PDA

View Full Version : Duveltje382 is de zevenentwintigste forummer van de week

Pagina's : [1] 2 3

Pluche
31 oktober 2007, 15:45
Cynicus heeft zijn opvolger gekozen, de gelukkige is Duveltje382.
Duveltje 382 beschrijft zichzelf als volgt:

Hey ik ben het duveltje382

Ik ben een echte arme op dit forum die zijn verhaal hier wil vertellen

Ik ben niet geletterd,ben moeten gaan werken op mijn 14de

Mijn doel is jullie de armoede te leren kennen,wat ik mis op het forum

Ik ben 48 jaar en bejaardenverzorger,ik was kapper tot een erg vreemde
ziekte daar een einde aan maakte (hersentumor)

Ik probeer nu mensen die mijn lot beschoren zijn te helpen,ik geloof erg
in de jongeren,omdat ik verder wil in mijn leven

Ik was getrouwd met en vrouw die mij twee kinderen na liet,en één kleinkind
Dit huwelijk heeft mij gekraakt,en stel daar maar vragen rond

Das al wat mij betreft

Duveltje382

Pluche
31 oktober 2007, 15:46
De traditionele openingsvraag, hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?

Firestone
31 oktober 2007, 15:49
Vind je het eerlijk dat er zo weinig vrouwen forummer van de week worden?
Vind je het eerlijk dat nog nooit een moslim of een jood forummer van de week is geweest?
Vind je het eerlijk dat holebi's ondervertegenwoordigd zijn in de lijst van forummer van de week?
Vind je het eerlijk dat ...

En ik lees net:
Wanneer deze avond 1handclapping forummer wordt haalt hij jou ook bij ...Vind je het eerlijk dat jij, en niet 1handclapping forummer van de week is?
Is het omdat hij ouder is dan de meeste forumleden?

Oneerlijkheid troef hier! Wat denk je ervan? :evil:

duveltje382
31 oktober 2007, 15:52
Ok ik eet 2 maal per week frietjes,en mayonaise graag op de frietjes,de vierde week van de maand eet ik geen frietjes wegens te weinig geld

Zwartengeel
31 oktober 2007, 15:53
Qua politieke voorkeur verander jij soms even snel van partij als van hemd. Vanwaar die onstandvastigheid?

Firestone
31 oktober 2007, 15:55
Stel je wordt morgen burgemeester van Antwerpen.

Welke zijn de eerste drie concrete maatregelen die je treft?

Pluche
31 oktober 2007, 15:57
Welke zangers, zangeressen en groepen mogen u tot hun fan rekenen?

duveltje382
31 oktober 2007, 16:00

Idd graag wat meer vrouwen op het forum,en ook als forummer van de week

Vind je het eerlijk dat nog nooit een moslim of een jood forummer van de week is geweest?

Daar zou ik geen problemen mee hebben,ik zou het zelfs leuk vinden als er eens een moslim dat zou worden,veel vragen heb ik daar idd voor

Vind je het eerlijk dat holebi's ondervertegenwoordigd zijn in de lijst van forummer van de week?
Ach is dat zo,was Raf dan niet de beste forummer van de week?

En ik lees net:
Vind je het eerlijk dat jij, en niet 1handclapping forummer van de week is?

Ik denk zelfs niet dat 1handclapping ouder is dan mij

En idd ik vind eerlijkheid bijzonder belangrijk

Pluche
31 oktober 2007, 16:00
Wat is je horoscoop en geloof je in horoscopen?

duveltje382
31 oktober 2007, 16:04
Qua politieke voorkeur verander jij soms even snel van partij als van hemd. Vanwaar die onstandvastigheid?

Idd heel juist van U,dat komt omdat ik bij kiezingen gaan kiezen
Ik ben niet links of rechts,ik zie wat er op de moment zelf het meest voordelig is voor mij,net als je kleren gaat kiezen,ik dank U voor deze vraag omdat ik ze nu eens heb kunnen beantwoorden

duveltje382
31 oktober 2007, 16:06
Wat is je horoscoop en geloof je in horoscopen?

Idd horoscopen,ik ben soms waterman,soms steenbok naargelang het boekske dat ik lees,en nee ik geloof er niet in

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 16:06
Ok ik eet 2 maal per week frietjes,en mayonaise graag op de frietjes,de vierde week van de maand eet ik geen frietjes wegens te weinig geldBen jij een emo?:lol:

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 16:07
Wat is jouw standpunt over Belgie Vlaanderen en Wallonie eigenlijk?

duveltje382
Welke zangers, zangeressen en groepen mogen u tot hun fan rekenen?

Nu is dat zeker
http://www.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A

baseballpolitieker
Hoeveel verdien je netto per maand?

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 16:08
Welke bekende vrouw vind jij het knapst?

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 16:08
Ooit al zelfmoord willen plegen?

duveltje382
31 oktober 2007, 16:09
Wat is jouw standpunt over Belgie Vlaanderen en Wallonie eigenlijk?
Ik ben altijd Vlaams nationalist geweest,maar door de armoede ben ik verplicht om daar regelmatig van af te zien,omdat erg veel armoede organisatie's meer links gekleurd zijn

Dus liever een onafhankelijk Vlaanderen

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 16:10
Wat vind je van een zeer gevorderde vorm van directe democratie?
Wat vind je van Vrij Vlaanderen?

duveltje382
31 oktober 2007, 16:10
Ooit al zelfmoord willen plegen?

Ja

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 16:11
Hoeveel jaar/maanden geef jij Belgie nog?

baseballpolitieker
Hoe komt het volgens jou dat links zo belgicistisch is?

duveltje382
Welke bekende vrouw vind jij het knapst?

mijn dochter,voor mij is zij bekend en erg knap

Pluche
31 oktober 2007, 16:12
Ben je trots dat je nu opa bent?

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 16:12
Wil je een foto van haar plaatsen of van een andere vrouw die jij mooi vindt.:-P

duveltje382
31 oktober 2007, 16:13
Hoe komt het volgens jou dat links zo belgicistisch is?
Ik dacht dat BUBER en Kim-kes juist rechts waren,Open VLD,of ben ik fout nu:roll:

Djiezes
Als je dan toch arm bent, zijn er dan geen belangrijker dingen dan een PC en een internetaansluiting om je weinige centen aan te spenderen?

duveltje382
Wil je een foto van haar plaatsen of van een andere vrouw die jij mooi vindt.:-P
nee :-P

Pluche
31 oktober 2007, 16:14

Post dan eens een foto van je knappe dochter!!!

Pluche
31 oktober 2007, 16:15

dubbel

baseballpolitieker
Ik dacht dat BUBER en Kim-kes juist rechts waren,Open VLD,of ben ik fout nu:roll:Je draait de zaken om, ik vraag niet waarom belgicisten links zijn ik vraag waarom linksen belgicist zijn.

duveltje382
Als je dan toch arm bent, zijn er dan geen belangrijker dingen dan een PC en een internetaansluiting om je weinige centen aan te spenderen?
Nee wil ik niet vergroeien van de samenleving moet ik op het net kunnen zitten,ik leer daar erg veel,zelfs hoe ik om moet gaan met armoede

duveltje382
31 oktober 2007, 16:16
Je draait de zaken om, ik vraag niet waarom belgicisten links zijn ik vraag waarom linksen belgicist zijn.

Sorry ik zou het niet weten :-P

duveltje382
31 oktober 2007, 16:17

Denk niet dat ze dat zou willen,maar vraag eens aan duupje hé;)

duveltje382
31 oktober 2007, 16:18
Ben je trots dat je nu opa bent?
Idd erg trots8-)

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 16:19
De klassieker:

Wat is je voornaam, achternaam, geboorteplaats, rijksregisternummer, woonplaats, straat en nummer, en als je wilt ook nog je bankkaart nummer plus die drie cijferige code plus de vervaldatum.

Pluche
Nu dat je eindelijk verkozen bent als forummer van de week, geloof je nu dat het systeem eerlijk is, nu mag jij eerlijk iemand kiezen, wel per PB sturen, voor het verrassingseffect erin te houden.

Djiezes
Welke concrete maatregelen stel je zoal voor om de armoede te bestrijden?

duveltje382
31 oktober 2007, 16:21
Hoeveel jaar/maanden geef jij Belgie nog?
Ik denk nog vele jaren,maar hoop op een korte tijd

Pluche
31 oktober 2007, 16:23
Hoe zou je je ideale vrouw omschrijven, zowel uiterlijk als karakter?

duveltje382
31 oktober 2007, 16:27
Welke concrete maatregelen stel je zoal voor om de armoede te bestrijden?

In de eerste plaats mensen aanmoedigen om te gaan werken,en dan zeker de minimuum lonen omhoog brengen
Ook nog de belangsvrije sommen optrekken naar 12.000€ per jaar
Meer sociale woningen voor de echte armen
Basis voedsel zoals melk een brood terug onder de prijscontrole plaatsen zoals dat vroeger was(maximuum prijzen)
dit zijn enkele dingen die zeker zouden moeten veranderen in de strijd tegen de armoede

Groentje-18
31 oktober 2007, 16:30
Proficiat met je forummer van de week-schap Duveltje382! Ik hoop dat je er tevreden mee bent. :)

Wat vind jij een objectief criterium (of objectieve criteria) voor armoede, in een geïndustrialiseerd land?

Pluche
31 oktober 2007, 16:31
Wat betekend die 382 in uw nick Duveltje?

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 16:32
Wat betekend die 382 in uw nick Duveltje?Het aantal euro die hij maandelijks verdient!:lol:

Pluche
31 oktober 2007, 16:36
Stel een rijke nodigt je uit op een 3-gangenmenu, welk menu zal je dan kiezen, soep-hoofdmaal en nagerecht?

duveltje382
31 oktober 2007, 16:36
De klassieker:

Wat is je voornaam, achternaam, geboorteplaats, rijksregisternummer, woonplaats, straat en nummer, en als je wilt ook nog je bankkaart nummer plus die drie cijferige code plus de vervaldatum.
:lol::lol::lol:

Duveltje-382-Schoten-21102005-Merksem-opgebroken-/59-777-3336785-78/-382-eide dit jaar ;)

duveltje382
31 oktober 2007, 16:40
Wat betekend die 382 in uw nick Duveltje?

Dat is een deel van een code om alles simpel te houden ;-)

Groentje-18
31 oktober 2007, 16:41
Ik denk dat je vooral die laatste gegevens beter weghaalt. Als ik me niet vergis en het zijn de echte kan daar misbruik van gemaakt worden. :?

duveltje382
31 oktober 2007, 16:43
Proficiat met je forummer van de week-schap Duveltje382! Ik hoop dat je er tevreden mee bent. :)

Wat vind jij een objectief criterium (of objectieve criteria) voor armoede, in een geïndustrialiseerd land?

Kan je de vraag eens anders stellen,je weet dat ik erg slecht ben in taal,en maar tot mijn 14 jaar geleerd heb:oops:

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 16:44
Ik denk dat je vooral die laatste gegevens beter weghaalt. Als ik me niet vergis en het zijn de echte kan daar misbruik van gemaakt worden. :?Duveltje mag dom zijn maar zo dom...:-) Denk trouwens niet dat hij een debetkaart heeft.

duveltje382
31 oktober 2007, 16:45
Ik denk dat je vooral die laatste gegevens beter weghaalt. Als ik me niet vergis en het zijn de echte kan daar misbruik van gemaakt worden. :?

Nee,nee de code bestaat uit drie woordjes,en drie cijfers,trouwens de meeste wisten dit als :-P

duveltje382
31 oktober 2007, 16:47
Duveltje mag dom zijn maar zo dom...:-) Denk trouwens niet dat hij een debetkaart heeft.:-P
Ze mogen ze wel eens gebruiken hé :lol:

Diplomatius
31 oktober 2007, 16:48
Laat maar... 't zal hopelijk wel fout zijn...

Gun
31 oktober 2007, 16:50
Nee wil ik niet vergroeien van de samenleving moet ik op het net kunnen zitten,ik leer daar erg veel,zelfs hoe ik om moet gaan met armoede:thumbsup:

Over welke aspecten in het leven heb je al iets bijgeleerd, opgestoken op P.be?

Gun
31 oktober 2007, 16:52
Stel, je kan een ganse week elke avond gaan eten met een favoriete gesperkspartner in de verschillende domeinen,
wie kies je in:
- de muziekwereld
- de filmwereld
- de politiek
- de sportwereld
- de TV personnages
- de filosofen
- de ganse wereld

Diplomatius
31 oktober 2007, 16:52
Wat noem jij in absolute cijfers een te laag maandloon ?

Met andere woorden: onder welk maandloon vind jij dat iemand tot de 'armen' behoort ?

Ik las dat je bent tewerkgesteld als bejaardenverzorger. Dan geniet je toch sowieso een minimumloon ?

Gun
31 oktober 2007, 16:55
Laat maar... 't zal hopelijk wel fout zijn...²

duveltje382
31 oktober 2007, 16:56
Stel een rijke nodigt je uit op een 3-gangenmenu, welk menu zal je dan kiezen, soep-hoofdmaal en nagerecht?
Soep-tomaten soep met ballekes-Hoofmaal-Witloof in een hespenrolletje met kaassaus met natuuraardappelen-nagerecht-Chantilly pudding

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 16:56
²
Gun heb je men vraag al kunnen beantwoorden ivm de statistiekjes?

Gun
31 oktober 2007, 16:58
Gun heb je men vraag al kunnen beantwoorden ivm de statistiekjes?Al lang gebeurd

Jomjomjom

BBP toch:roll:

Hij stond tot vorige week niet in dit lijstje, want nog geen forummer van de week.

Wanneer deze avond 1handclapping forummer wordt haalt hij jou ook bij ...

Groentje-18
31 oktober 2007, 17:01
Kan je de vraag eens anders stellen,je weet dat ik erg slecht ben in taal,en maar tot mijn 14 jaar geleerd heb:oops:

Mijn excuses, ik heb het ook niet heel duidelijk geformuleerd.

Ik bedoel eigenlijk:
vanaf wanneer kan men volgens jou van armoede spreken? Kan je een soort grens bedenken waardoor je kan zeggen dat iedereen die onder die grens valt, arm is? Die grens zou door iedereen meetbaar en vaststelbaar moeten zijn.
Je kan bijvoorbeeld een inkomen nemen en zeggen dat iedereen die geen x per maand verdient arm is. Dat zou al een goed begin zijn.
Maar ik denk dat dat geen voldoende goed criterium is omdat er misschien mensen zijn die naast hun inkomen uit werk nog een inkomen hebben uit beleggingen, het verhuren van huizen, enzovoort.
Dus je zal per ongeluk een deel mensen als arm beoordelen terwijl dat onterecht is, en misschien zelfs een deel mensen die wel arm zijn onterecht beoordelen als rijk (bv. mensen die wel veel verdienen maar zoveel moeten betalen aan de huur van hun huis dat ze arm zijn).

Het is trouwens een moeilijke vraag. Ik weet er ook geen antwoord op. Zelfs in Brussel zijn ze nog steeds op zoek naar dat antwoord. ;)

duveltje382
31 oktober 2007, 17:02
Wat noem jij in absolute cijfers een te laag maandloon ?

Met andere woorden: onder welk maandloon vind jij dat iemand tot de 'armen' behoort ?

Ik las dat je bent tewerkgesteld als bejaardenverzorger. Dan geniet je toch sowieso een minimumloon ?
Eerlijk antwoord in deze sector krijg je bijna nooit en vol contract en dat is het probleem,bijna iedereen werkt daar 30 uur per week meer geven ze niet
En dan is het loon erg klein natuurlijk hé
Dus ik vind als ik moet gaan werken voor rond de 900€ per maand,en ik krijg dan nog een ferm belastingsbriefje te betalen dat ik arm ben
Om op Uw andere vraag te antwoorden in absolute cijfers is een minimuum loon met een vol cotract van rond de 1000€ ect wel te weinig om van te leven,huur maar eens iets onder de 400€ bv....

Dronkoers
31 oktober 2007, 17:09
Heel belangrijke vraag:

Wat is je favoriet bier?

Dronkoers
31 oktober 2007, 17:09
Hoeveel keer per week ga je naar't café?

Dronkoers
31 oktober 2007, 17:10
Ben je een gezellige toogmakker?

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 17:12
Hoeveel keer per week ga je naar't café?7 keer per week, drie weken lang.:lol:

Dronkoers
31 oktober 2007, 17:14
ah, een tussenpost :-D Volgende drie vragen ;-)

Wat versta je onder armoede?

Dronkoers
31 oktober 2007, 17:14
Wat is uw mening over Patrick Janssens?

Dronkoers
31 oktober 2007, 17:15
Is uw dochter vrijgezel? :-P

duveltje382
31 oktober 2007, 17:17
Mijn excuses, ik heb het ook niet heel duidelijk geformuleerd.

Ik bedoel eigenlijk:
vanaf wanneer kan men volgens jou van armoede spreken? Kan je een soort grens bedenken waardoor je kan zeggen dat iedereen die onder die grens valt, arm is? Die grens zou door iedereen meetbaar en vaststelbaar moeten zijn.
Je kan bijvoorbeeld een inkomen nemen en zeggen dat iedereen die geen x per maand verdient arm is. Dat zou al een goed begin zijn.
Maar ik denk dat dat geen voldoende goed criterium is omdat er misschien mensen zijn die naast hun inkomen uit werk nog een inkomen hebben uit beleggingen, het verhuren van huizen, enzovoort.
Dus je zal per ongeluk een deel mensen als arm beoordelen terwijl dat onterecht is, en misschien zelfs een deel mensen die wel arm zijn onterecht beoordelen als rijk (bv. mensen die wel veel verdienen maar zoveel moeten betalen aan de huur van hun huis dat ze arm zijn).

Het is trouwens een moeilijke vraag. Ik weet er ook geen antwoord op. Zelfs in Brussel zijn ze nog steeds op zoek naar dat antwoord. ;)

Ik geloof dat de grens van de armoede onder de 820€ per maand wordt gesteld,ik vind dat persoonlijk onzin omdat elke situatie anders is,heb je eigendom bv zal 820€ zeker genoeg zijn om van te leven
Ik ga mijn situatie hier eens gebruiken als vooorbeeld,ik verdien dus rond de 930+- per maand betaal 390€ huur,betaal meer dan 170€ voor mijn kind,meer dan 50 € belastingen(rond de 600€ moeten opleggen dit jaar)
Dus blijft over 320€ waar ik alle kosten gas electriek water ect nog van moet betalen
Zie je dat ik soms nog honger lijd tegen het einde van de maand(o ja ik heb een light versie van telenet om op het internet te zitten 29.9€)
Zo moet je armoede berekenen

duveltje382
31 oktober 2007, 17:19
Is uw dochter vrijgezel? :-P
Nee spijtig hé :lol:

Pluche
31 oktober 2007, 17:19
Bericht aan Baseballpolitieker je bent duidelijk de moderatie aan het testen hoever je kan gaan, gelieve u wat in te houden of ik verwittig de hoofdmoderatie

enkele voorbeelden

Een aantal voorbeeldjes
Citaat:
Ben jij een emo?
Citaat:
Het aantal euro die hij maandelijks verdient!
Citaat:
Duveltje mag dom zijn maar zo dom... Denk trouwens niet dat hij een debetkaart heeft.

duveltje382
31 oktober 2007, 17:22
Wat is uw mening over Patrick Janssens?

Tja,als sos en dan nog zo een armoede in Antwerpen,een pleintje aan het dokske 4 maal op 15jaar laten heraanleggen voor milioenen € kan dan weer wel
Wat denk je dan als armen over je burgervader :roll:

duveltje382
31 oktober 2007, 17:25
Hoeveel keer per week ga je naar't café?

Om eerlijk te zijn bijna nooit wegens te duur,ik durf thuis wel wat te drinken :lol:;-)

duveltje382
31 oktober 2007, 17:26
Ben je een gezellige toogmakker?

Als ik ga dan zeker :-P

duveltje382
31 oktober 2007, 17:27
ah, een tussenpost :-D Volgende drie vragen ;-)

Wat versta je onder armoede?http://forum.politics.be/showpost.php?p=3038007&postcount=62

http://forum.politics.be/showpost.php?p=3038051&postcount=70

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 17:28
Bericht aan Baseballpolitieker je bent duidelijk de moderatie aan het testen hoever je kan gaan, gelieve u wat in te houden of ik verwittig de hoofdmoderatie

enkele voorbeelden

Een aantal voorbeeldjes
Citaat:
Ben jij een emo?
Citaat:
Citaat:
Duveltje mag dom zijn maar zo dom... Denk trouwens niet dat hij een debetkaart heeft.WTF!!!:? :? :?

Even wat info geven bij vragen die duidelijk geen uitdaging waren.

1) Ben jij emo, ben jij jumper, ben jij biker... Sorry als je het niet aankan dat ik een puber ben moet je dat gewoon zeggen.
2) In een vroegere discussie had duveltje ooit eens iets gezegd over zijn (verschrikkelijk laag) loon. Ga je mij daarvoor blamen? Als je me wilt pakken zeg het dan gewoon.
3) Weet jij wat een debetkaart is? Een debetkaart is een kaart waar je zoveel in nul moet kunnen gaan. Dat armen zo'n kaart hebben is mogelijk maar niet logisch, wat is daar erg aan?

Als je het niet aankan, ban mij dan gewoon... Je kan het niet aan dat ik vragen stel aan forummers, goed zorg er dan voor dat ik nooit meer vragen kan stellen eh!

Savatage
31 oktober 2007, 17:32

enkele voorbeelden

Een aantal voorbeeldjes
Citaat:
Ben jij een emo?
Citaat:
Citaat:
Duveltje mag dom zijn maar zo dom... Denk trouwens niet dat hij een debetkaart heeft.

Je overdrijft Pluche ...

Savatage
31 oktober 2007, 17:33
@ Duveltje:

Ben je een roker?

Savatage
31 oktober 2007, 17:33
Wat is je favoriete film?

Savatage
31 oktober 2007, 17:34
Welke chips (zout, paprika, ...) eet je het liefst?

duveltje382
31 oktober 2007, 17:36
@ Duveltje:

Ben je een roker?

Nee,8 jaar geleden gestopt na een klaplong van het roken

Savatage
31 oktober 2007, 17:36
Ben je katholiek of eerder atheïstisch?

Savatage
31 oktober 2007, 17:37
Wie vind jij de meest bekwame politicus wereldwijd?

Savatage
31 oktober 2007, 17:37
Mocht je ooit migreren naar een ander land, naar welk land zou je dan toe trekken?

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 17:38
Je overdrijft Pluche ...Een ziekte die men krijgt wanneer men moderator wordt van politics.

Pluche
31 oktober 2007, 17:40
Een ziekte die men krijgt wanneer men moderator wordt van politics.

Ik overdrijf niet, ik kan niet toe staan dat je de forummer van de week als dom omschrijft.

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 17:41
Ik overdrijf niet, ik kan niet toe staan dat je de forummer van de week als dom omschrijft.:rofl: Man man man, twas nog eens positief bedoeld!:roll:

duveltje382
31 oktober 2007, 17:41
Wat is je favoriete film?
Geen,ik zie bijna nooit een film,maar toch man zoekt vrouw http://manzoektvrouw.anne-lies.be/film.php

die heb ik gaan zien in de cinema,was 10 jaar geleden dat ik nog een film had gezien(kost erg veel hé)

Firestone
31 oktober 2007, 17:42
Pluche heeft gelijk. Ugh ...

Deze vraag staat nog open:
Stel je wordt morgen burgemeester van Antwerpen.

Welke zijn de eerste drie concrete maatregelen die je treft?

Belangrijkere vraag: wat vind je mooier: laarzen of teensletsen?

duveltje382
31 oktober 2007, 17:43
Mocht je ooit migreren naar een ander land, naar welk land zou je dan toe trekken?
Noorwegen

hurricane
31 oktober 2007, 17:44

En ik lees net:

Slechte verliezer.

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 17:44
Pluche heeft gelijk. Ugh ...Duh natuurlijk als je de regels van dit forum volgt wel...
1)De moderatie heeft altijd gelijk
2)Indien 1 niet van toepassing is treed regel 1 in werking.

Dronkoers
31 oktober 2007, 17:46
Gebruik je het openbaar vervoer regelmatig?

Dronkoers
31 oktober 2007, 17:47
Ooit al eens gedacht om ander werk te zoeken?

Savatage
31 oktober 2007, 17:48
Ik overdrijf niet, ik kan niet toe staan dat je de forummer van de week als dom omschrijft.

Het was niet eens een (directe) belediging ...

duveltje382
31 oktober 2007, 17:49
Pluche heeft gelijk. Ugh ...

Deze vraag staat nog open:

Belangrijkere vraag: wat vind je mooier: laarzen of teensletsen?

ff herhalen ik zou het pleintje bij ons niet 4 maal op 15 jaar heraanleggen en die miljoenen aan sociale woningen besteden bv
Ik vind ook dat opsinjoren gedoe erg fout want er bestaat niets in die zin rond armoede in Antwerpen BV

Laarzen

Pluche
31 oktober 2007, 17:49
Duh natuurlijk als je de regels van dit forum volgt wel...
1)De moderatie heeft altijd gelijk
2)Indien 1 niet van toepassing is treed regel 1 in werking.

Baseballpolitieker ik wil uw gewoon waarschuwen dat er hier regels en ongeschreven regels zijn, de ongeschreven regels probeer je systematisch af te tasten zie ook je berichten aan de moderatietopic, ik voorspel dat je je leven niet beterd er binnenkort een titel banneling onder uw naam staat.

Savatage
31 oktober 2007, 17:50
Noorwegen

Waarom Noorwegen? Dat klinkt mij nu juist niet aantrekkelijk.

baseballpolitieker
31 oktober 2007, 17:51
Baseballpolitieker ik wil uw gewoon waarschuwen dat er hier regels en ongeschreven regels zijn, de ongeschreven regels probeer je systematisch af te tasten zie ook je berichten aan de moderatietopic, ik voorspel dat je je leven niet beterd er binnenkort een titel banneling onder uw naam staat.Amaai gaan ze me in één keer 20 strafpunten lappen?:lol: Wat gaan ze daarvoor uitvinden. Mss gaan ze het doen omdat ik geheime informatie weet over het gesjoemel van politics...

duveltje382
Ooit al eens gedacht om ander werk te zoeken?
Wegens mijn ziekten zal dat niet gaan denk ik,spijtig,maar eigenlijk doe ik mijn werk wel heel erg graag

duveltje382
Welke chips (zout, paprika, ...) eet je het liefst?
Zout

Savatage
Naar welk genre van muziek luister je graag?

duveltje382
31 oktober 2007, 17:52
Ben je katholiek of eerder atheïstisch?atheïstisch(niet gelovig)

Boadicea
31 oktober 2007, 17:53
Hoi Duveltje382, zou het volgens jou nuttig zijn om een partij voor de armen op te richten. Met andere woorden: een partij die niet bepaald aan een ideologie onderworpen is, maar wel rond een thema opgericht wordt.

Denk hierbij bv aan de partij voor de dieren, die in Nederland wel de kiesdrempel gehaald heeft.

duveltje382
31 oktober 2007, 17:53
Naar welk genre van muziek luister je graag?http://www.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A

duveltje382
31 oktober 2007, 17:55
Hoi Duveltje382, zou het volgens jou nuttig zijn om een partij voor de armen op te richten. Met andere woorden: een partij die niet bepaald aan een ideologie onderworpen is, maar wel rond een thema opgericht wordt.

Denk hierbij bv aan de partij voor de dieren, die in Nederland wel de kiesdrempel gehaald heeft.

Heel zeker,ik dacht dat CAP in die richting zat tot dat ze de werkgroep rond de armoede opdoekte:?

Dronkoers
31 oktober 2007, 18:04
Wegens mijn ziekten zal dat niet gaan denk ik,spijtig,maar eigenlijk doe ik mijn werk wel heel erg graag

Juist ja, ik had gelezen dat gij eens een hersentumor hebt gehad 8O Ben je daar volledig van hersteld?

Op welke leeftijd had je dat?

Is er een oorzaak bekend?

Savatage
31 oktober 2007, 18:05
Drink je graag duvels?

Dronkoers
31 oktober 2007, 18:10
Vind je het erg dat ik binnen een kwartier naar't café ga?

duveltje382
31 oktober 2007, 18:15
Juist ja, ik had gelezen dat gij eens een hersentumor hebt gehad 8O Ben je daar volledig van hersteld?

Op welke leeftijd had je dat?

Is er een oorzaak bekend?
Op mijn 40 jaar,hypophyse tumor zeer zeldzaam,en ik ben voor 80´% genezen

Dronkoers
31 oktober 2007, 18:15
Wat moet ik straks drinken op uw gezondheid?

duveltje382
31 oktober 2007, 18:16
Drink je graag duvels?
Idd dat drink ik ook graag maar kasteelbier is bij mij den echte top(spijtig dat het zo duur is)

Dronkoers
31 oktober 2007, 18:16
Op mijn 40 jaar,hypophyse tumor zeer zeldzaam,en ik ben voor 80´% genezen

Ken je er soms nadelen van?

duveltje382
31 oktober 2007, 18:17
Wat moet ik straks drinken op uw gezondheid?

Den nieuwe duvel denk ik :-P

Den Ardennees
31 oktober 2007, 18:17
wat vind je van het feit dat baseballpolitieker een eeuwige ban heeft gekregen?

duveltje382
31 oktober 2007, 18:19
Ken je er soms nadelen van?

Idd maakt erg veel groeihormoon aan zodat elk gewricht aangetast word,dit geeft in het bijzonder erg pijnlijke vingers en tenen ect..

duveltje382
31 oktober 2007, 18:22
Om eerlijk te zijn ga ik deze dicussie nu ff niet voeren hier,ik ga zo goed mogenlijk antwoorden op vragen van medeforummers(sorry)

Dronkoers
31 oktober 2007, 18:23
Idd maakt erg veel groeihormoon aan zodat elk gewricht aangetast word,dit geeft in het bijzonder erg pijnlijke vingers en tenen ect..

Zoals acromegalie? Allez ja, bestaan daar geen behandelingen voor? Of kun je die u niet permiteren? :?

duveltje382
31 oktober 2007, 18:29
Zoals acromegalie? Allez ja, bestaan daar geen behandelingen voor? Of kun je die u niet permiteren? :?
Ik ben dus 8 jaar geleden geopereerd,en idd acromegalie is wat ik heb of had
En idd geld ontbreekt om de juiste behandeling te krijgen,er bestaat wel een medicijn in vorm van spuiten maar zijn bijzonder duur :?

Savatage
31 oktober 2007, 18:31
Idd dat drink ik ook graag maar kasteelbier is bij mij den echte top(spijtig dat het zo duur is)

Vind ik ook één van de lekkerste zware bieren. Karmeliet moet je ook eens proberen, dat is ook echt de moeite ;-)

Savatage
31 oktober 2007, 18:34
En idd geld ontbreekt om de juiste behandeling te krijgen,er bestaat wel een medicijn in vorm van spuiten maar zijn bijzonder duur :?

Dat moet toch betaalbaar zijn als je full-time werkt en je enkel jezelf ten laste hebt? (zo heb ik uw situatie toch begrepen)

Dronkoers
31 oktober 2007, 18:38

Ik ken het gevoel, alleen met het verschil dat het alleen aan mezelf te verwijten is. Hoewel ik me niet arm kan noemen, weet ik wel wat het is om nog een week met een minimum toe komen.
Alleen vind ik het erg dat er geen oplossingen zijn voor een "zaak" zoals jij...
Zijn er echt geen instanties die u hierbij kunnen helpen?

duveltje382
31 oktober 2007, 18:43
Dat moet toch betaalbaar zijn als je full-time werkt en je enkel jezelf ten laste hebt? (zo heb ik uw situatie toch begrepen)

Met mijn ziekte kan je lichamelijk niet voltijds meer werken,maar ik kan ook niet op invaliditeit gaan omdat ik daar te goed voor ben(geen 66%).Ik val tussen schip en wal hé ....

duveltje382
31 oktober 2007, 18:44
Ik ken het gevoel, alleen met het verschil dat het alleen aan mezelf te verwijten is. Hoewel ik me niet arm kan noemen, weet ik wel wat het is om nog een week met een minimum toe komen.
Alleen vind ik het erg dat er geen oplossingen zijn voor een "zaak" zoals jij...

Die zijn er niet ..

Gun
31 oktober 2007, 18:55
wat vind je van het feit dat baseballpolitieker een eeuwige ban heeft gekregen?Wie zaait oogst ...

Gun
31 oktober 2007, 18:56
:thumbsup:

Stel, je kan een ganse week elke avond gaan eten met een favoriete gesperkspartner in de verschillende domeinen,
wie kies je in:
- de muziekwereld
- de filmwereld
- de politiek
- de sportwereld
- de TV personnages
- de filosofen
- de ganse wereldMisschien vergeten?;-)

Dank

Gun

Den Duisteren Duikboot
31 oktober 2007, 19:01
Wie wordt de 28ste forummer van de week?

Ovidius
31 oktober 2007, 19:01
Nee wil ik niet vergroeien van de samenleving moet ik op het net kunnen zitten,ik leer daar erg veel,zelfs hoe ik om moet gaan met armoede

Cool, respect man.

duveltje382
31 oktober 2007, 19:03
:thumbsup:

Ik heb erg veel geleerd op politics.be ,één ervan is dat het armoede probleem door vele MISbruikt wordt,nog één is dat er erg veel wijsheid bij onze jongeren zit waar te weinig mee gedaan wordt,en nog vele andere dingen...

Raf
31 oktober 2007, 19:12
Vind je het een goede evolutie wanneer iemand die - als hij maar lang en hard genoeg iedereen de oren van het hoofd zaagt en de mensen met allerlei complottheorieën bestookt - zijn zinnetje krijgt als een rotverwend klein kind?

duveltje382
31 oktober 2007, 19:13
wie kies je in:
- de muziekwereld
- de filmwereld
- de politiek
- de sportwereld
- de TV personnages
- de filosofen
- de ganse wereld

Muziek-Eddy Wallie(geen grapje die man straalt iets uit)
**Film-Jan Decleir
**Politiek-Filip Dewinter omdat hij een bangelijke politieker is
**Sport-Kim Clijsters
**TV Jef Desmet van famillie of JM pfaff
**Filosoof-De Limburgse Leeuw omdat bij erg mooie kan denken over het leven
**De wereld Mijn zoon/Dochter omdat ik daar het liefste mee omga

Ovidius
31 oktober 2007, 19:16
Mijn doel is jullie de armoede te leren kennen,wat ik mis op het forum
duveltje382

Kan je dit wat beter uitleggen aub, hoe wil je dit doen en wat mis je op het forum?

duveltje382
31 oktober 2007, 19:18
Vind je het een goede evolutie wanneer iemand die - als hij maar lang en hard genoeg iedereen de oren van het hoofd zaagt en de mensen met allerlei complottheorieën bestookt - zijn zinnetje krijgt als een rotverwend klein kind?
Moet U eens nader verklaren want ik versta deze vraag niet:roll:

Raf
31 oktober 2007, 19:20
Moet U eens nader verklaren want ik versta deze vraag niet:roll:
Het was een retorische vraag, liefje. ;-)

duveltje382
31 oktober 2007, 19:22
Kan je dit wat beter uitleggen aub, hoe wil je dit doen en wat mis je op het forum?

Ik had het daar in het bijzonder om de vele misbruiken van de term echte armoede,het is bv niet genoeg als je een hekel hebt aan werken dat je UW zelve echte arme kan noemen,ik hoop dat je mij begrijpt nu
Met de vele echte armen in het achterhoofd moest dit gezegd zijn

Groentje-18
31 oktober 2007, 19:22

²
Informeer je hierover grondig en met regelmatig bij de verschillende instanties (ziekenkas, ocmw, ...) want zoiets evolueert met de tijd! Het kan zijn dat een behandeling die gisteren niet wordt terugbetaald, dat vandaag wel wordt. (Zulke veranderingen kan je ook nagaan door te kijken in het Belgisch staatsblad, wat je kan raadplegen via internet.)

Ovidius
31 oktober 2007, 19:24
Hoe moeten we ons een dag van een bejaardenverzorger voorstellen?

Is het zwaar werk?

Zijn er maatregelen die je voorstelt om het werk in de sector aantrekkelijker te maken?

Savatage
31 oktober 2007, 19:26
Wie is je favoriete auteur?

duveltje382
Het was een retorische vraag, liefje. ;-)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Retorische_vraag (http://nl.wikipedia.org/wiki/Retorische_vraag:lol:)

Ok dat weet ik nu ook weer:oops:
In de inleiding heb ik duidelijk mede gedeeld dat taal niet mijn ding is

Savatage
Doe je aan sport?

Savatage
31 oktober 2007, 19:27
Als je een andere job kon kiezen in plaats van je huidige, voor welke functie zou je dan kiezen?

liberalist_NL
31 oktober 2007, 19:28
Wat is je top 5 van meest onuitstaanbare forummers? (die e.v.t. op je negeerlijst staan 8-) )

duveltje382
31 oktober 2007, 19:29
Hoe moeten we ons een dag van een bejaardenverzorger voorstellen?

Is het zwaar werk?

Zijn er maatregelen die je voorstelt om het werk in de sector aantrekkelijker te maken?

Het is erg zwaar maar tof werk

Het loon zou beter mogen,want met de vergrijzing die er zit aan te komen hebben we veel meer bejaardenverzorgers(sters) nodig hé

Savatage
31 oktober 2007, 19:30
Wat is je top 5 van meest onuitstaanbare forummers? (die e.v.t. op je negeerlijst staan 8-) )

Geef er dan ineens ook de top 5 die je het meest kan appreciëren :-)

duveltje382
31 oktober 2007, 19:30
Als je een andere job kon kiezen in plaats van je huidige, voor welke functie zou je dan kiezen?
Ik zou zeker mijn vorige beroep terug willen doen dat ik 26 jaar gedaan heb(kapper)

liberalist_NL
31 oktober 2007, 19:31
Hoe denk je dat het Vlaams Belang jouw leefsituatie kan verbeteren?

duveltje382
31 oktober 2007, 19:32
Om echt eerlijk te zijn zijn er weinige die ik op een negeer lijst zou zetten

liberalist_NL
31 oktober 2007, 19:32
Om echt eerlijk te zijn zijn er weinige die ik op een negeer lijst zou zetten
Dat geldt voor mij ook. Maar, wie kan je echt niet uitstaan? 8-)

duveltje382
31 oktober 2007, 19:35
Geef er dan ineens ook de top 5 die je het meest kan appreciëren :-)
Mag ik er meer gebruiken want er zijn erg veel mensen die ik kan appreciëren,ik ga er zeker ook vergeten

Savatage
31 oktober 2007, 19:36
Mag ik er meer gebruiken want er zijn erg veel mensen die ik kan appreciëren,ik ga er zeker ook vergeten

Maak anders een top-tien om het overzichtelijk te houden :-)

duveltje382
Dat geldt voor mij ook. Maar, wie kan je echt niet uitstaan? 8-)
Je verwacht dat ik RAF ga zeggen maar dat is niet zo hoor;-)

Ovidius
Een beetje luchtiger:

Wat is je favoriete gezelschapspel?

Hoe breng je je vrije tijd door?

duveltje382
31 oktober 2007, 19:38
Hoe denk je dat het Vlaams Belang jouw leefsituatie kan verbeteren?
Ik weet zeker dat het VB teminste het probleem aankaart,en ik kan mijn foertstem tot zijn recht laten komen met VB te stemmen

liberalist_NL
31 oktober 2007, 19:38
Je verwacht dat ik RAF ga zeggen maar dat is niet zo hoor;-)
Ik verdenk er wel meer. Maar, zeg. Nu! 8-) Bezoeker is koning. ;-)

duveltje382
31 oktober 2007, 19:39
Maak anders een top-tien om het overzichtelijk te houden :-)

Heel het forum politics.be :-D

Boadicea
Wat deed u het liefst als kapper: dames, heren, kinderen of maakte het u niet uit? Knippen, kleuren of permanenten?

En waren uw klanten tevreden?

liberalist_NL
Ik weet zeker dat het VB teminste het probleem aankaart,en ik kan mijn foertstem tot zijn recht laten komen met VB te stemmen
Wat vind je dat men met Brussel moet doen, en met Wallonië? Ben je aanhanger van het VB vanwege de onafhankelijkheidsgedachte of vanwege hun maatschappelijke standpunten?

duveltje382
31 oktober 2007, 19:40
Ik verdenk er wel meer. Maar, zeg. Nu! 8-) Bezoeker is koning. ;-)
Ik zou dan eerder aan Kobaf durven denken omdat hij armoede wil misbruiken

duveltje382
31 oktober 2007, 19:42
Wat deed u het liefst als kapper: dames, heren, kinderen of maakte het u niet uit? Knippen, kleuren of permanenten?

En waren uw klanten tevreden?

Geen voorkeur,alles wat het kappersvak aangaat intreseert mij wel

liberalist_NL
31 oktober 2007, 19:43
Hoe zou je Geert Wilders zijn haar knippen? Ik kan me voorstellen dat als jij zijn kop ziet dat je daar meteen de scharen in wil steken. :-)

Boadicea
31 oktober 2007, 19:45

Is het waar dat het zo een ongezond beroep is? Je werkt wel met een boel chemicaliën.

De Waal
wat vind u hiervan tewijl men altijd praat over het generatiepact voor de gewone werkman
Citaat:
Noël Vaessen (56), gepensioneerd kapitein-ter-zee, was tussen 1993 en 1999 raadgever van prins Laurent. Begin 1999 nam hij een functie op bij de aankoopdienst van de Zeemacht. Sinds 2001 is hij kolonel op rust met behoud van wedde. In februari werd hij door de rechtbank in Hasselt veroordeeld voor fraude met facturen voor het Belgische leger. Met legergeld waren onder meer herstellingen uitgevoerd en aankopen gedaan voor de villa van prins Laurent en voor Vaessens eigen boerderij in de Hoge Venen.

Cynicus
Bent u blij dat u eindelijk forummer van de week geworden bent ?

En had u verwacht dat u door Cynicus als opvolger zou worden aangeduid ?

duveltje382
31 oktober 2007, 19:47
Wat vind je dat men met Brussel moet doen, en met Wallonië? Ben je aanhanger van het VB vanwege de onafhankelijkheidsgedachte of vanwege hun maatschappelijke standpunten?
Ik zou het niet weten wat men met Brussel aan moet,en ik heb deze week hier nog op het forum gezegt dat België beter kan spitten,maar dat Vlaanderen steeds moet solidair moet blijven mat Wallonië en zijn vele armen,enkel kan Vlaanderen als onafhankelijke staat zijn geld juister besteden dan de verloren geldstroom van u ;)

Ovidius
31 oktober 2007, 19:47
Ik verdenk er wel meer. Maar, zeg. Nu! Bezoeker is koning.
Ik snap het doel van je vragen wel maar vindt het belachelijk! Neen ik ga het niet uitleggen, ik wil nog wel het woordje heksenjacht voor je vernoemen.

Maar ja zoals je zelf zegt, bezoeker is koning zeker?

duveltje382
31 oktober 2007, 19:48
Bent u blij dat u eindelijk forummer van de week geworden bent ?

En had u verwacht dat u door Cynicus als opvolger zou worden aangeduid ?
Nee,en ik moet je hier erg voor bedanken hoor ;-):-P

liberalist_NL
31 oktober 2007, 19:48
Ik snap het doel van je vragen wel maar vindt het belachelijk! Neen ik ga het niet uitleggen, ik wil nog wel het woordje heksenjacht voor je vernoemen.

Maar ja zoals je zelf zegt, bezoeker is koning zeker?
Maak nu niet van een mug een olifant.

Ovidius
31 oktober 2007, 19:51
Maak nu niet van een mug een olifant.

Dat was een mooie voor je 10.000'ste berichtje :-D , proficiat BTW!

Een echte one-liner!

duveltje382
31 oktober 2007, 19:51
wat vind u hiervan tewijl men altijd praat over het generatiepact voor de gewone werkman
Citaat:
Tja daar heb je een punt hé,ik blijf dat generatie pact dan ook een schande noemen,terwijl de verkwistingen hier in België soms schandalige vormen aanmeemt hé

BenX
31 oktober 2007, 19:52
Stads of plattelandsmens?

duveltje382
31 oktober 2007, 19:53
Hoe zou je Geert Wilders zijn haar knippen? Ik kan me voorstellen dat als jij zijn kop ziet dat je daar meteen de scharen in wil steken. :-)

:lol::lol::lol::lol:
Nee want dat kapsel heeft wel wat hé :lol:

duveltje382
31 oktober 2007, 19:54
Is het waar dat het zo een ongezond beroep is? Je werkt wel met een boel chemicaliën.
Das idd erg juist

BenX
Wat is uw favoriete seizoen?

duveltje382
Stads of plattelandsmens?

Toch stad hoor

duveltje382
Wat is uw favoriete seizoen?
Zomer

Cynicus
31 oktober 2007, 19:58
Als ik berichten van u lees heb ik soms de indruk dat u sympathie hebt voor het Vlaams Belang, maar soms heb ik bij andere berichten van u eerder de indruk dat u zich soms afzet tegen het Vlaams Belang en soms sympathie koestert voor de SP.a.

Waar staat u nu eigenlijk ongeveer op ideologisch vlak ?

Savatage
31 oktober 2007, 19:58

Wat heeft "heksenjacht" nu in godsnaam met liberalist z'n vragen te maken? :?

duveltje382
31 oktober 2007, 20:01
Als ik berichten van u lees heb ik soms de indruk dat u sympathie hebt voor het Vlaams Belang, maar soms heb ik bij andere berichten van u eerder de indruk dat u zich soms afzet tegen het Vlaams Belang en soms sympathie koestert voor de SP.a.

Waar staat u nu eigenlijk ongeveer op ideologisch vlak ?

Sorry maar SPA mijn haar komt recht omhoog nu,nee ik denk dat ik het dichtste aanleun bij Vlaams Belang,maar kiezen doe ik op het moment zelf,en dat kan nogal eens wisselen bij mij hoor

Cynicus
31 oktober 2007, 20:12
Sorry maar SPA mijn haar komt recht omhoog nu,nee ik denk dat ik het dichtste aanleun bij Vlaams Belang,maar kiezen doe ik op het moment zelf,en dat kan nogal eens wisselen bij mij hoor

Zolang u dicht bij het Vlaams Belang aanleunt op de momenten dat het verkiezingen zijn, dan is het goed.

Duupje
31 oktober 2007, 20:14
Stel, je mag terug gaan in de tijd, wetende wat je nu weet. Wat zijn de 3 dingen die je op slag zou herdoen, en welke net niet?

Duupje
31 oktober 2007, 20:15
Wanneer komt ge dichterbij wonen ? ;-)

Duupje
31 oktober 2007, 20:15
Wat wilt ge zeker nog gedaan hebben in dit leven?

duveltje382
31 oktober 2007, 20:21
Stel, je mag terug gaan in de tijd, wetende wat je nu weet. Wat zijn de 3 dingen die je op slag zou herdoen, en welke net niet?
Trouwen met Wiske zekers niet hé:lol:

Nee, maar ik zou zeker terug mij jeugd herdoen
Ik zou terug trouwen(maar niet met mijn ex)
Ik zou terug in de hondesport gaan dat zekers

Ik zou niet weten buiten dat trouwen met Wiske wat ik niet terug zou willen doen:?

Duupje
31 oktober 2007, 20:25
Trouwen met Wiske zekers niet hé:lol:

Nee, maar ik zou zeker terug mij jeugd herdoen
Ik zou terug trouwen(maar niet met mijn ex)
Ik zou terug in de hondesport gaan dat zekers

Ik zou niet weten buiten dat trouwen met Wiske wat ik niet terug zou willen doen:?

;-)

Zijt ge, ondanks dat ge uzelf arm noemt, gelukkig ?

Duupje
31 oktober 2007, 20:31
Lap, meneer zit liever bij zen lief dan hier te komen forummer van de week spelen !! 8O
Duvel, hoe durft ge ! ;-):lol:

liberalist_NL
31 oktober 2007, 20:36
Heb je een lievelingskroeg?

nubian
31 oktober 2007, 20:51
Ik vind dat u op een kinderachtige manier, respectloze en beledigend houding post ivm allochtonen, dat je veel overdrijft weliswaar met veel verbeelding . Schaam je je niet? Ben je dan trots op jezelf? Is dit een goed voorbeeld tegenover uw kleinkind?
Ben je echt wie je beweert te zijn?

liberalist_NL
31 oktober 2007, 20:53
Ik vind dat u op een kinderachtige manier, respectloze en beledigend houding post ivm allochtonen, dat je veel overdrijft weliswaar met veel verbeelding . Schaam je je niet? Ben je dan trots op jezelf? Is dit een goed voorbeeld tegenover uw kleinkind?
Dat valt allemaal wel mee hoor, denk ik. There's 2 sides to every story.

nubian
31 oktober 2007, 20:54
Liefst deftig antwoorden en niet beginnen met één of ander verhaaltje over allochtonen dat je zogezegd hebt meegemaakt.

nubian
31 oktober 2007, 20:55
Dat valt allemaal wel mee hoor, denk ik. There's 2 sides to every story.
Ik denk het niet.

guerin
31 oktober 2007, 21:05
Duveltje,waarom is je armeforum niet gelukt?

Linkse Vogel
31 oktober 2007, 21:25

En ik lees net:

De holebi's zijn helemaal niet ondervertegenwoordigd!!! :evil:

Linkse Vogel
31 oktober 2007, 21:32
dubbel

Ze vind het zelfs zo belangrijk dat ze het twee keren post!:lol: neenee ff serieus: LEVE DUVELTJE! Daar heb ik lang op gewacht ;-). Ik had jou eerst als mijn opvolger willen benoemen maar ik hoorde van pluche dat jij niet kon.

on topic: heb je al gekraakt?

Linkse Vogel
31 oktober 2007, 21:33
De klassieker:

Is dat dan een kalssieker? 8O

Linkse Vogel
31 oktober 2007, 21:35
In de eerste plaats mensen aanmoedigen om te gaan werken,en dan zeker de minimuum lonen omhoog brengen
Ook nog de belangsvrije sommen optrekken naar 12.000€ per jaar
Meer sociale woningen voor de echte armen
Basis voedsel zoals melk een brood terug onder de prijscontrole plaatsen zoals dat vroeger was(maximuum prijzen)
dit zijn enkele dingen die zeker zouden moeten veranderen in de strijd tegen de armoede

Ik vind dat eigenlijk een beetje links.8-) Sorry duveltje :-)

Savatage
31 oktober 2007, 21:37

3/4 ervan is ook links

Linkse Vogel
31 oktober 2007, 21:42
WTF!!!:? :? :?

Even wat info geven bij vragen die duidelijk geen uitdaging waren.

1) Ben jij emo, ben jij jumper, ben jij biker... Sorry als je het niet aankan dat ik een puber ben moet je dat gewoon zeggen.
2) In een vroegere discussie had duveltje ooit eens iets gezegd over zijn (verschrikkelijk laag) loon. Ga je mij daarvoor blamen? Als je me wilt pakken zeg het dan gewoon.
3) Weet jij wat een debetkaart is? Een debetkaart is een kaart waar je zoveel in nul moet kunnen gaan. Dat armen zo'n kaart hebben is mogelijk maar niet logisch, wat is daar erg aan?

Als je het niet aankan, ban mij dan gewoon... Je kan het niet aan dat ik vragen stel aan forummers, goed zorg er dan voor dat ik nooit meer vragen kan stellen eh!

Stout Baseballpolitiekertje!

:magniet: Och joeng gij zijt elemaal gene puber meer! :lol:

Linkse Vogel
31 oktober 2007, 21:45

Dat is in Nederland. In Nederland lukken alle goede intiatieven in de politiek. Ik België geen enkel...

Linkse Vogel
31 oktober 2007, 21:48

MEEN JE DAT NU of watte??? 8O

Savatage
31 oktober 2007, 21:52
MEEN JE DAT NU of watte??? 8O

Het zat er wel aan te komen.

duveltje382
31 oktober 2007, 22:19
Wat wilt ge zeker nog gedaan hebben in dit leven?

Ik zou eens heel graag naar Amerika gaan,ik weet niet of dat ooit gaat lukken

duveltje382
31 oktober 2007, 22:21
;-)

Zijt ge, ondanks dat ge uzelf arm noemt, gelukkig ?

Eigenlijk wel hoor,enkel die gezonheid die me ff in de steek laat,maar voor de rest ben ik best gelukkig;-)

duveltje382
31 oktober 2007, 22:22
Lap, meneer zit liever bij zen lief dan hier te komen forummer van de week spelen !! 8O
Duvel, hoe durft ge ! ;-):lol:
Zeg dat moet ook eens kunnen hé :lol:

duveltje382
31 oktober 2007, 22:23
Heb je een lievelingskroeg?

Niet echt nee,ik kom er zelden

liberalist_NL
31 oktober 2007, 22:25
Niet echt nee,ik kom er zelden
Ben je voor of tegen een boerka of-hoofddoekverbod, en kan je uitleggen waarom?

duveltje382
31 oktober 2007, 22:25
Duveltje,waarom is je armeforum niet gelukt?

Wel er was een persoon die liever ambras maakte dan over armoede te komen praten en wij hebben hem er niet af gekregen,maar ooit lukt dat wel eens hoor;-)

Cynicus
31 oktober 2007, 22:26
Hoe zou volgens u het vreemdelingenprobleem moeten worden opgelost ?

duveltje382
31 oktober 2007, 22:29
Wel als je in mijn buurt zou wonen 48 jaar aan één stuk zou jij het zelfde doen,ik heb wel repect voor sommige allochtonen,maar heb heel veel problemen met Marokkaanse jongeren,en sommige ouderen,en ik weet waar ik over praat
Sorry dat de waarheid soms kwets

duveltje382
31 oktober 2007, 22:30
Liefst deftig antwoorden en niet beginnen met één of ander verhaaltje over allochtonen dat je zogezegd hebt meegemaakt.
Ik laat dit voor Uw rekening nu

duveltje382
31 oktober 2007, 22:32
Ze vind het zelfs zo belangrijk dat ze het twee keren post!:lol: neenee ff serieus: LEVE DUVELTJE! Daar heb ik lang op gewacht ;-). Ik had jou eerst als mijn opvolger willen benoemen maar ik hoorde van pluche dat jij niet kon.

on topic: heb je al gekraakt?

Nee,maar al wel een paar dagen in een kraakpand gewoond

duveltje382
31 oktober 2007, 22:34
Dat is het ook,maar ik ontken niet dat ik soms ook linkse ideeën heb

duveltje382
31 oktober 2007, 22:39
Ben je voor of tegen een boerka of-hoofddoekverbod, en kan je uitleggen waarom?

Een boerka is in mijn ogen een opgelegde iets van de man om vrouwen te kunnen onderdrukken,ik vind dat we deze tijd ontgroeit zijn
Ook moet er voor de veiligheid steeds erkenbaar op een paspoort gestaan worden bv
Als men dit thuis wil dragen heb ik daar niets tegen maar in het openbaar is dat een andere zaak

André de Hollander
31 oktober 2007, 22:47
Gefeliciteerd met uw verkiezing. :-)

Hoe heeft uw huwelijk u gekraakt?

duveltje382
31 oktober 2007, 22:56
Gefeliciteerd met uw verkiezing. :-)

Hoe heeft uw huwelijk u gekraakt?
Goede vraag,hoe moet ik dat beantwoorden?
Ik was dus 25 jaar getrouwd,en heb twee kinderen,op een zekere dag krijg ik te horen dat mijn ex een andere heeft,ik had alles ingezet in dit huwelijk en dacht een mooie oude dag tegemoed te gaan
Ik ben dan heel ziek geworden en samen met deze breuk en het verlies van werk ben ik in een diepe depessie geraakt
Ik was zowat alles verloren,en tot overmaat van ramp weigerde mijn ex om mijn dochter naar mij te laten komen waar ik erg van af zag
Nu is alles stilaan weer op zijn potjes aan het komen,maar het heeft veel tijd nodig

André de Hollander
31 oktober 2007, 23:04
Goede vraag,hoe moet ik dat beantwoorden?
Ik was dus 25 jaar getrouwd,en heb twee kinderen,op een zekere dag krijg ik te horen dat mijn ex een andere heeft,ik had alles ingezet in dit huwelijk en dacht een mooie oude dag tegemoed te gaan
Ik ben dan heel ziek geworden en samen met deze breuk en het verlies van werk ben ik in een diepe depessie geraakt
Ik was zowat alles verloren,en tot overmaat van ramp weigerde mijn ex om mijn dochter naar mij te laten komen waar ik erg van af zag
Nu is alles stilaan weer op zijn potjes aan het komen,maar het heeft veel tijd nodig

Daar is inderdaad je wereld ingestort. Mensen zijn voor minder voor een trein gaan staan. Gelukkig ben je sterker dan dat.
Sterkte!

Volgens mij hoort je pc en internet nu bij je eerste levensbehoeften.

Wat eet je als je geen geld hebt voor friet?

duveltje382
31 oktober 2007, 23:08
Daar is inderdaad je wereld ingestort. Mensen zijn voor minder voor een trein gaan staan. Gelukkig ben je sterker dan dat.
Sterkte!

Volgens mij hoort je pc en internet nu bij je eerste levensbehoeften.

Wat eet je als je geen geld hebt voor friet?

spaghetti heb in in mijn kast met hopen staan,daar kan je goed op leven hoor

duveltje382
31 oktober 2007, 23:26
Hoe zou volgens u het vreemdelingenprobleem moeten worden opgelost ?

Ach ik weet het niet goed,ik denk dat dit probleem zo uit de hand is gelopen dat er geen oplossingen meer mogelijk zijn
We kunnen enkel maar wat respect vragen aan hen

Duvelke
1 november 2007, 04:00
duveltje, hoeveel geld zou u geven om een DUVELKE te zijn?

born2bewild
1 november 2007, 04:49
duveltje,

vind je dat de maatschappij iedereen (ongevraagd) moet verzekeren tegen de spijtige zaken die jou hebben getroffen.
En zo ja, wil je daar dan zelf mee voor afdragen vanaf nu?

born2bewild
1 november 2007, 05:17
Duveltje,

vind je dit

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_641203.html?wt.bron=homeArt1

een terechte overwinning of niet?

stab
1 november 2007, 05:56
Duveltje, wat denk jij hoe het allemaal gaat aflopen met de regeringsvorming, onderhandelingen over bhv, staatshervorming?
Gaat n-va gedropt worden, gaan er ontoelaatbare toegevingen gebeuren, gaat oranje blauw wel aan de macht komen...

born2bewild
1 november 2007, 05:57
duveltje ken jij duupje via dit forum?

duveltje382
1 november 2007, 08:06
duveltje, hoeveel geld zou u geven om een DUVELKE te zijn?
lol :lol:

Wel hoeveel geld zou jij geven om een duveltje te zijn want ik denk dat het juister is om duveltje tezijn dan een duvelke :-P

duveltje382
1 november 2007, 08:07
duveltje ken jij duupje via dit forum?

Nee,ik ken duupje al vele jaren van in de hondenschool,toen moest ze luisteren naar mij,want ik gaf daar les ;-):-D

duveltje382
1 november 2007, 08:11
Duveltje,

vind je dit

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_641203.html?wt.bron=homeArt1

een terechte overwinning of niet?

Mmmmmmmmmmmm
shans dat mijn dochter er niet bij was:-P

Nee verdiende overwinning zeg:-D

duveltje382
1 november 2007, 08:16
Duveltje, wat denk jij hoe het allemaal gaat aflopen met de regeringsvorming, onderhandelingen over bhv, staatshervorming?
Gaat n-va gedropt worden, gaan er ontoelaatbare toegevingen gebeuren, gaat oranje blauw wel aan de macht komen...
Idd het is erg dat ik het zeg,maar NVA zal inbinden,en er komt een rare vorm van spitsing van de kieskring BHV,weer voor de zoveelste keer gaan ze plat op de buik voor de Walen:evil:
Dat denk ik erover,ook gaan er dingen op de lange baan geschoven worden
Maar orange blauw komt er

Ovidius
1 november 2007, 08:20
Wat heeft "heksenjacht" nu in godsnaam met liberalist z'n vragen te maken? :?

Heksenjacht (http://nl.wikipedia.org/wiki/Heksenjacht)

Ovidius
1 november 2007, 08:23
De holebi's zijn helemaal niet ondervertegenwoordigd!!! :evil:

Volkstelling gedaan of zo? :?

Ovidius
1 november 2007, 08:25
Het zat er wel aan te komen.

Inderdaad, ik denk dat de moderatie geduld genoeg getoond heeft, het was niet meer leuk op het laatste.

nubian
1 november 2007, 08:56
Wel als je in mijn buurt zou wonen 48 jaar aan één stuk zou jij het zelfde doen,ik heb wel repect voor sommige allochtonen,maar heb heel veel problemen met Marokkaanse jongeren,en sommige ouderen,en ik weet waar ik over praat
Sorry dat de waarheid soms kwets
Tja...heb het gemerkt hoe jij je respect toont voor sommige allochtonen.:roll:
Ik vind persoonlijk dat je overdrijft, zoals andere bepaalde forummers hier op de forum.

duveltje382
1 november 2007, 09:03
Tja...heb het gemerkt hoe jij je respect toont voor sommige allochtonen.:roll:
Ik vind persoonlijk dat je overdrijft, zoals andere bepaalde forummers hier op de forum.
En wat is de vraag nu,ik kan het niet helpen dat zij (die sommige allochtonen) zich totaal niet aanpassen,onze cultuur zelfs achterlijk vinden,zich totaal niets aantrekken van onze wetten ect....
Ik blijf herhalen dat ik het ook liever anders zou zien,en dat er ook een aantal allochtonen het met mij eens zijn,zelfs links begint de problemen te onderkennen

Duupje
1 november 2007, 09:08
Nee,ik ken duupje al vele jaren van in de hondenschool,toen moest ze luisteren naar mij,want ik gaf daar les ;-):-D

LOL en geluisterd dat ik heb ! :lol::lol:

nubian
1 november 2007, 09:11
En wat is de vraag nu,ik kan het niet helpen dat zij (die sommige allochtonen) zich totaal niet aanpassen,onze cultuur zelfs achterlijk vinden,zich totaal niets aantrekken van onze wetten ect....
Ik blijf herhalen dat ik het ook liever anders zou zien,en dat er ook een aantal allochtonen het met mij eens zijn,zelfs links begint de problemen te onderkennen
Allochtonen zijn niet enkel Marokkanen!!!

duveltje382
1 november 2007, 09:11
LOL en geluisterd dat ik heb ! :lol::lol:

Idd *kuch* :lol:

duveltje382
1 november 2007, 09:13
Allochtonen zijn niet enkel Marokkanen!!!

Ik heb het dan ook niet enkel over Marokkanen,ik denk zelfs dat zijn een minderheid uitmaken van de probleem allochtonen zal ik ze maar noemen hé

1 november 2007, 09:19
Ik geloof dat de grens van de armoede onder de 820€ per maand wordt gesteld,ik vind dat persoonlijk onzin omdat elke situatie anders is,heb je eigendom bv zal 820€ zeker genoeg zijn om van te leven
Ik ga mijn situatie hier eens gebruiken als vooorbeeld,ik verdien dus rond de 930+- per maand betaal 390€ huur,betaal meer dan 170€ voor mijn kind,meer dan 50 € belastingen(rond de 600€ moeten opleggen dit jaar)
Dus blijft over 320€ waar ik alle kosten gas electriek water ect nog van moet betalen
Zie je dat ik soms nog honger lijd tegen het einde van de maand(o ja ik heb een light versie van telenet om op het internet te zitten 29.9€)
Zo moet je armoede berekenen

Dag Duveltje,

Proficiat met je verkiezing!
Mijn vraag : kom je niet in aanmerking voor een sociale woning?

Dronkoers
1 november 2007, 09:21
Vind je het schandalig dat ik nu pas thuis ben? :-D

duveltje382
1 november 2007, 09:21
Dag Duveltje,

Proficiat met je verkiezing!
Mijn vraag : kom je niet in aanmerking voor een sociale woning?

Nee als alleenstaande man (die wel moet opbrengen voor kind) heb je daar nooit recht op,wat eigenlijk wel dik onterecht is.Ook mannen zijn mensen die noden kunnen hebben

duveltje382
1 november 2007, 09:22
Vind je het schandalig dat ik nu pas thuis ben? :-D

Ja,en zeker dat je weer niet zat bent :lol:

Dronkoers
1 november 2007, 09:23
Ja,en zeker dat je weer niet zat bent :lol:

Sorry :lol:

duveltje382
1 november 2007, 09:24
Sorry :lol:

Tis Uw vergeven ;)

1 november 2007, 09:26
Nee als alleenstaande man (die wel moet opbrengen voor kind) heb je daar nooit recht op,wat eigenlijk wel dik onterecht is.Ook mannen zijn mensen die noden kunnen hebben

Ben je daar zeker van ? Ik wist niet dat deze discriminerende regel toegepast werd !

Dronkoers
1 november 2007, 09:26
Hoeveel keer per week neem je een douche/bad?

(dit vraag ik aan iedereen ze, wees gerust ;-) )

Dronkoers
1 november 2007, 09:28
Kun jij me de verschillen tussen een bejaardenhelper en een verpleger uitleggen?

Dronkoers
1 november 2007, 09:28
Had je een eigen kapperszaak?

duveltje382
1 november 2007, 09:30
Ben je daar zeker van ? Ik wist niet dat deze discriminerende regel toegepast werd !
Zeer zeker,en Kobaf heeft daar nu eens een dik vet punt mee;-)

duveltje382
1 november 2007, 09:31
Hoeveel keer per week neem je een douche/bad?

(dit vraag ik aan iedereen ze, wees gerust ;-) )
Elke dag(meestal bij mij liefje :-P );-)

1 november 2007, 09:31
Zeer zeker,en Kobaf heeft daar nu eens een dik vet punt mee;-)

Kobaf? Wa's da?

duveltje382
1 november 2007, 09:32
Had je een eigen kapperszaak?
Nee,ik werkte voor een baas in en erg grote zaak