PDA

View Full Version : Wat is die "forummer van de week"-onzin?

Essevee_VL
30 september 2007, 13:45
Zou u dit willen uitleggen, alstublieft.

Dank bij voorbaat.

Dronkoers
30 september 2007, 13:53

Dank bij voorbaat.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=88525

Essevee_VL
30 september 2007, 14:15
http://forum.politics.be/showthread.php?t=88525

Bedankt, meneer Dronkoers! :-D

Ik dacht dat de "forummer van de week" een Rolls Royce wagen, een buitenverblijf in Benidorm en 1000000 frank kreeg. :-( ;-)

Dronkoers
30 september 2007, 14:21
Bedankt, Dronkoers! :-D (beter zo);-)

Ik dacht dat de "forummer van de week" een Rolls Royce wagen, een buitenverblijf in Benidorm en 1000000 frank kreeg. :-( ;-)

Geen slecht idee, eens voorstellen aan pluche :-D

Firestone
30 september 2007, 14:58
Bedankt, meneer Dronkoers! :-D

Ik dacht dat de "forummer van de week" een Rolls Royce wagen, een buitenverblijf in Benidorm en 1000000 frank kreeg. :-( ;-)Dat is wat een forummer aan Pluche moet geven om forummer van de week te mogen worden.

Daarom dat arme forumleden nooit aan de beurt komen. :-(

duveltje382
30 september 2007, 15:07
Dat is wat de een forummer aan Pluche moet geven om forummer van de week te mogen worden.

hahahahahahaha,maar ja das wel iets waar we rekening mee moeten houden,vandaar dat er nooit een arme forummer forummer van de week is geworden :lol:

Essevee_VL
30 september 2007, 15:08
Dat is wat de een forummer aan Pluche moet geven om forummer van de week te mogen worden.

Wie is "Pluche" en wat heeft hij hier eigenlijk te zeggen?

Firestone
30 september 2007, 15:10
Wie is "Pluche" en wat heeft hij hier eigenlijk te zeggen?Pluche is de Führer, de Caudillo, de Conducatore, de Duce, ... van dit spel hier.

Hij heeft hier ALLES te zeggen, en moet n* 22 forummers van de week inmiddels stinkrijk zijn.

Naïevelingen op dit forum zullen vermoedelijk schrijven dat Pluche gewoon dit spel bedacht heeft en daarna de moderator van dit subforum is geworden. Ha !

Essevee_VL
30 september 2007, 15:54
Pluche is de Führer

Ach zo! ;-)

Als Plüche de Führer is, ben ik Caesar!

Volgens de wet van Bismarck is een Germaanse taal gedoemd te verdwijnen bij een bevoorhoofding tussen Germaanse taal en een Romaanse taal. Dus denk ik bij mezelf dat hetzelfde geldt bij het leiderschap. :lol:

Essevee_VL
9 oktober 2007, 16:02
Geen slecht idee, eens voorstellen aan pluche :-D

en hoe zit het? ;-)

André de Hollander
24 oktober 2007, 16:35
Pluche is de Führer, de Caudillo, de Conducatore, de Duce, ... van dit spel hier.

Hij heeft hier ALLES te zeggen, en moet n* 22 forummers van de week inmiddels stinkrijk zijn.

Naïevelingen op dit forum zullen vermoedelijk schrijven dat Pluche gewoon dit spel bedacht heeft en daarna de moderator van dit subforum is geworden. Ha !

Wat moet je met 22 Rolls-Royce's? (inmiddels 26)

En wat moet je in hemelsnaam met Franskes?:-(

bentje
24 oktober 2007, 16:40

Dank bij voorbaat.

Goeie vraag, ik wist dit dus tot op heden ook nog niet, ik sloeg simpelweg dat topic altijd over onder "nieuwe berichten".
Is wel fijn, zoiets, maar is zoiets niet een vriendjespolitiek?
Of neemt de voorgaande net een persoon die hij of zij eens plat op de buik wil zien gaan? :twisted:

Firestone
24 oktober 2007, 16:40
Wat moet je met 22 Rolls-Royce's? (inmiddels 26)Verkopen, zoals Justine met haar Porsche (http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=N51IEU80).

En wat moet je in hemelsnaam met Franskes?:-(Als je nog frankses (biljetten) hebt liggen en je weet niet wat ermee aan te vangen, stuur ze maar naar mij.

André de Hollander
24 oktober 2007, 16:54
Verkopen, zoals Justine met haar Porsche (http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=N51IEU80).

De rij zal wat kleiner zijn als je 26 RR te koop hebt staan... :roll:

Dronkoers
24 oktober 2007, 16:57
De rij zal wat kleiner zijn als je 26 RR te koop hebt staan... :roll:

Lease-firma beginnen dan ;-)

Duvelke
28 oktober 2007, 14:43
een tof initiatief van pluche ;)

Duvelke
28 oktober 2007, 14:43
mijn kat noemt trouwens ook pluche :D
dit terzijde :p

duveltje382
28 oktober 2007, 14:44
mijn kat noemt trouwens ook pluche :D
dit terzijde :p
:lol::lol::lol:

André de Hollander
29 oktober 2007, 21:05
een tof initiatief van pluche ;)

Duvelke, tijd om je handtekening aan te passen? Ik begrijp je trots8-) , maar je was forummer van de week!:oops: