PDA

View Full Version : Bank overval

Lincoln
27 februari 2004, 11:56
Israelische millitairen hebben in rammallah raids gedaan op banken, om terroristische geld stroom te controlleren ,(het lijkt mij wel meer op en roof dan op controles!)
Met 1.4 miljoen euro buit zijn ze weggegaan mischien om hun kosten te betalen, een allemaal dit, in de naam van gerechtigheid,recht op zelfverdediging,een nog meer..., en dan moeten ze klagen van anti-semitism, tja volgens de talmud mag dat wel!!;" geld van je vijanden is en gift!!!".

P.S: De heilige tora is een hoogzijnde en geprezen boek buiten al het geweld en haat :!: :!:

klik hier:http://www.jewsnotzionists.org/

illwill
27 februari 2004, 12:07
Die joden denken dat ze alles mogen tegenwoordig. Maar boontje komt om zijn loontje.

JoeQpublic
27 februari 2004, 13:09
vriendelijk verzoek de staat Israel (waarvan ik een aantal daden ook afkeur) niet te verwarren met belijders van het Joods geloof (waartegen ik niets heb).
Als je dat verschil niet maakt, geef je de "anti-semitisme nu erger dan ooit" lobby enkel maar meer argumentele munitie en dat willen we geen van allen, denk ik toch...

tomm
27 februari 2004, 14:30
inderdaad, de "Joden" en Israel is niet hetzelfde, al denkt Israel zelf van wel. (waardoor zijzelf het anti-semitisme in de hand werken)

illwill
27 februari 2004, 15:49
vriendelijk verzoek de staat Israel (waarvan ik een aantal daden ook afkeur) niet te verwarren met belijders van het Joods geloof (waartegen ik niets heb).
Als je dat verschil niet maakt, geef je de "anti-semitisme nu erger dan ooit" lobby enkel maar meer argumentele munitie en dat willen we geen van allen, denk ik toch...

Israel heeft misschien niets met de joden van de wereldoorlog te maken maar de joden uit israel denken op dit moment wel dat ze alles mogen.

Seba
27 februari 2004, 16:56

Israel heeft misschien niets met de joden van de wereldoorlog te maken maar de joden uit israel denken op dit moment wel dat ze alles mogen.

wie zijn "de joden" uit ISrael? de regering, de bevolking (die ook uit vele Arabieren en Palestijnen bestaat)???????????