PDA

View Full Version : Hemel


Recitator
30 november 2002, 18:52
Hemel

Er sterft een nonneke.
Zij gaat NATUURLIJK naar de hemel, waar ze door Sinte Pieter met open armen ontvangen wordt.
Ze krijgt er een rondleiding als een koningin.
Alles is mooi en schoon en proper en....
Tot ze in een gang komen waar er een verschrikkelijk gekrijs te horen is achter één van de deuren.
"Wat is dat?" vraagt het nonneke. "Wat gebeurt daar in 's hemelsnaam?"
"Och", zegt Sinte Pieter, "daar moet je niet op letten, daar worden de gaatjes in de rug geboord om de vleugeltjes aan op te hangen."
Ze gaan verder en alles is weer mooi en schoon en proper...
Tot ze weer in een gang komen met een nog verschrikkelijker gekrijs achter één van de deuren.
"Wat is dat d�*�*r dan?", vraagt het nonneke met de hand voor de mond om haar verbazing en afschuw te verbergen.
"Och", zegt Sinte Pieter, "niet op letten, hier worden dan weer het gaatje geboord in het achterhoofd om het aureooltje aan op te hangen."
"Amaai", zegt het nonneke, nu héél verontwaardigd en uit haar lood geslagen,
"hier blijf ik niet! Wat een bloederige en wrede toestand!
Ik ga veel liever naar de hel dan!!!"
Nu is het de beurt aan Sinte Pieter om verontwaardigd te kijken en hij roept dan ook verschrikt uit: "Maar d�*�*r gebeuren verschrikkelijke dingen! Die wil jij niet meemaken! Daar gaan ze je zelfs verkr�*chten!"
"'Dat is niks", zegt de non, "DAAR heb ik al een gaatje voor!"

Knuppel
3 december 2002, 17:05
Verstandig nonnetje... :lol:

VL
3 december 2002, 18:37
Zo hebben we er niet veel van het vrouwelijke geslacht.

(U staat me toe dat ik provoceer, Knuppeltje?)

Supe®Staaf
4 december 2002, 08:04
Zo hebben we er niet veel van het vrouwelijke geslacht.

(U staat me toe dat ik provoceer, Knuppeltje?)
Als aanspreking 'Knuppeltje' gebruiken is niet provoceren, maar denigreren, minimaliseren, incrimineren en discrimineren op basis van (vermeend) geslacht!
:evil: :evil: :evil:
Zet hem op zijn plaats, Knuppel!

Knuppel
4 december 2002, 08:51
Ik voel me helemaal niet geprovoceerd omdat iemand mij "Knuppeltje" noemt, Superstaaf. :)

Dat VL vindt dat er niet veel verstandige vrouwen zijn is een probleem voor hemzelf, niet voor mij. :P

Kijk liever eens naar mijn forumnaam :!:

Als Patriarch nu nog Matriarch was! :x

Waarom val je d�*�*r niet over, Staafje :?:

Ik wil helemaal geen kerkelijke benaming :!: :!: :!:

En ik wil al helem�*�*l niet positief gediscrimineerd worden! :twisted:

Supe®Staaf
4 december 2002, 16:04
Ik voel me helemaal niet geprovoceerd omdat iemand mij "Knuppeltje" noemt, Superstaaf. :)
Kom dan al eens op voor de dames....... :?

Kijk liever eens naar mijn forumnaam :!:
Als Patriarch nu nog Matriarch was! :x
Waarom val je d�*�*r niet over, Staafje :?:
Over 'matriarchen' vallen is niet direct dagelijkse kost voor deze beminnelijke jongeheer.
Over patriarchen nog minder.

En ik wil al helem�*�*l niet positief gediscrimineerd worden! :twisted:
Amai, zo tegendraads.
En stoere taal!
Lastige tijd van de maand?
Of teveel briefkes met mica-venstertje in de bus gekregen van uw geliefde vlaamse regering, om af te dokken?
:twisted: :P 8)

VL
4 december 2002, 16:30
Ooohhh, maar dat Knuppeltje was eerder als adoratie voor één van de weinige vrouwen hier op dit forum. Zo moesten we er meer hebben. Helemaal niet denigrerend hoor! Staafje. :wink:

Knuppel
4 december 2002, 21:33
Ooohhh, maar dat Knuppeltje was eerder als adoratie voor één van de weinige vrouwen hier op dit forum. Zo moesten we er meer hebben. Helemaal niet denigrerend hoor! Staafje. :wink:

Als aanspreking 'Staafje' gebruiken is niet provoceren, maar denigreren, minimaliseren, incrimineren en discrimineren op basis van (vermeend) geslacht!

Zet hem op zijn plaats, Superstaaf!

Hihihihihihihi :wink:

The Paulus Experience
17 oktober 2014, 20:37
En hier heeft staaf zich al 12 jaar weggestoken se.