PDA

View Full Version : bordelen, voor of tegen ?


forumspook
1 december 2007, 23:37
Vroeger vond men in Frankrijk de "maisons closes" waar meisjes inwoonden, en in hun kamer mannen ontvingen.De meisjes kon je gelijkvloers ontmoeten, in de bar, waar men ook gewoon kon komen drinken, en vrienden ontmoeten. Toen werden die "hoerenkoten" verboden, en lopen de meisjes over straat op zoek naar klanten, met alle gevaar voor henzelf en klanten dat dit meebrengt.
Wie is er voor de heropening van de hoerenkoten, wie tegen, en waarom?

Duvelke
1 december 2007, 23:43
Ik ben voor.
Zolang het maar veilig gebeurt, en binnen de wil van de meisjes.
Tis een manier om snel te verdienen e.

Bovendien kunnen mannen die niet aan hun trekken komen, ook eens zich amuseren e, zonder dat ze hun rechterpolleke moeten gebruiken e.

Tis wel niet goedkoop. Mss zou de overheid moeten subsidieren en armen neukbonnen geven. Goed voor een beurt ter waarde van 50 € ofzo. Wel max eentje per maand, anders gaat het wa duur worre.

forumspook
2 december 2007, 00:04
Ik ben voor.
Zolang het maar veilig gebeurt, en binnen de wil van de meisjes.
Tis een manier om snel te verdienen e.

Bovendien kunnen mannen die niet aan hun trekken komen, ook eens zich amuseren e, zonder dat ze hun rechterpolleke moeten gebruiken e.

Tis wel niet goedkoop. Mss zou de overheid moeten subsidieren en armen neukbonnen geven. Goed voor een beurt ter waarde van 50 € ofzo. Wel max eentje per maand, anders gaat het wa duur worre.
Men zou een abonnement-systeem kunnen invoeren, en krediet8-)
Ik zie vooral de voordelen: medisch gevolgde meisjes, veiligheid van zowel klanten als meisjes tijdens hun werk, men zou die vrouwen een statuut als bvb "sociaal werkster" kunnen geven, met een salaris, en mogelijkheid om pensioen te trekken.

Mitgard
2 december 2007, 00:06
zin om pooier te worden, forumspook?
lijkt me wel iets voor u.

HAMC
2 december 2007, 00:18
zin om pooier te worden, forumspook?
lijkt me wel iets voor u.

Ja, Forumspook de mek en gij zijn Biatch. :)

Mitgard
2 december 2007, 00:22
sorry, niks van verstaan.

HAMC
2 december 2007, 00:31
sorry, niks van verstaan.

Oude vent.

Savatage
2 december 2007, 00:42
Ik ben voor.
Zolang het maar veilig gebeurt, en binnen de wil van de meisjes.
Tis een manier om snel te verdienen e.

Bovendien kunnen mannen die niet aan hun trekken komen, ook eens zich amuseren e, zonder dat ze hun rechterpolleke moeten gebruiken e.

Akkoord.

Tis wel niet goedkoop. Mss zou de overheid moeten subsidieren en armen neukbonnen geven. Goed voor een beurt ter waarde van 50 € ofzo. Wel max eentje per maand, anders gaat het wa duur worre.

Niet akkoord :-)

Daimanta
2 december 2007, 00:48
Bordelen zijn een leuk theoriemiddel om vrouwen uit de gedwongen prostitutie te houden. De praktijk (in Nederland) wijst echter uit dat de loverboys en de pooiers nog steeds de dienst uitmaken. Ook is het een broedplaats voor criminele activiteiten zoals witwaspraktijken. En als iemand vraagt of ik mijn bewering wil staven dan moet ik me even de tijd geven. Dan moet ik nml gaan graven naar het artikel op het internet.

De Waal
2 december 2007, 00:57
Bordelen zijn een leuk theoriemiddel om vrouwen uit de gedwongen prostitutie te houden. De praktijk (in Nederland) wijst echter uit dat de loverboys en de pooiers nog steeds de dienst uitmaken. Ook is het een broedplaats voor criminele activiteiten zoals witwaspraktijken. En als iemand vraagt of ik mijn bewering wil staven dan moet ik me even de tijd geven. Dan moet ik nml gaan graven naar het artikel op het internet.
of ter plaatse gaan en u in het sexsgeweld (leven) storten met volle overgave:lol:

Daimanta
2 december 2007, 01:03
of ter plaatse gaan en u in het sexsgeweld (leven) storten met volle overgave:lol:


Dat zou ook kunnen. Zou ik daar geld voor kunnen vangen? ;)

De Waal
2 december 2007, 01:07
Dat zou ook kunnen. Zou ik daar geld voor kunnen vangen? ;)
bent U een adonis!!!!!!
dan zijn er hopen € te verdienen.8O

Daimanta
2 december 2007, 01:23
bent U een adonis!!!!!!
dan zijn er hopen € te verdienen.8O


Nope, die keuze valt dus af.

Misschien een onderzoeksartikel voor een dagblad?

ZERO
2 december 2007, 08:54
Consenting Adults mogen, als er wederzijdse toestemming is, op seksueel gebied doen wat ze willen, dus ook tegen financiële vergoeding seksuele diensten leveren.

Ovidius
2 december 2007, 09:04
Ik heb niets tegen hoeren, ze doen maar.

Een beroep zoals een ander, een veredelde acrobaat met speciale eigenschappen zeg ik!

Waarom sex toch altijd zo preuts benaderen, sex is fun voor wie het niet moest weten en het dient niet enkel om kindjes te maken ook nie.

Dat men actie voert tegen misbruik, volledig akkoord. Voor alle duidelijkheid ook van kinderen moet men af blijven.