PDA

View Full Version : Let's Make It a Million!

Gun
29 september 2007, 17:27
Impeach Bush (http://pepib.convio.net/site/PageServer?pagename=homepage)

Thousands of Americans from around the country will join together to demand the impeachment of George W. Bush and Dick Cheney and insist on the immediate end to the war in Iraq.Bush en Cheney zijn twee van de grootsten die vallen onder de slogan "There are a lot of people who lie and just can get away with it (http://www.youtube.com/watch?v=EYI7JXGqd0o&mode=related&search)"

Chipie
29 september 2007, 17:30
:lol:

Daar zit iemand zonder vriendin, geloof ik.. :-D

baseballpolitieker
29 september 2007, 17:34
Eens kijken...

Vorige presidents verkiezingen hebben 59.000.000 mensen voor Kerry gestemd, wat enkele miljoenen minder was dan degene voor Bush. En aangezien deze petitie door iedereen te tekenen valt moeten er toch minstens 10.000.000 mensen die dat tekenen zeker, en zelfs dat is nog maar heel weinig.8-)

Gun
29 september 2007, 17:40
:lol:

Daar zit iemand zonder vriendin, geloof ik.. :-DZe is vandaag de ganse dag aan het werk, en waarschijnlijk tot middernacht;-)

Gun
29 september 2007, 17:45
Eens kijken...

Vorige presidents verkiezingen hebben 59.000.000 mensen voor Kerry gestemd, wat enkele miljoenen minder was dan degene voor Bush. En aangezien deze petitie door iedereen te tekenen valt moeten er toch minstens 10.000.000 mensen die dat tekenen zeker, en zelfs dat is nog maar heel weinig.8-)

The Constitution can't defend itself. The people must act -- Impeach Bush!

baseballpolitieker
29 september 2007, 17:52
The Constitution can't defend itself. The people must act -- Impeach Bush!Ik vind dat echt heel lief dat jij zo met de Amerikanen inzit maar das echt voor niets nodig, we hebben je steun niet nodig.

Gun
29 september 2007, 17:55
Ik vind dat echt heel lief dat jij zo met de Amerikanen inzit maar das echt voor niets nodig, we hebben je steun niet nodig.Dat kinderlijke steeds, om ontroerd van te worden.

Het gaat hem niet alleen om de Amerikanen, maar om de ganse wereldbevolking.

PS: boekje al gelezen?

baseballpolitieker
29 september 2007, 17:57
Dat kinderlijke steeds, om ontroerd van te worden.

Het gaat hem niet alleen om de Amerikanen, maar om de ganse wereldbevolking.

PS: boekje al gelezen?Als ik binnen de maand dat boekje in mijn rek heb liggen mag je blij zijn, binnen drie maanden zou het kunnen uitzijn!8-)

Aah om heel de wereld? Waarom viseer je dan alleen mr President of the US of A?

Eddy B
29 september 2007, 18:03
Als ik binnen de maand dat boekje in mijn rek heb liggen mag je blij zijn, binnen drie maanden zou het kunnen uitzijn!8-)

Aah om heel de wereld? Waarom viseer je dan alleen mr President of the US of A?
Omdat hij machtsgeil, en een oorlogszuchtige idioot is?

Gun
29 september 2007, 18:04
Als ik binnen de maand dat boekje in mijn rek heb liggen mag je blij zijn, binnen drie maanden zou het kunnen uitzijn!8-)

Aah om heel de wereld? Waarom viseer je dan alleen mr President of the US of A?Moet ik die vraag echt beantwoorden?:?

Omdat de VS de wereldmacht bepaalt, omdat in zowat elk conflict de VS betrokken is, omdat Bush 'the puppet on a string' is van de wereldleiders, omdat de VS wordt gebruikt om de ganse wereld te ondermijnen, omdat de VS de olietraffiek onder controle heeft, omdat de VS de internationale 'war on terror' heeft geïnitieerd en die 'war on terror' is niet gericht tegen één land en kan en zal dus oneindig lang gaan duren.

Omdat de VS 'the trigger' is waar het absoluut noodzakelijk is dat de revolutie van start gaat.

baseballpolitieker
29 september 2007, 18:06
Moet ik die vraag echt beantwoorden?:?

Omdat de VS de wereldmacht bepaalt, omdat in zowat elk conflict de VS betrokken is, omdat Bush 'the puppet on a string' is van de wereldleiders, omdat de VS wordt gebruikt om de ganse wereld te ondermijnen, omdat de VS de olietraffiek onder controle heeft, omdat de VS de internationale 'war on terror' heeft geïnitieerd en die 'war on terror' is niet gericht tegen één land en kan en zal dus oneindig lang gaan duren.

Omdat de VS 'the trigger' is waar het absoluut noodzakelijk is dat de revolutie van start gaat.Als je jouw redenering doortrekt zijn er ook andere landen bij betrokken, als de VS valt zullen je NWO leiders gewoon de EU gaan leiden als ze dat nog niet doen!8-)

Je anti-vs taal is zielig en weinig rationeel.

Gun
29 september 2007, 18:06
Omdat hij machtsgeil, en een oorlogszuchtige idioot is?:magniet:

Niet mee eens Eddy, Bush is een dom poppetje, Bush is niet machtsgeil, hij weet waarschijnlijk niet waar het woord voor staat.;-)

baseballpolitieker
29 september 2007, 18:07
Omdat hij machtsgeil, en een oorlogszuchtige idioot is?Wie is er niet machtsgeil in de politiek? De andere zijn even erg of mss nog erger maar hebben gewoon niet de middelen!

Gun
29 september 2007, 18:11
Als je jouw redenering doortrekt zijn er ook andere landen bij betrokken, als de VS valt zullen je NWO leiders gewoon de EU gaan leiden als ze dat nog niet doen!8-)De (militaire) macht zit vandaag in de VS, ook al is ze aan het verschuiven. Een revolutie kan enkel slagen indien de bevolking in de VS van in den beginne mee revolteert want anders smoort de VS gewoon die revolutie in de kiem door een militaire inval. De VS moet van in het begin mee op zijn grondvesten daveren onder druk van haar eigen bevolking.

Je anti-vs taal is zielig en weinig rationeel.Vooraleer je mensen beschuldigt met dit soort uitspraken zou je jezelf beter eens gaan informeren, het komt enorm hautain en vooral heel erg dom over.

Gun
29 september 2007, 18:12
Wie is er niet machtsgeil in de politiek? De andere zijn even erg of mss nog erger maar hebben gewoon niet de middelen!
"There are a lot of people who lie and just can get away with it (http://www.youtube.com/watch?v=EYI7JXGqd0o&mode=related&search)"

baseballpolitieker
29 september 2007, 18:13
De (militaire) macht zit vandaag in de VS, ook al is ze aan het verschuiven. Een revolutie kan enkel slagen indien de bevolking in de VS van in den beginne mee revolteert want anders smoort de VS gewoon die revolutie in de kiem door een militaire inval. De VS moet van in het begin mee op zijn grondvesten daveren onder druk van haar eigen bevolking.

Vooraleer je mensen beschuldigt met dit soort uitspraken zou je jezelf beter eens gaan informeren, het komt enorm hautain en vooral heel erg dom over.Je redenatie klopt niet, want als de militaire macht aan het verschuiven is zal de NWO ook verschuiven, de nwo verschuift met de macht, maar dat simpel detail zie jij niet, waardoor mijn uitspraak steeds minder 'dom' voorkomt.

Public energy
29 september 2007, 18:14
Eens kijken...

Te weten komen hoe de publieke perceptie van uw grote held sindsdien is geëvolueerd is niet zo moeilijk, in Amerika wordt dat allemaal gemeten in de approval ratings:

http://www.hist.umn.edu/~ruggles/Approval.htm

Gun
29 september 2007, 18:21
Je redenatie klopt niet, want als de militaire macht aan het verschuiven is zal de NWO ook verschuiven, de nwo verschuift met de macht, maar dat simpel detail zie jij niet, waardoor mijn uitspraak steeds minder 'dom' voorkomt.Indien jij gewoon verder doet met een potje schelden dan laat ik deze discussie met jou voor wat ze is. Shame on U

Volgens jou zijn er simpele dingen die ik niet zie, blijf jij dan maar ziende blind.

baseballpolitieker
"There are a lot of people who lie and just can get away with it (http://www.youtube.com/watch?v=EYI7JXGqd0o&mode=related&search)"
Belachelijk filmpje, ze hebben gelogen so, ik ook. Dat is nu eenmaal een vorm van politiek en oorlog, als je alles gaat geven aan de vijand van informatie ga je hoogst wsl verliezen.

baseballpolitieker
Indien jij gewoon verder doet met een potje schelden dan laat ik deze discussie met jou voor wat ze is. Shame on U

Volgens jou zijn er simpele dingen die ik niet zie, blijf jij dan maar ziende blind.:lol: Jij kan het dus NIET eh! Mijn argumenten weerleggen...8-)

Gun
29 september 2007, 18:22
Belachelijk filmpje, ze hebben gelogen so, ik ook. Dat is nu eenmaal een vorm van politiek en oorlog, als je alles gaat geven aan de vijand van informatie ga je hoogst wsl verliezen.
Naïef kindje, ik krijg meer en meer compassie.

Gun
29 september 2007, 18:23
:lol: Jij kan het dus NIET eh! Mijn argumenten weerleggen...8-)Juist, volkomen gelijk, en ga nu maar terug in de zandbak spelen, een politiek forum is voor jou iets voor binnen 10 jaar.

baseballpolitieker
29 september 2007, 18:37
Juist, volkomen gelijk, en ga nu maar terug in de zandbak spelen, een politiek forum is voor jou iets voor binnen 10 jaar.
Naïef kindje, ik krijg meer en meer compassie.

:-P

Schitterend gewoon, nee zeggen, en dan denken dat hij slim is!:lol:

Chipie
29 september 2007, 18:52
Men kan niet ontkennen dat sommige een zielige bezigheid hebben... :-P

baseballpolitieker
29 september 2007, 18:53
Te weten komen hoe de publieke perceptie van uw grote held sindsdien is geëvolueerd is niet zo moeilijk, in Amerika wordt dat allemaal gemeten in de approval ratings:

http://www.hist.umn.edu/~ruggles/Approval.htm
http://www.galluppoll.com/content/?ci=28456 8-) 8-)

Gun
29 september 2007, 18:56
:-P

Schitterend gewoon, nee zeggen, en dan denken dat hij slim is!:lol:Juist:roll:

baseballpolitieker
29 september 2007, 19:02
Juist:roll:Wat zei ik... Antwoorden geven is blijkbaar nogal moeilijk.:-)

Eddy B
29 september 2007, 19:22
Omdat de VS 'the trigger' is waar het absoluut noodzakelijk is dat de revolutie van start gaat.
Welke revolutie?

Heftruck
30 september 2007, 20:07
Ik vind dat echt heel lief dat jij zo met de Amerikanen inzit maar das echt voor niets nodig, we hebben je steun niet nodig.

Zo'n 60 jaar geleden heeft men dat ook eens gezegd in Europa.

Vijf jaar later was het van "Wir haben es nicht gewusst".

An Arkos
30 september 2007, 21:01
The Constitution can't defend itself. The people must act -- Impeach Bush!

Ja, en verander hem door een andere klootzak die eigenlijk net hetzelkfde doet, maar het anders verwoordt! Groot gelijk

Heftruck
30 september 2007, 22:51
Ja, en verander hem door een andere klootzak die eigenlijk net hetzelkfde doet, maar het anders verwoordt! Groot gelijk

Nu kan je Gun moeilijk beschuldigen van zoiets te willen..

Animalman
1 oktober 2007, 00:00

het is uiteindelijk toch niet hun president die de beslissingen neemt.

Jazeker
1 oktober 2007, 00:01
:magniet:

Niet mee eens Eddy, Bush is een dom poppetje, Bush is niet machtsgeil, hij weet waarschijnlijk niet waar het woord voor staat.;-)

Net daarom dat impeachment van Bush niet veel uithaalt. Dan zetten ze een ander poppetje in de plaats. Cheney is al een ander paar mouwen.

Gun
1 oktober 2007, 00:12

Net daarom dat impeachment van Bush niet veel uithaalt. Dan zetten ze een ander poppetje in de plaats. Cheney is al een ander paar mouwen.

Jullie krijgen volgende keuze:
- Een impeachment van Bush verkrijgen en daardoor de kans creëren dat de Amerikaanse én de wereldbevolking haar ogen niet langer sluit
- Geen actie onderrnemen, laat staan een impeachment van Bush, en ons verder laten rollen naar een internationale politiestaat

Gun
1 oktober 2007, 00:12
Nu kan je Gun moeilijk beschuldigen van zoiets te willen..Thanks;-)

baseballpolitieker
1 oktober 2007, 11:10
Jullie krijgen volgende keuze:
- Een impeachment van Bush verkrijgen en daardoor de kans creëren dat de Amerikaanse én de wereldbevolking haar ogen niet langer sluit
- Geen actie onderrnemen, laat staan een impeachment van Bush, en ons verder laten rollen naar een internationale politiestaatMss kunnen we ook het impeachment van Ahmadinedjad vragen? Die wordt wsl ook geleid door de NWO!:lol:

Gun
1 oktober 2007, 17:49
Mss kunnen we ook het impeachment van Ahmadinedjad vragen? Die wordt wsl ook geleid door de NWO!:lol:Criminele Ahmadinedjad heeft geen impact op de wereldgebeurtenissen zoals de Amerikaanse president, impeachment van ciminele Ahmadinedjad kan op geen enkele manier de Amerikaanse bevolking mobiliseren.

baseballpolitieker
1 oktober 2007, 18:02
Criminele Ahmadinedjad heeft geen impact op de wereldgebeurtenissen zoals de Amerikaanse president, impeachment van ciminele Ahmadinedjad kan op geen enkele manier de Amerikaanse bevolking mobiliseren.IK dacht dat we de wereldbevolking mobiliseren het uiteindelijke doel was, of bestaat de nwo mss alleen maar in de states?:roll:

Vanaf dat de zogezegde NWO zich bedreigd voelt in Amerika zal deze rap naar China of India vluchten, als het dat nog niet heeft gedaan!

Gun
1 oktober 2007, 18:05
IK dacht dat we de wereldbevolking mobiliseren het uiteindelijke doel was, of bestaat de nwo mss alleen maar in de states?:roll:

Vanaf dat de zogezegde NWO zich bedreigd voelt in Amerika zal deze rap naar China of India vluchten, als het dat nog niet heeft gedaan!Leer verdomd lezen.

Wanneer de revolutie plaats vindt zonder de Amerikaasne bevolking leidt ze tot niets want dan valt de vS indien nodig zelfs West Europa binnen.

De trigger ligt in de VS, de Amerikaanse bevolking moet als eerste het alarm initiëren.

baseballpolitieker
1 oktober 2007, 18:07
Leer verdomd lezen.

Wanneer de revolutie plaats vindt zonder de Amerikaasne bevolking leidt ze tot niets want dan valt de vS indien nodig zelfs West Europa binnen.

De trigger ligt in de VS, de Amerikaanse bevolking moet als eerste het alarm initiëren.Leer verdomme jezelf niet constant tegen spreken...

Ik geef je gelijk dat Amerika de enige echte wereldmacht is en dat China en al de rest soft power is maar daar denk jij anders over, of toch niet? Je moet iets kiezen eh!:roll:

Gun
1 oktober 2007, 18:17
Leer verdomme jezelf niet constant tegen spreken... bevestig eens uw beweringen met een aantal voorbeelden:lol:

baseballpolitieker
1 oktober 2007, 18:25
bevestig eens uw beweringen met een aantal voorbeelden:lol:Ok tis goe, je spreekt jezelf niet tegen, dan vind jij dus ook dat de US of A zich als enige legitieme wereldmacht mogen beschouwen en zich zo gedragen. Zij zijn veruit de machtigste van allemaal? En dan bedoel ik zonder de NWO eh. Want het is de NWO die zich in het machtigste land gaat vestigen eh.

Gun
1 oktober 2007, 18:38
Ok tis goe, je spreekt jezelf niet tegen, dan vind jij dus ook dat de US of A zich als enige legitieme wereldmacht mogen beschouwen en zich zo gedragen. Zij zijn veruit de machtigste van allemaal? En dan bedoel ik zonder de NWO eh. Want het is de NWO die zich in het machtigste land gaat vestigen eh.
De VS is inderdaad tot nader order de militaire en economische wereldmacht, de politieagent van deze aardkloot.

De economische macht is wel aan het verschuiven, China komt zwaar opzetten, de Euro neemt meer en meer de plaats in van de Dollar, ...

Er zijn een heel aantal aanwijzingen dat de 'onzichtbare machten' van die Amerikaanse overmacht afwillen. Gedurende een hele periode is zo'n sterke politieagent aardig ge- en misbruikt, maar men wil vandaag de dag zo snel mogelijk naar een 'wereldregering' onder de koepel van de VN en daarin stoort het feit dat de VS zo sterk is. De VS wordt dus langzamerhand verzwakt waardoor de 'onzichtbare machten' hun ding kunnen doen. Bush is dus goed bezig.

Chipie
1 oktober 2007, 18:45
Een wereldregering... De ultieme droom van kleinlinks.. :lol:

Gun
1 oktober 2007, 18:47
Een wereldregering... De ultieme droom van kleinlinks.. :lol:Spijtig genoeg niet, waren het maar alleen de linkiwinkies die een wereldregering ambiëerden.

Jij hebt er zoals gewoonlijk weer geen mening over.

Gun
9 oktober 2007, 15:39
Omdat hij machtsgeil, en een oorlogszuchtige idioot is?Bush niet, Bush is just a puppet on a string