PDA

View Full Version : met 2500 euro naar Zuid Afrika


berre
11 november 2007, 14:51
voor engels moet ik een korte voorstelling geven. ik krijg 2500 euro waarmee ik naar Zuid Afrika moet gaan en daar mijzelf moet amuseren. ik moet dus beschrijven wat ik allemaal zou gaan bezichtigen en wat ik zou doen met het geld. het vervoer is wel inbegrepen in die 2500 euro.

kan iemand mij hier wat helpen met de bezienswaardigheden daar. links naar sites zouden mij ook enorm kunnen helpen, ik zou van alles immers een beetje een idee moeten hebben hoeveel het kost.

dank bij voorbaat,
berre

garfield
11 november 2007, 15:14
http://www.youtube.com/watch?v=cjxtSN9V_HQ


De tafelberg in Kaapstad

Stellenbosch
Bloemfontein
Pretoria http://nl.wikipedia.org/wiki/Pretoria
Voortrekkermonument http://nl.wikipedia.org/wiki/Voortrekkermonument

Zuid-Afrika is prachtig, ook Krugerpark, en tal van andere parken

berre
11 november 2007, 16:34
je mag daar wel niet veel precies:

http://zuidafrika.com/img/2006ni8.jpg

Jazeker
11 november 2007, 16:48
voor engels moet ik een korte voorstelling geven. ik krijg 2500 euro waarmee ik naar Zuid Afrika moet gaan en daar mijzelf moet amuseren.


Vliegtuig naar ginder nemen, daar hoertje oppikken (mag wat meer kosten), terugvliegen, rest van het geld opzuipen.

berre
11 november 2007, 17:08
Vliegtuig naar ginder nemen, daar hoertje oppikken (mag wat meer kosten), terugvliegen, rest van het geld opzuipen.wel daar dacht ik ook eerst aan, alleen vrees ik dat mijn leerkracht daar geen genoegen mee gaat nemen.

Brandaan
11 november 2007, 17:10
Waarom Zuid-Afrika?

Savatage
11 november 2007, 17:24
voor engels moet ik een korte voorstelling geven. ik krijg 2500 euro waarmee ik naar Zuid Afrika moet gaan en daar mijzelf moet amuseren. ik moet dus beschrijven wat ik allemaal zou gaan bezichtigen en wat ik zou doen met het geld. het vervoer is wel inbegrepen in die 2500 euro.

kan iemand mij hier wat helpen met de bezienswaardigheden daar. links naar sites zouden mij ook enorm kunnen helpen, ik zou van alles immers een beetje een idee moeten hebben hoeveel het kost.

dank bij voorbaat,
berre

Cool. Waarom krijg je eigenlijk 2500 euro?

berre
11 november 2007, 17:29
Waarom Zuid-Afrika?omdat we in de lessen nu bezig zijn over zuid-afrika, evident lijkt me toch?

berre
11 november 2007, 17:33
Cool. Waarom krijg je eigenlijk 2500 euro?hypothetisch hé, hellaas

Savatage
11 november 2007, 17:34
hypothetisch hé, hellaas

Ah, te snel gelezen ...

Spijtig.

largo_w
11 november 2007, 17:37
hoeveel kost u ticket heen en terug?
Hoeveel dagen mag je blijven?

berre
11 november 2007, 17:48
hoeveel kost u ticket heen en terug?
Hoeveel dagen mag je blijven?allemaal zelf te kiezen

Bovenbuur
11 november 2007, 18:17
Ik zou iemand meenemen, de meeste mensen reizen met zijn tweeën of meer en je geld is veel sneller op.

Tavek
11 november 2007, 18:47
Ge vliegt naar daar (1000 euro all in)
Ge koopt u daar een oude tweedehandse auto (1000 euro ?)

en ge gaat toeren door de broesse a la topgear :)

BigF
12 november 2007, 11:38
ge neemt mij mee.
ik trek met den helft (1250 euro) mijne plan ginder wel.

en gij hebt als den helft minder zorgen...

lombas
12 november 2007, 12:33
Zal ik eens een overzichtje van mijn reis geven?

Bovenbuur
12 november 2007, 12:45
Je vliegt erheen, geeft al je geld aan arme kindjes en komt erachter dat je je ticket terug nog moest betalen waarna je een langzame pijnlijke dood sterft als slechtst verdienende bedelaar van Zuid-Afrika.

Heftruck
12 november 2007, 13:21
Je gaat naar ginder, begint een kleine zaak, investeert de winst de winst in je zaak, groeit uit tot een megaconcern, verkoopt je megaconcern en gaat naar huis met 250 miljoen euro.

largo_w
12 november 2007, 13:23
Je gaat naar ginder, begint een kleine zaak, investeert de winst de winst in je zaak, groeit uit tot een megaconcern, verkoopt je megaconcern en gaat naar huis met 250 miljoen euro.

Verkoop van bloeddiamanten zeg je?

Hoe durf je ;-)

Djiezes
16 november 2007, 14:57
klikkerdeklik (http://thorntree.lonelyplanet.com/categories.cfm?catid=9&iCountryId=47)

circe
16 november 2007, 15:05
Ge loopt gewoon toch eens een reisagentschap binnen en vraagt daar alle folderkes met reizen naar S.A.

Kan je tien pagina's mee vullen.

Internaut
17 november 2007, 02:22
in dat racistisch crimineel land genaamd Afrika ?
In sommige wijken zijn Blanken niet welkom. Criminaliteit heerst er
Ik zou zeggen have vooral fun tussen al die zwetzakken en zie dat ge geen aids opdoet :p

filosoof
17 november 2007, 02:30
voor engels moet ik een korte voorstelling geven. ik krijg 2500 euro waarmee ik naar Zuid Afrika moet gaan en daar mijzelf moet amuseren. ik moet dus beschrijven wat ik allemaal zou gaan bezichtigen en wat ik zou doen met het geld. het vervoer is wel inbegrepen in die 2500 euro.

kan iemand mij hier wat helpen met de bezienswaardigheden daar. links naar sites zouden mij ook enorm kunnen helpen, ik zou van alles immers een beetje een idee moeten hebben hoeveel het kost.

dank bij voorbaat,
berreZware opdracht...:-P Innige deelneming dus hé...

born2bewild
17 november 2007, 02:40
koop een 5-tal krugerrands