PDA

View Full Version : Nee, vertel dat het niet waar is: AHA is terug


Derk de Tweede
1 oktober 2007, 15:41
Hirsi Ali terug in Nederland
Bron: ANP

http://images.fok.nl/fp/icons/icon_binnenlands1.jpgAyaan Hirsi Ali is vandaag teruggekeerd in Nederland. Ze moest vertrekken uit de Verenigde Staten omdat haar beveiliging daar niet langer gegarandeerd was. Dat hebben betrouwbare bronnen bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover in NRC Handelsblad.

Volgens de ingewijden wil Nederland niet langer opdraaien voor de beveiligingskosten in de VS. De Amerikanen zouden weigeren de bescherming over te nemen.

Bovenbuur
1 oktober 2007, 16:15
Nee nee nee! Uitzetten! Nu![/onbeschaamd ongenuanceerd, dat mag van haar]

Derk de Tweede
1 oktober 2007, 16:35
Nee nee nee! Uitzetten! Nu![/onbeschaamd ongenuanceerd, dat mag van haar]

Ik wil haar ticket richting Verweggistan nog wel voor haar betalen! Enkelreis welteverstaan.

willem1940NLD
1 oktober 2007, 17:14
Dit gaat (opnieuw) gedonder geven; uitzetten vind ik fout, want zelfs degene die haar gaat (proberen te) vermoorden zal niet worden uitgezet.

the outlaw torn
1 oktober 2007, 17:21
Dit gaat (opnieuw) gedonder geven; uitzetten vind ik fout, want zelfs degene die haar gaat (proberen te) vermoorden zal niet worden uitgezet.

zet die ook uit e. en als het een autochtoon is,steek hem dan levenslang in de gevangenis.

Den Ardennees
1 oktober 2007, 17:27
door de Belgische staatsveiligheid zou ik alleszins niet willen beschermd worden:twisted:

Derk de Tweede
1 oktober 2007, 18:54
door de Belgische staatsveiligheid zou ik alleszins niet willen beschermd worden:twisted:

Jij bent dan ook niet staatsgevaarlijk.

baseballpolitieker
1 oktober 2007, 19:01
Jij bent dan ook niet staatsgevaarlijk.Den Ardennees ben jij voor een vlaamse onafhankelijkheid? Ja toch... staatgevaarlijk dus dan eh.

forumspook
2 oktober 2007, 08:29
Hirsi Ali terug in Nederland
Bron: ANP

http://images.fok.nl/fp/icons/icon_binnenlands1.jpgAyaan Hirsi Ali is vandaag teruggekeerd in Nederland. Ze moest vertrekken uit de Verenigde Staten omdat haar beveiliging daar niet langer gegarandeerd was. Dat hebben betrouwbare bronnen bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover in NRC Handelsblad.

Volgens de ingewijden wil Nederland niet langer opdraaien voor de beveiligingskosten in de VS. De Amerikanen zouden weigeren de bescherming over te nemen.Een mooi vrouwtje is dat.En intelligent.Spijtig dat ze allemaal niet zo zijn,die hier levende vrouwen uit islamietische landen.

Chipie
2 oktober 2007, 08:52
Mss haar verplichten (gratis) een burka aan te trekken... Dan is toch onherkanbaar en veilig...

http://vl.altermedia.info/images/large_20182.jpg

Dycore
2 oktober 2007, 11:57
Ik heb haar gemist. Blij dat ze terug is in de Nederlanden.

Savatage
2 oktober 2007, 12:14
Een mooi vrouwtje is dat.En intelligent.Spijtig dat ze allemaal niet zo zijn,die hier levende vrouwen uit islamietische landen.

Idd. De meeste Islamitische vrouwen kan je eerder vergelijken met die "meiden van hallal" uit die show waar Teeuwen het laatst in voorkwam.

Bovenbuur
2 oktober 2007, 12:27
Nou, wat een mooi vrouwtje. Jullie weten toch wel dat die club waar ze bij zit in Amerika er zo eentje is die massavernietigingswapens en dat soort verhalen verzint om landjes die hun olie in euro's verkopen binnen te mogen vallen? Dat zijn geen schone handen...

Dycore
2 oktober 2007, 12:32
Nou, wat een mooi vrouwtje. Jullie weten toch wel dat die club waar ze bij zit in Amerika er zo eentje is die massavernietigingswapens en dat soort verhalen verzint om landjes die hun olie in euro's verkopen binnen te mogen vallen? Dat zijn geen schone handen...

Misschien komt ze daarom wel terug?

Bovenbuur
2 oktober 2007, 12:58
Misschien komt ze daarom wel terug?
Ze komt terug omdat de Nederlandse staat haar beveiliging in Amerika niet meer wil betalen en de Amerikaanse regering het niet over wil nemen, daarom word ze nu weer in Nederland door de Nederlandse staat beveiligd.

Online
2 oktober 2007, 13:19
Kern van de zaak blijft : dat haar leven bedreigd wordt door allahtonen, volgelingen van de religie van de 'vrede en en verdraagzaamheid'.
Toch wel vreselijk die doodsbedreigingen van zodra die verdraagzame religie en cultuur tegen het licht gehouden wordt.
Dat de linkse, progressieve kerk dergelijke doodsbedreigingen als doodnormaal beschouwt verwondert mij niet. Ik aanvaard het evenwel niet.

1handclapping
2 oktober 2007, 13:48
Kern van de zaak blijft : dat haar leven bedreigd wordt door allahtonen, volgelingen van de religie van de 'vrede en en verdraagzaamheid'.
Toch wel vreselijk die doodsbedreigingen van zodra die verdraagzame religie en cultuur tegen het licht gehouden wordt.
Dat de linkse, progressieve kerk dergelijke doodsbedreigingen als doodnormaal beschouwt verwondert mij niet. Ik aanvaard het evenwel niet.

Wij worden allemaal door de politie beschermd - meestal lukt dat, soms niet.. Er is gisteren nog een proces in anterpen begonnen over zulk "falen" van de politie. Een jongen die zelfs bij een marokkaan ooit eens een keer is gaan eten, die dus geen racist of anti-islamiet is, vond plots dat het een fraai idee zou zijn om in een vuurgevecht met de politie om het leven te komen. Er zijn er zo nog vele.. als bekende figuur ben je zeker niet veilig : je kan een taart in je gezicht krijgen of een kogel als je uit je appartement stapt (John Lennon).

Wat zou het leven simpel zijn indien het alleen maar islamieten waren die
waanzinnig moorden en dan uitsluitend tegen niet-islamieten. Maar wat wil het geval ? Krankjorumme islamieten moorden bij voorkeur andere islamieten uit.. zoals niet-islamietische waanzinmoordenaars het meestal ook op hun geloofsgenoten gemunt hebben..

De echte vraag in deze kwestie is gewoon moet Hirschi van al diegenen die bedreigd worden extra- beveiligd worden ? Worden de vluchtelingen in Darfur bv. ook niet extra-beveiligd ? Of de bewoners van Zuid Libanon
tegen de rondslingerende Israëlische "made in Sweden" fractiebommen ?
Misschien moeten de VN wel een bepaald gebied in de wereld tot
"beveiligde zone" uitroepen en deze zwaar bewaken tegen mogelijke politieke, religieuze en racistische moordenaars - kosten te dragen door diegenen die zich ondanks alles nog "veilig" voelen...

je zou je voor minder "onveilig" gaan voelen.

Online
2 oktober 2007, 14:07
Wij worden allemaal door de politie beschermd - meestal lukt dat, soms niet.. Er is gisteren nog een proces in anterpen begonnen over zulk "falen" van de politie. Een jongen die zelfs bij een marokkaan ooit eens een keer is gaan eten, die dus geen racist of anti-islamiet is, vond plots dat het een fraai idee zou zijn om in een vuurgevecht met de politie om het leven te komen. Er zijn er zo nog vele.. als bekende figuur ben je zeker niet veilig : je kan een taart in je gezicht krijgen of een kogel als je uit je appartement stapt (John Lennon).

Wat zou het leven simpel zijn indien het alleen maar islamieten waren die
waanzinnig moorden en dan uitsluitend tegen niet-islamieten. Maar wat wil het geval ? Krankjorumme islamieten moorden bij voorkeur andere islamieten uit.. zoals niet-islamietische waanzinmoordenaars het meestal ook op hun geloofsgenoten gemunt hebben..

De echte vraag in deze kwestie is gewoon moet Hirschi van al diegenen die bedreigd worden extra- beveiligd worden ? Worden de vluchtelingen in Darfur bv. ook niet extra-beveiligd ? Of de bewoners van Zuid Libanon
tegen de rondslingerende Israëlische "made in Sweden" fractiebommen ?
Misschien moeten de VN wel een bepaald gebied in de wereld tot
"beveiligde zone" uitroepen en deze zwaar bewaken tegen mogelijke politieke, religieuze en racistische moordenaars - kosten te dragen door diegenen die zich ondanks alles nog "veilig" voelen...

je zou je voor minder "onveilig" gaan voelen.

Wat een belachelijke reactie. Zo veel linkse idiotie om toch maar het FEIT te camoufleren dat al diegenen die het wagen om de islam kritisch te bekijken d'office (doods-)bedreigingen krijgen.
Zoals ik het reeds stelde, de linkse kerk vindt die doodsbedreigingen DOODNORMAAL. Getuige de reactie van Handclapping.

Waarom maken ze eigenlijk zoveel drukte om HVT als ze het toch DOODNORMAAL vinden dat islamcritici bedreigd, geïntimideerd, ineengeslagen en vermoord worden?

Morduk
2 oktober 2007, 14:21
Verdorie zeg, dacht ik dat het om die Noorse klotegroep ging.

* kruipt weer van onder tafel en haalt oorstopjes uit

1handclapping
2 oktober 2007, 14:23
Wat een belachelijke reactie. Zo veel linkse idiotie om toch maar het FEIT te camoufleren dat al diegenen die het wagen om de islam kritisch te bekijken d'office (doods-)bedreigingen krijgen.
Zoals ik het reeds stelde, de linkse kerk vindt die doodsbedreigingen DOODNORMAAL. Getuige de reactie van Handclapping.

Waarom maken ze eigenlijk zoveel drukte om HVT als ze het toch DOODNORMAAL vinden dat islamcritici bedreigd, geïntimideerd, ineengeslagen en vermoord worden?

Hoho : ik vind doodsbedreigingen allesbehalve normaal - ik vind dat dit zelfs strafrechterlijk zou moeten vervolgd worden, dat uitspraken waarbij men hele volkeren bedreigt met uitroeing eveneens gesanctioneerd zou moeten worden - laat ons hopen dat het ooit zo ver komt ! Ik vraag me alleen maar af waarom er een verschil moet gemaakt worden tussen
geweld van de islamietische terreur, de extreem linkse Baader-Meinhof terreur, de zionistische terreur enz.. Ik maak dat verschil niet! Ik zou overigens het budget van sommige aanzienlijken en rijken niet willen kennen dat aan body-guards wordt uitgegeven om zichzelf en hun familie te beschermen tegen allerhande soorten van krankzinnigen en mafiosi.

Een tijdje geleden (het proces is nog aan de gang dacht ik) werden er in Amsterdam mensen op straat afgeknald dat het lust was - maar ja als de moordenaars "slechts" gangsters zijn en bovendien niet-islamietische gangsters, dan zal het wel in orde zijn zeker ? Een moord is pas een erge moord als het motief duidelijk in de Koran gezocht kan worden. De verwijzing naar het oude testament om een paar miljoen mensen uit hun land te jagen is iets helemaal anders waarschijnlijk !

Ik kan U gerust zeggen dat ikzelf de profeet Mohammed herhaaldelijk tegenover Moslims redelijk beledigde en dat ik me nog altijd veilig voel,
alhoewel mijn naaste buur van irakese nationaliteit is. De man is zijn land ontvlucht, niet vanwege het feit dat hij moslim is, maar toch vanwege het feit dat hij zich niet veilig voelde vanwege de aanwezigheid van fundamentalistische fanatici.

Wat is er nu zo erg aanhet moslim-zijn? Je mag 4 vrouwen hebben en als je al eens een pilsje drinkt of een boterham met hesp eet, dan neem je dat rechtstreeks met Allah op bij je 5de gebed en die vergeeft je alles ...

Allah is de grootste en diegene met het meeste erbarmen.

Online
2 oktober 2007, 14:46
Hoho : ik vind doodsbedreigingen allesbehalve normaal - ik vind dat dit zelfs strafrechterlijk zou moeten vervolgd worden,

Goed. De rest doet niet ter zake. We hebben het over AHA en het feit dat ze niet zonder bescherming kan omwille van doodsbedreigingen van moslims die niet overweg kunnen met vrije meningsuiting.

Het staat je natuurlijk vrij om draadjes te openen over de extreem linkse Baader-Meinhof terreur, de zionistische terreur enz..
Maar dat soort terreur erbij slepen om het islamitisch terreur te minimaliseren, of om het feit te minimaliseren dat de moslimgemeenschap nog steeds niet overweg kan met kritiek zonder te gaan dreigen, laat je beter achterwege. Te doorzichtig.

filosoof
2 oktober 2007, 15:41
Hirsi Ali terug in Nederland
Bron: ANP

http://images.fok.nl/fp/icons/icon_binnenlands1.jpgAyaan Hirsi Ali is vandaag teruggekeerd in Nederland. Ze moest vertrekken uit de Verenigde Staten omdat haar beveiliging daar niet langer gegarandeerd was. Dat hebben betrouwbare bronnen bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover in NRC Handelsblad.

Volgens de ingewijden wil Nederland niet langer opdraaien voor de beveiligingskosten in de VS. De Amerikanen zouden weigeren de bescherming over te nemen.

Ik vind ze alleszins niet (meer??) bij AEI
http://www.aei.org/default.asp?filter=all
http://www.aei.org/scholars/filter.all/scholar_byname.asp

Derk de Tweede
3 oktober 2007, 11:43
Ik vind ze alleszins niet (meer??) bij AEI
http://www.aei.org/default.asp?filter=all
http://www.aei.org/scholars/filter.all/scholar_byname.asp

Daar is idd nu mee gestopt.
Vraag is nu vooral wie haar beveiliging moet gaan betalen?

PollyCorrect
3 oktober 2007, 16:27
Goed. De rest doet niet ter zake. We hebben het over AHA en het feit dat ze niet zonder bescherming kan omwille van doodsbedreigingen van moslims die niet overweg kunnen met vrije meningsuiting.

Het staat je natuurlijk vrij om draadjes te openen over de extreem linkse Baader-Meinhof terreur, de zionistische terreur enz..
Maar dat soort terreur erbij slepen om het islamitisch terreur te minimaliseren, of om het feit te minimaliseren dat de moslimgemeenschap nog steeds niet overweg kan met kritiek zonder te gaan dreigen, laat je beter achterwege. Te doorzichtig.

;)

het is nooit de schuld van de moslims of de islam (die zijn namelijk onverantwoordelijk blijkbaar voor alles wat ze doen).

Jéhan
3 oktober 2007, 22:11
;)

het is nooit de schuld van de moslims of de islam (die zijn namelijk onverantwoordelijk blijkbaar voor alles wat ze doen).

net zoals het VB ook niet schuldig is aan de moorden gepleegd door HVT.

the outlaw torn
3 oktober 2007, 22:13
net zoals het VB ook niet schuldig is aan de moorden gepleegd door HVT.

correct ook al worden ze ervoor verantwoordelijk geacht.

ze hebben van die, vanzelfsprekend, gruwelijke zaak, weeral eens een VB- bash-scene gemaakt en niets anders.

hopelijk krijgt HVT zijn verdiende, zware straf.

Rudy
3 oktober 2007, 22:25
Hirsi Ali terug in Nederland
Bron: ANP

http://images.fok.nl/fp/icons/icon_binnenlands1.jpgAyaan Hirsi Ali is vandaag teruggekeerd in Nederland. Ze moest vertrekken uit de Verenigde Staten omdat haar beveiliging daar niet langer gegarandeerd was. Dat hebben betrouwbare bronnen bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover in NRC Handelsblad.

Volgens de ingewijden wil Nederland niet langer opdraaien voor de beveiligingskosten in de VS. De Amerikanen zouden weigeren de bescherming over te nemen.

De Amerikaanse wetgeving voorziet niet in de beveiliging van privé-personen, behalve voor gewezen presidenten van de VS.
Nederland, ook België, voorziet evenmin in beveiliging in het buitenland. Behalve binnen de benelux.
Ze moest dus niet vertrekken. Ze had geen andere keus.

Uh-Huh
3 oktober 2007, 22:36
Hirsi Ali terug in Nederland
Bron: ANP

http://images.fok.nl/fp/icons/icon_binnenlands1.jpgAyaan Hirsi Ali is vandaag teruggekeerd in Nederland. Ze moest vertrekken uit de Verenigde Staten omdat haar beveiliging daar niet langer gegarandeerd was. Dat hebben betrouwbare bronnen bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover in NRC Handelsblad.

Volgens de ingewijden wil Nederland niet langer opdraaien voor de beveiligingskosten in de VS. De Amerikanen zouden weigeren de bescherming over te nemen.
Veel sterkte toegewenst.

Derk de Tweede
4 oktober 2007, 06:38
De Amerikaanse wetgeving voorziet niet in de beveiliging van privé-personen, behalve voor gewezen presidenten van de VS.
Nederland, ook België, voorziet evenmin in beveiliging in het buitenland. Behalve binnen de benelux.
Ze moest dus niet vertrekken. Ze had geen andere keus.

Als millionaire had ze gemakkelijk haar eigen beveiliging kunnen betalen, ze is waarschijnlijk om andere nog niet bekende redenen terug gekomen.

Sjaax
4 oktober 2007, 10:02
Als millionaire had ze gemakkelijk haar eigen beveiliging kunnen betalen, ze is waarschijnlijk om andere nog niet bekende redenen terug gekomen.Het gaat er niet om of ze in staat is beveiliging te betalen. Beveiliging is overigens erg duur. Een miljoen per jaar ben je op haar niveau zo kwijt.
Het gaat erom dat bepaalde personen, politiekers enzo, bescherming verdienen. En zo ja, geldt dat wereldwijd? Geldt het alleen voor politiekers, of ook voor maffioso? Het laatste uiteraard niet, maar waar leg je de grens?
Voor schrijvers e.d. zou de grens bij hun eigen land moeten liggen. Om te schrijven is het niet noodzakelijk naar het buitenland te reizen. Buitenlandse reizen zijn voor eigen risico.

Chipie
4 oktober 2007, 14:08
Als millionaire had ze gemakkelijk haar eigen beveiliging kunnen betalen, ze is waarschijnlijk om andere nog niet bekende redenen terug gekomen.Lijst 'vriendin' Verdonck?;-)

willem1940NLD
4 oktober 2007, 16:18
Het gaat er niet om of ze in staat is beveiliging te betalen. Beveiliging is overigens erg duur. Een miljoen per jaar ben je op haar niveau zo kwijt.
Het gaat erom dat bepaalde personen, politiekers enzo, bescherming verdienen. En zo ja, geldt dat wereldwijd? Geldt het alleen voor politiekers, of ook voor maffioso? Het laatste uiteraard niet, maar waar leg je de grens?
Voor schrijvers e.d. zou de grens bij hun eigen land moeten liggen. Om te schrijven is het niet noodzakelijk naar het buitenland te reizen. Buitenlandse reizen zijn voor eigen risico.
2 miljoen per jaar (afgelopen jaar) hoorde ik vandaag op Nederlandse Radio-1; pakweg een niet onaardig jaar-inkomen voor 67 gezinnen .... toegevoegd aan het inkomen van 1 persoon.