PDA

View Full Version : Is er EINDELIJK iets leuks op de tv?


PollyCorrect
5 oktober 2007, 16:41
Het is de afgelopen week weer ellendig geweest, op alle Euro-zenders (ik heb ze allemaal, zelfs de Rai en Portugal, Duisterland, NL 1, 2, 3, VTM, RTBF,...) en er is nooit iets.

Ach, eerst Radio1 met Herman de Croothoop zijn applausjes. En nu dit. Ik klaag omdat ik genoeg betaal voor die media.

Zou er vanavond misschien toch iets bekijkbaars te zien zijn? Het enige dat ik deze week heb kunnen bespeuren waren TWEE docu's over anorexia. Dat is zo 'en vogue' de laatste tijd :roll:

Misschien een goeie film, ofzo? Iemand een idee?



PS: Ik wil ook klagen over ARTE, die zo vreselijk met die stemmetjes alles dubbelt, zodat je twee stemmen doorelkaar hoort. Want stel je voor, een Franstalige zou eens Engels moeten horen, of Duitsch! Laat staan Nederlands.. dat is allemaal gevaarlijk voor de Franse superioriteit, toch?
Hun thema's zijn interessant, en de programmatie is goed, maar dat stomme stemmetjes overplakken is onuitstaanbaar. En nergens een email adres van die gasten te vinden :-((

liberalist_NL
5 oktober 2007, 16:55
Wat vind je dan leuke programma's. Genre's?

PollyCorrect
5 oktober 2007, 16:58
Ik sta wel open voor een hele boel. Originele docu's zijn goed, en films. Sommige serie's zijn ok, maar ik geloof dat er niet veel soeps is de laatste tijd? ALLE HBO serie's zijn te gek (Sex and The City, Desperate Housewives,...).

Verder vind ik alles wat met NYC te maken heeft héél interessant. Geeft bijna niet waarover.

Op de NL tv zie ik de laatste paar jaar ook zo'n 3 programma's over allochtonen en integratieproblematiek. Vroeger vond ik dat spannend, maar ik heb nu wel een beetje genoeg gehad daarover.

Zelfs kookprogramma's kunnen fantastisch zijn.

liberalist_NL
5 oktober 2007, 17:00
Ik sta wel open voor een hele boel. Originele docu's zijn goed, en films. Sommige serie's zijn ok, maar ik geloof dat er niet veel soeps is de laatste tijd? ALLE HBO serie's zijn te gek (Sex and The City, Desperate Housewives,...).

Verder vind ik alles wat met NYC te maken heeft héél interessant. Geeft bijna niet waarover.

Op de NL tv zie ik de laatste paar jaar ook zo'n 3 programma's over allochtonen en integratieproblematiek. Vroeger vond ik dat spannend, maar ik heb nu wel een beetje genoeg gehad daarover.

Zelfs kookprogramma's kunnen fantastisch zijn.
De Nederlandse publieke omroepen zijn niet veel soeps. Het is jammer dat je de commerciëlen niet kan ontvangen. Je mist Jensen!, de blockbusters van RTL5 en Veronica. Je kan wel op de site van RTL4 al hun eigengemaakte programma's terugzien.

PollyCorrect
5 oktober 2007, 17:02
Ik zag idd dat een paar commerciële zenders goeie films uitzenden.. :(

liberalist_NL
5 oktober 2007, 17:05
Ik zag idd dat een paar commerciële zenders goeie films uitzenden.. :(
Misschien dat daar binnenkort verandering in komt. Het enige wat nodig is, is een contract tussen Nederland en Vlaanderen dat het ontvangen van elkaars zenders (=toch in het Nederlands) mogelijk wordt. Overigens vind ik het zeer prut dat ik RTL Deutschland niet kan ontvangen. Ik was destijds verslaafd aan de series Medikopter 117 en Cobra 11. Die zijn van de Nederlandse buis maar worden op de Duitse commerciëlen nog steeds uitgezonden. Shame... :-(

PollyCorrect
5 oktober 2007, 17:05
is er nergens een site waar ik gewoon gratis een goeie film kan zien zonder naar de videostore te moeten? :oops: :lol:

die tv(kabel) ga ik geloof ik opgeven. Dat is echt niks.

PollyCorrect
5 oktober 2007, 17:07
ik vind het ook prut dat ik de NL rtl niet kan krijgen, en die andere commerciële, ook die Vlaamse. Daar komen tenminste nog films.

liberalist_NL
5 oktober 2007, 17:12
is er nergens een site waar ik gewoon gratis een goeie film kan zien zonder naar de videostore te moeten? :oops: :lol:

die tv(kabel) ga ik geloof ik opgeven. Dat is echt niks.
www.binaries4all.nl (http://www.binaries4all.nl)

Hier staat alles wat je nodig hebt. :twisted:

PollyCorrect
5 oktober 2007, 17:13
Even Apeldoorn bellen :evil:

Ik zit uit ellende nu al hiernaar te loeren : http://www.youtube.com/watch?v=OpIYz8tfGjY&mode=related&search=

:lol:

PollyCorrect
5 oktober 2007, 17:15
Hé, Lib. Wat kan ik met die site? Films downloaden? :oops:

ZERO
5 oktober 2007, 17:17
Das zo een van de nadelen van een vrije markt, realityzever á la "Hoer zoekt man", "Hunks en seuten",... met een bende marginalen die zich gratis belachelijk willen maken, is nu eenmaal goedkoper dan professionele acteurs/scenarioschrijvers.

PollyCorrect
5 oktober 2007, 17:19
Das zo een van de nadelen van een vrije markt, realityzever á la "Hoer zoekt man", "Hunks en seuten",... met een bende marginalen die zich gratis belachelijk willen maken, is nu eenmaal goedkoper dan professionele acteurs/scenarioschrijvers.

ja, vreselijk. Die Supernanny valt nog mee, maar na twee keer is het wel genoeg als je niet totaal hersendood bent ten minste.

Boer zoekt hoer. En eigenlijk vind ik zelfs De Leeuw vreselijk saai.

liberalist_NL
5 oktober 2007, 17:24
Hé, Lib. Wat kan ik met die site? Films downloaden? :oops:
Er word je uitgelegd hoe je gebruik kan maken van nieuwsgroepen, in combinatie met het programmatje FTD. Je kan dan films, muziek en software downloaden, zonder het (reële) risico van virussen en fouten. Je kan hele series downloaden, films - dvd's of divx -, spellen, en albums.

nubian
5 oktober 2007, 17:39
Southpark;-)

PollyCorrect
5 oktober 2007, 17:44
Er word je uitgelegd hoe je gebruik kan maken van nieuwsgroepen, in combinatie met het programmatje FTD. Je kan dan films, muziek en software downloaden, zonder het (reële) risico van virussen en fouten. Je kan hele series downloaden, films - dvd's of divx -, spellen, en albums.

Wow, dankje, Lib! Als ik het geduld ervoor kan opbrengen dan doe ik dat zeker ;)

BigF
5 oktober 2007, 19:08
ik kan een beetje niet volgen;

er is nooit iets.
en toch;
ALLE HBO serie's zijn te gekVerder vind ik alles wat met NYC te maken heeft héél interessantZelfs kookprogramma's kunnen fantastisch zijn.Ik zag idd dat een paar commerciële zenders goeie films uitzenden..Die Supernanny valt nog mee

en over zenders;
Het is de afgelopen week weer ellendig geweest, op alle Euro-zenders (ik heb ze allemaal, zelfs de Rai en Portugal, Duisterland, NL 1, 2, 3, VTM, RTBF,...) en er is nooit iets.en toch wil je nog meer van die brol want;
ik vind het ook prut dat ik de NL rtl niet kan krijgen, en die andere commerciële, ook die Vlaamse.

En ondanks het feit dat je bijna alles hebt en toch nog meer wil trek je de volgens mij enige juiste conclusie;
die tv(kabel) ga ik geloof ik opgeven.

en tenslotte;
is er nergens een site waar ik gewoon gratis een goeie film kan zien zonder naar de videostore te moeten?There's no such thing as a free lunch (unless it's a stolen one)

MaGNiFiCaT
5 oktober 2007, 19:53
Het is de afgelopen week weer ellendig geweest, op alle Euro-zenders (ik heb ze allemaal, zelfs de Rai en Portugal, Duisterland, NL 1, 2, 3, VTM, RTBF,...) en er is nooit iets.

Ach, eerst Radio1 met Herman de Croothoop zijn applausjes. En nu dit. Ik klaag omdat ik genoeg betaal voor die media.

Zou er vanavond misschien toch iets bekijkbaars te zien zijn? Het enige dat ik deze week heb kunnen bespeuren waren TWEE docu's over anorexia. Dat is zo 'en vogue' de laatste tijd :roll:

Misschien een goeie film, ofzo? Iemand een idee?



PS: Ik wil ook klagen over ARTE, die zo vreselijk met die stemmetjes alles dubbelt, zodat je twee stemmen doorelkaar hoort. Want stel je voor, een Franstalige zou eens Engels moeten horen, of Duitsch! Laat staan Nederlands.. dat is allemaal gevaarlijk voor de Franse superioriteit, toch?
Hun thema's zijn interessant, en de programmatie is goed, maar dat stomme stemmetjes overplakken is onuitstaanbaar. En nergens een email adres van die gasten te vinden :-((

Och sukkeltje dat je bent;-) , je hebt een groot probleem! Je hebt je algemene intresse verloren.:-(

Er zijn toch nog zooo veeeel andere dingen te doen?

Ik kom altijd tijd te kort, zo erg dat het mij bij momenten frustreerd.:?
Als ik mij ooit van kant zou maken dan komt dit omdat ik geen er niet overheen kon altijd tijd te kort te komen.8O

lomeanor
5 oktober 2007, 20:11
is er nergens een site waar ik gewoon gratis een goeie film kan zien zonder naar de videostore te moeten? :oops: :lol:

die tv(kabel) ga ik geloof ik opgeven. Dat is echt niks.

http://www.tv-links.co.uk/listings/4

Hier vind je ontzettend veel films en series, online te bekijken.

Dronkoers
5 oktober 2007, 22:27
Er is nooit niks op tv... da's gewoon een verslaving waar ge van kunt afkicken ;-) de laatste 7 weken heeft den tv hier welgeteld 50 minuten opgestaan

Heftruck
5 oktober 2007, 22:32
Als ik doelbewust TV kijk, wil dat zeggen dat er een DVD opstaat. Anders nooit. :-D

Dronkoers
5 oktober 2007, 22:53
Als ik doelbewust TV kijk, wil dat zeggen dat er een DVD opstaat. Anders nooit. :-D

Als ik tv kijk, kunt je er van uitgaan dat ik met mijn zatte botten voor een zwart scherm sta :-D

PollyCorrect
5 oktober 2007, 23:04
http://www.tv-links.co.uk/listings/4

Hier vind je ontzettend veel films en series, online te bekijken.


wat ontzettend gaaf! Alleen werkt er geen enkele... :?

PollyCorrect
6 oktober 2007, 17:30
lomeanor? ik ga het nog eens proberen