PDA

View Full Version : Chemtrails erkend door duitse Wehrmacht aan meteorologen instituut.

Babylonia
26 september 2007, 02:04
:-( Het Duitse leger geeft toe dat er gesproeid wordt met metalen deeltjes door hun vliegtuigen!! Wereldwijd vermoeden is daarmee voor het eerst van uit officiele bron bevestigd.

Duitse meteorologen constateerde vreemde wolken op hun radar beelden
en gingen op zoek naar een verklaring.
Deze week kregen ze zelfs de verwittiging al op voorhand dat er opnieuw gesproeid ging worden.
De Groene partij wil vragen stellen aan de minister en vind dat gif in de lucht spuiten zonder het inlichten van de burger niet kan.

Op kleine schaal en onschadelijk verklaart het leger … enkele Duitse weermannen denken er anders over, volgens hen gaat het over een hoeveelheid van vele tonnen. Zij verdenken het leger van manipulatie van de radarbeelden/weerkaarten en dienden een klacht in om deze illegale experimenten, waar wereldwijd steeds meer protest tegen komt, te stoppen. Ook de Duitse regering wordt aangepakt en moet volgens hen meer uitleg kunnen geven over deze besproeingen. Regelmatige bezoekers van www.hetechtenieuws.be (http://www.hetechtenieuws.be) weten dat deze besproeingen al talloze keren plaatsvonden boven België en Nederland.

Het leger heeft tegenwoordig twee soorten brandstof.
Voor de hogere luchtlagen met naar zegge betere anti vries voor onder de
- 70 graden en voor de tot - 70 graden vlieg hoogtes.
Is dit logisch? Is deze grens van - 70 graden een relevante grens of een alibi om iets anders in de naft te stoppen?
Voor de motor kan fijn aluminium stof niet echt kwaad in de brandstof .... blijkbaar volgens militair ingenieurs.

Hoeveel zullen we hierover in de media horen?
Met dank aan het echte nieuws voor het verspreiden van dit echte nieuws!
Ik wil een ton aluminium verwedden dat ze het gaan goedpraten en nihiliseren.

Aluminium beinvloed je zenuwstelsel en maakt mensen gedwee.
Tof die NWO mannen dan hoeven we zelf geen hoedjes meer te maken.
Wat gaan we hieraan doen?:twisted::twisted::twisted::twisted:

Bekijk de duitse main stream media film hier.
http://video.google.com/videoplay?docid=-3505479808495180631&hl=en

maddox
26 september 2007, 08:54
Een ZIP fuel met aluminium als basis..... tja, het moet kunnen. Maar borax geeft toch betere prestaties.

Libro
26 september 2007, 11:47
't Is algemeen geweten dat het leger 'metalen wolken' gebruikt om radar te storen. Aluminium maakt mensen gedwee? Kan best zijn maar dan is de NWO toch ferm aan het knoeien want er lopen nog véél criticasters rond.

Babylonia
26 september 2007, 12:46
Gelukkig dat iedereen het al wist dan.
Dr Bettich over Aluminium en Barium
http://video.google.nl/videoplay?docid=9062737295949774810&q=haarp
wonderlijke vrouw.

maddox
26 september 2007, 16:00
Ik wil niet lastig doen, maar eigenlijk is het Lithium wat psycho-medische eigenschappen heeft.

Van Fluor is geweten dat het mensen dom maakt, indien de hoeveelheid voldoende is. (daarom dat de USSR het water in de goelags sterk fluorideerde)

Aluminium zou dementie in de hand kunnen werken. Maar dat is nog niet keihard aangetoont.

Eneuh, babylonia, dat stemmetje bij dat stukje film is hoogst irritant.

Akufen
26 september 2007, 17:08
Ik wil niet lastig doen, maar eigenlijk is het Lithium wat psycho-medische eigenschappen heeft.

Van Fluor is geweten dat het mensen dom maakt, indien de hoeveelheid voldoende is. (daarom dat de USSR het water in de goelags sterk fluorideerde)

Aluminium zou dementie in de hand kunnen werken. Maar dat is nog niet keihard aangetoont.

Eneuh, babylonia, dat stemmetje bij dat stukje film is hoogst irritant.

Het USSR in de goelags? Je zegt het alsof het nu niet meer gebeurt ..
Ga eens na hoeveel fluoride er in een builtje groene thee zit ;-)

Het hoeven trouwens ook niet persé metalen te zijn met psycho-medische effecten. Het kan ook zijn dat die effecten ontstaan door de combinatie met HAARP, en dat de metalen er zijn enkel om 'gericht' te kunnen werken.

Uw gok is zo goed als de mijne, maar zowieso moet het stoppen. Niemand heeft hier voor gekozen dacht ik.

parcifal
26 september 2007, 17:13
Uw gok is zo goed als de mijne, maar zowieso moet het stoppen. Niemand heeft hier voor gekozen dacht ik.

Er is geen probleem vastgesteld, waarom moet het bijgevolg stoppen?
Trouwens indien militairen testen doen met aluminium partikels, ondergaan ze daar zelf ook de gevolgen van.

Of zie jij veel volk rondlopen met ademfilters?
Ik niet iig.

Akufen
26 september 2007, 17:22
Neuh geen problemen, en jij bent natuurlijk de eerste om ze te geloven.
Kieke.

Millions were in germ war tests

Much of Britain was exposed to bacteria sprayed in secret trials

-

While the Government has insisted the chemical is safe, cadmium is recognised as a cause of lung cancer and during the Second World War was considered by the Allies as a chemical weapon.

-

In recent years, the MoD has commissioned two scientists to review the safety of these tests. Both reported that there was no risk to public health, although one suggested the elderly or people suffering from breathing illnesses may have been seriously harmed if they inhaled sufficient quantities of micro-organisms.

However, some families in areas which bore the brunt of the secret tests are convinced the experiments have led to their children suffering birth defects, physical handicaps and learning difficulties. Go back to sleep, everything is all right. Tons of strange metallic particles hovering trough the air, your lungs, your brain, what could possibly go wrong?

Zelfs al was hun bedoeling alle regenval een muntsmaakje te geven, het gebeurt achter onze rug, het heeft een effect op miljoenen mensen, niemand zou daarover mogen beslissen buiten die personen zelf.

Asshen Sukar
26 september 2007, 19:22
Aluminium wordt ook gebruikt in scheerschuim en deo
Da beetje meer dagelijks zal wel ni veel uitmaken zeker.

Of zouden die NWO'ers express aluminium in scheerschuim gestopt hebben ?

Babylonia
26 september 2007, 20:56
Aluminium tast je ruggegraat aan
Ik ben met stomheid geslagen...
Ik weet dat het bij greenpeace chemtrail vragen regent op de mail.
Op mijn mail aan 5 verschillende afdelingen binnen de dienst milieu een half jaar geleden kreeg ik geen antwoord.
what tot do?

Jukes
26 september 2007, 22:15
De radarzender waamee de beelden zijn gemaakt, is allicht véél schadelijker dan de deeltjes die hij heeft geregistreerd. De meeste radars werken immers in de zgn. X-band, met frequenties tussen 2 en 4 gigahertz (!) en kilowatts vermogen. Ter herinnering;: dat is de zelfde golflengte (of zelfs korter) dan een microgolfoven. Een gsm-mast werkt trouwens ook op 1,8 gigahertz, en de voortdurende (7op 7 , 24 op 24)blootstelling aan die straling is zonder twijfel véél schadelijker als deze wolken aluminiumstrookjes. First things first, ook in de paniekzaaierij graag!

Akufen
26 september 2007, 23:11
De radarzender waamee de beelden zijn gemaakt, is allicht véél schadelijker dan de deeltjes die hij heeft geregistreerd. De meeste radars werken immers in de zgn. X-band, met frequenties tussen 2 en 4 gigahertz (!) en kilowatts vermogen. Ter herinnering;: dat is de zelfde golflengte (of zelfs korter) dan een microgolfoven. Een gsm-mast werkt trouwens ook op 1,8 gigahertz, en de voortdurende (7op 7 , 24 op 24)blootstelling aan die straling is zonder twijfel véél schadelijker als deze wolken aluminiumstrookjes. First things first, ook in de paniekzaaierij graag!

Daar zijn we ons van bewust ja, de schadelijkheid is net zo omstreden als chemtrails. Dus uw persoonlijke preferentie doet er weinig toe.

Jukes
26 september 2007, 23:17
Daar zijn we ons van bewust ja, de schadelijkheid is net zo omstreden als chemtrails. Dus uw persoonlijke preferentie doet er weinig toe.

Als de trails bestaan uit partikeltjes van de zelfde afmetingen als degene die de Belgische lichtmacht en zeemacht gebruiken in hun chaff-systemen, dan zijn ze volledig schadeloos.

Den Ardennees
27 september 2007, 10:26
Euh, de Duitse Wehrmacht is al ontbonden sinds 1945, dus ik vermoed niet dat zij er voor iets kunnen tussenzitten:?

maddox
27 september 2007, 10:53
Akufen,

Ik begrijp deze posting totaal niet.

Millions were in germ war tests

Much of Britain was exposed to bacteria sprayed in secret trials

-

While the Government has insisted the chemical is safe, cadmium is recognised as a cause of lung cancer and during the Second World War was considered by the Allies as a chemical weapon.

-

In recent years, the MoD has commissioned two scientists to review the safety of these tests. Both reported that there was no risk to public health, although one suggested the elderly or people suffering from breathing illnesses may have been seriously harmed if they inhaled sufficient quantities of micro-organisms.

However, some families in areas which bore the brunt of the secret tests are convinced the experiments have led to their children suffering birth defects, physical handicaps and learning difficulties.

Wat heeft Cadmium te maken met bacterieverspreiding?
En het feit dat Cadmium een zwaar metaal is, maar hoe staat het dan met de verspreiding ervan?
Ik geloof dat je hier een langere tekst geknipt hebt zodanig het jouw propaganda past.

Go back to sleep, everything is all right. Tons of strange metallic particles hovering trough the air, your lungs, your brain, what could possibly go wrong?
Deze is ook schitterend. Wat is er raar aan aluminium? En, de soep die we atmosfeer noemen, bevat wel meer dan dat. Een paar 1000 ton aluminium erbij gaat echt geen ruk verschil maken. Zeker niet nu China steenkoolcentrales per dozijn neerpoot.

parcifal
27 september 2007, 11:03
Neuh geen problemen, en jij bent natuurlijk de eerste om ze te geloven.
Kieke.

Go back to sleep, everything is all right. Tons of strange metallic particles hovering trough the air, your lungs, your brain, what could possibly go wrong?

Zelfs al was hun bedoeling alle regenval een muntsmaakje te geven, het gebeurt achter onze rug, het heeft een effect op miljoenen mensen, niemand zou daarover mogen beslissen buiten die personen zelf.

Ik geloof 'hen' in ieder geval veel en veel makkelijker dan het geraaskal van jou en Blabylonia.

eti1777
27 september 2007, 11:53
Ik geloof 'hen' in ieder geval veel en veel makkelijker dan het geraaskal van jou en Blabylonia.

Nee hoor, geen believer hoor.
Je moet hen niet geloven, je moet hun informatie opnemen, onderzoeken en voor jezelf opmaken of iets waar is of niet, ongeacht de bron.:roll:

parcifal
27 september 2007, 12:14
Nee hoor, geen believer hoor.
Je moet hen niet geloven, je moet hun informatie opnemen, onderzoeken en voor jezelf opmaken of iets waar is of niet, ongeacht de bron.:roll:

Jij weet evengoed als ik dat je niet in alles expert kan zijn en daarom MOET je vaak betrouwen op wat anderen zeggen.

De keywoorden op dat gebied zijn "betrouwbaarheid", "consensus" en "verifieerbaarheid".

Hoe hoog scoren bronnen die de believers graag presenteren (Infowars, Prisonplanet etc) op die criteria?
Subzero.

willem1940NLD
27 september 2007, 13:28
Hm, chemtrails; nieuw voor mij.

Er staan veel links over op het Net.

Misschien een verklaring voor de vage geuren die mensen met een bovengemiddeld scherp reukvermogen soms uren/dagen-lang waarnemen en die door weinig anderen worden bevestigd, zodat je aan jezelf soms gaat twijfelen. Gisteren was het hier in wijde omgeving raak (voor mij); een "nieuw" geurtje dat nergens op scheen te lijken maar ook door douchen ging het niet weg dus het "hing niet aan mijzelf".

Toch lastig om in te schatten waar iets vandaan komt, want dicht bij mijn woonplaats liggen grote chemische complexen en van sommige stoffen is maar een heel kleine hoeveelheid in de lucht nodig om gevoelige waarnemers nerveus te maken.

eti1777
27 september 2007, 20:54
Jij weet evengoed als ik dat je niet in alles expert kan zijn en daarom MOET je vaak betrouwen op wat anderen zeggen.

De keywoorden op dat gebied zijn "betrouwbaarheid", "consensus" en "verifieerbaarheid".

Het enige wat dit me zegt is dat jij afhangt van een of ander autoriteit buiten jezelf. Is er dan nooit een betrouwbare, verifieerbare feit geweest, waarover consensus bestond, die uiteindelijk fout bleken door een of andere nieuwe ontdekking? En jawel, 'the change of mind' begon bij één persoon.

Hoe hoog scoren bronnen die de believers graag presenteren (Infowars, Prisonplanet etc) op die criteria?
Subzero.

Dit is alweer iets wat totaal niets bijbrengt. En geheel onwaar is.
Ik wacht vol hoop dat je eens begint mee te werken in plaats van tegen.

filosoof
27 september 2007, 21:04
Voor de motor kan fijn aluminium stof niet echt kwaad in de brandstof .... blijkbaar volgens militair ingenieurs.

Aluminium beinvloed je zenuwstelsel en maakt mensen gedwee.
Tof die NWO mannen dan hoeven we zelf geen hoedjes meer te maken.
Wat gaan we hieraan doen?:twisted::twisted::twisted::twisted:

Zo het aluminium is in de brandstof zal 't opbranden met de fuel en schiet er aluminiumoxyde over, dat waarschijnlijk andere effecten heeft dan aluminium (gezien de oxydatie waarschijnlijk minder ook)

willem1940NLD
27 september 2007, 23:47
Zo het aluminium is in de brandstof zal 't opbranden met de fuel en schiet er aluminiumoxyde over, dat waarschijnlijk andere effecten heeft dan aluminium (gezien de oxydatie waarschijnlijk minder ook)
Ik las over sommige ziekten die als symptoom aluminiumsilicaten in de hersenen vertonen; kip/ei-volgorde niet duidelijk, maar zonder (voldoende) aluminium moeilijk denkbaar.

In Zweden bestaat grote voorzichtigheid met/tegen aluminium, o.a zelfs verboden daar in muntlegeringen (las ik ergens).

Babylonia
28 september 2007, 00:55
Dr Betich spreekt over aluminium en Barium als geleiding voor Haarp stralen.
Een aantal piloten getuigen van echte sproeiinstallaties dus niet in de brandstof
mijn bron uit t leger die om duidelijke reden anoniem wil blijven spreekt over twee brandstoffen die hij niet verklaren kan.
De hogere vluchten zijn nieuw ook meen ik me te herinneren.
Het zijn allemaal elementen van de puzzel
Op rense.com staat een dosier van een afschuwelijke zieke persoon die een soort wormen onder haar huid heeft gekregen van chemtrails
angstaanjagend. Morgellons, dokters staan voor een raadsel<<;
Er zijn de 500 canadezen die samen een dosier indienden voor een parlementait onderzoek naar chemtrails in 1999 in Montreal meen ik.
Dan is er de anonieme getuigenis op het net van een technieker die de sproeiinstallaties vond in een vliegtuig dat hij in onderhoud heeft.
Hij had geen schemas van die buizen en slangen en ging op zoek in de vleugels.
De volgende dag kreeg hij bedreigende telefoons.
Er is een piloten forum waar ze lijken in code met elkaar te spreken over chemtrails.
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=6001&page=2
omdat ze een plane onder boven of naast zich zien dat aan het sproeien is .
Piloten zijn hoog opgeleid dat zijn geen blabylonias.
Niks kan nog geheim blijven in deze tijd.
google maar wat
je zal het zelf wel vinden.
http://www.carnicom.com/contrails.htm

maddox
28 september 2007, 11:58
Chemtrail of contrail.... da's is de goeie vraag.

parcifal
28 september 2007, 12:08
Zelfs de nasa geeft toe dat ze occasioneel alumnium verstuiven in de ionosfeer :

http://science.nasa.gov/headlines/y2003/20jun_TMAclouds.htm

http://science.nasa.gov/headlines/y2003/images/TMAclouds/TMA_Release_Poker_1978_med.jpg

Tot zoverre het 'conspiracy' element.

The products of the reaction, when TMA is exposed to air or water, are aluminum oxide, carbon dioxide and water. Aluminum oxides are commonly used to combat heartburn and to purify drinking water. TMA poses no threat to the public during preparation on the ground or during the release in Earth's atmosphere.

Turkje
28 september 2007, 13:26
Best grappig dat aluminium hier wordt benoemd als een "ultragevaarlijk" element. Dat is het (uiteraard) niet. Aluminium is integendeel het derde meest voorkomende chemische element en het meest voorkomende metaal aan het oppervlak van onze aardbol. Wij, mensen, zijn met andere woorden gewoon om met kilogrammen, zoniet tonnen aluminium rondom ons te leven. De LD50 voor Al is daarmee ook bijzonder hoog en Al staat dan ook niet bekend als een toxisch metaal. De NWO'ers zouden dan ook veel beter cadmium kunnen gebruiken dan Al. Bovendien is metallisch aluminium niet stabiel: het oxideert snel tot aluminiumoxide in aanwezigheid van lucht, en in waters met een pH > 5 (zowat alle waters ter wereld dus) slaat het neer, o.a. als gibbsiet.

eti1777
28 september 2007, 13:29
Zelfs de nasa geeft toe dat ze occasioneel alumnium verstuiven in de ionosfeer :

http://science.nasa.gov/headlines/y2003/20jun_TMAclouds.htm

http://science.nasa.gov/headlines/y2003/images/TMAclouds/TMA_Release_Poker_1978_med.jpg

Tot zoverre het 'conspiracy' element.

Je had dit er ook bij kunnen zeggen.

The clouds will be manmade, created by scientists to study Earth's ionosphere--a layer of our atmosphere near the edge of space.

Three rockets launched from the NASA Wallops Flight Facility

The launches will take place between 9:30 pm and 5:00 a.m. on a night yet to be decided between June 23rd and July 10th

niets te maken dus met de hedendaagse meldingen van aanhoudende 'chemtrails'.

parcifal
28 september 2007, 14:14
niets te maken dus met de hedendaagse meldingen van aanhoudende 'chemtrails'.

Tiens, dat was nu eens een gedocumenteerde chemtrail (letterlijk) met sporen van aluminium erin en zelfs met een foto erbij en dan is het nog niet goed. :|