PDA

View Full Version : USB-poort probleem!


Hashiwokakero
18 november 2007, 00:17
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn digitaal fototoestel. Als ik hem aansluit en de map open, is hij leeg... Heb alle software al opnieuw geinstalleerd maar weer leeg als ik de map open. Denk dat er iets met mijn poort is...kan natuurlijk ook iets anders zijn.

Iemand een idee hoe ik het kan oplossen?

netslet
18 november 2007, 00:19
Met de map openen, bedoel je daarmee de schijf openen of een map op de schijf openen?

Hashiwokakero
18 november 2007, 00:24
Met de map openen, bedoel je daarmee de schijf openen of een map op de schijf openen?Deze computer, en dan op da bijgekomen dingetje klikken en dan leeg...

netslet
18 november 2007, 00:27
Onder map-opties, heb je 'verborgen bestanden weergeven' aangevinkt?

Hashiwokakero
18 november 2007, 00:29
Onder map-opties, heb je 'verborgen bestanden weergeven' aangevinkt?Ja... Het vreemde is dat het eerst wel lukte en dan opeens niet meer, zonder aanpassingen aan een of andere opties (denk ik toch eh, want er zal wel iets moeten zijn veranderd).

netslet
18 november 2007, 00:31
1. Kan je de foto's bekijken vanop je camera?
2. Heb je de computer al eens heropgestart en opnieuw geprobeerd?
3. Welk besturingssysteem gebruik je?

Hashiwokakero
18 november 2007, 00:32
1. Kan je de foto's bekijken vanop je camera?
2. Heb je de computer al eens heropgestart en opnieuw geprobeerd?
3. Welk besturingssysteem gebruik je?Ja
Ja
Windows XP Home

netslet
18 november 2007, 00:36
Vreemd. Sluit je de camera rechtstreeks op de pc aan of steek je het geheugenkaartje in een reader in de pc?

Hashiwokakero
18 november 2007, 00:43
Vreemd. Sluit je de camera rechtstreeks op de pc aan of steek je het geheugenkaartje in een reader in de pc?Met een kabeltje... Rechtstreeks dus.

netslet
18 november 2007, 00:45
Moet je je camera niet in een bepaalde modus zetten zodat ie gegevens kan overdragen naar je pc?

Het is inderdaad een vreemd probleem. Zeker als het tevoren wel gewerkt heeft.

Hashiwokakero
18 november 2007, 00:48
Moet je je camera niet in een bepaalde modus zetten zodat ie gegevens kan overdragen naar je pc?

Het is inderdaad een vreemd probleem. Zeker als het tevoren wel gewerkt heeft.Kabel aansluiten, camera openschuiven, kan ik kiezen tussen pc en printer, op pc klikken en dan verbindt hij... mijn pc weet dat hij er is maar het is leeg.:| Eens gaan vragen op wat andere fora, bedankt voor je hulp alleszins!:-)

BigF
20 november 2007, 14:29
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn digitaal fototoestel. Als ik hem aansluit en de map open, is hij leeg... Heb alle software al opnieuw geinstalleerd maar weer leeg als ik de map open. Denk dat er iets met mijn poort is...kan natuurlijk ook iets anders zijn.

Iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Trek eerst eens een paar foto's.

Diplomatius
20 november 2007, 14:47
Welke camera is het ? Een Samsung toevallig ?

Als je de software opnieuw hebt geïnstalleerd op een moment dat je camera aangesloten was, dan krijg je idd. vaak problemen...

Zijn de foto's nog beschikbaar op je camera ? Zo niet... vrees ik dat je ze kwijt bent...

Daimanta
20 november 2007, 14:58
Hoeveel ruimte is er nog vrij op de camera?

Djiezes
20 november 2007, 15:50
En Hashiesjkalimero? Werkt het ondertussen?

Hashiwokakero
20 november 2007, 16:11
Is idd een samsung maar het probleem is opgelost! Moest gewoon een andere usb poort proberen, die vooraan is blijkbaar kapot, en daarvoor heb ik twee maanden gedacht dat mijn toestel kapot was.:oops: