PDA

View Full Version : Duitse spellingchecker


Public energy
21 november 2007, 19:26
Ik moet tegen morgen een opdracht voor Duits maken, maar ik heb vooral met de spelling van die taal grote problemen. Spijtig genoeg heb ik geen duitse versie van de word-spellingchecker. Weet er iemand waar ik een (gratis) spellingchecker kan dowloaden?

Hashiwokakero
21 november 2007, 19:29
Ik moet tegen morgen een opdracht voor Duits maken, maar ik heb vooral met de spelling van die taal grote problemen. Spijtig genoeg heb ik geen duitse versie van de word-spellingchecker. Weet er iemand waar ik een (gratis) spellingchecker kan dowloaden?Alle browsers bieden spellingcheckers aan.

edit: voor forumberichten ofzo, maar ja is maar copy paste doen eh.

Post anders je tekst op het forum... Kan die altijd door mijn spellingchecker laten gaan...

Voodoo Child
21 november 2007, 19:31
bij openoffice zit die erbij denk ik.

Public energy
21 november 2007, 19:47
Alle browsers bieden spellingcheckers aan.

edit: voor forumberichten ofzo, maar ja is maar copy paste doen eh.

Post anders je tekst op het forum... Kan die altijd door mijn spellingchecker laten gaan...

Bedankt voor het aanbod, maar mijn Duits is zo beschamend slecht dat ik toch maar de Openoffice optie zal proberen. :lol:

ZERO
21 november 2007, 19:49
bij openoffice zit die erbij denk ik.
Moet je normaliter apart downloaden

Hashiwokakero
21 november 2007, 19:51
Bedankt voor het aanbod, maar mijn Duits is zo beschamend slecht dat ik toch maar de Openoffice optie zal proberen. :lol:Gut sprechen ist etwas das du moste lernen.;-) Gewoon om je even op te kikkeren, je bent niet het ergste geval.:-P

BigF
21 november 2007, 21:33
Klikkerdeklik (http://www.download3000.com/download_5023.html) misschien?

Derk de Tweede
21 november 2007, 21:35
Ik moet tegen morgen een opdracht voor Duits maken, maar ik heb vooral met de spelling van die taal grote problemen. Spijtig genoeg heb ik geen duitse versie van de word-spellingchecker. Weet er iemand waar ik een (gratis) spellingchecker kan dowloaden?

Eén zin is voor Duitsers al genoeg.....

Ich will mein Fahrrad zurruck...