PDA

View Full Version : Allochonen slaan weer toe,steken nu zelfs auto's in Nederland in brand

duveltje382
21 oktober 2007, 09:24
Opnieuw autobranden in Amsterdam 21-10-07 http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/nosjournaal/images/uitgebrande_auto_ANP-644152_tcm44-325187.jpg
Voor de zesde achtereenvolgende avond zijn in Amsterdam-West auto's in brand gestoken. Vandalen sloegen vier keer toe in auto's die net buiten gebied stonden dat extra wordt bewaakt, in Slotervaart. Bij de branden is niemand aangehouden.

In zes dagen zijn elf auto's in brand gestoken. De onrust begon na de dood van Bilal B., die twee agenten neerstak en vervolgens werd doodgeschoten.

De gemeente Amsterdam wil onwillige ouders van reljongeren korten op hun kinderbijslag. Amsterdam wil de ouders zo dwingen hun kinderen aan te spreken op hun wangedrag. Het geld zou naar een voogd moeten die het gezin begeleidt.

Volgens wethouder Asscher (PvdA) komen in de hoofdstad enkele tientallen gezinnen hiervoor in aanmerking. De maatregel moet een extra prikkel zijnvoor de ouders om hun kinderen aan te spreken op hun wangedrag.

"Het gaat om ouders die zich nergens iets van aantrekken en zeggen dat ze niks met anderen te maken hebben."

Urgentie
Asscher kwam een paar jaar geleden al met het voorstel maar door de huidige situatie in stadsdeel Slotervaart, waar groepjes jongeren de laatste dagen voor onrust zorgen, is de urgentie toegenomen.

Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) heeft vrijdag als antwoord op Kamervragen al laten weten dat ze welwillend tegenover het plan staat en dat er wettelijk gezien ook mogelijkheden zijn.

Bron/NOS NIEUWS

Wanneer stopt de waanzin,mss moet er toch gedacht worden aan begeleid terugsturen naar land van herkomst

De Waal
21 oktober 2007, 09:42
Opnieuw autobranden in Amsterdam 21-10-07 http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif

"Het gaat om ouders die zich nergens iets van aantrekken en zeggen dat ze niks met anderen te maken hebben."

Bron/NOS NIEUWS

Wanneer stopt de waanzin,mss moet er toch gedacht worden aan begeleid terugsturen naar land van herkomst

Wanneer stopt de waanzin,mss moet er zeker aan gedacht worden aan begeleid terugsturen naar land van herkomst van gans de familie

duveltje382
21 oktober 2007, 10:10
Wanneer stopt de waanzin,mss moet er zeker aan gedacht worden aan begeleid terugsturen naar land van herkomst van gans de familie

Zo grof wil ik het nog niet stellen ...

migrantenjong
21 oktober 2007, 13:56
Misschien moet de politie gewoon schieten?

ERLICH
21 oktober 2007, 14:36
Misschien moet de politie gewoon schieten? Hebben geschoten uit wettige zelfverdediging, dit is het resultaat straatterreur.

Indien linkse slinkse op wettige zelfverdediging een opmerking zouden hebben, hoe zou men dan volgens hen moeten reageren wanneer een persoon op een politiekantoor over de balie duikt en twee agenten te lijf gaat met een mes. Zich stil houden en wachten tot de dader het moe wordt en dan vragen a.u.b ermee op te houden omdat het niet langer leuk is?

Herr Oberst
21 oktober 2007, 14:40
In de 'Vlaamse' media is er hierover tot nu toe niets te vinden, vreemd genoeg.

De Waal
21 oktober 2007, 14:43
mag niet meer in de media komen, ze zijn bang dat het naar hier overslaat.

migrantenjong
21 oktober 2007, 14:44
Ik vind het vreemd dat de linksen nogal afwezig zijn, en dit niet goedpraten. Waar zijn hun briljante argumenten?

PollyCorrect
21 oktober 2007, 14:49
Hey Miggy.

Hier heb ik een paar fantastische en nooit gehoorde argumenten:

Het is hun schuld niet! Ze luisteren naar Allah!
Ze zijn gediescriemienierd, en ze hebben last van stress. Daar worden ze schizofreen van en dat is onze schuld! We moeten meer geld geven, meer hulp, meer begrip, en meer knuffelen!

Onze maatschappij is slecht en daarom doen ze dat!
Hard werkende mensen die hun auto 's morgens uitgefikt zien, dat is hun schuld omdat ze voor het slechte westen en de zionisten werken! Weg met Amerika!

Zo goed? :lol: :P

nubian
21 oktober 2007, 14:50
Ik vind het vreemd dat de linksen nogal afwezig zijn, en dit niet goedpraten. Waar zijn hun briljante argumenten?Omdat de linksen enkel discussies op hoog niveau willen voeren.

C2C
21 oktober 2007, 14:51
Wat is eigenlijk het probleem?

Dat mensen reageren op een racistische moord? Lijkt me nogal normaal.

Misschien moeten we alle Nederlanders voor hun straf naar Turkije sturen zodat ze eens kunnen leren wat toleranter worden. Ze moeten zich dan wel, net zoals de Turken hier in Nederland doen, ginder aanpassen. Ik wil ze dat nog wel eens zien doen.

Raven
21 oktober 2007, 14:52
Nederland is een vergrijzend, verzuchtend land dat nauwelijks nog zonder krukken kan rechtop blijven.

Dat land heeft een revolutie nodig. Een islamitische revolutie, dat als een vuurtje zich zal verspreiden van Ameland tot Maastricht, van Rotterdam naar Stadtlohn.

Maar geen nood... het oude nederlandse licht zal nog worden uit gedaan

migrantenjong
21 oktober 2007, 14:52

Misschien moeten we alle Nederlanders voor hun straf naar Turkije sturen zodat ze eens kunnen leren wat toleranter worden. Ze moeten zich dan wel, net zoals de Turken hier in Nederland doen, ginder aanpassen. Ik wil ze dat nog wel eens zien doen.

Racistische moord? Is zelfverdediging een racistische moord?

He?

migrantenjong
21 oktober 2007, 14:55
Omdat de linksen enkel discussies op hoog niveau willen voeren.

Hoog niveau wordt na een tijdje saai. Als men een lange tijd de eigenschappen van wilskracht, idealisme vs materialisme, en vrije wil (heeft een binaire schakeling ook vrije wil? Als men atheistische logica volgt, dan wel, want het is een informatieverwerker net zoals het menselijk brein) heeft besproken dan heeft men zin in zo'n heerlijk potje zeiken.

En ontneem het mij niet, ik heb het echt wel nodig.

PollyCorrect
21 oktober 2007, 14:59
Nederland is een vergrijzend, verzuchtend land dat nauwelijks nog zonder krukken kan rechtop blijven.

Dat land heeft een revolutie nodig. Een islamitische revolutie, dat als een vuurtje zich zal verspreiden van Ameland tot Maastricht, van Rotterdam naar Stadtlohn.

Maar geen nood... het oude nederlandse licht zal nog worden uit gedaan

:? Whatever.

Nederland heeft een economie die beter draait dan die van België.
Grote Nederlandse bedrijven floreren en kopen agoniserende Belgische bedrijven op.
Nederlandse winkelketens worden wereldwijd gevestigd.
Nederland heeft een regering.
Nederland heeft de beste designers ter werleld.
Nederland is vooruitstrevend en heeft een grote bek.

En België? :oops:
Loopt op laatste benen. Zelfs chocolade wordt in het buitenland gemaakt. Frietkoten zijn bijna onbestaand, en bakkers ook. Fortis, BBL, en allerlei andere bedrijven zijn opgekocht door Het Buitenland.
Grote industrieën verlaten één voor één het land (Renault, VW,..) omdat het vreselijk duur is hier. België heeft al meer dan 130 dagen geen regering.

Hou maar op over Nederland en ga wat aan dit 60-Ministers-landje doen.

C2C
21 oktober 2007, 15:00
Is zelfverdediging een racistische moord?

Een sukkelaar die z'n mes trekt in politiekantoor vol agenten, doodschieten, is inderdaad moord. Het feit dat de vermoorde persoon van allochtone afkomst is, laat vermoeden dat de politie veel te fel heeft gereageerd op basis van diepgewortelde racistische impulsen.

Het verbaast mij dat de brave allochtone gemeenschap in Amsterdam zich zo rustig houdt. Ze heeft nochtans alle recht en redenen om te protesteren tegen haar voortdurende ghettoisering en criminalisering.

Mocht autochtonen zoiets worden aangedaan zouden ze de zaak platbombarderen.

circe
21 oktober 2007, 15:07

niet rassiesties genoeg natuurlijk.

dit zijn gevolgen van sociale achtergestelde minder begoede sukkelaartjes waarvan één zus dokter is en één zus rechter en één zus gehuwd met de oom van een terrorist.

Moeilijk uit te leggen voor onze nationale voorlichtingszender natuurlijk.

circe
21 oktober 2007, 15:08
Hey Miggy.

Ze zijn gediescriemienierd, en ze hebben last van stress. Daar worden ze schizofreen van en dat is onze schuld! We moeten meer geld geven, meer hulp, meer begrip, en meer knuffelen!

Hard werkende mensen die hun auto 's morgens uitgefikt zien, dat is hun schuld omdat ze voor het slechte westen en de zionisten werken! Weg met Amerika!

Ik las in een bepaald krantenartikel dat de slachtoffers van die uitgebrande auto's NIET VERGOED WORDEN!

Iets van eigen schuld dikke bult! Moet je je auto maar niet in Slotervaart zetten.

circe
21 oktober 2007, 15:09

als je stand-up comedian wil worden moet je toch nog wel héél véél gaan oefenen hoor.

migrantenjong
21 oktober 2007, 15:10
Een sukkelaar die z'n mes trekt in politiekantoor vol agenten, doodschieten, is inderdaad moord. Het feit dat de vermoorde persoon van allochtone afkomst is, laat vermoeden dat de politie veel te fel heeft gereageerd op basis van diepgewortelde racistische impulsen.

Het verbaast mij dat de brave allochtone gemeenschap in Amsterdam zich zo rustig houdt. Ze heeft nochtans alle recht en redenen om te protesteren tegen haar voortdurende ghettoisering en criminalisering.

"Diepgewortelde racistische impulsen"

Geloof je uw eigen woorden?

Elke blanke heeft nu dus "diepgewortelde racistische impulsen" die hij of zij instinctief draagt, net zoals een mens instinctief de zelfverdedigingsdrang van een half miljard jaar geleden in zich draagt in de vorm van fobien?

De autochtone gemeenschap is dus vol met racistische rotzakken die aan niets anders denken dan Holocaust en Apartheid (en een beetje Ku Klux Klan voor de verandering), en ze handelen uit "muscle memory" zodra ze een allochtoon zien?

Ik heb echt niet verwacht dat een mens dat toch wel over enige hersencapaciteit beschikt zo naief kan zijn.

Ik citeer opnieuw:

"Diepgewortelde racistische impulsen".

Wat moet men anders doen, wanneer een man met een mes een agent aanvalt? Het is vanzelfsprekend dat men deze moet neutraliseren.

"Diepgewortelde racistische impulsen". Damn, ik wist niet dat er mensen zoals u rondliepen...

migrantenjong
21 oktober 2007, 15:10
als je stand-up comedian wil worden moet je toch nog wel héél véél gaan oefenen hoor.

Hoezo oefenen? Ik vond het al hilarisch. U hebt duidelijk geen gevoel voor humor.

circe
21 oktober 2007, 15:13
:? Whatever.

Nederland heeft een economie die beter draait dan die van België.
Grote Nederlandse bedrijven floreren en kopen agoniserende Belgische bedrijven op.
Nederlandse winkelketens worden wereldwijd gevestigd.
Nederland heeft een regering.
Nederland heeft de beste designers ter werleld.
Nederland is vooruitstrevend en heeft een grote bek.

En België? :oops:
Loopt op laatste benen. Zelfs chocolade wordt in het buitenland gemaakt. Frietkoten zijn bijna onbestaand, en bakkers ook. Fortis, BBL, en allerlei andere bedrijven zijn opgekocht door Het Buitenland.
Grote industrieën verlaten één voor één het land (Renault, VW,..) omdat het vreselijk duur is hier. België heeft al meer dan 130 dagen geen regering.

Hou maar op over Nederland en ga wat aan dit 60-Ministers-landje doen.

goed gezegd Polly!

alhoewel ik balkie nu ook niet het toonbeeld vindt, geef mij maar Iron Ton Verdonk.

C2C
21 oktober 2007, 15:30
"Diepgewortelde racistische impulsen" [...] Ik heb echt niet verwacht [etcetera]

Mm, zo moeilijk is dat niet om te begrijpen hoor.

Als je een geschiedenisboek koopt in de FNAC kan je lezen dat de blanke man toch een redelijk lange geschiedenis van racisme achter de rug heeft. Van de massaslachtingen in tijdens de reconquista tot de boeren in Afrika over de genocide op 10 miljoen congolezen tot de koloniale bezetting van de wereld, en de klu-klux-klan, tot het Derde Rijk en tot Hans van Themsche.

Je kan dat nalezen. In een boek. Zo'n ding gemaakt van papier met lettertjes op.

Bovendien is geïnstitutionaliseerd racisme bij de politiediensten toch een redelijk goed onderzocht fenomeen dat op pan-Europese schaal werd teruggevonden.

Maar je moet dan wel eens een website met onderzoeksgegevens of een geschiedenisboek durven raadplegen. Ik begrijp dat de drempel hiertoe voor sommigen hoog ligt. Maar, aangezien ik geen racist of fascist ben, vind ik dat iedereen kan opgevoed worden. Uw gebrek aan kennis laat mij zeggen: het is niet te laat, ge kunt bijleren, we kunnen u helpen. Een racist of fascist zou u wegsturen want die denkt dat uw gebrek aan kennis 'aangeboren' is. Ge ziet het verschil.

migrantenjong
21 oktober 2007, 15:31

Als je een geschiedenisboek koopt in de FNAC kan je lezen dat de blanke man toch een redelijk lange geschiedenis van racisme achter de rug heeft. Van de massaslachtingen in tijdens de reconquista tot de boeren in Afrika over de genocide op 10 miljoen congolezen tot de koloniale bezetting van de wereld, en de klu-klux-klan tot Hans van Themsche.

Je kan dat nalezen.

Bovendien is geïnstitutionaliseerd racisme bij de politiediensten toch een redelijk goed onderzocht fenomeen dat op pan-Europese schaal werd teruggevonden.

Maar je moet dan wel eens een website met onderzoeksgegevens of een geschiedenisboek durven raadplegen. Ik begrijp dat de drempel hiertoe voor sommigen hoog ligt. Maar, aangezien ik geen racist of fascist ben, vind ik dat iedereen kan opgevoed worden. Uw gebrek aan kennis laat mij zeggen: het is niet te laat, ge kunt bijleren, we kunnen u helpen. Een racist of fascist zou u wegsturen want die denkt dat uw gebrek aan kennis 'aangeboren' is. Ge ziet het verschil.

Als iemand mij of mijn vriend of collega aanvalt met een mes, en ik heb toestemming om wapen te gebruiken, schiet ik het stukje stront dwars door zijn sodemieter.

Wie dit niet doet moet zichzelf toch wel afvragen wat die mee bezig is...

circe
21 oktober 2007, 15:39

Als je een geschiedenisboek koopt in de FNAC kan je lezen dat de blanke man toch een redelijk lange geschiedenis van racisme achter de rug heeft. Van de massaslachtingen in tijdens de reconquista tot de boeren in Afrika over de genocide op 10 miljoen congolezen tot de koloniale bezetting van de wereld, en de klu-klux-klan, tot het Derde Rijk en tot Hans van Themsche.

Je kan dat nalezen. In een boek. Zo'n ding gemaakt van papier met lettertjes op.

het probleem is dat de arabische landen zelfs in de eenentwintigste eeuw geen boeken publiceren. In één Europees land worden ondertussen jaarlijks nog meer boeken vertaald en gepubliceerd dan in heel het islamitische Ummah gedeelte tijdens 14 eeuwen!

Anders had je geweten dat het racisme en de slavernij daar een veelvoud aan slachtoffers gemaakt hebben gedurende een veelvoud aan eeuwen.

Je bent hoe langer hoe grappiger.

Infidel
21 oktober 2007, 15:43

De verovering van het Iberisch schiereiland door de Arabieren verliep natuurlijk zonder "massaslachtingen". Ze werden door de plaatselijke bevolking met open armen ontvangen als de verrijkers van hun cultuur.

De genocide in Rwanda tussen Hutu's en Tutsi's was natuurlijk ook de schuld van het blanke ras, net zoals de massamoorden van Pol Pot, ook de schuld van het blanke ras was.
De Armeene genocide was ook de schuld van het blanke ras, de 1,2 miljoen Tibetanen die door de troepen van Mao uitgemoord werden, dat was natuurlijk ook de schuld van het blanke ras.

Ik begin hier alleszins een patroon te zien. Het zit waarschijnlijk in de genen van het blanke ras.

C2C
21 oktober 2007, 15:43
Als iemand mij of mijn vriend of collega aanvalt met een mes, en ik heb toestemming om wapen te gebruiken, schiet ik het stukje stront dwars door zijn sodemieter.

Wie dit niet doet moet zichzelf toch wel afvragen wat die mee bezig is...

In de politie-opleiding staat nochtans dat ge eerst alle niet-dodelijke technieken moet toepassen. Zoals met twee collegas de aanvaller op de grond duwen en hem boeien.

Het gaat hier overduidelijk om een racistische moordpartij. Daar is niet de minste twijfel over. Drie getrainde politie-agenten - die speciaal zijn opgeleid om met dat soort aggressie om te gaan op een niet-lethale manier - die onmiddellijk hun revolver grijpen... ondenkbaar.

PollyCorrect
21 oktober 2007, 15:44
goed gezegd Polly!

alhoewel ik balkie nu ook niet het toonbeeld vindt, geef mij maar Iron Ton Verdonk.

Trots Op Nederland - tof wijf die Rita.

migrantenjong
21 oktober 2007, 15:46
In de politie-opleiding staat nochtans dat ge eerst alle niet-dodelijke technieken moet toepassen. Zoals met twee collegas de aanvaller op de grond duwen en hem boeien.

Het gaat hier overduidelijk om een racistische moordpartij. Daar is niet de minste twijfel over. Drie getrainde politie-agenten - die speciaal zijn opgeleid om met dat soort aggressie om te gaan op een niet-lethale manier - die onmiddellijk hun revolver grijpen... ondenkbaar.

"bilal" was gewapend. Dit was een daad uit instinctieve zelfverdediging.

Ik weet echt niet wat u mankeert, makker. Heb je slagen en schoppen gekregen als baby waardoor u voor altijd een beetje naief is gebleven?

migrantenjong
21 oktober 2007, 15:47
Trouwens, wat heeft een politieagent te maken met kolonisatie?

Spinoza
21 oktober 2007, 15:50
Trots Op Nederland - tof wijf die Rita.

Meen je dat nou? Ik vind haar maar een domme, machtsgeile carrièrebitch.

C2C
21 oktober 2007, 15:53
"bilal" was gewapend. Dit was een daad uit instinctieve zelfverdediging.

Ik weet echt niet wat u mankeert, makker. Heb je slagen en schoppen gekregen als baby waardoor u voor altijd een beetje naief is gebleven?

Bilal had een mes op zak. Iemand doodschieten omdat hij met een mes zwaait is misdadig. Zeker wanneer er dan nog meerdere politie-agenten samen zijn, mensen die expliciet getraind zijn om messentrekkers met ordinaire gevechtstechnieken te ontwapenen.

Ge weet dit maar al te goed. Waarom verdedigt gij racistische slachtpartijen?

Herr Oberst
21 oktober 2007, 15:54

Neen, hij is een communist, dat mankeert hem.

Mitgard
21 oktober 2007, 15:54
die auto's zullen onze lucht al niet meer verpesten.

migrantenjong
21 oktober 2007, 15:55
die auto's zullen onze lucht al niet meer verpesten.

Ik bewonder uw optimisme.

C2C
21 oktober 2007, 15:55
Kijk zolang ge racistische moord goedpraat, moet ge niet verbaasd zijn dat uw autotje eens een deuk krijgt. Dat is een peulschil vergeleken met de criminele feiten die ge hier probeert weg te moffelen.

migrantenjong
21 oktober 2007, 15:56
Neen, hij is een communist, dat mankeert hem.

A. Het is duidelijk.

Ik snap niet waarom commiesymboliek niet wordt verboden, zoals hakenkruizen.

Herr Oberst
21 oktober 2007, 15:57
Bilal had een mes op zak. Iemand doodschieten omdat hij met een mes zwaait is misdadig. Zeker wanneer er dan nog meerdere politie-agenten samen zijn, mensen die expliciet getraind zijn om messentrekkers met ordinaire gevechtstechnieken te ontwapenen.

Bilal B. had al twee politieagenten verwond in dat politiebureau. Daarom op hem schieten is natuurlijk puur racisme. Men had moeten wachten totdat hij eerst half het politiekantoor uitgemoord had.

migrantenjong
21 oktober 2007, 15:57
Kijk zolang ge racistische moord goedpraat, moet ge niet verbaasd zijn dat uw autotje eens een deuk krijgt. Dat is een peulschil vergeleken met de criminele feiten die ge hier probeert weg te moffelen.

Wat probeer ik weg te moffelen? Kolonisatie? Probeer ik dat weg te moffelen.

Ik vind u heel tof, C2C. Jij bent een voorbeeld van hoe men niet moet zijn, en tegelijk ook een goede oefening voor mij om stoicijns en kalm te blijven wanneer ik geconfronteerd word met de grootste idiotie.

Keep up the good work!

migrantenjong
21 oktober 2007, 15:58

Wat verdedig ik?

Spinoza
21 oktober 2007, 16:01

Hij deed wel meer dan louter zwaaien met dat mes. Die vrouwelijke agent had hij tweemaal in de borst gestoken.

Vraag jij je niet af of iemand wiens longslagader is geraakt, uberhaupt nog nauwkeurig kan richten - als ze dat al zou willen?

longhorn
21 oktober 2007, 16:01

Uw laatste gram geloofwaardigheid is naar de vaantjes nu je dit geval een racistische moord noemt. Ge zijt een ordinaire provocateur.

Herr Oberst
21 oktober 2007, 16:02
Uw laatste gram geloofwaardigheid is naar de vaantjes nu je dit geval een racistische moord noemt. Ge zijt een ordinaire provocateur.

Och, is er hier eigenlijk nog iémand die C2C geloofwaardig vindt?

migrantenjong
21 oktober 2007, 16:04
Och, is er hier eigenlijk nog iémand die C2C geloofwaardig vindt?

De kwasi-intelligente linkse mafia, die ons o zo ongeschoold en laag vindt.

ancapa
21 oktober 2007, 16:06
Ik las in een bepaald krantenartikel dat de slachtoffers van die uitgebrande auto's NIET VERGOED WORDEN!

Iets van eigen schuld dikke bult! Moet je je auto maar niet in Slotervaart zetten.

logisch toch... :-(

ancapa
21 oktober 2007, 16:09

wie gaat agenten te lijf met een mes ? !
ooit gehoord van wettige zelfverdediging ?
hoeveel had hij er eerst moeten neersteken... 10 ?!
racistisch moord ?

ancapa
21 oktober 2007, 16:16

een mes trekken "voor de show" of drie agenten te lijf gaan en verwonden is een wereld van verschil ! :evil:

brave alochtone gemeenschap van Amsterdam ? :lol: :lol: :lol:

C2C
21 oktober 2007, 16:18
Wat verdedig ik?

Het vermoorden van mensen.

We weten nu wie we in de kuip hebben. Moordenaarsvrienden.

En dan iets durven zeggen over een paar jongeren die een autotje in de prak meppen. Ge moet het maar doen.

Elke vorm van Rede en Proportie is hier volledig zoek.

ancapa
21 oktober 2007, 16:22

een facist en racist zijt ge zeker niet... tegenovergesteld wel ! alles verheerlijkende multikul en de wishfull thinking druipt er eveneens af...

het enige boek dat gij hebt gekregen is er eentje tegen uw hoofd. Gelezen ? :roll:

Humo en de Morgen en andere linkse gazettekes behoren tot uw favoriete linkse lectuur zeker ?

favoriete site ? indymedia ? :oops:

ancapa
21 oktober 2007, 16:27

hou eens op belachelijke leugens te vertellen !

hij heeft drie agenten gestoken met een mes ! zelfs vrouwelijke agente !!

het waren gewone politiemensen en geen gevechtseenheid die hij aanviel hé ! 8O

ancapa
21 oktober 2007, 16:27

En dan iets durven zeggen over een paar jongeren die een autotje in de prak meppen. Ge moet het maar doen.

juist ! moordenaarsvriend :twisted:

elke vorm van respect stopt bij het aanvallen van de orde en gezag !

rede en proportie is steeds ver te zoeken bij links... enkel geweld is het antwoord.

C2C
21 oktober 2007, 16:34
een facist en racist zijt ge zeker niet... tegenovergesteld wel ! alles verheerlijkende multikul en de wishfull thinking druipt er eveneens af...

het enige boek dat gij hebt gekregen is er eentje tegen uw hoofd. Gelezen ? :roll:

Humo en de Morgen en andere linkse gazettekes behoren tot uw favoriete linkse lectuur zeker ?

Hebt ge voor de rest ook iets terzake te zeggen? Of gaat ge gewoon uw standaardrondje blaffen voortzetten. 't Is gewoon dat ik weet of we van u nog iets moeten verwachten dat uit uzelf komt of niet.

C2C
21 oktober 2007, 16:35
juist ! moordenaarsvriend :twisted:

elke vorm van respect stopt bij het aanvallen van de orde en gezag !

rede en proportie is steeds ver te zoeken bij links... enkel geweld is het antwoord.

Geweld. Zoals het doodschieten van Bilal.

Ik vind het doodschieten van een mens erger dan het in brand steken van een auto.

Sommigen hier zien dat anders.

ancapa
21 oktober 2007, 16:36
Ahmed Marcouch, voorzitter stadsdeelraad Slotervaart. Intervieuw ANP

,,Het eerste waar het mij nu om gaat is dit: vanochtend was ik op bezoek bij de twee agenten, die betrokken waren bij de aanval in het bureau van zondag. Ik heb geprobeerd ze een hart onder de riem te steken. Ze liggen daar allebei zwaargewond, geraakt aan vitale lichaamsdelen. Een van de twee moet bovendien verder met het idee iemand doodgeschoten te hebben, wat je de rest van je leven met je mee moet dragen. Ik heb ze bovendien het medeleven overgebracht van de familie van Bilal, die me dat uitdrukkelijk verzocht had te doen. Die mensen geldt nu even onze eerste zorg – laat ze snel beter worden.’’

Goed, daar hadden we het dus eigenlijk over. Want zo begon het allemaal afgelopen zondag, toen twee agenten door de schizofrene Bilal B. in het bureau met messteken werden verwond, waarop Bilal werd doodgeschoten. Maandag kwam daar een aanval van stenengooiende jongeren op het politiebureau bij, en nu heerst er twee dagen, alweer zwak uitgedrukt, een gespannen rust.

Was de stadsdeelvoorzitter verbaasd over wat er gebeurde?

,,Het antwoord is ja en nee. Nee, omdat ik niet kan begrijpen, hoe jongens zo asociaal en respectloos kunnen zijn, om terwijl er mensen in de wijk verdriet hebben en terwijl de mensen binnen het bureau belaagd zijn, rellen te gaan trappen. De politie moet zijn werk doen onder zeer moeilijke omstandigheden, en is er ook voor hen. Dus dat snap ik niet.

ancapa
21 oktober 2007, 16:39

Ik vind het doodschieten van een mens erger dan het in brand steken van een auto.

Bilal werd vroeger genoemd in de Hofstadgroep... een terreurgroep !

nu dat ventje een beetje komen goedpraten past niet !

zijn aanval met een mes op agenten is niet goed te praten net als de auto's die in brand werden gestoken !

C2C
21 oktober 2007, 16:42
Bilal werd vroeger genoemd in de Hofstadgroep... een terreurgroep !

nu dat ventje een beetje komen goedpraten past niet !

zijn aanval met een mes op agenten is niet goed te praten net als de auto's die in brand werden gestoken !

Ik ben tegen élke vorm van moord. Wanneer een allochtoon een blanke vermoordt zal ik even hard roepen dan wanneer een blanke een allochtoon vermoordt.

Gij maakt duidelijk dat verschil niet. Voor u is er een gradatie in moorden. Voor mij niet.

Hier hebben we het nu over de vraag of de reactie van een groep mensen gerechtvaardigd en begrijpelijk is, nadat een van hun gemeenschapsgenoten werd vermoord.

Voor mij is het antwoord: ja, dat is begrijpelijk.

ancapa
21 oktober 2007, 16:43
Marokkaanse ouders zouden er nu wel eens voor een keer moeten voor zorgen de Marokkaanse zoontjes in het gareel te houden zodat er geen rellen meer komen.

ancapa
21 oktober 2007, 16:46
Ik ben tegen élke vorm van moord. Wanneer een allochtoon een blanke vermoordt zal ik even hard roepen dan wanneer een blanke een allochtoon vermoordt.

Gij maakt duidelijk dat verschil niet. Voor u is er een gradatie in moorden. Voor mij niet.

Hier hebben we het nu over de vraag of de reactie van een groep mensen gerechtvaardigd en begrijpelijk is, nadat een van hun gemeenschapsgenoten werd vermoord.

hebben Antwerpenaars rellen geschopt na de moord op Demoor ?

hebben Antwerpenaars rellen geschopt na de tientalen incidenten waarbij jongeren mensen hebben aangevallen, geslagen en beroofd ? :twisted:

duveltje382
21 oktober 2007, 16:51
Marokkaanse ouders zouden er nu wel eens voor een keer moeten voor zorgen de Marokkaanse zoontjes in het gareel te houden zodat er geen rellen meer komen.
ach hoe lief van U,maar geloof je nu zelf dat die rot Marokkaantjes in een gareel KUNNEN gehouden worden na al dat gepamper van links,zij zijn de veroorzakers van al dit leed:evil:

Herr Oberst
21 oktober 2007, 16:56

Ik ben het volledig met u eens. Sommigen hier zeggen dat schieten op mensen die u met een mes in de borst steken, geen wettige zelfverdediging is. Die mensen zijn ontdaan van elke vorm van Rede en Proportie.

En nu terug uw konijnepijp in, stalinist, uw dagelijkse uurtje "hoe maak ik mezelf belachelijk" is voorbij.

Herr Oberst
21 oktober 2007, 16:57

Ik ben verheugd dat u mensen in groepen opdeelt naargelang hun nationaliteit, u maakt vooruitgang.

Rudy
21 oktober 2007, 17:01
C2C, Als ik goed heb gelezen is het juist een van de twee zwaargewonde agenten die in het bureel op Bilal heeft geschoten. Agenten hebben geen mes om zich te verdigen; enkel spray, een matrak en een pistool. Als die agent moet kiezen terwijl hij zwaargewond is, dan is de keuze volgens mij vlug gemaakt. En gericht schieten terwijl je zwaargewond bent is ook niet zo gemakkelijk.

Savatage
21 oktober 2007, 17:09

Ik ben eens benieuwd wat uw reactie zou zijn als één van die buitenlanders een familielid van u de keel oversnijdt zonder reden.

duveltje382
21 oktober 2007, 17:12
Ik ben eens benieuwd wat uw reactie zou zijn als één van die buitenlanders een familielid van u de keel oversnijdt zonder reden.

Dat zal nooit gebeuren volgens extreem links,al de kut Marokkaantje zijn best te vetrouwen :roll:

Mustius
21 oktober 2007, 17:20
Misschien moeten de Turken dat ook maar eens beginnen te doen in landen die terroristen onderdak en allerlei steun verlenen waaronder ook NL...

-=EXCALIBUR=-
21 oktober 2007, 17:34
Dat is ook maar een fait divers zouden sommigen hier zeggen ;-)

migrantenjong
21 oktober 2007, 17:39

Moest ik een auto hebben en zou iemand die in brand steken, zou ik het niet erg vinden om deze persoon neergeschoten te zien.

migrantenjong
21 oktober 2007, 17:40

Gaat u rede en proportie, en misschien wat klassieke filosofie prediken wanneer u slaag krijgt?
Hah. Liever moordenaarsvriend dan idioot.

migrantenjong
21 oktober 2007, 17:42

Roep dan, vriend. Roep dat "bilal" mensen wilde vermoorden. Want dat was hij van plan. Politiemensen vermoorden. Waarom roep je niet?

Roepen zei ik.

PollyCorrect
21 oktober 2007, 17:43
Gaat u rede en proportie, en misschien wat klassieke filosofie prediken wanneer u slaag krijgt?
Hah. Liever moordenaarsvriend dan idioot.

http://www.topfreeforum.com/dumplingville/images/smiles/041.gif http://www.topfreeforum.com/dumplingville/images/smiles/smiley%20HappyDance.gif http://www.topfreeforum.com/dumplingville/images/smiles/heart4.gif

circe
21 oktober 2007, 17:45

je begint al te beteren als standup comedian.

Bilal had al één agente levensgevaarlijk gewond (halssteek), volgens C2C = dat mesopzak

en een tweede agente ook levensgevaarlijk gewond (buiksteek).

Op dat ogenblik moeten de levensgevaarlijk gewonde agenten natuurlijk de hulpdiensten bellen met in eerste instantie de vraag naar een psychiater! :lol: :lol:

circe
21 oktober 2007, 17:56

waar heb je het over?

Bilal ligt ondertussen al lang in de zandbak te spelen.

De levensgevaarlijk gewonde agenten vechten nog steeds voor hun leven.

Kan je me vertellen wat de eigenaars van de uitgebrande auto's er mee te maken hadden?

Gewoon vergeten een kopie van de korankaft op hun dashboard te leggen of zo?

Tegenwoordig krijg je dat er dus bij als je een nieuwe auto koopt en in een stad woont: dashboardcopy van de koran. Schijnt als beveiliging zeer goede resultaten te geven.

nog niets van gehoord C2C?

Sjaax
21 oktober 2007, 20:29
Opnieuw autobranden in Amsterdam 21-10-07 http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif http://www.nos.nl/gfx/global/spacer.gif

Voor de zesde achtereenvolgende avond zijn in Amsterdam-West auto's in brand gestoken. Vandalen sloegen vier keer toe in auto's die net buiten gebied stonden dat extra wordt bewaakt, in Slotervaart. Bij de branden is niemand aangehouden.
Helaas nemen een stelletje pyromanen de kans te baat om zich uit te leven. In het verleden is gebleken dat pyromanen vaak moeilijk te betrappen zijn. Laten we hopen dat de cops ze snel kunnen vangen.

forumspook
21 oktober 2007, 20:35
In de 'Vlaamse' media is er hierover tot nu toe niets te vinden, vreemd genoeg.Vreemd ? Gezien wie en w*t er in België aan de macht is, is dat doodnormaal.

forumspook
21 oktober 2007, 20:37
Omdat de linksen enkel discussies op hoog niveau willen voeren.zéér hoog...Boven de rookwolken van brandende auto's, gebouwen en mensen.

forumspook
21 oktober 2007, 20:40

:lol: :lol: :lol: U bent onbetaalbaar! Probeer dat eens in Marokko of Turkije,het politie buro binnenlopen en een flik neersteken! Dat we nog eens kunnen lachen!

forumspook
21 oktober 2007, 20:43
"Diepgewortelde racistische impulsen"

Geloof je uw eigen woorden?

Elke blanke heeft nu dus "diepgewortelde racistische impulsen" die hij of zij instinctief draagt, net zoals een mens instinctief de zelfverdedigingsdrang van een half miljard jaar geleden in zich draagt in de vorm van fobien?

De autochtone gemeenschap is dus vol met racistische rotzakken die aan niets anders denken dan Holocaust en Apartheid (en een beetje Ku Klux Klan voor de verandering), en ze handelen uit "muscle memory" zodra ze een allochtoon zien?

Ik heb echt niet verwacht dat een mens dat toch wel over enige hersencapaciteit beschikt zo naief kan zijn.

Ik citeer opnieuw:

"Diepgewortelde racistische impulsen".

Wat moet men anders doen, wanneer een man met een mes een agent aanvalt? Het is vanzelfsprekend dat men deze moet neutraliseren.

"Diepgewortelde racistische impulsen". Damn, ik wist niet dat er mensen zoals u rondliepen...
C2C is één der meerbegaafden van de linkse troep van dit forum.

forumspook
21 oktober 2007, 20:49

Het bleef immers niet bij het zwaaien met een mes: hij gebruikte het ook. Bij verassing overviel hij twee agenten, stak er één onmiddellijk bijna DOOD, en verwondde de tweedde ZWAAR...

forumspook
21 oktober 2007, 20:58
C2C, Als ik goed heb gelezen is het juist een van de twee zwaargewonde agenten die in het bureel op Bilal heeft geschoten. Agenten hebben geen mes om zich te verdigen; enkel spray, een matrak en een pistool. Als die agent moet kiezen terwijl hij zwaargewond is, dan is de keuze volgens mij vlug gemaakt. En gericht schieten terwijl je zwaargewond bent is ook niet zo gemakkelijk.
Het gekste van alles is dat die flik zich voor sommigen hier nog zou moeten verantwoorden! Zonder een speciale politievriend te zijn, de deze had volgens mij toch een volstrekt normale reactie. Waar zouden ze die mannen anders een pistool voor geven? Als ze het zelfs niet mogen gebruiken om zich te verdedigen als daar een gek een mes in hun lijf aan het steken is?
Of anders moet het zoals in Engeland , daar liepen de flikken ongewapend rond vroeger, juist een houten knuppeltje. Maar als je er één aanviel, kostte dat zéér duur voor de rechtbank. En als je er één vermoordde , dan werd je opgehangen.

Mustius
21 oktober 2007, 21:02
Ach kom die politieagent heeft gewoon gedaan wat m moest doen, wat moest m dan toekijken terwijl die eikel daar zo wild tekeer ging?

PollyCorrect
21 oktober 2007, 21:07
Ach kom die politieagent heeft gewoon gedaan wat m moest doen, wat moest m dan toekijken terwijl die eikel daar zo wild tekeer ging?

Ja, dat had hij moeten doen, want die arme allochtoon die had stress, en daar werd ie schizofreen van, en dat komt van al die diescriemienasie, en vooral de politie dat zijn racisten en ze maken deel uit van ons stoute systeem dus die politie die moet dat gewoon ondergaan, en misschien proberen pootje-lap te doen om zich te verdedigen.

:P

present_1957
26 oktober 2007, 13:43

En jou favoriete gazettekes, laat me raden, " De frut" , "Story" , Family" en "Dag Allemaal"

present_1957
26 oktober 2007, 13:51

De grote fout in dit debat is dat men blijft spreken van allochtonen en autochtonen, zolang men dit blijft doen zal er nooit wat veranderen.Die zogenaamde allochtonen zijn hier meestal geboren, ik ken er veel van op het werk en die spreken plat Antwerps.Alleen hun bruine tintje speelt in hun nadeel, merkwaardig, want hier gaan de "bleekscheten" naar de zonnebank:-D

duveltje382
26 oktober 2007, 14:00
De grote fout in dit debat is dat men blijft spreken van allochtonen en autochtonen, zolang men dit blijft doen zal er nooit wat veranderen.Die zogenaamde allochtonen zijn hier meestal geboren, ik ken er veel van op het werk en die spreken plat Antwerps.Alleen hun bruine tintje speelt in hun nadeel, merkwaardig, want hier gaan de "bleekscheten" naar de zonnebank:-D
Ach ik ben al wat langer als Uw inwoner van Antwerpen,en je zou eens moeten weten hoeveel illegalen hier leven,dus ik spreek dan nog niet van allochtonen,en zij spreken het Antwerps ook hoor
Ik blijf zeggen dat we moeten stoppen met deze mensen hier in Antwerpen te dulden,zij moeten gewoon terug gestuurd worden
Pas dan kan men aan de op(uit)bouw van Antwerpen beginnen denken

present_1957
26 oktober 2007, 15:31
Ach ik ben al wat langer als Uw inwoner van Antwerpen,en je zou eens moeten weten hoeveel illegalen hier leven,dus ik spreek dan nog niet van allochtonen,en zij spreken het Antwerps ook hoor
Ik blijf zeggen dat we moeten stoppen met deze mensen hier in Antwerpen te dulden,zij moeten gewoon terug gestuurd worden
Pas dan kan men aan de op(uit)bouw van Antwerpen beginnen denken

Dat is onmogelijk, want wat ga je dan doen? Een muur optrekken rond Antwerpen en/of Vlaanderen.De rijke West-Europese landen zijn zelf de oorzaak van de vluchtelingenstroom. Ook Belgie heeft zijn duit in het zakje gedaan door de bodemschatten in Congo te gaan stelen.De uitbuiting van Afrika gaat onverminderd verder,dan hoeft het niet te verwonderen dat die mensen op hun beurt naar hier komen.Hoe zou je zelf zijn als honger, oorlog en en uitbuiting je deel was? Vergeet niet toen het hier slecht ging in de 19de eeuw ook vele Europeanen naar Amerika.Ook dat land is van zijn rechtmatige eigenaars de Indianen gestolen, wie zijn wij dan om zoveel pretentie te hebben en anderen te veroordelen die ook op zoek zijn naar een beter leven.

Daimanta
26 oktober 2007, 15:40
Dat is onmogelijk, want wat ga je dan doen? Een muur optrekken rond Antwerpen en/of Vlaanderen.De rijke West-Europese landen zijn zelf de oorzaak van de vluchtelingenstroom. Ook Belgie heeft zijn duit in het zakje gedaan door de bodemschatten in Congo te gaan stelen.De uitbuiting van Afrika gaat onverminderd verder,dan hoeft het niet te verwonderen dat die mensen op hun beurt naar hier komen.Hoe zou je zelf zijn als honger, oorlog en en uitbuiting je deel was? Vergeet niet toen het hier slecht ging in de 19de eeuw ook vele Europeanen naar Amerika.Ook dat land is van zijn rechtmatige eigenaars de Indianen gestolen, wie zijn wij dan om zoveel pretentie te hebben en anderen te veroordelen die ook op zoek zijn naar een beter leven.

Het feit dat ze emi(immi)greren wordt hen niet kwalijk genomen. Het feit dat ze niet integreren is hetgene dat wrikt. Dan kunnen de linksen wel met hun multikulti-utopie aan komen zetten, maar dat neemt het probleem dat onstaat niet weg.

duveltje382
26 oktober 2007, 15:45

Je bent erg jong zo te zien,geloof mij vrij dat enkel de criminele hier zitten,niet de echte vluchtelingen of illegalen
Nee ,enkel met echte centjes geraak je in Europa ;)

circe
26 oktober 2007, 15:54

Omdat Leopold de bodemschatten van Congo ging "stelen" mogen nu de Marokkanen onze kinderen vermoorden!

Het helpt écht niet om 1957 in je nick te vermelden als je in feite 1987 bedoelt.

26 oktober 2007, 16:59

Die allochtonen blijven zelf spreken van "wij" en "zij".
Bij voorbeeld als het erop aankomt een bruid/egom te importeren uit "hun moederland", en 70 % van de Turken en Marokkanen doen dat.
Bij voorbeeld als ze de zoveelste auto in de fik steken in Sint-Joost omdat "zij" for ever Turken zijn en zullen blijven, met of zonder Belgisch identiteitskaart.

26 oktober 2007, 17:01
Hey Miggy.

Ben je op stage geweest bij Edina? ;-)

migrantenjong
26 oktober 2007, 17:02

Beter ophouden met relativeren, en beginnen terugvechten.

De Indiaantjes vochten niet goed genoeg terug.

TypO
27 oktober 2007, 18:42

???? 8O

Rascistische moord????

Komaan zeg!
Gij zijt nog geen beetje beschaamd?!

Ha neen, natuurlijk niet.
Als je 't symbool van een regime en een tekening van een man die samen goed zijn voor 100miljoen moorden. Tja, dan weet ik het wel.

Nu jij nog.