PDA

View Full Version : De drug topic (goeie versie)


exodus
31 oktober 2007, 13:55
Welke drugs hebt u zoal genomen? Ik heb het voor de hand liggende alcohol er maar uit gelaten.

Europlia
31 oktober 2007, 14:19
waar is de optie: niets?

Derk de Tweede
31 oktober 2007, 14:22
Ik mis hash!
Maar ik heb wel eens wiet gebruikt en 1 keer speed!
Dat laatste NOOIT meer!

De Garde
31 oktober 2007, 14:26
politics.be

1handclapping
31 oktober 2007, 14:26
& lexotan ? & diverse geneesmiddelen met "bijwerkingen"..
ge zoudt er zot van kunnen worden...

Het probleem is dat jongeren zo graag drugs vrijwillig willen nemen & later als ze oud zijn en drugs "moeten" nemen.. er een hekel aan hebben. Ik zou zeggen :
geduld is een schone zaak en schenkt de mensheid veel vermaak (vrij naar Multatuli)

Nynorsk
31 oktober 2007, 14:58
uit die lijst: enkel wiet.

De Garde
31 oktober 2007, 15:00
uit die lijst: enkel wiet.

Krijgen we een Nynorsk-list toch?

Anna List
31 oktober 2007, 15:02
allez, iedereen heeft dus Mariuana geprobeert :-)

ben ik eigenlijk de enige bij wie dat (herhaaldelijk) zo'n tegenvaller was ?

heb een keer of 5 geprobeert, maar hou het sindsdien noodgedwongen op alcoholmisbruik ...

Nynorsk
31 oktober 2007, 15:02
Krijgen we een Nynorsk-list toch?

ik zal me haasten om een poll te openen met alle mogelijke medicatie met leuke (bij)werkingen die te (mis)bruiken valt.

Derk de Tweede
31 oktober 2007, 15:08
allez, iedereen heeft dus Mariuana geprobeert :-)

ben ik eigenlijk de enige bij wie dat (herhaaldelijk) zo'n tegenvaller was ?

heb een keer of 5 geprobeert, maar hou het sindsdien noodgedwongen op alcoholmisbruik ...

Zo leuk is wiet ook weer niet (hé, dat rijmt).

Anna List
31 oktober 2007, 15:09
over alternatieven gesproken ...

heb eens een hele dag in 'niet of slecht verluchtte' ruimte met de lijmverdunner tolueen gewerkt (om een mooie stenen vloer van de gelijmde linolium te ontdoen)

een jobje waar je gelukkig van werd hoor ...:-D

De Garde
31 oktober 2007, 15:11
on topic: ik hou het bij alcohol als 'drug'.

Public energy
31 oktober 2007, 15:22
Ik heb vroeger best wel een zwaar drugprobleem gehad, dus ik heb nogal veel opties aangevinkt. De dingen die ik dagelijks gebruikte waren vooral XTC en speed, maar af en toe gebruikte ik ook wel eens coke, ketamine of paddo’s. Een keer heb ik hero gechineesd, maar daar vond ik weinig aan.
Momenteel rook ik heel af en toe nog wel eens een jointje, maar voor de rest houd ik het bij pintjes. Ik heb geen spijt van mijn experimenten, wel van de schaal ervan. Ik ondervind namelijk nog dagelijks negatieve langetermijngevolgen van mijn drugsverslaving; wantrouwig karakter, gebrek aan concentratie, verbale vermogens die volledig naar de kloten zijn. Had ik het vroeger wat verstandiger aangepakt dan had ik mij waarschijnlijk even goed kunnen amuseren, zonder er nu voor de rest van mijn leven gehavend bij te moeten lopen.

Praetorian
31 oktober 2007, 15:26
Goeie xtc is quasi onschadelijk en de meest leuke drug.

neetro
31 oktober 2007, 15:27
Goeie xtc is quasi onschadelijk en de meest leuke drug.

de meest leuke zal wel heroine wezen

Praetorian
31 oktober 2007, 15:28
de meest leuke zal wel heroine wezenDe mensen die het gebruiken zien er niet zo leuk uit.

Diplomatius
31 oktober 2007, 15:30
Een viertal uit deze lijst... om te weten wat het was... Nooit verslaafd, ook nooit echt herhaald. Nu enkel nog nicotine en alcohol...

Essevee_VL
31 oktober 2007, 16:28
Alleen sukkelaars gebruiken roesmiddelen! :lol:

Derk de Tweede
31 oktober 2007, 16:35
Ik heb vroeger best wel een zwaar drugprobleem gehad, dus ik heb nogal veel opties aangevinkt. De dingen die ik dagelijks gebruikte waren vooral XTC en speed, maar af en toe gebruikte ik ook wel eens coke, ketamine of paddo’s. Een keer heb ik hero gechineesd, maar daar vond ik weinig aan.
Momenteel rook ik heel af en toe nog wel eens een jointje, maar voor de rest houd ik het bij pintjes. Ik heb geen spijt van mijn experimenten, wel van de schaal ervan. Ik ondervind namelijk nog dagelijks negatieve langetermijngevolgen van mijn drugsverslaving; wantrouwig karakter, gebrek aan concentratie, verbale vermogens die volledig naar de kloten zijn. Had ik het vroeger wat verstandiger aangepakt dan had ik mij waarschijnlijk even goed kunnen amuseren, zonder er nu voor de rest van mijn leven gehavend bij te moeten lopen.

Je mag blij zijn dat je nog leeft!
Ik heb er zat onder de zoden zien gaan door heroine.