PDA

View Full Version : Osama Bin Laden zit als een rat in de val

Het Skill Effect
22 februari 2004, 14:48
Osama Bin Laden zit als een rat in de val

De speciale Amerikaanse en Britse eenheden zouden de leider van het terreurnetwerk Al-Qaida, Osama Bin Laden, gelokaliseerd hebben in een bergachtig gebied in het Noord-Oosten van Pakistan, niet ver van de Afghaanse grens, zo meldt het Britse dagblad Sunday Express.

De krant, die zich baseert op een Amerikaanse inlichtingenbron, deelt mee dat Bin Laden zich samen met ongeveer vijftig fanatieke aanhangers schuilhoudt binnen een zone van 16 kilometer ten noorden van de stad Khanozai en Qetta. "Bin Laden is omsingeld en de speciale Amerikaanse eenheden zijn absoluut zeker dat hij niet kan ontsnappen," aldus de niet nader geïdentificeerde bron in de Sunday Express. Nog volgens dezelfde bron zou ook mollah Mohammed Omar zich in het gezelschap van de leider van Al-Qaida bevinden.

Osama Bin Laden is de meest gezochte terrorist ter wereld. Hij is de leider van het terreurnetwerk Al Qaida, dat verantwoordelijk wordt geacht voor de aanslagen van 11 september 2001 in de Verenigde Staten. Na die aanslagen viel het Amerikaanse leger met de hulp van enkele bondgenoten Afghanistan binnen en werd de indrukwekkende klopjacht op Bin Laden geopend. De Al Qiada-leider kon telkens weer ontkomen aan de klauwen van de Amerikanen. Nu zou hij dus als een rat in de val zitten.

illwill
22 februari 2004, 14:58
Osama Bin Laden zit als een rat in de val

De speciale Amerikaanse en Britse eenheden zouden de leider van het terreurnetwerk Al-Qaida, Osama Bin Laden, gelokaliseerd hebben in een bergachtig gebied in het Noord-Oosten van Pakistan, niet ver van de Afghaanse grens, zo meldt het Britse dagblad Sunday Express.

De krant, die zich baseert op een Amerikaanse inlichtingenbron, deelt mee dat Bin Laden zich samen met ongeveer vijftig fanatieke aanhangers schuilhoudt binnen een zone van 16 kilometer ten noorden van de stad Khanozai en Qetta. "Bin Laden is omsingeld en de speciale Amerikaanse eenheden zijn absoluut zeker dat hij niet kan ontsnappen," aldus de niet nader geïdentificeerde bron in de Sunday Express. Nog volgens dezelfde bron zou ook mollah Mohammed Omar zich in het gezelschap van de leider van Al-Qaida bevinden.

Osama Bin Laden is de meest gezochte terrorist ter wereld. Hij is de leider van het terreurnetwerk Al Qaida, dat verantwoordelijk wordt geacht voor de aanslagen van 11 september 2001 in de Verenigde Staten. Na die aanslagen viel het Amerikaanse leger met de hulp van enkele bondgenoten Afghanistan binnen en werd de indrukwekkende klopjacht op Bin Laden geopend. De Al Qiada-leider kon telkens weer ontkomen aan de klauwen van de Amerikanen. Nu zou hij dus als een rat in de val zitten.

Dit word tijd!!! :D :D
Dat ze deze debielen maar allemaal in Guantanamo Bay steken, dan kunnen ze daar als ratten wegrotten. T'is te hopen dat het echt zo is en dat ze in de val zitten.

Tantist
22 februari 2004, 15:18
Eerst zien... Dan geloven...

Weisse Wolf
22 februari 2004, 15:56
Afmaken die hond!!! En laat hem eerst maar wat afzien.:x

illwill
22 februari 2004, 16:01

Voor mijn part stoppen ze hem meteen onder de grond zonder het aan iemand te vertellen zodat hij op de beste en snelste manier zonder er woorden aan vuil te maken vergeten word.

Antoon
22 februari 2004, 17:01
Dat soort berichten is in het verleden reeds op een sisser uitgelopen. Hopelijk is het deze keer raak en kan die bin laden worden gevangen. Op deze wereld is er geen plaats voor dat soort onmensen.

Kotsmos
22 februari 2004, 17:06

Hoera! Leve de selectieve rechtsstaat! Leve de relativiteit van de mensenrechten! Leve de bloedwraak! Leve!

Kitten
22 februari 2004, 17:29

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: enz. enz.

Weisse Wolf
22 februari 2004, 18:19

Hoera! Leve de selectieve rechtsstaat! Leve de relativiteit van de mensenrechten! Leve de bloedwraak! Leve!Hoe mensenrechten? Had ik het niet over een hond? :wink:

mad_drone
22 februari 2004, 18:51
Hoera! Leve de selectieve rechtsstaat! Leve de relativiteit van de mensenrechten! Leve de bloedwraak! Leve!Hoe mensenrechten? Had ik het niet over een hond? :wink:
wolf?

Leviathan
22 februari 2004, 20:57
Afmaken die smeerlap en daarna zijn lijk als trofee tentoonstellen in New York.

Distel
22 februari 2004, 21:04

En als ge hem drie keer afmaakt in vijf jaar moogt ge hem houden zeker?

Vlaamse Leeuw
22 februari 2004, 22:00

Zo haatdragend. Net zoals alle criminelen moet deze man ook een eerlijk proces krijgen. Lijkt me normaal.

Weisse Wolf
22 februari 2004, 22:08
Hier kan men alvast wat oefenen om op een menslievende en rechtvaardige manier Osama Bin Laden gevangen te nemen.
http://www.rock103.com/bin.html

Jan van den Berghe
22 februari 2004, 22:11

En zo een voor eeuwig inspirerende martelaar creëren...

Jan van den Berghe
22 februari 2004, 22:12
Net zoals alle criminelen moet deze man ook een eerlijk proces krijgen. Lijkt me normaal.

En wie zal de man dan wel berechten?

In ieder geval heeft de VS de man nu al schuldig verklaard. Bijgevolg kan er van een eerlijk proces geen sprake meer zijn. Of wat stelt u eigenlijk voor?

Stefanie
22 februari 2004, 22:17
Net zoals alle criminelen moet deze man ook een eerlijk proces krijgen. Lijkt me normaal.

In ieder geval heeft de VS de man nu al schuldig verklaard. Bijgevolg kan er van een eerlijk proces geen sprake meer zijn. Of wat stelt u eigenlijk voor?

Maar Jan, er zijn meerdere videos waarop hij oproept tot geweld. En Trabelsi zijn getuigenis is niet meteen van die aard dat het Osama vrijplijt.

Weisse Wolf
22 februari 2004, 22:17

En zo een voor eeuwig inspirerende martelaar creëren...Stop hem levenslang in een cel en hij wordt het ook. Deze man is voorbestemd om een martelaar te worden. Zijn duizend maagden liggen al gereed. :P

Weisse Wolf
22 februari 2004, 22:20
In ieder geval heeft de VS de man nu al schuldig verklaard. Bijgevolg kan er van een eerlijk proces geen sprake meer zijnDutroux klaagt hier ook over. 8)

Vlaamse Leeuw
22 februari 2004, 22:34

De VS zullen waarschijnlijk deze man zelf willen berechten, maar zelf zie ik liever dat zowel Sadam Houssein als Osama Bin Laden - als ze hem ooit vangen - voor het tribunaal in Den Haag zouden terecht staan.

Kotsmos
22 februari 2004, 23:03

Sja, dat is het probleem natuurlijk. Heeft Bin Laden eigenlijk nog een nationaliteit sinds de Saoudi's ze hebben afgepakt? Dat maakt het niet echt makkelijk om hem in een land te berechten. Er *s een internationaal strafhof, maar dat ziet de VS zo niet echt zitten veronderstel ik, hoewel ze natuurlijk met geen enkel argument de berechting van Bin Laden voor zich kunnen opeisen, of ze moesten het proces beperken tot de aanslagen op Amerikanen.

illwill
22 februari 2004, 23:25

Heb jij er iets op tegen indien hij schuldig verklaard word?

Darwin
22 februari 2004, 23:39
Dat soort berichten is in het verleden reeds op een sisser uitgelopen. Hopelijk is het deze keer raak en kan die bin laden worden gevangen. Op deze wereld is er geen plaats voor dat soort onmensen.

Als Bush slim is speelt hij er eerst nog een paar maanden mee. Zoals een kat met een muis. Dan valt de vangst dichter bij de verkiezingen en rendeert dat meer voor hem.

Kotsmos
22 februari 2004, 23:47

Je moét toch doorhebben dat hij dat helemaal niet bedoelde?

Descartes Jr
22 februari 2004, 23:47

Als Bush slim is speelt hij er eerst nog een paar maanden mee. Zoals een kat met een muis. Dan valt de vangst dichter bij de verkiezingen en rendeert dat meer voor hem.
Vandaag is die schutskring 16 km groot.

Volgende maand 12, dan 10, dan 8 .... en ja hoor, in de laatste weken voor de presidential elections .. BINGO ! ;)

illwill
22 februari 2004, 23:56

Misschien dat ik het verkeerd lees, nederlands is niet mijn sterkste punt, als hij het anders bedoelde is mij het goed :wink:

Stefanie
22 februari 2004, 23:57

Misschien dat ik het verkeerd lees, nederlands is niet mijn sterkste punt, als hij het anders bedoelde is mij het goed :wink:

Wel, we hebben die video's gezien. Hij riep op tot geweld. De andere beschuldigingen, dat ligt anders, natuurlijk.

jules
23 februari 2004, 00:03

De VS zullen waarschijnlijk deze man zelf willen berechten, maar zelf zie ik liever dat zowel Sadam Houssein als Osama Bin Laden - als ze hem ooit vangen - voor het tribunaal in Den Haag zouden terecht staan.

Ik denk dat de amerikanen dat nooit zullen aanvaarden.
En ik heb zo'n vermoeden dat Hollanders die man ook liever niet in hun land hebben...

Jan van den Berghe
23 februari 2004, 00:26
Maar Jan, er zijn meerdere videos waarop hij oproept tot geweld. En Trabelsi zijn getuigenis is niet meteen van die aard dat het Osama vrijplijt.

Bij de normale gang van zaken is een beschuldigde nog steeds onschuldig tot de rechtbank de feiten bewezen acht en de beschuldigde veroordeelt. Hier heeft de VS Osama Bin Laden reeds als schuldige aangewezen. Hiermee worden de regels voor een normaal proces onmogelijk gemaakt.

Dit is geen verdediging van Osama, maar slechts een opmerking over al dat gedoe rond een "eerlijk proces".

Seba
23 februari 2004, 00:28
Vandaag is die schutskring 16 km groot.

Volgende maand 12, dan 10, dan 8 .... en ja hoor, in de laatste weken voor de presidential elections .. BINGO ! ;)

ROFL :lol:

serieus, was het niet Pax Christi die voorstelden Saddam asiel te bieden in België?

Jan van den Berghe
23 februari 2004, 00:28
Dutroux klaagt hier ook over. 8)

Dutroux is niet door de hoogste politieke instanties van dit land schuldig verklaard. Osama bin Laden wel, door de VS-president en een hele horde van zijn ministers wel te verstaan.

Jan van den Berghe
23 februari 2004, 00:30

Neen, maar van een eerlijk proces zal nauwelijks sprake zijn. De uitslag staat nu al vast, temeer daar de hoogste machtshebbers in de VS de man al schuldig hebben verklaard.

Kotsmos
23 februari 2004, 01:03
Dutroux klaagt hier ook over. 8)

Dutroux is niet door de hoogste politieke instanties van dit land schuldig verklaard. Osama bin Laden wel, door de VS-president en een hele horde van zijn ministers wel te verstaan.

Op dat punt verschillen ze, maar verder zijn hun situaties wel tamelijk vergelijkbaar. "Afmaken die smeerlap" zijn uitlatingen die ik over Dutroux ook al vaak gehoord heb, en hij is door iedereen, tot zijn advocaten toe -die laten weten er niet vanuit te gaan dat hij vrij komt- al schuldig verklaard.

illwill
23 februari 2004, 10:48

Neen, maar van een eerlijk proces zal nauwelijks sprake zijn. De uitslag staat nu al vast, temeer daar de hoogste machtshebbers in de VS de man al schuldig hebben verklaard.

??? Deja vu!
Hij is schuldig in iedereen zijn ogen hoor. Ga maar rondvragen, je moet dit niet weer op de vs steken hé. Burn in hell zou ik tegen hem zeggen.

SB1234
23 februari 2004, 11:07
Hooggerechtshof in Den Haag zou een uitweg kunnen zijn, maar de VS erkent dat niet helaas....

Weisse Wolf
23 februari 2004, 11:28
De VS zal hem zelf moeten berechten ik zie geen andere oplossing. Hopelijk krijg hij niet de doodstraf maar stoppen ze hem levenslang in de cel. Zijn duizend maagden zullen nog wat geduld moeten hebben. :P

Darwin
23 februari 2004, 13:03
Als je het mij vraagt zal er helemaal geen proces komen.

Ze gaan hem denk ik gewoon een flinke portie 'rattenvergif' toedienen, zodat hij sterft in zijn eigen hol. Samen met zijn andere kornuiten. En dan tonen ze daarna de dode lichamen zoals die van de broertjes Hoessein.

RomeoAvioli
23 februari 2004, 17:43
Hopelijk pakken ze hem niet levend. Stel dat hij begint te praten over het verleden, en een paar mensen in beschaamdheid dompelt ? GW Bush is toch zo een goede man, dat mogen ze hem niet aandoen, doden, die duivelse Arabier

TomB
23 februari 2004, 18:11

Het feit dat hij op video zelf verklaard schuldig te zijn zal daar waarschijnlijk ietwat toe bijgedragen hebben.

Toch nog eventjes:
http://www.fbi.gov/mostwant/terrorists/terubl.htm

Ik zie in de officiele berichtgeving niets staan over het al dan niet schuldig zijn, noch zie ik ergens staan dat er geen eerlijk proces van komt.

Waarvan haal je al die informatie?

JoeQpublic
24 februari 2004, 12:55
goed nieuws show en wishfull thinking, ze hadden hem in 2002 al kunnen snappen, maar de amerikanen wilden zelf met de eer gaan lopen en mr Osama was ribbedebie...

als ze hem toch zouden kunnen vinden en vatten in de tribal border area van Pakistan, denk ik dat het voor een hoop mensen (oa de Pakistaanse inlichtingendienst en hun chefs binnen Musharraf's regime) mooi zou uitkomen mocht ie een jammerlijk ongeluk hebben of "vechten tot de dood"

van de andere kant heb ik vernomen dat Jef Vermassen een vliegtuig heeft gecharterd om 10.000 van z'n kaartjes boven dat gebied te droppen :wink:

Descartes Jr
28 februari 2004, 17:24
28/02 - Het Laatste Nieuws

Pakistan ontkent aanhouding bin Laden zoals gemeld door Iraanse radio
De Iraanse radio heeft zaterdag gemeld dat de internationaal gezochte terrorist Osama bin Laden zou aangehouden zijn in Pakistan. Dat land ontkende het nieuws meteen. Zijn aanhouding zou al een tijdje geleden plaatsgevonden hebben, maar de Amerikaanse president George W. Bush zou het nieuws pas aankondigen tijdens zijn verkiezingscampagne, zo meldde de Iraanse radio. Die citeerde een "goed ingelichte bron". Donderdag zou de Amerikaanse defensieminister Rumsfeld in Pakistan geweest zijn in verband met deze aanhouding. De Pakistaanse minister Khurshid Mehmood Kasuri ontkende dat nieuws meteen. Zijn collega van Binnenlandse Zaken, Faisal Saleh Hayat, meldde zaterdag nog in de Duitse krant Frankfurter Allgemeine Zeitung dat de terrorist zich in het grensgebied tussen Afghanistan en Pakistan moest bevinden. Hij zei optimistisch te zijn over de kansen om bin Laden te pakken. Er zouden meer troepen worden ingezet om de man te vinden. Sinds anderhalf jaar zou Pakistan er ook in geslaagd zijn om in het communicatienetwerk van de terroristen door te dringen. Bij een schietpartij zaterdag in een ongecontroleerde zone in Pakistan, nabij de Afghaanse grens, werden elf personen gedood en raakten zes anderen gewond. De schietpartij gebeurde aan een controlepost tussen soldaten en een niet nader geidentificeerde groep, zo meldde het Pakistaanse leger. (LAN)

Turkje
28 februari 2004, 18:30
Moest het initiële bericht waar zijn, dan ben ik er zeker van dat George W. de filmpjes van de gevangen genomen Bin Laden zal bewaren tot midden in de presidentiële race.

Stemmen zijn ook belangrijk hé...

Supe®Staaf
28 februari 2004, 19:38

Zeker.
Osama parkeerde die Boeings niet op de WTC's.

Als na zijn gevangenname BEWEZEN wordt, dat hij ertoe aanzette of er hand en spandiensten voor verleende, dan moet hij een straf krijgen die daar internationaal-strafrechterlijk mee in verhouding staat.

tomm
28 februari 2004, 23:01
ondertussen hebben ze hem nog altijd niet en ontkennen ze dat hij als een rat in de val zat...

Weisse Wolf
29 februari 2004, 01:01
Moest het initiële bericht waar zijn, dan ben ik er zeker van dat George W. de filmpjes van de gevangen genomen Bin Laden zal bewaren tot midden in de presidentiële race.

Stemmen zijn ook belangrijk hé...En gelijk heb je. Het zou zeker een garantie zijn dat hij lekker op zijn plaats kan blijven zitten.

Evert
29 februari 2004, 12:25
En wat dan?
Denk je dat als BL opgepakt wordt dat het dan allemaal voorbij is?
Dream on...

E.

Evert
29 februari 2004, 12:32
Wel, we hebben die video's gezien. Hij riep op tot geweld.

En wat doen Bush, Rumsveld & consorten dan?

E.

Evert
29 februari 2004, 12:36
??? Deja vu!
Hij is schuldig in iedereen zijn ogen hoor. Ga maar rondvragen, je moet dit niet weer op de vs steken hé. Burn in hell zou ik tegen hem zeggen.

Het probleem is alleen dat in dit geval de judge, jury & executioner net zo schuldig zijn als de beklaagde...

E.

Tjolder
17 maart 2004, 21:02
Ze hadden hem inderdaad 'bijna' :lol:

-----------------------------------
Een 35-jarige Fransman heeft drie maanden voorwaardelijke celstraf en schadevergoeding opgelegd gekregen nadat hij maandag had geprobeerd 'Osama bin Laden' omver te rijden. Het bleek echter niet de echte Bin Laden te zijn maar iemand die op hem leek.

De man reed maandag in zijn auto door de zuidelijke stad Montpellier toen hij ineens een voetganger zag die als twee druppels water op de leider van Al-Qaeda leek. Hij twijfelde geen moment en gaf plankgas, reed dwars door een rood licht en ging met z'n wagen het voetgangerspad op. Hij slaagde niet in zijn poging om de lookalike te vermorzelen omdat hij tegen een trappenhuis crashte.

De bestuurder noemde als reden voor zijn impulsieve actie de angst die hij had voor het terrorisme. Onlangs dreigden terroristen met het plegen van aanslagen in Frankrijk nu de hoofddoekjes uit de schoolbankjes zijn gebannen.
-----------------------
http://frontpage.fok.nl/nieuws/39481

:lol: :lol:

filosoof
17 maart 2004, 21:21
Misschien is 't wel een wolf...:twisted:

Beer
17 maart 2004, 21:27
Of een filosoof

eigeeltje
17 maart 2004, 21:50
Of een filosoofverkoop niet het vel van de beer alvorens hij geschoten is :twisted:

Beer
17 maart 2004, 22:01
Is een filosoof een beer :lol: :lol: :lol:

filosoof
17 maart 2004, 22:55
Of een filosoof
ik weet het niet, ik ken hem niet.... :) of ou't een beer zijn?
een wolf, een beer of een mestkever :?:
:?

Beer
17 maart 2004, 23:17
Filosoof noem mij hoe u wilt mij kunt u niet kwetsen personen zoals u en vreemdelingen hebben mij gemaakt zo als ik nu ben.Ik haat en ik ben niet aleen.470 kerels zoals mij denken er het zelfde over.Ik heb mij lid laten maken van een partij om dat het het enige was wat ik kon doen. Het is een alternatief

Beer
17 maart 2004, 23:20
469 zijn geen lid

Olivier
17 maart 2004, 23:24
Filosoof noem mij hoe u wilt mij kunt u niet kwetsen personen zoals u en vreemdelingen hebben mij gemaakt zo als ik nu ben.Ik haat en ik ben niet aleen.470 kerels zoals mij denken er het zelfde over.Ik heb mij lid laten maken van een partij om dat het het enige was wat ik kon doen. Het is een alternatief

Ik heb medelijden met u. Zo vol met haat. Het leven moet hard zijn.

Let it all go, verhuis, de marokkanen zijn die maagzweren niet waard. Kom terug als uw partij de buurt heeft gekuist.

Beer
17 maart 2004, 23:36
Meedelijden dat bestaat niet in mijn woordeboek. maar haat wel zoek het eens op .

Mustapha
17 maart 2004, 23:39
Terrorist!

Beer
17 maart 2004, 23:43
Yep

ggolsteyn
19 maart 2004, 01:46

Stemmen zijn ook belangrijk hé...En gelijk heb je. Het zou zeker een garantie zijn dat hij lekker op zijn plaats kan blijven zitten.

-----------------------
Dacht je werkelijk dat Bin Laden zou terugkeren naar zijn door de Amerikanen gebouwd ondergronds hotel? Nadat ze de holen volgestrooid hebben met zware VERARMD URANIUMBOMMEN ? De Amerikanen zijn onmiddellijk uit de omgeving gevlucht wegens dodelijke straling en de boys van schoothondje Blair mochten de boel opkuisen. Het heeft geen haar gescheeld of ONZE JONGENS moesten de rest van de uraniumstraling opvangen.

Hij zit zoals iedereen toch al wist in Jemen, waar zijn oorsprong ligt en waar heel zijn omgeving achter hem staat, samen met zijn beste vrienden BUSH en SKULL AND BONES die hem op 11 september 's morgens vlug uit het land gesmokkeld hebben.

En als hij gevangen wordt zal hij ook krijgsgevangen zijn zoals zijn vijand SADDAM, nog een vriend van de gangsters van SKULL AND BONES en van de banksters van CARLYLE, en met de zegen van de sekte van Bush: BORN AGAIN CHRISTIANS? terwijl de soldaten van beide heren als trrrrrristen opgesloten worden in Guantanamo, of gewoon neergeknald worden bij een ongelukje.

Trouwens de uitslag van de presidentsverkiezingen zijn toch ook al bekend? KERRY, eveneens lid (en langer dan Bush) van de LOGEBENDE #322 van SKULL AND BONES zal op een volgende verkiezing moeten wachten, zo hebben de GROOTMEESTERS beslist, die daar uiteraard voor betaald zijn door de huidige president die zij ook hebben aangesteld.

Zoek het eens op met GOOGLE, en zet je goed vast op je stoel of je valt ervan af.

Gerard Golsteyn

----------------------------------
BLESS GOT YOU !!!