PDA

View Full Version : parodie.


Jazeker
8 november 2007, 21:37
C2C style.

Ge gaat uw vlaamse vlag uithangen. Dat hebben we hier al aangetoond dat die gaat wegvliegen. Ge zijt ne zot als ge die uithangt. Wie denkt dat die Vlaamse vlag blijft hangen onder de fascisten onder jullie. Wie ja zegt is een fascist die enorm veel mensen wil doden, wie nee zegt is een goede mens die de hele wereldbevolking wil doodmartelen.

Mitgard
8 november 2007, 22:52
die vlaamse vlag is vals.
ik zeg dat niet hé, dat hebben tientallen gerenommeerde historici aan diverse universiteiten wetenschappelijk aangetoont.
de leeuwenvlag komt uit turkije, waar de blanke vlaamse imperialistische kruisvaarders ze hebben gestolen van de moslims. vlamingen zijn immers zoals we weten redelijk lui en niet creatief genoeg om zelf een vlag te bedenken.
nu we dat weten, mag de vraag dan ook gesteld worden:
moeten we met terugwerkende kracht invoertaksen heffen op het gebruik van de leeuwenvlag?

Hashiwokakero
8 november 2007, 22:58
die vlaamse vlag is vals.
ik zeg dat niet hé, dat hebben tientallen gerenommeerde historici aan diverse universiteiten wetenschappelijk aangetoont.
de leeuwenvlag komt uit turkije, waar de blanke vlaamse imperialistische kruisvaarders ze hebben gestolen van de moslims. vlamingen zijn immers zoals we weten redelijk lui en niet creatief genoeg om zelf een vlag te bedenken.
nu we dat weten, mag de vraag dan ook gesteld worden:
moeten we met terugwerkende kracht invoertaksen heffen op het gebruik van de leeuwenvlag?Dan moet Vlaanderen maar met terugwerkende kracht een moslimbelasting vragen!:lol:

forumspook
9 november 2007, 00:16
die vlaamse vlag is vals.
ik zeg dat niet hé, dat hebben tientallen gerenommeerde historici aan diverse universiteiten wetenschappelijk aangetoont.
de leeuwenvlag komt uit turkije, waar de blanke vlaamse imperialistische kruisvaarders ze hebben gestolen van de moslims. vlamingen zijn immers zoals we weten redelijk lui en niet creatief genoeg om zelf een vlag te bedenken.
nu we dat weten, mag de vraag dan ook gesteld worden:
moeten we met terugwerkende kracht invoertaksen heffen op het gebruik van de leeuwenvlag?
Moest er belasting gehoffen worden op stomme opmerkingen zat u in de schulden voor meerdere levens...

evilbu
9 november 2007, 00:20
Ik heb ook geruchten gehoord dat de tweekoppige draak niet echt uit Albanië zelf komt.:-( http://zhenghe.tripod.com/flags/big/albania.jpg

Daimanta
9 november 2007, 00:33
Ik heb ook geruchten gehoord dat de tweekoppige draak niet echt uit Albanië zelf komt.:-( http://zhenghe.tripod.com/flags/big/albania.jpg

Dat is toch geen draak? Dat moet haast wel een twee-koppige adelaar zijn, zoals die ook voorkomt in de vlag van Imperialistisch Rusland en het Heilig Roomse Rijk der Duitse Natie.

De Garde
9 november 2007, 00:37
Ik heb ook geruchten gehoord dat de tweekoppige draak niet echt uit Albanië zelf komt.:-( http://zhenghe.tripod.com/flags/big/albania.jpg
Da's het oude logo van 'Sleutel op de deur', voor die Albanese stielmannen in dienst namen.

Hashiwokakero
9 november 2007, 07:58
Mag ik ook opmerken dat de kleuren van de Belgische vlag niet uit België komen, dus ze gaan heel snel die vlag wit moeten maken denk ik.