PDA

View Full Version : Is Vandenbroucke wel op de hoogte van dit forum?


pope
24 februari 2004, 13:11
Of wilt hij de stelling dat de SP.A lak heeft aan de mening van de VLAMING hiermee bekrachtigen?
Hij is hier in ieder geval in géén velden te bespeuren.

Dilbert
24 februari 2004, 13:43
Of wilt hij de stelling dat de SP.A lak heeft aan de mening van de VLAMING hiermee bekrachtigen?
Hij is hier in ieder geval in géén velden te bespeuren.
Of is het een chatsessie met de koereur Frank VDB, en worden er de verkeerde vragen gesteld ? :wink:

joppe
24 februari 2004, 14:20
Of wilt hij de stelling dat de SP.A lak heeft aan de mening van de VLAMING hiermee bekrachtigen?
Hij is hier in ieder geval in géén velden te bespeuren.
Of is het een chatsessie met de koereur Frank VDB, en worden er de verkeerde vragen gesteld ? :wink:

Ik heb daar ook al aan gedacht
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=10758

McDaddy
24 februari 2004, 17:39
Kan wel ff duren, want alles wat hier staat doet hij copy/paste en doormailen naar Stevaert. Die zijn secretaresse zal het afprinten voor hem, omdat hij enkel weet hoe hij een pint moet tappen.

Daarna zal stevaert een handgeschreven brief sturen met antwoorden. Mits de Post in België het nogal laat afweten, zal deze brief wel aankomen bij Fvdb na 3 dagen, en dus zullen de antwoorden hier verschijnen.

Vlaamse Leeuw
24 februari 2004, 17:40
Ik vind het ook wel raar dat Frank Vandenbroucke nog niet een keer heeft gereageerd op onze onderwerpen. Hopelijk brengt hij daar alsnog verandering in.

McDaddy
24 februari 2004, 17:42
Het is mij sterk opgevallen dat ik hem ook nog niet 1 keer ben tegengekomen.

Maar dat lijkt me wel wat normaal voor mensen die niet zelf kunnen denken, maar voor zich laten denken door SS.

The Piano zie ik hier nu ook niet echt veel. Zullen zeker op zijn terrein zitten.

Suits You, Sir!
24 februari 2004, 17:48
Tja... Filip De Winter vertrok hier ook met de noorderzon als de grond onder zijn voeten wat te heet werd.

rainman
24 februari 2004, 17:49
Hij is misschien samen met FDW op reis. :lol:

Ik zie het zo voor mij, hand in hand over het Vlaamse strand...

thePiano
24 februari 2004, 17:50
Het is mij sterk opgevallen dat ik hem ook nog niet 1 keer ben tegengekomen.

Maar dat lijkt me wel wat normaal voor mensen die niet zelf kunnen denken, maar voor zich laten denken door SS.

The Piano zie ik hier nu ook niet echt veel. Zullen zeker op zijn terrein zitten.

Ik zit ook met een reeks vragen, maar ik zie ook wel dat de meeste gesteld zijn en Frank Vdb nog op niets geantwoord heeft. Zo gauw ik zie dat er wat beweging komt, doe ik ook mee ;)

rainman
24 februari 2004, 17:51
Ik weet waar Frankske zit. Hij is mee met de bus gratis naar Nederland gereden en kon zijn terugreis niet betalen... :twisted:

McDaddy
24 februari 2004, 17:53
Tja... Filip De Winter vertrok hier ook met de noorderzon als de grond onder zijn voeten wat te heet werd.

Dat was 2 dagen voro het oflopen van de forumsessie.

Moest FDW dat dan uitstellen om hier wat te komen forummen?

Fvdb komt helemaal niet. Stem dat niet toe als ze u vragen om deelt te nemen aan een forumsessie hé? Of zie ik dat verkeerd?

McDaddy
24 februari 2004, 17:54
Het is mij sterk opgevallen dat ik hem ook nog niet 1 keer ben tegengekomen.

Maar dat lijkt me wel wat normaal voor mensen die niet zelf kunnen denken, maar voor zich laten denken door SS.

The Piano zie ik hier nu ook niet echt veel. Zullen zeker op zijn terrein zitten.

Ik zit ook met een reeks vragen, maar ik zie ook wel dat de meeste gesteld zijn en Frank Vdb nog op niets geantwoord heeft. Zo gauw ik zie dat er wat beweging komt, doe ik ook mee ;)

Alez, bedankt. Dat doet deugt te horen dat ge mee doet. En Fvdb zal zich zeker versterkt voelen door u. Maar dan moet hij tenminste nog komen hé.

Peace
24 februari 2004, 19:38
Zolang communisten bestaan, hebben zij het er moeilijk mee gehad als er vragen uit het volk werden gesteld. 8)

Het kan natuurlijk toeval zijn, maar de SP-a heeft ook van die rare trekjes.

Frank Vandenbroucke
24 februari 2004, 22:18
Of wilt hij de stelling dat de SP.A lak heeft aan de mening van de VLAMING hiermee bekrachtigen?
Hij is hier in ieder geval in géén velden te bespeuren.

Beste Pope,

Er is inderdaad een misverstand geweest tussen mijzelf en mijn medewerkers. Ik ben pas deze morgen op de hoogte gebracht van het feit dat het forum begonnen was, en vermits ik heel de dag benomen was door vergaderingen en een werkbezoek in een Beschutte Werkplaats, ben ik nu pas kunnen beginnen met de antwoorden. Duizend maal excuus!

Frank