PDA

View Full Version : Westerse offshore dictators in Saudi Arabië slachten meer en mensen af met een zwaard

C2C
12 november 2007, 19:10
Het Westen houdt van wrede dictators en geeft geen bal om de mensenrechten.

Mensenrechten zijn alleen maar belangrijk als ge daar lastpakken (zoals Chavez of Ahmedinejad) kunt mee beschimpen. Wanneer een gehoorzame Westerse offshore dictator aan de lopende band mensen onthoofd, ze letterlijk afslacht, maar wel gedwee zijn olie met korting verkoopt aan dat Westen, dan zwijgt dat Westen.

Sinds het aantreden van de nieuwste dictator in Saudi Arabië zit het onthoofden van mensen weer in de lift.

-In 2005 waren er 191 publieke onthoofdingen: het met een zwaard afhakken van het hoofd van een mens, op een publiek plein.

-In 2006 werden er slechts 38 mensen het hoofd afgesneden; de rationele (niet-Westerse) wereld dacht dat er eindelijk stilaan een einde ging komen aan deze criminele staat en zijn ziekelijke vorm van straffen.

-Maar in 2007 liet de door het Westen zo geliefde tiran Abdullah opniew massa-executies toe. Sinds juli alleen al werden 102 mensen geslacht, waaronder 3 vrouwen. Een absoluut record.

Waarom vindt het Westen het afslachten van mensen met een zwaard aanvaardbaar? Waarom doet het ziekelijke, corrupte, gestoorde Westen niks aan deze tirannen?

Waarom geen onmiddellijke invasie van dat tirannieke, criminele land met zijn mensenslachters? Waarom geen regime change in het massamoordende Saudi Arabië?

Waarom verkoopt Europa, en de terrorist Tony Blair voorop, voor honderden miljarden aan wapens aan deze psychotische, wrede, mensenslachtende koninklijke familie?

Chipie
12 november 2007, 19:43
Tja, een Stalinist die zich zorgen maakt over mensenrechten…

Wat mag ik toch nog allemaal beleven…

driewerf
12 november 2007, 20:10

Tja, de echte mensenwereld zit ingewikkelder ineen dan de spitsmuizenwereld.

toccata
12 november 2007, 20:55

Is het omdat Stalin zware misdaden heeft begaan dat Saudië-Arabië mensen massaal mag onthoofden?

C2C
12 november 2007, 21:10

Dag Chipie, ge hebt weer niks te zeggen. Alles dus normaal. Goed om weten.

Aan de anderen op dit forum: moet het Westen interveniëren in dat land, dat massaal mensen afslacht op de meest primitieve, vulgaire, obscene wijze?

En moeten onze bedrijven nog wel zaken mogen doen met deze mensenslachters?

C2C
12 november 2007, 21:15
Het Saudische koningshuis heeft meer mensen onthoofd dan Al Qaeda. En toch:

http://i96.photobucket.com/albums/l176/musiclover1992/BushSaudiKing.jpg
http://news.bbc.co.uk/olmedia/1670000/images/_1674015_fahd_blair_ap300.jpg

Betekent dit dat de Westerse tirannen even grote misdadigers zijn? Zijn mensen die criminelen steunen en geld toestoppen zelf criminelen?

In mijn ogen wel.

Babylonia
14 november 2007, 10:14
We worden bestuurd door psychopaten
Ze staan op de fotos hierboven!!
Wat moeten we er aan doen?

circe
14 november 2007, 10:21
Het Saudische koningshuis heeft meer mensen onthoofd dan Al Qaeda

Als de sharia zegt dat ze moeten onthoofd worden, dan zegt de sharia dat ze moeten onthoofd worden.

en stop nu maar met je racistische aantijgingen of Youssof komt uit de hoge hoed.
Mensen die pogingen doen om ervoor te zorgen dat die sharia HIER geen voet aan wel kan krijgen zijn ook discriminerende racisten.

Babylonia
14 november 2007, 14:37
zou toch fijn zijn als het leven zo simpel was cire

Wij hebben onze sharia; Bilderberg, Free maconery,Skull en Bones,Opus dei,
CFR, Wereldbank, WTO, en die kloeten heel de wereld met hun dominante geloof.
geld geld geld....
De slechte verdeling in de wereld zit um in de rijkdommen
hier een inventaris;
http://www.solidaire.org/scripts/article.phtml?section=A2AAAABK&obid=24585

C2C
14 november 2007, 20:09
Als de sharia zegt dat ze moeten onthoofd worden, dan zegt de sharia dat ze moeten onthoofd worden.

Het punt is: waarom hebt ge problemen wanneer een partij (Al Qaeda) de sharia toepast, maar niet wanneer een andere partij (de Saudische tirannen) die even zwaar toepast.

De vraag is dus: van waar weeral uw zeer selectieve verontwaardiging?

Boadicea
15 november 2007, 01:18
An sich heb ik niets tegen de doodstraf, als op ongeneselijk zieke individuen wordt toegepast. In dit geval is het echter zo dat men mensen executeert voor bagatellen. Dat laatste kan echt niet. Op bv overspel zou geen doodstaf mogen staan. Indien men bv een onverbeterlijke pedofiel op dergelijke wijze uit de maatschappij wil halen, kan ik het ergens nog wel respecteren. Voor gruwelijke psychopaten en dergelijke idem.
De kleine kruimeldief hakt men geen hand af, maar laat men werken om de schade te vergoeden. Dat lijkt me fairder.

HAMC
15 november 2007, 01:49
Dat lijkt me fairder.

Daar zal Allah wel het laatste woord over hebben zeker?

Het zijn middeleeuwen in 2007.

Daimanta
15 november 2007, 01:52
Het punt is: waarom hebt ge problemen wanneer een partij (Al Qaeda) de sharia toepast, maar niet wanneer een andere partij (de Saudische tirannen) die even zwaar toepast.

De vraag is dus: van waar weeral uw zeer selectieve verontwaardiging?

En als u Stalinist bent: Waarom heeft u er problemen mee als de hoge piefen in SA mensen onthoofden e.d., maar niet als Stalin mensen op vakantie naar Siberië stuurt?

Heftruck
15 november 2007, 02:00
Betekent dit dat de Westerse tirannen even grote misdadigers zijn? Zijn mensen die criminelen steunen en geld toestoppen zelf criminelen?

In mijn ogen wel.

Ja.

Dat noemt partners in crime.

C2C
16 november 2007, 23:12
Waarom heeft u er problemen mee als de hoge piefen in SA mensen onthoofden e.d., maar niet als Stalin mensen op vakantie naar Siberië stuurt?

Niet afwijken, jongeman. Dat toont alleen maar uw gebrek aan redeneringsvermogen.

Terug terzake dus.

-Mag onze regering de slachters van Saudi Arabië blijven steunen?
-En nog: mag onze regering andere regeringen (VK, VS) die voor miljarden zaken doen met de massamoordenaars van Arabië blijven steunen?

Dycore
16 november 2007, 23:17
C2C, zeg nu eerlijk: er moet toch iemand iets doen aan de overbevolking?

Daimanta
16 november 2007, 23:26
Niet afwijken, jongeman. Dat toont alleen maar uw gebrek aan redeneringsvermogen.

Nee, ik beantwoord een vraag in precies uw stijl en u probeert het af te wimpelen. Ik toonde aan dat u weinig kritiek op die manier kunt verdragen want u durft niet geconfronteerd te worden door een zelfde soort aantijding die u doet.

C2C
16 november 2007, 23:27
C2C, zeg nu eerlijk: er moet toch iemand iets doen aan de overbevolking?

Maar begin dan tenminste bij schuldige mensen: rechts krapuul, liberalen, kapitalisten en andere fascisten.

Toch niet bij onschuldige burgers die het Leven waard zijn?

C2C
16 november 2007, 23:28
Nee, ik beantwoord een vraag in precies uw stijl en u probeert het af te wimpelen. Ik toonde aan dat u weinig kritiek op die manier kunt verdragen want u durft niet geconfronteerd te worden door een zelfde soort aantijding die u doet.

Stalin stierf in 1953, get over it, hij heeft trouwens geen enkele ziel vermoord, integendeel, hij heeft er 800 miljoen gered. Ge moogt vergelijkingen maken, maar houdt ze dan wel binnen de grenzen van de rationaliteit.

Nr.10
9 april 2011, 00:43
Moet het Westen interveniëren in dat land, dat massaal mensen afslacht op de meest primitieve, vulgaire, obscene wijze?

En moeten onze bedrijven nog wel zaken mogen doen met deze mensenslachters?
Het Westen interveniëert, vooral niet om ze tegen te houden.

Integendeel, om ze in het zadel te houden en om samen te bespreken wie, waar, wanneer in het Midden-Oosten voor de honden gegooid zal worden, bij wijze van spreken.

Antoon
11 april 2011, 11:24
Jarenoude discussies naar boven halen is in de mode, zo blijkt.

donzigschaap
11 april 2011, 12:12
Zolang ze vandaag relevant zijn is daar toch niets mis mee.

Of zegt u dit enkel omdat wat er in deze draad geschreven staat u niet bekoort?

Antoon
11 april 2011, 15:23
Zolang ze vandaag relevant zijn is daar toch niets mis mee.

Of zegt u dit enkel omdat wat er in deze draad geschreven staat u niet bekoort?

Rustig, rustig. Het was geen kritiek, gewoon iets dat mij opviel. ;-)

Samuray
11 april 2011, 23:37
Die Saudische leiders zijn toch een pleefiguren.
Honderden mensen onthoofden op pleinen. Geflipte idioten.