PDA

View Full Version : wat red je uit je brandend huis ?


the outlaw torn
27 oktober 2007, 15:00
stel: je huis staat in lichter laaie,

wat zou je meenemen, redden uit het huis ?


backdraft ( clipke van de film )
http://www.youtube.com/watch?v=9KFtreUfOQA

manta
27 oktober 2007, 15:01
M'n kinderen ...

duveltje382
27 oktober 2007, 15:02
M'n kinderen ...

idem

berre
27 oktober 2007, 15:02
mijn laptop, dat is zowat het hetgene dat het meeste waarde heeft in mijn kamer. voor de rest nog mijn gsm en protofeuille in de broekzak steken en de vlaamse leeuw van de muur halen, opplooien en ook meepakken
tot zover dan de evacuatie van berre's kamer.

the outlaw torn
27 oktober 2007, 15:03
M'n kinderen ...

en als deze zichzelf kunnen redden ?

berre
27 oktober 2007, 15:03
mijn laptop, dat is zowat het hetgene dat het meeste waarde heeft in mijn kamer. voor de rest nog mijn gsm en protofeuille in de broekzak steken en de vlaamse leeuw van de muur halen, opplooien en ook meepakken
tot zover dan de evacuatie van berre's kamer.ahja en als ik op mijn pa zijn gitaar heb gespeeld en die staat er ook nog pak ik die ook wel mee, hij zou er niet mee kunnen lachen moest ik die laten opbranden.

manta
27 oktober 2007, 15:03
en als deze zichzelf kunnen redden ?
Bug-out bag ...

duveltje382
27 oktober 2007, 15:04
en als deze zichzelf kunnen redden ?

Zo snel mogelijk gaan lopen ja ....

Jaani_Dushman
27 oktober 2007, 15:05
stel: je huis staat in lichter laaie,

wat zou je meenemen, redden uit het huis ?


backdraft ( clipke van de film )
http://www.youtube.com/watch?v=9KFtreUfOQADe vlammen.

largo_w
27 oktober 2007, 15:12
mijn onderbroek vooral... ziet dak daar buiten sta zonder...

duveltje382
27 oktober 2007, 15:13
mijn onderbroek vooral... ziet dak daar buiten sta zonder...
mor zonder zwans zou U Uw eerst kleden om Uw te redden?:roll:

Einzelkämpfer
27 oktober 2007, 15:15
Men Fatima!

largo_w
27 oktober 2007, 15:21
mor zonder zwans zou U Uw eerst kleden om Uw te redden?:roll:

just m'n onderbroek zeker... Al slaapk er zelf mee dusja... kweetnie!:?

BigF
27 oktober 2007, 15:24
de bengels
mijn vrouw
mezelf
mijn harde schijven

de rest blijft liggen, ik ben veel te goed verzekerd...

Nynorsk
27 oktober 2007, 15:24
mijn katten, de doos met foto's van mijn voorouders, en de doos met mijn eigen foto's.
De rest is vervangbaar.

Einzelkämpfer
27 oktober 2007, 15:27
Ik hoop mor da men Fatima ni ga scheure van de ruuk. Iemand eu gedacht wa da me heur kan doen?

Heftruck
27 oktober 2007, 15:28
Mijn harde schijven, mijn fotoboeken, mijn ideeënboeken, mijn verjaardagskaartjes & brieven, mijn portefeuille en mijn 20-jaar oude teddybeer.

Al de rest is vervangbaar.

Dronkoers
27 oktober 2007, 15:28
Ik zou het echt niet weten, misschien de helft van de kleerkast, zodat ik geen 3 weken met dezelfde kleren bij iemand logeer :-)

Heftruck
27 oktober 2007, 15:29
mijn katten, de doos met foto's van mijn voorouders, en de doos met mijn eigen foto's.
De rest is vervangbaar.

Lol, deja vu. :-D

largo_w
27 oktober 2007, 15:31
Mijn harde schijven, mijn fotoboeken, mijn ideeënboeken, mijn verjaardagskaartjes & brieven, mijn portefeuille, mijn 20-jaar oude teddybeer.

Mijn tandenborstel, mijn bed, twee kasten, eten voor een jaar, mijn tennisraket,...:lol:

Derk de Tweede
27 oktober 2007, 15:31
Mijn LP's en de hond!
Moeder en dochter redden zich wel!

Heftruck
27 oktober 2007, 15:33
Mijn tandenborstel, mijn bed, twee kasten, eten voor een jaar, mijn tennisraket,...:lol:

Ach, ach, ik kan al mijn spullen in 1 keer het huis uit krijgen. ;-)

Katten hebben overigens de neiging niet te blijven zitten in een brandend huis..

Heftruck
27 oktober 2007, 15:36
Deze thread laat me in de overweging om misschien toch een doos te maken met alle spullen die meteen verplaatst moeten kunnen worden..

manta
27 oktober 2007, 15:38
Deze thread laat me in de overweging om misschien toch een doos te maken met alle spullen die meteen verplaatst moeten kunnen worden..
Iedereen heeft zulks toch al klaarstaan voor in geval van nood ???
http://en.wikipedia.org/wiki/Bug-out_bag

Ovidius
27 oktober 2007, 15:38
Katten en HD's

Savatage
27 oktober 2007, 15:38
M'n foto-albums en dvd's.

Savatage
27 oktober 2007, 15:39
Mijn harde schijven, mijn fotoboeken, mijn ideeënboeken, mijn verjaardagskaartjes & brieven, mijn portefeuille en mijn 20-jaar oude teddybeer.

Al de rest is vervangbaar.

:? Is die dan niet helemaal versleten na 20 jaar?

Derk de Tweede
27 oktober 2007, 15:48
Mijn harde schijven, mijn fotoboeken, mijn ideeënboeken, mijn verjaardagskaartjes & brieven, mijn portefeuille en mijn 20-jaar oude teddybeer.

Al de rest is vervangbaar.

Teddybeer, ik moet je nu gaan ruilen
Voor de man die heel veel van me houdt
Teddybeer, beloof me niet te huilen
Op de dag waarop hij met me trouwt
Maar ik zal 't heel m'n leven niet vergeten
Wat je in m'n jeugd voor mij steeds bent geweest
Lieve teddybeer, je moet me dit vergeven
Want als kind hield ik van jou altijd het meest
Teddybeer, ik moet je nu gaan ruilen
Voor de man, die heel veel van me houdt
Teddybeer, beloof me niet te huilen
Op de dag waarop hij met me trouwt

bentje
27 oktober 2007, 15:49
M'n honden, m'n kat en m'n vrouwtje.
En misschien ook nog een paar pinten, want je zal het nooit anders weten dat je huis afbrand op zondag en geen winkel open te vinden is

jurgen79
27 oktober 2007, 15:50
stel: je huis staat in lichter laaie,

wat zou je meenemen, redden uit het huis ?



Mijzelf en mijn buttplug:lol:

Heftruck
27 oktober 2007, 15:53
:? Is die dan niet helemaal versleten na 20 jaar?

Haha, nee. Die ligt al 10 jaar netjes opgeborgen omdat ik allergisch ben aan stof. Een nostalgisch relikwie uit een lang vervlogen tijd.

En iets dat ik aan mijn kinderen wil doorgeven. :-D

Heftruck
27 oktober 2007, 15:54
Iedereen heeft zulks toch al klaarstaan voor in geval van nood ???
http://en.wikipedia.org/wiki/Bug-out_bag

Ik dus niet..

Nuja, op twee minuten heb ik 't meeste bij elkaar geraapt hoor.

manta
27 oktober 2007, 16:00
Ik dus niet..

Nuja, op twee minuten heb ik 't meeste bij elkaar geraapt hoor.
:-D
2 Minuten is een erg lange tijd als je in een brandend huis staat hoor ;-)

Foto's en dergelijke kan je kopiëren en elders onderbrengen ...(leer je bij na een scheiding:-D )

Dronkoers
27 oktober 2007, 16:01
Ik dus niet..

Nuja, op twee minuten heb ik 't meeste bij elkaar geraapt hoor.

Op 2 minuten kunt ge ook lelijke brandwonden hebben ;-)

filosoof
27 oktober 2007, 16:01
stel: je huis staat in lichter laaie,

wat zou je meenemen, redden uit het huis ?


backdraft ( clipke van de film )
http://www.youtube.com/watch?v=9KFtreUfOQA

mijn vrouw

Heftruck
27 oktober 2007, 16:03
:-D
2 Minuten is een erg lange tijd als je in een brandend huis staat hoor ;-)

Foto's en dergelijke kan je kopiëren en elders onderbrengen ...(leer je bij na een scheiding:-D )

Ok, dan gooi ik gewoon die spullen uit het raam, gaat ook. :-D

PollyCorrect
27 oktober 2007, 16:05
maane sacoche! en de poes natuurlijk. Hoewel, die zal zelf wel zo behendig zijn.

Iemand gehoord van de kat die een oude man die voor pampus lag in bed door de rook, en dat die kat dan een doek in water heeft gedompeld en naar de oude baas gesleept?

largo_w
27 oktober 2007, 16:06
maane sacoche! en de poes natuurlijk.

Pollycorrect is een vrouw?:-o

PollyCorrect
27 oktober 2007, 16:12
Pollycorrect is een vrouw?:-o

Yeah, babe!

largo_w
27 oktober 2007, 16:17
Yeah, babe!

Die poes deedm :-D ...
abon :?

migrantenjong
27 oktober 2007, 16:24
Mijn modelbouwcollectie, laptop, moerasplant en een paar boeken.

En PollyCorrect.

Jazeker
27 oktober 2007, 16:28
Mijn PC (al vrees ik dat dat niet gaat lukken... 't is ne maxi tower), zeker mijn harde schijven (foto- en muziekcollectie), mezelf, een fles brandy om me te bezuipen terwijl ik alles in vlammen zie opgaan, een pakske bastos voor het geval de nachtwinkel dicht is en mijn portemonee (met id card en bank kaartjes is het makkelijker om weer aan geld te raken of te bewijzen dat ge wel die jazeker zijt die een brandverzekering had.

Ovidius
27 oktober 2007, 16:31
Haha, nee. Die ligt al 10 jaar netjes opgeborgen omdat ik allergisch ben aan stof.
...


Amai das ook iet ambetant! Wel proper.

PollyCorrect
27 oktober 2007, 16:46
Mijn modelbouwcollectie, laptop, moerasplant en een paar boeken.

En PollyCorrect.

hé Miggie http://img.photobucket.com/albums/v234/SimiPilchy/saucy.gif

myrdjinn
27 oktober 2007, 16:57
thuis: ouders
kot: ik+laptop

m.r.
27 oktober 2007, 17:03
Mijn hond. Voor de rest, als 't nog zou kunnen zonder enig gevaar : mijn brandverzekering, mijn diploma's. Eventueel nog het kastje dat ik zo graag zie. Op voorwaarde dan nog dat ik mijn hond 100 % in veiligheid weet. Maar verder : alles is vervangbaar en om die foto-albums van me zou ik echt niet treuren, ik kijk er toch nooit naar. 'k Zou ervan verlost zijn.

Jazeker
27 oktober 2007, 17:05
Haha, nee. Die ligt al 10 jaar netjes opgeborgen omdat ik allergisch ben aan stof. Een nostalgisch relikwie uit een lang vervlogen tijd.

En iets dat ik aan mijn kinderen wil doorgeven. :-D

Dat vind ik lief. Ik heb zelf ook een stuk of 3-4 knuffels liggen die ik als (klein) kindje kreeg en die ik om nostalgische redenen niet weg doe. Ze zitten wel nog in een doos die ik niet geopend heb na mijn verhuis aangezien ik niet denk die knuffels hard nodig te hebben gedurende mijn 3 tot x jaar hier. Maar ik kan je volgen daarin. Ik heb nog:

* een wit beertje dat "ik" kreeg bij mijn geboorte en waar ik blijkbaar zot van was tussen mijn 0 en 2-3 jaar. Vele foto's van me met dat beertje erop. Erg versleten, maar ge moet het maar uit mijn dode handen loswrikken.
* een snoopy knuffel... moet ik gekregen hebben rond mijn 1 of 2 jaar. Net als voorgaande is dat beeld in mijn geheugen gebrand.
* een knuffel dat een klein hondje voorstelt. gekregen van buren toen ik 4-5 jaar was... voor mijn zus hadden ze een katje. Mijn zus vond mijn pakketje groter dan het hare en we hebben geruild voor de lieve vrede. Zij de kat dus, ik de hond.
* een garfield popje. Geen sentimentele waarde en ik weet niet waar die vandaan komt maar weet wel dat ik die al lang heb. Wetende dat Garfield pas ontstond in 1978-1979, moet het wel erg vroege merchandising zijn geweest.
* een tiroler beertje met lederhosen. Gekregen van mijn ex na haar trip naar Oostenrijk. Zij heeft het tweelingmodel. Hanz und Franz. Ik heb Franz.


Belachelijk natuurlijk. Met die dingen doe ik niks meer. Maar ik hou ze toch maar. Ze zijn als foto's... een aandenken.

Duvelke
27 oktober 2007, 17:05
geld, pc, tv, dvd, digirecorder, laptop, kat, Playstation3, xbox360, IPod, en foto's,

Den Ardennees
27 oktober 2007, 17:09
beertje (in mijn geval pluchen schaapje) zou ik idd ook meenemen, dan een paar boeken die je wellicht niet zo makkelijk vindt, mijn krantenknipsels en mijn oude studentenlint.

Jazeker
27 oktober 2007, 17:12
geld, pc, tv, dvd, digirecorder, laptop, kat, Playstation3, xbox360, IPod, en foto's,

1. Heb jij veel geld in je huis? (interesting)
2. Als het geen plasma of flat panel is, zou je dan een half uurtje spenderen om die beeldbuis die je nu in de makro kan halen voor 150 euro het huis uit te slepen?
3. as in dvd-speler? Een ding dat je kan ophalen aan 39 euro in het kruidvat?
4. as in de digirecorder van max 300 euro? Of diegene die belgacom of telenet je eigenlijk verhuurt?
5. Ik mag echt hopen dat de kat je eerste zorg is.
6. Kan je een PS3, Xbox360 en Ipod niet gewoon vervangen?

Duvelke
27 oktober 2007, 17:16
1. Heb jij veel geld in je huis? (interesting)
2. Als het geen plasma of flat panel is, zou je dan een half uurtje spenderen om die beeldbuis die je nu in de makro kan halen voor 150 euro het huis uit te slepen?
3. as in dvd-speler? Een ding dat je kan ophalen aan 39 euro in het kruidvat?
4. as in de digirecorder van max 300 euro? Of diegene die belgacom of telenet je eigenlijk verhuurt?
5. Ik mag echt hopen dat de kat je eerste zorg is.
6. Kan je een PS3, Xbox360 en Ipod niet gewoon vervangen?

1. ja
2. het is een flatscreen van 65 inch! pas nieuw, dus laat ik ni staan.
3. nee, wij kopen geen witte producten ;)
4. tja, das toch 300 euro armer e?
5. ja, ons ploeske is belangrijkste
6. da ga allemaal, maar dat kost geld.

Jazeker
27 oktober 2007, 17:21
1. ja
2. het is een flatscreen van 65 inch! pas nieuw, dus laat ik ni staan.
3. nee, wij kopen geen witte producten ;)
4. tja, das toch 300 euro armer e?
5. ja, ons ploeske is belangrijkste
6. da ga allemaal, maar dat kost geld.

Heb je dan geen dingen in huis die niet vervangen kunnen worden?

manta
27 oktober 2007, 17:25
Wat sommige mensen allemaal meezeulen als hun huis afbrandt ....
Daar staan ze dan op straat ... Geen eten , geen dak boven hun hoofd ... Maar wel TV's , video's en computers ....(sommigen weten op die moment niet eens of hun vrouw er uit is geraakt ..)...:lol:

duveltje382
27 oktober 2007, 17:26
1. ja
2. het is een flatscreen van 65 inch! pas nieuw, dus laat ik ni staan.
3. nee, wij kopen geen witte producten ;)
4. tja, das toch 300 euro armer e?
5. ja, ons ploeske is belangrijkste
6. da ga allemaal, maar dat kost geld. En beginnende brand heeft één minuut nodig om uit te groeien tot een felle brand

Dronkoers
27 oktober 2007, 17:31
Wat sommige mensen allemaal meezeulen als hun huis afbrandt ....
Daar staan ze dan op straat ... Geen eten , geen dak boven hun hoofd ... Maar wel TV's , video's en computers ....(sommigen weten op die moment niet eens of hun vrouw er uit is geraakt ..)...:lol:

Wat waarschijnlijk dan nog eens gepikt word :-P

manta
27 oktober 2007, 17:32
Wat waarschijnlijk dan nog eens gepikt word :-P
:rofl:

nubian
27 oktober 2007, 18:32
27067
en mijn collectie8-)

manta
27 oktober 2007, 18:33
27067
en mijn collectie8-)
Uw colectie bestaat uit één patattenmes ???8O

Jazeker
27 oktober 2007, 18:34
27067
en mijn collectie8-)

En als gij in mijn huis zit dan ben jij de eerste dat ik in de lift zet... als die nog werkt. if not dan draag ik je de trappen af.

Trajanu$
27 oktober 2007, 18:34
stel: je huis staat in lichter laaie,

wat zou je meenemen, redden uit het huis ?


backdraft ( clipke van de film )
http://www.youtube.com/watch?v=9KFtreUfOQA




mijne laptop, zeker weten. Al die kostbare info man!


ik zou beter eens een backupke maken :oops:

Duvelke
27 oktober 2007, 18:35
Heb je dan geen dingen in huis die niet vervangen kunnen worden?
Alles is vervangbaar. De kat in principe ook, maar kzie da beestje wel graag :)

Jazeker
27 oktober 2007, 18:37
mijne laptop, zeker weten. Al die kostbare info man!


ik zou beter eens een backupke maken :oops:

Gij neemt geen backups? 8O

Trajanu$
27 oktober 2007, 18:37
Gij neemt geen backups? 8O



ik heb daar genen tijd voor...

Duvelke
27 oktober 2007, 18:37
rare snuiter die trajanus :shock:

Trajanu$
27 oktober 2007, 18:39
Technisch gezien maak ik eigelijk wel backups door de belangrijkste documenten in mijn emailbox te steken, maar het nadeel is dat dat een ongelooflijk onoverzichtelijk systeem is.

Het beste zou eigenlijk een beveiligde website zijn met ongebreideld veel ruimte.

Savatage
27 oktober 2007, 18:42
* een wit beertje dat "ik" kreeg bij mijn geboorte en waar ik blijkbaar zot van was tussen mijn 0 en 2-3 jaar. Vele foto's van me met dat beertje erop. Erg versleten, maar ge moet het maar uit mijn dode handen loswrikken.
* een snoopy knuffel... moet ik gekregen hebben rond mijn 1 of 2 jaar. Net als voorgaande is dat beeld in mijn geheugen gebrand.
* een knuffel dat een klein hondje voorstelt. gekregen van buren toen ik 4-5 jaar was... voor mijn zus hadden ze een katje. Mijn zus vond mijn pakketje groter dan het hare en we hebben geruild voor de lieve vrede. Zij de kat dus, ik de hond.
* een garfield popje. Geen sentimentele waarde en ik weet niet waar die vandaan komt maar weet wel dat ik die al lang heb. Wetende dat Garfield pas ontstond in 1978-1979, moet het wel erg vroege merchandising zijn geweest.
* een tiroler beertje met lederhosen. Gekregen van mijn ex na haar trip naar Oostenrijk. Zij heeft het tweelingmodel. Hanz und Franz. Ik heb Franz.

Ik heb hier vroeger ook veel knuffels gehad, maar op een dag heeft mijn pa gevraagd of ik ze nog moest hebben, en aangezien ik er niets meer mee was heeft hij ze allemaal door de verhakselmachine (voor in de tuin) gejaagd.

nubian
27 oktober 2007, 18:42
En als gij in mijn huis zit dan ben jij de eerste dat ik in de lift zet... als die nog werkt. if not dan draag ik je de trappen af.
my hero:oops:

nubian
27 oktober 2007, 18:47
Uw colectie bestaat uit één patattenmes ???8Oinderdaad, maar dan wel het sterkste patattenmes die er bestaat op deze wereld8-)

Jazeker
27 oktober 2007, 18:54
inderdaad, maar dan wel het sterkste patattenmes die er bestaat op deze wereld8-)

Ik kan iemand gebruiken die frietjes kan snijden. ;-)

Jazeker
27 oktober 2007, 18:54
my hero:oops:

La petite weegt niet zoveel, denk ik. ;-)

PollyCorrect
27 oktober 2007, 18:58
Mijn modelbouwcollectie, laptop, moerasplant en een paar boeken.

En PollyCorrect.

Het mocht niet baten.

Migrantenjong is uit een brandend huis gegooid en heeft Polly niet meegenomen.

Dronkoers, gaan we weer staken?

:evil: :cry: :wtf:

Einzelkämpfer
27 oktober 2007, 19:00
Heu, mijn katten, mijn honden, mijn muizen, mijn CD's en ... mijne man zal me daar wel bij redden.

Jazeker
27 oktober 2007, 19:15
Heu, mijn katten, mijn honden, mijn muizen, mijn CD's en ... mijne man zal me daar wel bij redden.

Hmm... misschien gaat vuursteentje toch nog gelijk krijgen.

Boadicea
27 oktober 2007, 19:18
Hmm... misschien gaat vuursteentje toch nog gelijk krijgen.

Ik heb Einzelkämpfer per PB gevraagd om dit eens voor mij te antwoorden. Hij lacht er ook mee en zit er niets mee in om een vrouw te zijn.

Boadicea
27 oktober 2007, 19:20
Mijn huisdieren, mijn CD's en ... oef, die klinkel speelt mijn spelltje mee.

Groentje-18
27 oktober 2007, 19:21
Foto's en voorwerpen aan mensen die overleden zijn.

Vroeger zou ik mijn computer ook proberen gered te hebben moest ik de tijd hebbben.
Sinds die gecrasht is heb ik er echter niets meer opstaan van waarde, dus is dat niet nodig.

Damn, ik besef eigenlijk dat ik nauwelijks materiële dingen heb waar ik nog waarde aan hecht. De belangrijkste dingen zijn gestolen bij een inbraak, verbrand, weggegooid of waren virtueel (harde schijf).

Duupje
27 oktober 2007, 19:25
@ Heftruck

Uit ervaring weet'k dat je gewoon geen 2 minuten hebt... :cry:

Kinderen, beesten en de rest... is bijzaak.

Jazeker
27 oktober 2007, 19:26
@ Heftruck

Uit ervaring weet'k dat je gewoon geen 2 minuten hebt... :cry:

Lap, daar gaat mijn voornemen om bij een uitslaande brand nog snel mijn afwas te doen.

Duupje
27 oktober 2007, 19:27
Lap, daar gaat mijn voornemen om bij een uitslaande brand nog snel mijn afwas te doen.

Blij zijn dat je zelf nog levend buiten komt, en dat je niet stikt in de rook.

Jazeker
27 oktober 2007, 19:27
Blij zijn dat je zelf nog levend buiten komt, en dat je niet stikt in de rook.

Hum... ironie is eventjes niet aan je besteed? ;-)

Duupje
27 oktober 2007, 19:31
Hum... ironie is eventjes niet aan je besteed? ;-)


Sorry dear, been there and done that... Ik weet hoe fijn het is om alles in rook te zien opgaan.

Het is gewoon al te makkelijk reageren in zo'n topic als je het nooit meemaakte. En laat het voor iedereen hier aub zo blijven.
Op zo'n ogenblik is het echt wegwezen of dood zijn. Je denkt pas aan al die herinneringen, foto's, cd's, pc's, kledij, meubels, tv's e.d. als het voor je neus staat op te fikken...

Jazeker
27 oktober 2007, 19:34
Sorry dear, been there and done that... Ik weet hoe fijn het is om alles in rook te zien opgaan.

Het is gewoon al te makkelijk reageren in zo'n topic als je het nooit meemaakte. En laat het voor iedereen hier aub zo blijven.
Op zo'n ogenblik is het echt wegwezen of dood zijn. Je denkt pas aan al die herinneringen, foto's, cd's, pc's, kledij, meubels, tv's e.d. als het voor je neus staat op te fikken...

Zie pb.

Duupje
27 oktober 2007, 19:36
Zie pb.

Jij ook. ;-)

Pietje
27 oktober 2007, 19:36
Maak je niet al teveel illusies qua "redden" uit de brand. Eens je dierbaren en jezelf veilig zijn is het dikwijls te laat voor de rest. Een collega had de malchance verleden winter ergens in Oostenrijk (wintervakantie) dat zijn hotel uitbrandde. Wel, hij liet foto's zien waar hij buiten in zijn onderbroek (bij -10°C !) naar de vlammenzee staarde. Kontent dat hij (met zijn familie) buitengeraakt was. 8-)

the outlaw torn
27 oktober 2007, 19:39
Katten en HD's

HD's, mag ik daar harleys onder verstaan ?

Duvelke
27 oktober 2007, 19:50
lang leve de brandverzekering

Dronkoers
27 oktober 2007, 23:49
27067
en mijn collectie8-)

heja, dan ga ik mijn http://www.mwart.com/images/p/Axes_Double_Head_Axe_with_Plaq_XL0779NVNM_1370.jpg in veiligheid brengen ;-)

Boadicea
28 oktober 2007, 00:18
Heu, ik heb ook een uitgebreide collectie

Heftruck
28 oktober 2007, 03:03
Geen idee of ik mijn collectie uitgebreid mag noemen.

Van wanneer is zoiets uitgebreid?

largo_w
28 oktober 2007, 10:14
Maak je niet al teveel illusies qua "redden" uit de brand. Eens je dierbaren en jezelf veilig zijn is het dikwijls te laat voor de rest. Een collega had de malchance verleden winter ergens in Oostenrijk (wintervakantie) dat zijn hotel uitbrandde. Wel, hij liet foto's zien waar hij buiten in zijn onderbroek (bij -10°C !) naar de vlammenzee staarde. Kontent dat hij (met zijn familie) buitengeraakt was. 8-)

-10°??? jah... dat ij dan wa dichter ging staan bijt hotel he ;-)

Kdenk ook dajje niet massas veel tijd hebt om alles bij elkaar te rapen... Alles is verbangbaar bij mij en dieren die komen niet in huis daar dienen ze niet voor dusja... Laptop wilk wel es een nieuw.

nubian
28 oktober 2007, 11:47
heja, dan ga ik mijn http://www.mwart.com/images/p/Axes_Double_Head_Axe_with_Plaq_XL0779NVNM_1370.jpg in veiligheid brengen ;-)oelala, wat denk je......fight tss u en mij?8-)

Dronkoers
28 oktober 2007, 11:55
oelala, wat denk je......fight tss u en mij?8-)

Euhm, da is maar een 60 cm groot :-D

nubian
28 oktober 2007, 12:09
Euhm, da is maar een 60 cm groot :-D
Size doesn't matter8-)

Dronkoers
28 oktober 2007, 12:12
Size doesn't matter8-)

:lol:

Allez dan :lol:

Let the erotic battle begin! :mrgreen:

nubian
28 oktober 2007, 12:13
:lol:

Allez dan :lol:

Let the erotic battle begin! :mrgreen:but first....we drink!!!:cheer::cheer::cheer:

Dronkoers
28 oktober 2007, 12:15
but first....we drink!!!:cheer::cheer::cheer:

Lang leve onze poefmaster!! :cheer:

Kom, 't is ene van mij ;-)

Essevee_VL
28 oktober 2007, 12:17
In de laatste 10 jaar (of meer) zijn er in mijn gemeente twee leegstaande huizen in brand gevlogen. Kwaadtongen beweren dat ze in brand gestoken werden. Ik hoop dat ik niets moet redden...