In het Midden Oosten zijn er ook nog wat plaatsen die is mogen opgekuist worden.

Ter vermeerdering van de glorie.

Tina
21 september 2007, 23:09
K&KKK, niet?

Andro
21 september 2007, 23:50
Dadels, geen bloemen

Aha, daar hingen de WMD dus!

illwill
22 september 2007, 10:23

Waar is dit zo? In Belgie?

Boadicea
22 september 2007, 12:40
En waar blijft die foto van Saddam zijn blote kont? Daar was ik eigenlijk in oorsprong voor naar deze draad gekomen.