PDA

View Full Version : Feng Shui en inrichting


Fonske
19 november 2007, 11:04
Zoals jullie weten zijn de Oosterlingen meesters in rust en Harmonie. Bij een inrichting gaat men zich daar dan ook steevast behelpen met Feng Shui, de kunst om in harmonie te leven met uw omgeving.
Nu zat ik te denken: kunnen wij diene Feng Shui ni nekeer bovenhalen voor onze staatsinrichting, een beetje harmonie kunnen we hier wel gebruiken, nee?
Ikzelf ben een leek in deze materie, maar toch voelt ik het in mijne karma dat onze (staats)inrichting voor chaos zorgt dus een herschikking is hier zeker op zijn plaats. Te beginnen met de Duitstalige gemeenschap, mijn "chi" zegt dat die helemaal niet op zijn plaats is, ik voel dat die meer op zijn plaats zal zijn in Antwerpen. De inwoners van provincie Antwerpen zou ik dan weer naar Limburg sturen, maar dan wel onder de grond in de mijnen. Verder zou ik ook nog enkele gigantische sierkeien willen leggen op enkele van onze talrijke BV en politici.
Iemand nog suggesties omtrent Fung Shui ter bekomen van harmonie in ons land.Mischien toch nen oosterling bij halen? Ban Ki-moon bijvoorbeeld, die heeft naar het schijnt wel ervaring met staatinrichtingen.

Heftruck
19 november 2007, 11:19
Moeilijke woorden uitvinden om met de ochtendmens te lachen ofwat?

Dronkoers
19 november 2007, 11:28
Moeilijke woorden uitvinden om met de ochtendmens te lachen ofwat?

:lol:

Bovenbuur
19 november 2007, 14:16
Misschien is het parlement opnieuw inrichten een idee. Ik dacht aan een muur tussen een helft voor Franstaligen en een voor Nederlandstaligen, om de "negatieve energieƫn" tegen te houden. Dan kan je de Duitstaligen nog wel in de toiletten inmetselen.

Hashiwokakero
19 november 2007, 15:12
Politiek is een spel voor extremisten, het zijn de mensen die feng shui of what ever mogen volgen.

Groentje-18
19 november 2007, 15:17
Wat muziek spelen tussen de verschillende beslissingen en wat ondersteunende muziek bij het nemen van die beslissingen, in de toonaard van die beslissingen lijkt me een goed begin.
Eventueel live gebracht door verschillende muzikanten die ijveren voor subsidie. ;)

PollyCorrect
19 november 2007, 16:22
...maar toch voelt ik het in mijne karma...

:lol: