PDA

View Full Version : crossover fan fiction


Pelgrim
24 februari 2004, 12:46
Ik heb onlangs een oude hobby van mij weer opgepikt (nog uit de tijd dat ik een fervent startrek en x files fan was): dat van de fan fiction, waar fans verhalen schrijven rond hun favoriete tv serie of film. Meer bepaald een specifiek genre: de crossover die meerdere series en films samenbrengt. Zo is de crossover Star Wars - Star Trek immens populair blijkbaar, en de crossovers tussen superheroes ook (batman-spiderman bvb). Vier jaar geleden had ik eens een excell programma gemaakt waarbij de combinaties vrij willekeurig gemaakt werden (zo had ik eens als uitkomst Familie-Predator, d�*t had wat geweest kunnen zijn :P ) maar dat programma heb ik niet meer... :(

Vandaar langs deze weg: wie kan er hier eens crossoververhaaltjes bedenken? Serieuze en logische, of de meest absurde.

Spetsnaz
24 februari 2004, 13:13
Thuis
en
Red Shoes diaries

DaBlacky
24 februari 2004, 13:22
Thuis
en
Red Shoes diaries :lol: :lol:

Pelgrim
24 februari 2004, 14:18
:lol:

Die is goed voor de 3000ste jubileum aflevering of zoiets :wink:

Pelgrim
26 februari 2004, 12:33
Voor de fans van de betere soapserie is er nu ook: Nieuw Wittekerke, de serie die zich afspeelt in het rustieke koloniale stadje aan de kust van de Mare Infinitas op de maan.

Spetsnaz
26 februari 2004, 19:21
Voor de fans van de betere soapserie is er nu ook: Nieuw Wittekerke, de serie die zich afspeelt in het rustieke koloniale stadje aan de kust van de Mare Infinitas op de maan.

drinken ze daar nieuw-wittekerke-bier

Pelgrim
27 februari 2004, 11:04
Ik veronderstel van wel zeker. Maanbier moet naar het schijnt van zeer goede kwaliteit zijn. De geringe zwaartekracht zit daar voor iets tussen.

Tegendradigaard
27 februari 2004, 15:41
Maar oppassen want dat stijgt zo naar uwen kop. As uwen kop al niet eerst opgestegen is natuurlijk.

Tegendradigaard
27 februari 2004, 15:43
Ik durf wel eens eigen teksten maken op stukskes liekes. Maar dat liep meestal nogal aan de aangebranden kant af.

't is ook nogal een tijdje geleden. 'k zal daar ook eens ten gepasten tijde mij terug op toeleggen.

Pelgrim
27 februari 2004, 15:44
goed idee, maar daar bestond al een topic over geloof ik.

Trouwens nog iemand ideeën voor crossovers tussen films/tv programmas?