PDA

View Full Version : Ik ga me laten invriezen


Derk de Tweede
20 oktober 2007, 15:57
zegt Paris Hilton
Het ziet er naar uit dat we nooit meer van Paris afkomen. La Hilton wants to live forever... De 26-jarige hotelerfgename heeft het 'briljante plan' opgevat om haar lichaam te laten invriezen. In een volgend tijdperk spreken we dus van Par-Ice Hilton...

http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/01780/parishiltontinkerb_1780051c.jpg (http://javascript<b></b>:fotovenster('?id=/multimedia/archive/01780/parishiltontinkerb_1780051c.jpg&caption=&copyright=Foto: AP', 129, 200+30);)




Paris wil miljoenen investeren om haar lichaam in leven te houden, dus wil ze zichzelf laten invriezen. De steenrijke Hilton-telg hoopt dat de wetenschap zich in de toekomst zo ver ontwikkelt, dat ze na het ontdooien weer tot leven kan worden gewekt. "It's so cool!", jubelt Paris. " Wanneer je wordt ingevroren leven bijna alle cellen in het lichaam voort. Mijn leven kan honderden, zelfs duizenden jaren verlengd worden." Zodat ze nog tot in de eeuwigheid kan feesten...

manta
20 oktober 2007, 15:59
Goed zo ... Ophangen en invriezen maar ... Liever vandaag dan morgen ...8-)

Dronkoers
20 oktober 2007, 16:00
Goed zo ... Ophangen en invriezen maar ... Liever vandaag dan morgen ...8-)

Ge neemt de woorden uit mijn mond :-D

Derk de Tweede
20 oktober 2007, 16:01
Allemaal een beetje Paris-moe? :|

manta
20 oktober 2007, 16:02
Allemaal een beetje Paris-moe? :|
EEN BEETJE ....:twisted: ...

Dronkoers
20 oktober 2007, 16:04
Allemaal een beetje Paris-moe? :|

Troost u, niet alleen Paris ;-)

bentje
20 oktober 2007, 16:17
Dat is een fantastisch idee !!!
Misschien is het dan reeds legaal zo'n mensen af te maken of hebben ze een remedie gevonden tegen omhooggevallen-leven-op-papa's-kosten-trutjes!

Dronkoers
20 oktober 2007, 16:23
Dat is een fantastisch idee !!!
Misschien is het dan reeds legaal zo'n mensen af te maken of hebben ze een remedie gevonden tegen omhooggevallen-leven-op-papa's-kosten-trutjes!


Een blok ijs is zo "per ongeluk" gevallen ze ;-)

bentje
20 oktober 2007, 17:07
Een blok ijs is zo "per ongeluk" gevallen ze ;-)

Oooh, ja !!!

"oeps, sorry!" 8-)

ps: lang leve de opwarming van de aarde dan maar ;-)

Derk de Tweede
20 oktober 2007, 18:37
Troost u, niet alleen Paris ;-)

Spears ook, die is ook zo zielig! :-( :-(