PDA

View Full Version : Children's Rescue


forumspook
31 oktober 2007, 08:54
Het voormalige "Arche de Zoë", omgedoopt tot "Children's Rescue", zit in het gevang in Tchaad. Deze organisatie die zich inzette in Azië om kinderen in nood te helpen, hield zich vervolgens (zogezegd) bezig met het naar Frankrijk brengen van zieke kinderen afkomstig uit Darfoer.
Vandaag worden ze beschuldigt van het ontvoeren van kerngezonde kinderen uit Tchaad, om ze te verkopen aan mensen in Frankrijk die willen adopteren.Ze riskeren in Tchaad straffen van 5 tot 20 jaar dwangarbeid.
Het zal hen leren om zwarten in te voeren in Europa! En dan nog gestolen van hun ouders! Hopelijk krijgen ze een voorbeeldige straf, en moeten ze die uitzitten in Tchaad.

maddox
31 oktober 2007, 08:57
Niet gestolen Forumspook. Gekocht van de Tjaadische ouders.

En de enige reden waarom er nu wat mediaspectakel van gemaakt word is omdat de organisatie niet genoeg smeergeld richting "Tjaadische bureaucraten" heeft geschoven.

En ,ik begrijp echt niet waarom een Europese "staatsburger" zoveel geld (radio meld €8000, ergo een kleine wagen) voor een illegaaltje zou willen uitgeven.

Als ik zou willen adopteren heb ik echt wel een "volgorde" van "voorkeuren/vooroordelen"
Maar negertjes/Noord Afrikanen staan niet als eerste op de lijst.